Discuri ovalizate Sx4 si swift?, probleme la sistemul de frnare |
This topic is about Discuri ovalizate Sx4 si swift?, the author, V l a d, wrote about: Salut, desi a trecut extreeeem de mult de cand nu am mai zis nimic, iata ca am o intrebare. Am 5000km cu Sx4-ul si am schimbat deja pe garantie discur ... To read more just scroll down
Discuri ovalizate Sx4 si swift?, probleme la sistemul de frnare |
Jul 31 2008, 03:31 PM
Post
#1
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
desi a trecut extreeeem de mult de cand nu am mai zis nimic, iata ca am o intrebare. Am 5000km cu Sx4-ul si am schimbat deja pe garantie discurile ovalizate. Sunt absolut convins ca se vor ovaliza din nou. Se aude in timpul mersului cum placutele freaca de disc iar dupa drum extrierul si normal discurile sunt foarte incinse. De la ce poate fi? Sistemul e acelasi ca la swift? si daca da a mai avut cineva probleme? Danke & stuff -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Aug 4 2008, 08:52 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 160 Joined: 2-April 08 From: 46°57? N 7°27? E Member No.: 116.832 |
imi pare rau ca ai probleme cu SX4... ce model e ? banuiesc ca e fabricat anul acesta...
si eu am un SX4 1.6 fabricatie 2008 si am cam 6400 km dar pana acum nu am remarcat probleme cu discurile... e adevarat ca si al mine daca merg mai mult si folosesc frana mai des discurile si chiar gentile sunt mai calde... tu cum ai observat ca ai probleme, a inceput sa trepideze volanul? La ce reprezentanta ai schimbat discurile (banuiesc ca pe garantie)? Care a fost explicatia celor de la service? |
|
|
Aug 4 2008, 10:06 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Un caz asemanator stiu la un tip cu Volvo S40, caruia dupa vreo 20 000 i s-au ovalizat discurile. Iar nemernicii de la dealer i-au zis ca s-au ovalizat pentru ca a mers prea tare cu masina prin balti...
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Aug 4 2008, 10:45 AM
Post
#4
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Problema nu e ca treci prin apa deci, asta pentru cei care sustin ca e vina utilizatorului, ci ca se incing franele prea tare. -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Aug 4 2008, 10:58 AM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
iti zic brembo de acum incolo -------------------- |
|
|
Aug 4 2008, 11:21 AM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.948 |
Un caz asemanator stiu la un tip cu Volvo S40, caruia dupa vreo 20 000 i s-au ovalizat discurile. Iar nemernicii de la dealer i-au zis ca s-au ovalizat pentru ca a mers prea tare cu masina prin balti... Iubita mea are peugeot 307 cc si aceeasi situtie pe la 12 mii s-au ovalizat. Si ea nu-i da talpa si a mers doar in oras pe uscat, dar raspunsul a fost asemenea. |
|
|
Aug 4 2008, 11:27 AM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 59 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.948 |
In sfarsit niste raspunsuri . Masina e 2007, 1.6 4WD GS. Se aude constant cum freaca placutele discurile si dupa ovalizare masina franeaza in trepte, nu ai cum sa nu observi. Discurile au fost schimbate pe garantie la B&S, dar motivatia a fost ca am trecut prin balti. Aberant. Am spus ca o sa mai trec cu siguranta prin balti ca merg si pe ploaie cu masina, ca sa vezi. Deci acum astept sa se ovalizeze iar discurile si poate dupa ce le schimba de cateva ori o sa se uite si la ce poate cauza asta. Parearea mea e ca totusi e o problema la etrieri sau placute si se incing franele prea tare, de unde rezulta ca e normal sa se ovalizeze atunci cand treci prin apa. Problema nu e ca treci prin apa deci, asta pentru cei care sustin ca e vina utilizatorului, ci ca se incing franele prea tare. Eu cu swift am 25 mii km. i-am facut 2/3 afara localitatilor pe drumuri ca e 85 si autostrada soarelui. Deci i-am dat si ii dau talpa tare. Franarile sunt pe masura. Desi se aude huruit, frecare pe disc cand franez violent, desi se incing discurile tare nu am probleme. Eu cred ca este de vina calitatea otelului din care sunt facute discurile la tine. Cred ca ai prins tu un lot mai defect ca nu am auzit de nici un thread, postare pe afara sau la noi de discuri ovalizate la suzuki. Asta este, pacat, esti ghinionist. |
|
|
Aug 4 2008, 11:37 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Ar trebui pusi mecanicii sa demonetreze cum ajunge apa pe discuri. Ca sa se ovalizeze de la balti ar trebui ca dupa o frana lunga de la viteza mare sa intri intr-o balta de 20-30 cm... ceea ce nu cred ca e cazul. In rest toata apa e aruncata la exteriorul rotii si prin miscarea de rotatie a rotii e cam greu sa ajunga apa pe disc astfel incat sa il ovalizeze. Defect de fabricatie probabil si ca de obicei desteptii din service dau vina pe utilizator.
