IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Drive Test Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150 Cai Putere

This topic is about Drive Test Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150 Cai Putere, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Drive Test Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150 Cai Putere, Sound de Mini CooperS, finisaje premium, ținută de drum impecabilă
adi.mitrea
post Jul 2 2008, 10:58 AM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Știu că Fiat nu e o marcă pe placul multora de pe forum și din România, deși cifrele de vânzări ale AutoItalia ar spune că s-au mai schimbat lucurile.

Oricum, de la Grande Punto încoace Fiat a schimbat stilul în bine, cu materiale mai bune, design frumos și echilibrat. Mai are de dovedit la capitolul fiabilitate pentru că românul e fermecat de tehnica germană nemuritoare, TDI dacă se poate, și de fiabilitatea "incontestabilă și dovedită" a japonezelor. whistling.gif

Fiat e o marcă italiană. Înseamnă tradiție și pasiune, iar Bravo-ul e fix în aceeași barcă.

Ceasurile de bord a la Alfa Romeo, botul a la Maserati și stopurile a la vechiul Bravo, dar ceva mai moderne, fac din mașina asta un deliciu. Mie îmi place și recunosc că tot timpul am avut o slăbiciune pentru Fiat. Cine mă știe, probabil nu a uitat că mă înscriam pe forum cu un versus Fiat Stilo versus altceva. Mi-am dorit mult Stilo, am rămas la ceva mai ieftin și cu imagine mai bună, dar toate astea din cauza bugetului. confused.gif

Revenind la Bravo, motorul este fascinant, dar și cam gurmand. Am mers cu el pe traseul București - Oradea și retur, consum 9% whistling.gif după toată povestea asta, însă recunosc că nu l-am menajat deloc. În plus, era totuși o mașină de drive test, deci alergată săraca.

Partea cea mai frumoasă, după motor, a fost descoperirea materialelelor din interior (care sunt bune, dar nu excelente) și mai ales calitatea asamblării lor. La o mașină alergată de toți ziariștii peste 7.000 de kilometri, să nu auzi nici măcar un greieraș mi se pare mare lucru. Oricum, la peste 3.000 rpm se aud motorul, turbina și eșapamentul de mașină sport care te-ar face să uiți instant de alte inconveniente. Nu e cazul Fiat Bravo oricum.

Instalația audio cu 8 difuzoare și subwoofer face toți banii thumbsup.gif , mai ales că opțiunea asta nu e chiar așa scumpă. De departe cea mai bună instalație audio stock pe care am auzit-o vreodată într-o mașină de drive-test.

Tapițeria sport e lucrată frumos, pe două straturi (roșu dedesubt, negru deasupra) schimbătorul de viteze și volanul sunt acoperite cu piele fină, iar pedalele sunt din aluminiu. Toate astea te fac să te simți într-o mașină de viță nobilă și chiar nu exagerez când spun că aduce a Alfa Romeo.

Suspensia e tare, tare rău, numai bună de atacat curbe cu viteză, direcția e una dintre cele mai bune cu care am mers în clasa asta (peste cea a Opel Astra H, Ford Focus, Golf V, Citroen C4, Peugeot 308 și Kia Pro Ceed, deși aceasta din urmă se apropie destul de mult ca feeling de cea a Fiat-ului).

Prețul e și el bun, cam 18.000 euro DDP.

Cam aici se termină declarațiile de dragoste la adresa lui Bravo. De aici încolo încep minusuri, care merg spre sistemul Blue&Me care cică citește stick-uri de memorie USB, însă eu nu am reușit să ascult muzică de pe el, spre suspensia spate care e semi-independentă și e cam gălăgioasă pe drumuri proaste, spre ceasurile de bord care sunt cam greu de citit în anumite condiții de lumină.

Asta cu bordul chiar trebuie explicată. Eu aprind farurile pe faza scurtă, însă bordul nu stă și el tot timpul aprins, ci doar când lumina de afară e slabă (noaptea, atunci când treci printr-o pădure, etc..). Se pare că mașina are un senzor pe undeva. Ideea e că în condiții de amurg (lumină slabă), cu bordul aprins, cifrele sunt imposibil de citit pentru că lumina ambientală este suficientă cât să citești ceasurile neiluminate, însă mașina aprinde ledurile alea automat pentru că i se pare ei prea intuneric...

