Octavia 2 facelift - faruri noi, motorizare nouă, același spațiu, calitate îmbunătățită |
This topic is about Octavia 2 facelift - faruri noi, motorizare nouă, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Octavia 2 facelift - faruri noi, motorizare nouă, același spațiu, calitate îmbunătățită |
Dec 9 2008, 09:37 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Iluminarea este un pic mai vie și mai armonioasă, iar senzorii de parcare din fabrică (cu radio-cd-ul Bolero) te fac să uiți că mașina e cam greu de parcat în spații înguste/scurte. Acest radio cd are și un slot SD pentru a citi informații direct de pe card, iar funcțiile multimedia sunt completate de o mufă AUX care se găsește în cotieră. Comenzile de la climatizare sunt preluate de la Superb (și sunt similare cu cele din BMW Seria 5 dacă vreți... ). În loc de un display pe care este afișată temperatura dorită, butonul de reglare a temperaturii este înconjurat de cifre iluminate care reprezintă temperatura aleasă. La exterior, cum ați observat și voi, farurile nu mai au expresia posomorâtă a vechii Octavia 2 și au integrat pe lateral numele modelului, ca la Superb. Un minus estetic ar fi proiectoarele, care au colțurile în jos, în timp ce farurile sunt curbate în sus. Cred că niște proiectoare mai mici și rotunde ar fi arătat mai bine. Pe de altă parte, dacă ar fi ales soluția unui bloc optic rotund, nu ar mai fi putut integra bine acele cornering lights. Practic, fiecare proiector are două becuri. Cele din exterior se aprind atunci când activezi semnalizarea la viteze mici (de până în 30 km/h mi se pare) pentru a putea vedea mai bine unde virezi. Alături de farurile direcționale, iluminarea este peste media clasei C. Se observă că au umblat și la desenul stopurilor spate. Banda roșie reflectorizantă dintre semnalizări și luminile de marșariere a fost înlocuită de una albă, un pic mai lată. Eu zic că stopurile vechi arătau mai bine. Pe de altă parte, catadioptri din bara spate sunt bine integrați și oferă o siluetă mai elegantă posteriorului. Una peste alta, aș spune că facelift-ul le-a ieșit bine spre foarte bine, mașina fiind clar un progres față de Octavia 2. Dacă ținem cont și de faptul că în ofertă se regăsește acum și un 1,4 TSI de 122 CP, atunci chiar vorbim de o ofertă îmbunătățită. Manuală 6 trepte vs. DSG 7 trepte Fiindcă la drive-test-ul din străinătate am condus 1,8 TSI manuală 6 trepte, iar weekend-ul ăsta am avut DSG 7 trepte, pot să zic că prima cutie pune mai bine în evidență puterea motorului decât DSG-ul. Pe de altă parte DSG schimbă mai rapid, muuult mai rapid, are 7 trepte și e mai comod. Un minus la DSG ar fi simptomul următor: Nu retrogradează din 7 în 6 în modul Drive (D) decât la kick down. Situație: Pe autostradă mers cu 120 km/h în drive (D) cu treapta 7. Apăsat pedală de accelerație la fund, dar fără kick down - cutia huruie, turația variază cu 500 de rpm în sus și în jos, iar mașina accelerează foarte greu. Apăsat pedala complet (cu tot cu kick down), cutia trece în treapta a 4-a și mașina accelerează ca o nebună. Pe modul sport nu se întâmplă asta. Totul merge normal. Nu știu dacă mașina cu care am mers eu era defectă sau nu, dar cei care mai au ocazia să facă drive test ar fi bine să cerceteze și comportamentul descris de mine. În rest, mașina stă bine în curbe, nu manifestă ruliu mai mare decât te-ai aștepta și e silențioasă la viteze mari. Lui S O R I N nu-i venea să creadă cât de silențioasă e, asta pentru că Type R-ul lui e la cealaltă extremă. Peste viteze de 170 km/h se simte că Octavia 2 facelift devine mai ușoară, contrar a ceea ce ar trebui să se întâmple, adică să îți dea senzația de lipit de drum. Probabil că același lucru se întâmplă și la vechiul model, deci n-aș zice că e o problemă nou apărută. Consum mediu 11,6% după 4 zile de drive test și 400 km (70-80 prin București, restul afară). Aș zice că e mai puțin relevant consumul pentru că am tras mult de mașină (cei care au mers cu ea știu ce vreau să spun). La asta se adaugă și faptul că avea 40 km pe bord când m-am urcat în ea, deci după un minim rodaj sigur se va mai așeza. Ca referință aș lua mai degrabă niște consumuri instante. 5,8% la 120 km/h pe cruise control și 8% la 150 km/h pe cruise control.
Attached File(s)
Octavia_FL01.jpg ( 708.85K )
Number of downloads: 57
Octavia_FL02.jpg ( 708.97K ) Number of downloads: 57 Octavia_FL03.jpg ( 690.4K ) Number of downloads: 34 Octavia_FL04.jpg ( 787.63K ) Number of downloads: 49 Octavia_FL05.jpg ( 552.25K ) Number of downloads: 34 Octavia_FL06.jpg ( 240.81K ) Number of downloads: 51 Octavia_FL07.jpg ( 123.49K ) Number of downloads: 77 Octavia_FL08.jpg ( 101.87K ) Number of downloads: 39 Octavia_FL09.jpg ( 303.71K ) Number of downloads: 59 Octavia_FL10.jpg ( 229.47K ) Number of downloads: 47 Octavia_FL11.jpg ( 129.84K ) Number of downloads: 43 Octavia_FL12.jpg ( 125.29K ) Number of downloads: 34 Octavia_FL13.jpg ( 240.48K ) Number of downloads: 38 Octavia_FL14.jpg ( 352.56K ) Number of downloads: 34 Octavia_FL15.jpg ( 262.63K ) Number of downloads: 30 Octavia_FL16.jpg ( 387.91K ) Number of downloads: 29 Octavia_FL17.jpg ( 318.65K ) Number of downloads: 30 Octavia_FL18.jpg ( 382.04K ) Number of downloads: 44 Octavia_FL19.jpg ( 406.4K ) Number of downloads: 76 Octavia_FL20.jpg ( 417.42K ) Number of downloads: 42 Octavia_FL21.jpg ( 421.15K ) Number of downloads: 28 Octavia_FL22.jpg ( 544.17K ) Number of downloads: 32 Octavia_FL23.jpg ( 778.44K ) Number of downloads: 25 Octavia_FL24.jpg ( 2.1MB ) Number of downloads: 36 -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Dec 16 2008, 02:11 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Am fost la Brady si am verificat cu un vanzator. Asa e Adi: pare un paradox, adica becul pentru luminat coltul e in interior, dar e si pentru ceata si poate trebuie oglinda mai adanca decat la o lumina de zi, ultima fiind ca de pozitie se pune cat mai in exterior.
Personal nu imi plac proiectoarele rotunde, dar acum, cu 2 becuri, nici nu mai poti sa le faci rotunde. Ma intreb, insa, daca nu iei proiectoare de ceata, evident ca nu ai nici cornering, dar lumina de zi trece la faza scurta, ca nu am vazut nici o poza asa. P.S. (M-am intrerupt si a trecut timpul de editare.) Mie imi place cu ochii de pisica in bara, dar imi plac si stopurile cu rosu in mijloc mai mult decat acum, complet albe. Mi se pare o improvizatie, ca au luat rosul dar nu au scos si suportul dintre semnalizatoare si lumina alba. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 11:40 AM |