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 4 2008, 01:56 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 160 Joined: 2-April 08 From: 46°57? N 7°27? E Member No.: 116.832 |
@yir
ai dreptate, oricine poate sa verifice si singur, cand mergeti pe ploaie veti vedea ca rotile din spate sunt ude complet pecand cele din fata sunt uscate, deci nu au cum sa se ude discurile la SX4... cred ca iti vine sa-i dai cu discurile in cap unuia de la service cand iti spune senin asa o aberatie |
|
|
Aug 4 2008, 06:45 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Ideea as putea sa o continui in felul urmator: daca atunci cand mergem pe ploaie se uda discurile atunci in momentul in care punem frana acestea se vor incalzi mai putin datorita apei care este prezente pe ele si care asigura o racire suplimentara, in cursele de camioane au un dispozitiv care uda permanent discurile pe perioada cursei tocmai pentru a nu se incinge foarte tare. Pentru ovalizare e necesar un soc termic care nu poate apare in cazul in care se merge pe ploaie. Deci mecanicii ar trebui sa treaca de conceptiile de acum 20 ani si sa recunoasca un defect de fabricatie, dar cum mentalitatea e cel mai greu de schimbat o sa dureze foarte mult.....
Uneori mai poate apare ploblema ca etrierul sa aibe suruburile slabite caz in care isi modifica constant pozitia astfel incat placutele freaca de disc permanent, sper sa nu fie cazul la o masina noua totusi... This post has been edited by yir: Aug 4 2008, 06:48 PM -------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 7 2008, 09:50 AM
Post
#11
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
hai sa nu fim rai si sa nu uitam un amanunt. Suntem in Romania. Asta inseamna ca inevitabil in drumul tau vei intalni niste balti de mari dimensiuni. Atunci sigur ajunge apa la discuri. Problema e ca si cu megane-ul am trecut prin exact aceleasi balti si nu a patit nimic.... deh masina frantuzeasca naspa
Sa nu fim rai cu cei de la service caci s-a purtat foarte fairplay. Au verificat si au schimbat discurile in garantie asa cum trebuia. Probabil nici eu nu stiu de la ce a fost si au bagat motivul cu apa care e plauzibil totusi in cazul unei serii de discuri ratate. -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Aug 7 2008, 03:49 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Cel putin pana acum sunt multumit de prestatia celor din service dar uneori e mai bine sa recunoastem cand apare un defect de fabricatie, sunt convins ca acel client care a semnalat problema ar fi mai multumit daca s-ar recunoaste problema decat daca i se spune o minciuna. Repet, discurile se ovalizeaza la soc termic adica dupa o frana de la 100 km/h sa zicem la 20km/h intri intr-o balta care trebuie sa fie suficient de mare incat sa ude tot discul, situatie care se poate intalni intr-un procent infim.
