Ignis - intrebari de incepator |
This topic is about Ignis - intrebari de incepator, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Ignis - intrebari de incepator |
Jan 31 2009, 02:06 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 30-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.129 |
Sunt un proaspat posesor de Suzuki Ignis (VVT, din 2003, 73000 la bord), pe care l-am achizitionat de vreo cateva zile (1,328l, benzina)... Acum ma lupt cu autoritatile pentru inmatriculare, dar si cu micile probleme pe care le are masinuta... Va cer ajutorul pentru cateva informatii si sfaturi: 1. In anuntul celui de la care l-am cumparat, scria ca e varianta GLX. Ce inseamna asta si unde ar trebui sa vad scris? 2. In cartea de identitate a masinii zice ca tipul este MH/Y51S/IGNIS. Imi puteti traduce? Ati gasit pe undeva o ierarhizare a variantelor pe benzina? m-ar interesa foarte mult... 3. Am observat ca nu are prezon antifurt... ale voastre au??? Se poate achizitiona asa ceva? Daca da, de unde? 4. Are o problema la stergatoare (pe viteza cea mai mica, stergatoarele se opresc cam la jumatatea cursei)... imi pare ca temporizatorul este defect... cel de la care l-am luat a spus ca s-a ars o siguranta si dupa ce a schimbat-o a aparut aceasta problema. S-a mai intamplat cuiva asta? Daca da, cum ati rezolvat problema? 5. Cum si cand cupleaza 4 x 4??? 6. Un service bun in Bucuresti, ati gasit? Deocamdata atat, va multumesc anticipat pentru raspunsuri... (orice informatie imi va fi utila). |
|
|
Feb 4 2009, 03:20 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 31-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.297 |
xplicit, nu mai mult decit trebuie pt. un mers in siguranta, tinind cont ca motorul M13A este conceput pt. turatii.
Repet pt. cine considera ca o subturare protejeaza motorul se insala. Incercati sa cititi mai mult, sunt destule informatii si pe net. Nu mai spun despre suferinta catalizatorului, presiunea uleiului, depuneri etc. S_Ignis, imi pare rau dar tu incerci sa compari putin mere cu pere, motorul de super nova cu cel de Suzuki care este DOHC, 16 valve, VVT. Incearca sa te detasezi putin de vechea maniera de a conduce... este insa optiunea ta. Despre pedala de ambreiaj, trebuie sa mearga f. usor cu o rezistenta mica, cel putin la a mea, mai greu sa dau o comparatie ca aici sunt mari diferente intre marci si modele de masini. -------------------- Suzuki Ignis 1,3 GLX
|
|
|
Feb 4 2009, 03:47 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 30-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.129 |
S_Ignis, imi pare rau dar tu incerci sa compari putin mere cu pere, motorul de super nova cu cel de Suzuki care este DOHC, 16 valve, VVT. Incearca sa te detasezi putin de vechea maniera de a conduce... este insa optiunea ta. Tocmai de-aia am pus anumite intrebari...si probabil ca o sa mai pun. Daca am lasat sa se inteleaga altceva, imi pare rau pentru deficienta de comunicare. Faptul ca am incercat totusi o comparatie, nu cred ca este un lucru rau. In felul asta pot fi scoase mai usor in evidenta, calitatile motorului de pe Suzuki. Pe mine cel putin, ma ajuta. Despre pedala de ambreiaj, trebuie sa mearga f. usor cu o rezistenta mica, cel putin la a mea, mai greu sa dau o comparatie ca aici sunt mari diferente intre marci si modele de masini. Ok, atunci este cineva care a avut de la inceput ambreiajul "cam tare" pe un Ignis? ... sau... este posibil ca "intarirea ambreiajului" sa fie semn de uzura al placii si / sau rulmentului de presiune? (asta, presupunand ca ar fi fost candva moale). |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 08:55 AM |