Ignis - intrebari de incepator |
This topic is about Ignis - intrebari de incepator, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Ignis - intrebari de incepator |
Jan 31 2009, 02:06 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 30-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.129 |
Sunt un proaspat posesor de Suzuki Ignis (VVT, din 2003, 73000 la bord), pe care l-am achizitionat de vreo cateva zile (1,328l, benzina)... Acum ma lupt cu autoritatile pentru inmatriculare, dar si cu micile probleme pe care le are masinuta... Va cer ajutorul pentru cateva informatii si sfaturi: 1. In anuntul celui de la care l-am cumparat, scria ca e varianta GLX. Ce inseamna asta si unde ar trebui sa vad scris? 2. In cartea de identitate a masinii zice ca tipul este MH/Y51S/IGNIS. Imi puteti traduce? Ati gasit pe undeva o ierarhizare a variantelor pe benzina? m-ar interesa foarte mult... 3. Am observat ca nu are prezon antifurt... ale voastre au??? Se poate achizitiona asa ceva? Daca da, de unde? 4. Are o problema la stergatoare (pe viteza cea mai mica, stergatoarele se opresc cam la jumatatea cursei)... imi pare ca temporizatorul este defect... cel de la care l-am luat a spus ca s-a ars o siguranta si dupa ce a schimbat-o a aparut aceasta problema. S-a mai intamplat cuiva asta? Daca da, cum ati rezolvat problema? 5. Cum si cand cupleaza 4 x 4??? 6. Un service bun in Bucuresti, ati gasit? Deocamdata atat, va multumesc anticipat pentru raspunsuri... (orice informatie imi va fi utila). |
|
|
Jan 31 2009, 03:20 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Cel mai simplu de a afla daca este 4x4 sau nu,uita-te sub masina.Daca are cardan e 4x4,daca n-are nu e.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 31 2009, 09:17 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 73 Joined: 22-November 08 From: Bucuresti/Titan Member No.: 118.607 |
Eu am facut ITP-ul saptamana trecuta, a luat verificarea fara probleme, iar testul de noxe l-a facut de 3 ori chipurile nu-i mergea imprimanta de fapt ii ieseau valorile prea mici, masinutza mea are 124k km, de aia cred ca... intretinuta periodic, ulei bun, etc., ...... 200k km fara probleme
This post has been edited by danker62: Jan 31 2009, 09:18 PM |
|
|
Jan 31 2009, 11:09 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 30-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.129 |
Eu am facut ITP-ul saptamana trecuta, a luat verificarea fara probleme, iar testul de noxe l-a facut de 3 ori chipurile nu-i mergea imprimanta de fapt ii ieseau valorile prea mici, masinutza mea are 124k km, de aia cred ca... intretinuta periodic, ulei bun, etc., ...... 200k km fara probleme Wow! felicitari! si la a mea, mi-a spus cel de la care am luat-o si care i-a facut si itp-ul, a iesit valoarea CO2 sub 1g... in conditiile in care euro 4 accepta un maxim de 166g/km. Estimarea de 200k km este foarte incurajatoare, tinand cont si de faptul ca avem totusi un motor cu o capacitate cam micuta... |
|
|
Feb 1 2009, 10:47 AM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 73 Joined: 22-November 08 From: Bucuresti/Titan Member No.: 118.607 |
This post has been edited by danker62: Feb 1 2009, 10:51 AM |
|
|
Feb 1 2009, 12:53 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 27-October 08 From: Brasov Member No.: 118.386 |
Nu are nici o importanta capacitatea motorului din punct de vedere al fiabilitatii ( vezi Daewoo Tico), ceea ce conteaza este intretinerea periodica adecvata si un stil de conducere care sa respecte niste parametri.Ca sa nu mai zic de faptul ca 94 de cai raportat la 1 tona masa, nu este chiar asa putin. omule, glumesti? Masina are 955 de kile si 93 de cai. Facand un mic calcul reiese ca masina are aproape un cal (0,97) pentru fiecare 10 kilograme de masina....deci ma intreb:daca motorul de pe ignis este 'fortat' ca sa duca o caroserie de 950 de kile atunci ce sa zicem de Loganul de 1,4 cu 75 de cai si 1150 de kile. Dupa parerea mea de nespecialist spun ca iti dai seama daca motorul e fortat dupa modul cum masina pleaca de pe loc (adica daca e puturos sau te baga un pic in scaun) alt criteriu dupa care iti dai seama:cand pleci de pe loc, si ii dai talpa...pleci cu scart(fara sa o turezi avand ambreiajuol apasat). Uite o intamplare de-a mea: Eu eram intr-o zi in oras si voiam sa ma incadrez pe o strada foarte aglomerata...asa ca m-am bagat, si i-am dat talpa...a Ia ...nu numai ca am plecaat cu scart dar masina a patinat atat de mult pe asfalt incat s-a format fum de la frecarea cauciucului. Ce deduc eu de aici:masina e prea usoara (mai ales pe fata) pentru asa un motoras puternic...repet asta e doar parerea mea de om de rand. Cosumul in schimb e unul ca pentru un motor de 1.5 poate 1.6 (10-11) Dar una peste alta e o masinuta extraordinara...toti baietii din cartier se uita cu admiratie la ea...si o ararta cu degetul la altii(nu, nu ala). -------------------- 23 de ani ..... 93 de cai.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 01:00 PM |