Subaru AWD, (tipuri de transmisie & diferentiale) |
This topic is about Subaru AWD, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Subaru AWD, (tipuri de transmisie & diferentiale) |
Jan 12 2009, 12:48 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
E o tematica care se refera in general la AWD Subaru. ISTORIA OFICIALA a sistemelor AWD pe masinile Subaru http://home.comcast.net/~a6n6d6y/andy/Subaru%20AWD.pdf Va rugam folositi serverul nostru, adica dati click pe fisierul atasat, nu pe al lor ! This post has been edited by f1anatic: Jan 29 2009, 10:09 PM
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Jan 14 2009, 01:56 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Asta cu Germania e mai trist, si nu sunt motive ca Subaru sa minta.
Imi pare rau sa va spun, dar prin zapada, o masina normala (tractiune fata) cu controlul tractiunii se va descurca la fel de bine. 4x4 si VDSC sunt excelente cat timp masina merge. Daca se impotmoleste (vezi si numeroasele filme) e mai greu. Masinile de care vorbea Mircea mai merg in lateral sau te mai zgaltaie dar cu dif. blocabile nu ramai nici in noroi nici in zapada. daca cineva ne poate da vesti mai bune de sub masina, ii suntem recunoscatori anticipat... Poate nemtii au adus modele mai ieftine.... Zambetul e tot acolo, masina ramane King of the Road. De fapt nu e nici o problema, in cartea de la Outback scrie clar ca masina nu e facuta pentru off-road.... Totusi era bun un LSD pe spate.... -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 14 2009, 02:53 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Imi pare rau sa va spun, dar prin zapada, o masina normala (tractiune fata) cu controlul tractiunii se va descurca la fel de bine. ....... Zambetul e tot acolo, masina ramane King of the Road. De fapt nu e nici o problema, in cartea de la Outback scrie clar ca masina nu e facuta pentru off-road.... Totusi era bun un LSD pe spate.... O masina 2WD cu controlul tractiunii nu se va apropia niciodata de un AWD fara controlul tractiunii. Roaga pe cineva si fa o proba ca sa te convingi. In afara de OBK 2.5i 5MT mai avem si un BMW 120D, care probabil stii ca din standard are DTC (control al tractiunii). Chiar daca are tractiune spate, repartitia maselor pe axe 50% fata 50% spate, anvelope Goodyear Ultragrip 7+, ca tractiune e incomparabil cu Subaru. Zilnic avem de urcat pana la casa pe un drum de multe ori inzapezit, alunecos. Asta a fost unul din motivele cumpararii OBK. Zambetul poate sa persiste, fiindca OBK 2.5i 5MT dotat cu Dual Range (reductor) are diferential spate LSD Visco tip T. (asemanator cu Forester) Azi dimineata m-am bagat sub masina si gratie informatiilor primite de la Mircea pot confirma acest lucru. Am sunat si la Subaru Brasov de unde au confirmat acelasi lucru. Outback e un crossover, numai forma caroseriei adica unghiurile impiedica folosirea pe teren si mai dificil. Tractiunea ar fi capabila. In Catalogul AutoBild scrie: pentru teren de dificultate medie. Sa nu uitam ca OBK are alt diferential spate decat Legacy ! Legacy e conceput pentru sosea, si nu pentru teren. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 05:44 PM |