IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Subaru vs. Restul Lumii Reloded

This topic is about Subaru vs. Restul Lumii Reloded, the author, hdi, wrote about: QUOTE (pista Mar 6 2009, 0813 AM) QUOTE (hdi Mar 6 2009, 1237 AM) Hai sa-ti zic cum vad eu lucrurile: timpul necesar ca acul turometrului sa ajunga de ... To read more just scroll down

47 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima
hdi
post Mar 6 2009, 10:14 AM
Post #81


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (pista @ Mar 6 2009, 08:13 AM) *
QUOTE (hdi @ Mar 6 2009, 12:37 AM) *
Hai sa-ti zic cum vad eu lucrurile: timpul necesar ca acul turometrului sa ajunga de la 4000 la 5000 este sensibil egal cu cel de la 3000 la 4000 si cu cel de la 2000 la 3000 (asta parca e cel mai scurt totusi).
Avand in vedere afirmatia anterioara rezulta ca si acceleratia este aprox constanta (sa zicem ca scade dupa o dreapta care face un unghi de 5-10deg cu orizontala).

Cred ca testezi vigilenta noastra smile.gif . a = delta v / delta t
Diferenta de viteza in aceeasi treapta este egala intre 2000-3000 vs. 4000-5000. Diferenta de timp in schimb nu este egala. Delta t pentru 4000-5000 este mai mare vs. delta t 2000-3000 . Rezulta a mai mic pentru 4000-5000.
Astfel acceleratia nu este constanta pe plaja 2000-5000 .
Propun sa masori cu cronometru, este destul de usor, accelerand in fiecare caz cu pedala pana la podea. Aici mai intervine insa un factor. Rezistenta aerodinamica la inaintare, care creste o data cu viteza. Cred ca in treptele II si III poti masura mai bine.


Ce se vede in film e tr. a 2-a. O las balta. Ca sa cronometrez am nevoie de o a 2-a persoana si nu sunt chiar atat de pasionat de subiect... rolleyes.gif
Si n-am zis meeey ca acceleratia este constanta, am zis ca

QUOTE (hdi @ Mar 6 2009, 12:37 AM) *
acceleratia este aprox constanta (sa zicem ca scade dupa o dreapta care face un unghi de 5-10deg cu orizontala).


Asta judecand timpii de accelerare "la ochi", asa....ca n-am stiut ca sunt asa de sensibilosi.... dry.gif

This post has been edited by hdi: Mar 6 2009, 10:15 AM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 6 2009, 10:58 AM
Post #82


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(hdi @ Mar 6 2009, 09:14 AM) *
Si n-am zis meeey ca acceleratia este constanta, am zis ca
CITAT(hdi @ Mar 6 2009, 12:37 AM) *
acceleratia este aprox constanta (sa zicem ca scade dupa o dreapta care face un unghi de 5-10deg cu orizontala).


Stiu ca n-ai zis...eu am incercat doar sa explic cum pot rolleyes.gif . (Daca eram in zona Combat si nu erai Tu atunci la mine aprox constanta = constanta, ca e vorba de aproximare, nu teehee.gif ?)
Daca eu pot masura peste xxxx singur acesti timpi, sunt convins ca poti si tu sub xxxx. Asa am timpii de repriza 80-120kmph pentru 2.5i. La 120d am masurat in paralel cu cineva, iar rezultatele erau diferite cu cca. 0,1s.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Mar 6 2009, 11:26 AM
Post #83


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (hdi @ Mar 5 2009, 04:05 PM) *
QUOTE (hdi @ Mar 5 2009, 01:19 PM) *
Nu va mai contrazic ca vad ca mi-o iau! Voi verifica personal problema la proba practica... drive.gif


O tin si eu ca Ivan cu fluierul dar trebuie sa inteleg vreo 2 chestii de la voi.
La cate ture se plafoneaza motorul asta (asa din poza...)? Loviti-ma cu o parere! teehee.gif

http://www.youtube.com/watch?v=793lu2GgdSU...re=channel_page



Din cate stiu eu:
la motoarele turbo-diesel limitarea in turatie nu se face ca la benzina pe baza senzorului rpm. Pe evacuare este un senzor care masoara temperatura gazelor de iesire. Daca aceasta temperatura este sub limita admisa, computerul permite alimentarea cu motorina - implicit motorul continua sa se tureze.
Cand se atinge/depaseste temperatura specifica fiecarui motor, computerul taie alimentarea. Acest lucru se poate intampla la acelasi motor si la 5000rpm dar si la 4000 rpm (daca motorul este tinut sus in ture o perioada mai lunga). De-aia motoarele TD nu sunt recomandate unui condus sustinut in regim sportiv.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 6 2009, 11:46 AM
Post #84


