Ignis - intrebari de incepator |
This topic is about Ignis - intrebari de incepator, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Ignis - intrebari de incepator |
Jan 31 2009, 02:06 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 30-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.129 |
Sunt un proaspat posesor de Suzuki Ignis (VVT, din 2003, 73000 la bord), pe care l-am achizitionat de vreo cateva zile (1,328l, benzina)... Acum ma lupt cu autoritatile pentru inmatriculare, dar si cu micile probleme pe care le are masinuta... Va cer ajutorul pentru cateva informatii si sfaturi: 1. In anuntul celui de la care l-am cumparat, scria ca e varianta GLX. Ce inseamna asta si unde ar trebui sa vad scris? 2. In cartea de identitate a masinii zice ca tipul este MH/Y51S/IGNIS. Imi puteti traduce? Ati gasit pe undeva o ierarhizare a variantelor pe benzina? m-ar interesa foarte mult... 3. Am observat ca nu are prezon antifurt... ale voastre au??? Se poate achizitiona asa ceva? Daca da, de unde? 4. Are o problema la stergatoare (pe viteza cea mai mica, stergatoarele se opresc cam la jumatatea cursei)... imi pare ca temporizatorul este defect... cel de la care l-am luat a spus ca s-a ars o siguranta si dupa ce a schimbat-o a aparut aceasta problema. S-a mai intamplat cuiva asta? Daca da, cum ati rezolvat problema? 5. Cum si cand cupleaza 4 x 4??? 6. Un service bun in Bucuresti, ati gasit? Deocamdata atat, va multumesc anticipat pentru raspunsuri... (orice informatie imi va fi utila). |
|
|
Feb 3 2009, 11:08 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Parerea mea ca discutam de cuplu maxim si putere maxima doar referitor la performante,nu si la consum.
Eu am scos cele mai mici consumuri (adica si valori de 7% 80%urban 20%extraurban) atunci cand am avut ambreiajul bulit si nu puteam sa accelerez tare,si nici mult.Adica la maaxim 3000 schimbam. Dupa parerea mea cheia unui consum redus sunt:acceleratiile cat mai usoare(nu pleci tare de pe loc),schimbatul la maxim 3000,viteza relativ constanta,frana de motor.Eu cand vreau asa scot consumuri si de 9% cu Swiftul in oras. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Feb 4 2009, 07:47 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Parerea mea ca discutam de cuplu maxim si putere maxima doar referitor la performante,nu si la consum. Eu am scos cele mai mici consumuri (adica si valori de 7% 80%urban 20%extraurban) atunci cand am avut ambreiajul bulit si nu puteam sa accelerez tare,si nici mult.Adica la maaxim 3000 schimbam. Dupa parerea mea cheia unui consum redus sunt:acceleratiile cat mai usoare(nu pleci tare de pe loc),schimbatul la maxim 3000,viteza relativ constanta,frana de motor.Eu cand vreau asa scot consumuri si de 9% cu Swiftul in oras. Sunt perfect de acord cu tine. Eu numai asa conduc prin Bucuresti. Foarte rar se intampla sa schimb la turatii mari. Chiar daca tin motorul in 2000-2500 turatii, nu cred ca este subturat. Se aude foarte frumos si nici nu este zgomotos. Conduceti preventiv! -------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 12:40 AM |