Ate drive test-uri:

Clasa B: Dacia Sandero, Mini Clubman CooperS, Seat Ibiza 2008

Clasa C: Volvo C30, Honda Civic Hybrid, Kia Pro Ceed,

Clasa D: Renault Laguna 3, Skoda Superb 2008

Crossover: Seat Altea Freetrack, Volvo XC70

SUV: Chevrolet Captiva Sport


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
star_d200
post May 14 2009, 06:55 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 14-May 09
Member No.: 119.974



Am si eu un bravo de 1 an si bordul e exact acelas doar cadranele de la vitezometru ,turemetru....sunt altfel,dar imi plac mai mult ale mele decat astea cu alb.Este cel mai frumos interior la bani astia,

Am dat 13,800 cu tva motorul e cam slabut (1.4 90 cp dotare dinamyc +ceva opt) si masina are o groaza de dotari care nici nu mi-leam imaginat:ma uimeste pe zi ce trece.Am 16.000 de km si merge foarte bine.

- Vopseaua negru perlat
- Dubluclimatronic cu multe functi(trece pe recirculare cand aerul ext este poluat .....are si niste meniuri,are senzor de ambianta,de efect solar,de temp int si exteriare )
- Volan si schimbator imbracate in piele
- Mp3 care are multe setari(poate creste volumul in functie de viteza..)
- Comenzi pe volan
- 6 viteze
- Proiectoare care se aprind in functie de cum virezi stanga sau dreapta
- Functia city care nici nu stiam de ea cand am comandat masina,mege volanul exagerat de usor (servo DUAL DRIVE cu 2 moduri)
- Cotiera cu 2 spatiu de depozitare unul mai mic si unul pt sticla si poate baga rece sau cald in spatiul pt sticla
- Geamuri atermice si electric
- ABS
- EBD
- HBA
- Sistem Antiincendiu
- Sistem Isofix pe bancheta spate (doua)
- Sistem Antifurt
- Airbag sofer ,Airbag pasager cu posibilitate dezactivare din meniu CB si Airbaguri laterale fixate in scaune.
- Centuri anterioare cu Limitatoare de Sarcine , Pretensiometre ;Autorulante si Reglabile pe inaltime.
- Roti pe 16 205/55 dar regret ca sunt cu capace si nu am luat jante pe 17 ca era 300-400 e diferenta
- Stergatorul din spate porneste singur la masalier cand cele de pe fata sunt pornite
- Oglinzi exterioare :Reglabile elctric ;Cu incalzire pt dezaburire ;Heliomate ; Cu senzor de temperatura dreapta.
- Volan: Reglabil in inaltime si axial.
- Trip computer tip A ( afisare ora,data,km parcursi,viteza medie,consum mediu,timp deplasare ).
- Trip computer tip B ( posibilitate setare limita de viteza, viteza partiala,consum instantaneu,intervale service,limba afisare).
- Scaun sofer si pasager reglabuile pe inaltime.
- Geamuri electrice doar pe fata
- Inchidere centralizata cu telecomanda si deschidere geamuri si porpagaj din telecomanda
- Faruri reglabile elctric
- Sistem Follow Me Home (15-30-60-120)sec.
- Sistem My Car ( personalizare functi masina)(Posibilitate blocare automata a usilor peste 20 km/h; Sapte trepte de intensitate a luminary bordului; Reglare consum in litri/100km sau km parcursi/1 litru; Km sau Mile; Grade C sau F; Remote; Activare trip B; Repetare audio pe CB; Volum sunete de avertizare; Airbag pasager off;??)

Cam astea sunt dotarile care le am la masinuta mea si nu erau trecute toate chestile astea pe lista de dotari,asa ca si acum dupa un an am descoperit unele chesti
Pe viitor vreau sa ii pun praguri si eleron,jante pe 17,maneta de pilot automat ca am inteles ca e plug &play,xenon si cam atat.

Sa nu credeti ca fac reclama dar am vrut sa pun dotarile masini cu tot ce am descoperit la ea pana acum (mai pe babeste)

This post has been edited by star_d200: May 14 2009, 06:56 PM


--------------------
Fiat Bravo 2008 (Meravilioza Creatura)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post May 29 2009, 06:53 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



DaŽ... , cu cloncanitul de pe spate cum te-ai impacat? Sunt rau , stiu. E o masinuta buna, cu cateva amendamente isi merita banii. astept sa vad primul motor ajuns la 80000 km.
Deocamdata papa la selenia destul de mult daca tragi de ea. cred ca s-ar impaca mult mai bine cu un alt ulei.

Si pune-ti bani deoparte pentru becurile xenon. ultima oara la Fiat costau aprox 900 ron bucata si n-au garantie.

This post has been edited by malin34426: May 29 2009, 06:54 PM


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 04:17 PM