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (Mircea104901 @ Mar 6 2009, 11:26 AM) *
Din cate stiu eu:
la motoarele turbo-diesel limitarea in turatie nu se face ca la benzina pe baza senzorului rpm. Pe evacuare este un senzor care masoara temperatura gazelor de iesire. Daca aceasta temperatura este sub limita admisa, computerul permite alimentarea cu motorina - implicit motorul continua sa se tureze.
Cand se atinge/depaseste temperatura specifica fiecarui motor, computerul taie alimentarea. Acest lucru se poate intampla la acelasi motor si la 5000rpm dar si la 4000 rpm (daca motorul este tinut sus in ture o perioada mai lunga). De-aia motoarele TD nu sunt recomandate unui condus sustinut in regim sportiv.


Interesant (nu stiam) doar ca "plafonarea" se referea de data asta la acel moment in care devine inutil (nu imposibil) sa mai accelerezi si nu cand in mod efectiv ti se taie gazul. Era o discutie despre unde se plafoneaza diferite motoare: boxer dieser, TDI, HDi si lista ramane deschisa in functie de experientele fiecaruia.
Asa ca, daca ai vreo parere, be my guest!


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Mar 6 2009, 11:58 AM
Post #85


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



da. am batut putin campii.
"ochiometric" parca de la 4000 in sus se tureaza o idee mai greu.
E greu "sa vezi" plafonarea in trepte ca 1 si 2, chiar si 3. Daca e sa estimam vizual, ar trebui 4 sau 5. Fara cronometru parca dureaza cam 2 sec si ceva spre 3 intre 3000 si 4000. Deci, +/-0.5 sec, daca ar dura mai mult de la 4000 in sus, e greu de detectat "ochiometric". Cel mai bine "simti" in masina.
Oricum hdi-urile "trag" frumos si destul de liniar. Nu mi s-a parut brutal, adica sa te faca sa simti momentele cand trage si cand nu. Nu am condus 1.6, ci 1.4. Banuiesc ca nu difera prea tare ca stil.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 6 2009, 12:10 PM
Post #86


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Nu stiu sa compar 1.4HDI cu 1.6HDI ca n-am avut onoarea insa 2.0HDI da in nas pe la 3500rpm (stil TDI). Nici nu zici ca au acceasi mama. Am fost dezamagit. Dupa ce l-am incercat pe diferite modele (C4, Kuga, Mazda 6) l-am incadrat in categoria lui TDI, adica: "Mult zgomot pentru nimic" biggrin.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 6 2009, 12:28 PM
Post #87


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Si motorul din 120d devine mai putin "vivace" de la 4000, chiar daca urca fara mult efort pana la 5000.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 6 2009, 12:43 PM
Post #88


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (Mircea104901 @ Mar 6 2009, 11:58 AM) *
E greu "sa vezi" plafonarea in trepte ca 1 si 2, chiar si 3. Daca e sa estimam vizual, ar trebui 4 sau 5. Fara cronometru parca dureaza cam 2 sec si ceva spre 3 intre 3000 si 4000. Deci, +/-0.5 sec, daca ar dura mai mult de la 4000 in sus, e greu de detectat "ochiometric". Cel mai bine "simti" in masina.
Oricum hdi-urile "trag" frumos si destul de liniar. Nu mi s-a parut brutal, adica sa te faca sa simti momentele cand trage si cand nu. Nu am condus 1.6, ci 1.4. Banuiesc ca nu difera prea tare ca stil.


Si eu confirm ca la Hdi-urile mici nu se simte plafonare pana la 4500 chiar putin mai sus. S-ar putea ca astea "mici" sa fie mai vioaie.

Cat despre timpul scurs intre 3000-4000 depinde mult de treapta de viteza. Una e de la 30-40km/h si cu totul altceva de la 100-133km/h.
Tot ochiometric as spune ca 30-40 inseamna 1...2 secunde in timp ce 100-133 face in 7...10 secunde.

