Subaru AWD, (tipuri de transmisie & diferentiale) |
This topic is about Subaru AWD, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Subaru AWD, (tipuri de transmisie & diferentiale) |
Jan 12 2009, 12:48 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
E o tematica care se refera in general la AWD Subaru. ISTORIA OFICIALA a sistemelor AWD pe masinile Subaru http://home.comcast.net/~a6n6d6y/andy/Subaru%20AWD.pdf Va rugam folositi serverul nostru, adica dati click pe fisierul atasat, nu pe al lor ! This post has been edited by f1anatic: Jan 29 2009, 10:09 PM
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Jan 14 2009, 04:07 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Deci Subaru Germania minte sau acolo se aduc masini mai ieftine....
Referitor la controlul tractiunii, ma refeream strict la impotmolirea in noroi sau zapada pe plat, vezi filmele sau povestile de aici, nu la drumurile in panta, alunecoase etc.... unde evident tractiunea integrala te ajuta. Cat timp masina merge esti serif, deci pe drumurile din Romania... (sa fim seriosi la noi orice drum e semi offroad) Cand ramai in zapada cu un Subaru din Germania tragi cu o roata de pe fata si una de pe spate. Atat. Cu tractiune fata, tragi cu cele doua din fata. Nu e nici o diferenta. Celelate doua roti nu se vor invarti deloc la nici una dintre masini. Pista felicitari pentru LSD-ul spate. Se uita cineva si sub Diesel-ul de la noi? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 14 2009, 04:48 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Deci Subaru Germania minte sau acolo se aduc masini mai ieftine.... Referitor la controlul tractiunii, ma refeream strict la impotmolirea in noroi sau zapada pe plat, vezi filmele sau povestile de aici, nu la drumurile in panta, alunecoase etc.... unde evident tractiunea integrala te ajuta. Cat timp masina merge esti serif, deci pe drumurile din Romania... (sa fim seriosi la noi orice drum e semi offroad) Cand ramai in zapada cu un Subaru din Germania tragi cu o roata de pe fata si una de pe spate. Atat. Cu tractiune fata, tragi cu cele doua din fata. Nu e nici o diferenta. Celelate doua roti nu se vor invarti deloc la nici una dintre masini. Pista felicitari pentru LSD-ul spate. Se uita cineva si sub Diesel-ul de la noi? Daca citesti din nou posturile precedente vei observa ca nu ai fost suficent de atent. Subaru Germania a zis corect: Legacy nu are LSD spate. OBK in schimb are pt. ca e conceput si pentru teren, deci are nevoie de tractiune mai performanta. Obs. masina am luat din Germania. La OBK diesel cred ca tot LSD visco e in spate. Cineva care are ar trebui sa verifice. This post has been edited by pista: Jan 14 2009, 04:51 PM -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 07:30 PM |