Ignis - intrebari de incepator |
This topic is about Ignis - intrebari de incepator, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Ignis - intrebari de incepator |
Jan 31 2009, 02:06 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 30-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.129 |
Sunt un proaspat posesor de Suzuki Ignis (VVT, din 2003, 73000 la bord), pe care l-am achizitionat de vreo cateva zile (1,328l, benzina)... Acum ma lupt cu autoritatile pentru inmatriculare, dar si cu micile probleme pe care le are masinuta... Va cer ajutorul pentru cateva informatii si sfaturi: 1. In anuntul celui de la care l-am cumparat, scria ca e varianta GLX. Ce inseamna asta si unde ar trebui sa vad scris? 2. In cartea de identitate a masinii zice ca tipul este MH/Y51S/IGNIS. Imi puteti traduce? Ati gasit pe undeva o ierarhizare a variantelor pe benzina? m-ar interesa foarte mult... 3. Am observat ca nu are prezon antifurt... ale voastre au??? Se poate achizitiona asa ceva? Daca da, de unde? 4. Are o problema la stergatoare (pe viteza cea mai mica, stergatoarele se opresc cam la jumatatea cursei)... imi pare ca temporizatorul este defect... cel de la care l-am luat a spus ca s-a ars o siguranta si dupa ce a schimbat-o a aparut aceasta problema. S-a mai intamplat cuiva asta? Daca da, cum ati rezolvat problema? 5. Cum si cand cupleaza 4 x 4??? 6. Un service bun in Bucuresti, ati gasit? Deocamdata atat, va multumesc anticipat pentru raspunsuri... (orice informatie imi va fi utila). |
|
|
Feb 1 2009, 04:29 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 31-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.297 |
Adaug cite ceva la ce s-a discutat pina acum aici:
raportul CP/greutate 955Kg are avantaje si mici dezavantaje, constatate de cind detin masinuta (un an si 3 luni) - avantajul principal observat este ca poti urca diverse pante relativ usor daca nu e prea incarcata (2 persoane si ceva bagaj); depasiri la fel de usoare chiar in panta; demaraj bun in situatii extreme; solicitare mai mica a motorului in regim de croaziera ( 3000- 4000 turatii/min. - dezavantaje: fiind putin prea usoara la aceasta putere se produce putin balans la demarari cu solicitare de curba, patinarea rotilor la pornire de pe loc cind e mai umed ( deci trebuie sa o simti si sa adaptezi totul la modul in care o cere masinuta). - compresia motorului este mai mult importanta pt. tipul de benzina folosit - la Ignis fiind 9,5:1 se poate folosi fara probleme benzina de 95 sau 98, daca ar fi fost mai mare de 9,5:1 atunci se se recomanda benzina de 98. - pentru o prelungire a vietii motorului pe linga intretinerea periodica corecta ( schimb ulei, filtre la timp) schimbarea vitezelor la cuplul optim, aprox. (Cuplu maxim (Nm/rpm) = 118/4100) are oarece efect benefic. -------------------- Suzuki Ignis 1,3 GLX
|
|
|
Feb 2 2009, 05:10 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 30-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.129 |
- pentru o prelungire a vietii motorului pe linga intretinerea periodica corecta ( schimb ulei, filtre la timp) schimbarea vitezelor la cuplul optim, aprox. (Cuplu maxim (Nm/rpm) = 118/4100) are oarece efect benefic. Cred ca pe tema asta ar trebui discutat un pic (mie mi se pare o turatie f mare). Se poate deduce de aici si faptul ca daca rulam cu aceasta turatie, in orice treapta de viteza, consumul este minim (pentru treapta respectiva)? Personal, as fi interesat sa stiu, voi cam pe la ce turatie schimbati (pe bune) viteza? Eu, obisnuit fiind cu o supernova (cuplu maxim la 2800 r/m) sunt tentat sa o subturez... ce implicatii ar avea asta asupra motorului (si consumului)?
This post has been edited by S_Ignis: Feb 2 2009, 05:10 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 10:21 AM |