This post has been edited by GLC120: Mar 6 2009, 12:44 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Mar 6 2009, 04:23 PM
Post #89


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



QUOTE (Mircea104901 @ Mar 6 2009, 08:47 AM) *


...acolo atmosfera se incinsese un pic. rolleyes.gif
1.Vechiul Allroad nu a fost la superlativ asa cum au impresia multi ,motorizarea clasica 2.5 tdi 180 cp are o problema din proiectare cu axele cu came dupa 150 de mii de km necesita interventii la motor ,iar pernele de aer si compresorul lor fac des probleme.In acest moment oricine doreste sa un Allroad sh se gaseste variind intre 10 -18 mii de eu.
Astfel VAG a scos acest 3.0 tdi (se spune ca problemele la axele cu came au fost rezovate) este destul de nou sa putem spune un lucrul este clar pretul este destul de mare.

2.Ca noutate VAG pune la vanzare A4 Allroad este o premiera iar acest lucru face sa se apropie si mai mult cu Subaru OBK .
Mai concret va atasez un configurator pentru A4 Allroad masina are minim din ce se poate pune pe ea.
Chiar in aceste conditii pretul este departe de pretul unui Subaru Obk iar reducerea ce au facut-o este de toata lauda. thumbsup.gif

Singurul lucrul care ramane o enigma pentru mine este fiabilitatea motorului boxer Subaru , VAG a defilat cam 6-7 ani cu un motor relativ problematic pe Allroad (problema arhicunoscuta a axelor cu came) in conditiile in care nu putem spune ca nu au expierenta la motoare diesel .
Sa fi realizat Subaru primul diesel si acesta sa fie chiar reusit?
Nu putem raspunde in acest moment. Dupa 150-200 de mii de km vom putea da un raspuns si la Subaru boxer. thumbsup.gif

QUOTE (hdi @ Mar 6 2009, 10:46 AM) *
Interesant (nu stiam) doar ca "plafonarea" se referea de data asta la acel moment in care devine inutil (nu imposibil) sa mai accelerezi si nu cand in mod efectiv ti se taie gazul. Era o discutie despre unde se plafoneaza diferite motoare: boxer dieser, TDI, HDi si lista ramane deschisa in functie de experientele fiecaruia.
Asa ca, daca ai vreo parere, be my guest!


Ma voi referi doar la grupul VAG si in special Audi.
1.Tdi-ul de la VAG are un cuplu bun in turatii mici, cuplu puternic intre 2000-3500 rot/minut iar caracteristica principala este demarajul relativ violent,din,, topor,,.
Dupa 3500 rot/minut nu mai spune nimic tdi-ul (aici discutam de motoarele generice 1.9tdi,2.0 tdi nu de extreme 2.5 tdi,3.0 tdi etc)Este preferat mult de romani datorita fortei demarajului in depasiri (in Romania este nevoie) si a consumului relativ redus.

In alta ordine de idei orice motorizare va avea limitari si plaje unde cuplul este puternic nu exista cuplu ce tinde la infinit thumbsup.gif La VAG cel putin turbina are anumite limitari din considerente de costuri fiind proiectata in special sa te ajute in anumite conditii de trafic ea intrand in ,,paine,, la anumite turatii si treapta si te ,,lasa,, cand stie ca este maxim.
Cand este infundata te lasa mai devreme de turatia specifica , cred ca ati auzit de fenomenul:
-,,limp mode,,. rolleyes.gif

In legatura de ,,cum se conduce un tdi ,, tin sa va contrazic un mers subturat grabeste deteriorarea turbinei recomandabil
este mersul intre 2500-3500 rot/minut. Iar la oprire se lasa cateva minute la ralanti sa se raceasca turbina pentru a preveni diferentele mari de temperatura ce ar suporta componentele turbinei (in special iarna ).
2.Un benzinar 1.8 T ,2.O TFSI de la Audi se va comporta slab in turatii mici nici vorba de cuplu dar cu cat este turat
si trecut de 2500 rot/min o sa se simta cuplul si nu o sa aiba limitarea tdi-ului se poate trece de 4000 de rotatii/minut
si nu moare.
Chiar in aceste conditii si aceasta este limitata in final din aceleasi considerente a costurilor de productie a unei turbine foarte performate.

Concluzia mea din ce am citit parerile voastre legate de motorul boxer diesel pot spune ca se comporta mai apropiat de un benzinar cu turbina( de la Audi de exemplu) 1.8T,1.8 TFSi,2.0TFSi.
Ceea ce le desparte insa va fi consumul asta este clar in favoararea Subaru thumbsup.gif
Cine are ocazia sa mearga cu un 1.8T,1.8 TFSi de la Audi sunt curios daca se confirma parerea mea rolleyes.gif
Numai bine.


























