Filtru sport umed sau uscat? |
This topic is about Filtru sport umed sau uscat?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Filtru sport umed sau uscat? |
May 1 2008, 03:21 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Inrebarea topicului vine din faptul ca exista unele opinii pe net cum ca la filtrele umede (adica unse cu ulei) K&N exista riscul ca, la o acceleratie puternica, uleiul cu care sunt unse sa fie absorbit in camera de ardere a aerului, consecintele fiind nefaste (stricarea debitmetrului). De asemenea, am si un alt semn de intrebare legat tot de unele opinii cum ca un kit de admisie directa precum 57i sau Typhoon de la K&N nu s-ar comporta atat de bine pe vreme torida deoarece, absorbind (prin constructie) mai mult aer fierbinte, ar putea dauna motorului sau performantele ar scadea in loc sa creasca. This post has been edited by M A R I A N: May 1 2008, 03:24 AM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 30 2008, 07:36 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Un alt lucru pe care nu il inteleg este cum se produce acel zgomot asemanator cu cel al unei evacuari sport. Efectiv se intoarce toata strada ca sa vada ce se intampla... Asa fac filtrele sport, motivele ar fi 2: 1. Intra mai mult aer in motor (si asta modifica usor sunetul) 2. In cutia filtrului de aer (sau uneori inaintea acestei cutii) exista un "amortizor" (silencer) care are rolul de a face motorul mai silentios... eliminand cutia filtrului de aer, ghici ce se intampla ? -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 10:24 PM |