Tot datorita faptului ca traim in Romania de exemplu eu evit baltile pentru ca nu stii ce crater se afla sub apa This post has been edited by yir: Aug 7 2008, 03:50 PM -------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 26 2008, 10:58 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Cu putina intarziere...
Eu am schimbat discurile la 150.000 ptr ca am considerat ca au mers destul. Merg f mult prin balti si noroqaie. Nu sau ovalizat discurile. Pare ciudata chestia asta. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Sep 5 2008, 12:14 AM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 253 Joined: 6-December 07 From: Bucuresti Member No.: 115.734 |
Eu am un swift sport caruia i s-au ovalizat discurile plus ca atunci cand de la 20km/h pun frana se aude un huruit, scartait si masina se opreste. De vina este materialul din care au fost facute placutele de frana din ce am inteles, acesta fiind destul de dur. Recunosc ca merg cu masina destul de tare, dar balti vara asta nu prea au fost in bucuresti. Alte placute de frana am gasit pe www.nengun.com , dar habar n-am care sa le iau..
Aceeasi problema o au si posesorii de swift din UK: http://www.swiftowners.co.uk/modules.php?n...wforum&f=15 , aici sunt mai multe topic-uri cu cei care au probleme cu franele. This post has been edited by gabin: Sep 5 2008, 12:14 AM -------------------- Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
|
|
|
Sep 5 2008, 08:03 AM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Aici sunt 2 modele de placute: http://www.google.com/translate?u=http%3A%...sl=ja&tl=en
Eventual iei si alte discuri -------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Sep 7 2008, 03:06 PM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Recomandare: nu spalati masina dupa ce a-ti folosit sistemul de franare intens
-------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Oct 24 2008, 12:21 PM
Post
#17
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Deja simt ca se ovalizeaza si a doua pereche de discuri, sunt la inceput dar in 3000km sunt sigur ca se va intampla din nou. Probabil de data asta vor schimba si placutele.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Oct 31 2008, 01:48 PM
Post
#18
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Am avut dreptate, discurile s-au ovalizat din nou, in plus am si batai la greu in fata (drum cu denivelari), am inteles ca sunt probleme cu casetele de directie. O sa fac o noua programare sa vedem ce si cum.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Oct 31 2008, 02:03 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 222 Joined: 8-October 07 From: Bucuresti - Buzau Member No.: 114.991 |
Aceeasi problema apare si la Chevrolet Kalos. Suzuki facand parte din grupul GM e posibil sa aibe acelasi producator de discuri. Cred ca cel mai bine ar fi sa fie schimbate cu unele aftermarket.
-------------------- Suzuki Swift 1.5 GS
|
|
|
Aug 26 2009, 01:25 PM
Post
#20
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 24-February 08 From: constanta Member No.: 116.474 |
Salut, desi a trecut extreeeem de mult de cand nu am mai zis nimic, iata ca am o intrebare. Am 5000km cu Sx4-ul si am schimbat deja pe garantie discurile ovalizate. Sunt absolut convins ca se vor ovaliza din nou. Se aude in timpul mersului cum placutele freaca de disc iar dupa drum extrierul si normal discurile sunt foarte incinse. De la ce poate fi? Sistemul e acelasi ca la swift? si daca da a mai avut cineva probleme? Danke & stuff salutare! am facut 46.000 km cu suzi sx4 a mea, la 45.000 km am schimbat caseta de directie si am facut revizia, iar acu am constatat ca ma lasa ambreiaju (din nou, prima oara l-a schimbat taicamiu la 25.000 km si nu l-a bagat pe garantie) si as vrea ca sa il schimb pe garantie, si sa mai schimb si discurile de frana care s-au ovalizat. L-am sunat pe Dl. Dragos de la suzuki si mi-a spus ca discurile de frana nu intra in garantie decat daca s-au spart sau au defect de fabricatie, la fel si cu discul de ambreiaj. Acum am rugamintea la voi sa ma ajutati sa rezolv aceasta problema. -------------------- Suzuki SX4 1,6 4WD GS
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 04:46 AM |