Attached File(s)
Attached File  controller_00001.jpg ( 70.23K ) Number of downloads: 12
Attached File  controller_00002.jpg ( 63.76K ) Number of downloads: 11
Attached File  controller_00003.jpg ( 46.77K ) Number of downloads: 5
Attached File  controller_00004.jpg ( 89.3K ) Number of downloads: 8
Attached File  controller_00005.jpg ( 119.66K ) Number of downloads: 8
Attached File  Turbina.JPG ( 23.64K ) Number of downloads: 9
 


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 6 2009, 07:07 PM
Post #90


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (iulian_1976 @ Mar 6 2009, 04:23 PM) *
Concluzia mea din ce am citit parerile voastre legate de motorul boxer diesel pot spune ca se comporta mai apropiat de un benzinar cu turbina( de la Audi de exemplu) 1.8T,1.8 TFSi,2.0TFSi.
Ceea ce le desparte insa va fi consumul asta este clar in favoararea Subaru thumbsup.gif
Cine are ocazia sa mearga cu un 1.8T,1.8 TFSi de la Audi sunt curios daca se confirma parerea mea rolleyes.gif
Numai bine.


Interesanta comparatie insa imi e teama ca e putin fortata.
Cu toate laudele pe care le-ai citit pe aici despre BD, acesta ramane totusi un turbodiesel. Deosebit, elastic, suna a boxer dar cine a mai condus o masina produsa in ultimii 5 ani nu poate fi pacalit.
Am citit si eu review-uri pe siteuri sau reviste in care diversi neicanimeni sustineau ca nici nu-ti dai seama ca e diesel. Prostii. Nu-ti dai seama daca esti pictor si ai mers toata viata pe bicicleta.
Sper pentru 1.8T(FSi) ca nu poate fi comparat cu un turbodiesel. Ce atuuri i-ar mai ramane unui motor pe benzina daca ar putea fi comparat cu un turbodiesel? O sa incerc un drive-test cand voi avea timp si iti sugerez si tie sa mergila SMT pentru un DT ca sa nu fii nevoit sa iei pe incredere tot ce zice lumea. thumbsup.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 6 2009, 07:14 PM
Post #91


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Iulian e interesant ce spui. Totusi e greu de comparat boxer Diesel care merge pana la 4000rpm cu 1.8T sau alte benzinare care merg pana la 6000.

Mie imi place mult motorul de 1.4TSI. Teoretic are cuplu constant de la 1500rpm. Pare o mare realizare, nu am mers decat putin cu cel "mic" de 122CP, care are numai turbina.

Despre fiabilitate vom vedea. La Honda, tot brusc a aparut si din ce se vede este OK. Speram ca Subaru sa fie si mai bun. Din acest motiv stam aici pe forum sa vedem ce fum mai iese sau ce self learning face la semafor.... unsure.gif


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 6 2009, 07:19 PM
Post #92


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (GLC120 @ Mar 6 2009, 07:14 PM) *
Totusi e greu de comparat boxer Diesel care merge pana la 4000rpm


Eroare de tipar. Vrea sa zica 4500rpm laugh.gif laugh.gif laugh.gif
36182451.gif

This post has been edited by hdi: Mar 6 2009, 07:20 PM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 6 2009, 08:57 PM
Post #93


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Din curbele motorului si din ce scrie in manual inteleg ca nu se recomanda sa treci de 4000rpm.

Eu sunt inca departe, nu am de gand sa trec mult de 3000rpm in primele 1000 de miles.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 6 2009, 09:08 PM
Post #94


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (GLC120 @ Mar 6 2009, 08:57 PM) *
Din curbele motorului si din ce scrie in manual inteleg ca nu se recomanda sa treci de 4000rpm.


Ia mai zi ca ma intereseaza.
Ai vazut scris sau asa ai dedus tu? Poti sa explici?
Merci.

PS: N-ai facut 1000mi? Pai cu ce te plimbi (daca se poate spune.. rolleyes.gif )?


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Mar 6 2009, 09:09 PM
Post #95


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



Doar atat?
Dci-urile de la Reno merg pana la 4800rpm!
(testat cand s-a facut inspectia tehnica periodica)


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 6 2009, 09:21 PM
Post #96


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



22nst, nu a spus nimeni ca nu merge, am spus ce scrie in carte si cum intentionez sa merg eu.

Hdi, Daca avem acelasi manual August 2007 made in Japan vezi tabelul de la 7-23. Vitezele maxime indicate acolo corespund turatiei de 4000rpm. Poti verifica, de fapt chiar te rog.

