Subaru AWD, (tipuri de transmisie & diferentiale) |
This topic is about Subaru AWD, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Subaru AWD, (tipuri de transmisie & diferentiale) |
Jan 12 2009, 12:48 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
E o tematica care se refera in general la AWD Subaru. ISTORIA OFICIALA a sistemelor AWD pe masinile Subaru http://home.comcast.net/~a6n6d6y/andy/Subaru%20AWD.pdf Va rugam folositi serverul nostru, adica dati click pe fisierul atasat, nu pe al lor ! This post has been edited by f1anatic: Jan 29 2009, 10:09 PM
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Jan 15 2009, 12:04 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Aici, roata din aer sta pe loc: http://www.youtube.com/watch?v=DTvP-vmvjk0 Filmul acesta gasit de hdi este cea mai buna reclama pentru Subaru. Nu inteleg de ce roata din aer sta pe loc in timp ce masina se misca incet inainte. M-as bucura sa fie la fel la OBK Diesel. Astept in continuare ca unul din fericitii proprietari sa verifice o roata ridicata sau sa vada codul de pe diferentialul spate. Fac totusi doua remarci. -Sunt foarte multi posesori de 4x4 care isi modifica masinile si instaleaza tot felul de minuni pentru blocare/autoblocare la diferentiale.... cine poate fi sigur sigur ca masinile erau standard si ca au aceeasi configuratie ca in Romania? -Clubul celor care au facut filmul se chema Subaru Todocamino adica "orice drum". Masinile pentru off-road se numesc Todoterreno si nu prea le amesteca intre ele. This post has been edited by GLC120: Jan 15 2009, 12:05 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 15 2009, 12:19 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Aici, roata din aer sta pe loc: http://www.youtube.com/watch?v=DTvP-vmvjk0 Filmul acesta gasit de hdi este cea mai buna reclama pentru Subaru. Nu inteleg de ce roata din aer sta pe loc in timp ce masina se misca incet inainte. M-as bucura sa fie la fel la OBK Diesel. Astept in continuare ca unul din fericitii proprietari sa verifice o roata ridicata sau sa vada codul de pe diferentialul spate. Fac totusi doua remarci. -Sunt foarte multi posesori de 4x4 care isi modifica masinile si instaleaza tot felul de minuni pentru blocare/autoblocare la diferentiale.... cine poate fi sigur sigur ca masinile erau standard si ca au aceeasi configuratie ca in Romania? -Clubul celor care au facut filmul se chema Subaru Todocamino adica "orice drum". Masinile pentru off-road se numesc Todoterreno si nu prea le amesteca intre ele. Eu zic ca roata sta pe loc in clipul ala pt. ca masina se afla in coborare, nu este accelerata si soferul este cu piciorul pe frana. Fac o remarca vis-a-vis de LSD: fiind cu alunecare limitata, aceasta poate fi ajustata fie spre un comportament mai liber("open diff") fie spre un comportament "mai" blocant. De asemenea, sunt mai multe tipuri de LSD: cu placi de frictiune, sau cu visco-cuplaj. Fordurile din clipurile anterioare au cu placi de frictiune, care au un comportament fix, asa cum sunt ajustate din fabrica. Subaru foloseste visco-cuplul, adica in mod normal, este "mai" deschis, si, pe masura ce se incalzeste lichidul, se "inchide". Desigur nu se autoblocheaza, pt ca nu prea are cum. Si cred ca in cel mai "blocat" mod al visco-cuplului, cuplul transmis rotii care are aderenta nu este suficient sa urneasca masina in situatii grele. ( a se vedea clipul in care Fordul merge fara remorca, dar cu remorca nu. Dar daca e vorba de panta... depinde cat de abrupta e). Avantajele LSD-ului sunt incontestabile pe suprafete alunecoase, dar in care rotile au contact cu solul, schimbari bruste de aderenta, etc. LSD-urile nu fac din 4x4 off-roadere sau "cataratoare". Pentru aia exista auto-blocantele (un click metalic care blocheaza rotile dintate va fi intotdeauna mai eficient decat doua placi presate intre ele, sau, sa nu mai zic de "pacalirea" prin franare cu ajutorul ABS-ului, asa zis-ul TCS-traction control, care e eficient, dar pentru situatii scurte- treci un sant, dar nu sa urci un munte (uzura adusa masinii nu va merita)), si pentru off-road extrem diferentialele blocabile manual. This post has been edited by Mircea104901: Jan 15 2009, 12:23 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 05:30 PM |