Citez: "vitezele maxime in fiecare treapta...cu exceptia cazurilor cand este necesara accelerarea brusca drive.gif .... nerespectarea acestei precautii poate duce la uzura excesiva a motorului si la un consum ridicat de combustibil"

Dupa cum am mai spus, am incredere mare in ce spun producatorii. Si mica in ce spun dealerii din Romania.

Masina de tavaleala prin oras... motorul e baza. Merg cu un Hdi mai mic decat al tau.

This post has been edited by GLC120: Mar 6 2009, 09:25 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 6 2009, 09:27 PM
Post #97


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (GLC120 @ Mar 6 2009, 09:21 PM) *
22nst, nu a spus nimeni ca nu merge, am spus ce scrie in carte si cum intentionez sa merg eu.

Hdi, Daca avem acelasi manual August 2007 made in Japan vezi tabelul de la 7-23. Vitezele maxime indicate acolo corespund turatiei de 4000rpm. Poti verifica, de fapt chiar te rog.

Citez: "vitezele maxime in fiecare treapta...cu exceptia cazurilor cand este necesara accelerarea brusca drive.gif .... nerespectarea acestei precautii poate duce la uzura excesiva a motorului si la un consum ridicat de combustibil"

Dupa cum am mai spus, am incredere mare in ce spun producatorii. Si mica in ce spun dealerii din Romania.


Cunosc pasajul insa n-am stiut ca vitezele sunt cele corespunzatoare turatiei de 4000rpm. Eram convins ca se refera la pragul de rosu (sau pe acolo). Daca e asa, atunci imi pun cenusa in cap.
Si acum, ca sa-mi inchizi gura de tot:(stii ca am idei putine si fixe rolleyes.gif ) cum ai legat vitezele alea de turatia de 4000rpm?


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 6 2009, 09:30 PM
Post #98


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Am vazut ce viteze am eu la 2000rpm in toate treptele si am inmultit cu 2. E o doza de aproximare, din acest motiv te rog sa verifici si tu.

Aproximarea vine din indicatia vitezometrului care nu e perfecta, nu din metoda de calcul.....

This post has been edited by GLC120: Mar 6 2009, 09:31 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 7 2009, 03:01 PM
Post #99


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Poze cu concurenta ....
Are si alba ca sa fie pt. toata lumea biggrin.gif

This post has been edited by hdi: Mar 7 2009, 03:02 PM
Attached File(s)
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_25.jpg ( 93.64K ) Number of downloads: 4
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_26.jpg ( 82.18K ) Number of downloads: 3
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_27.jpg ( 173.9K ) Number of downloads: 2
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_28.jpg ( 97.94K ) Number of downloads: 2
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_29.jpg ( 93.96K ) Number of downloads: 1
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_30.jpg ( 107.15K ) Number of downloads: 3
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_31.jpg ( 208.82K ) Number of downloads: 4
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_32.jpg ( 190.89K ) Number of downloads: 1
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_33.jpg ( 110.76K ) Number of downloads: 7
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_34.jpg ( 86.71K ) Number of downloads: 3
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_35.jpg ( 113.76K ) Number of downloads: 2
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_36.jpg ( 113.87K ) Number of downloads: 2
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_37.jpg ( 102.77K ) Number of downloads: 1
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_38.jpg ( 93.47K ) Number of downloads: 1
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_39.jpg ( 227.68K ) Number of downloads: 3
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_40.jpg ( 179.4K ) Number of downloads: 4
Attached File  big_AudiA4AllroadQuattronuoveimmaginiufficiali_41.jpg ( 173.33K ) Number of downloads: 4
 


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 7 2009, 03:13 PM
Post #100


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Si "radiografiile" motoarelor.
Am inteles perfect din Combat care e treaba cu cat costa si de ce, asa ca sa nu va puna devil.gif sa incepeti si pe aici...please arigato.gif
Singurul motor comparabil cu ce ofera Subaru pe OBK este 2.0TDI care are acelasi cuplu insa e cu 20cp mai puternic pe hartie decat BD (ramane de vazut cati cai se pierd pana la roata). 2.0TFSI si 3.0TDI nu au deocamdata un echivalent in gama Subaru (XT are 2.5l).
Ca dimensiuni, A4 e cu 1cm mai scurt, cu 7cm mai lat (mult!) si cu 5cm mai scund (mult!)
Asteptam cu interes un test drive....dieselul cel mic pare vioi.

This post has been edited by hdi: Mar 7 2009, 03:17 PM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

47 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th May 2024 - 03:52 PM