Filtru sport umed sau uscat? |
This topic is about Filtru sport umed sau uscat?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Filtru sport umed sau uscat? |
May 1 2008, 03:21 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Inrebarea topicului vine din faptul ca exista unele opinii pe net cum ca la filtrele umede (adica unse cu ulei) K&N exista riscul ca, la o acceleratie puternica, uleiul cu care sunt unse sa fie absorbit in camera de ardere a aerului, consecintele fiind nefaste (stricarea debitmetrului). De asemenea, am si un alt semn de intrebare legat tot de unele opinii cum ca un kit de admisie directa precum 57i sau Typhoon de la K&N nu s-ar comporta atat de bine pe vreme torida deoarece, absorbind (prin constructie) mai mult aer fierbinte, ar putea dauna motorului sau performantele ar scadea in loc sa creasca. This post has been edited by M A R I A N: May 1 2008, 03:24 AM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 1 2008, 04:09 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Am in vedere mai multi producatori, printre care K&N si AEM, primii sunt cu cele umede, ceilalti cu cele uscate. Inrebarea topicului vine din faptul ca exista unele opinii pe net cum ca la filtrele umede (adica unse cu ulei) K&N exista riscul ca, la o acceleratie puternica, uleiul cu care sunt unse sa fie absorbit in camera de ardere a aerului, consecintele fiind nefaste (stricarea debitmetrului). De asemenea, am si un alt semn de intrebare legat tot de unele opinii cum ca un kit de admisie directa precum 57i sau Typhoon de la K&N nu s-ar comporta atat de bine pe vreme torida deoarece, absorbind (prin constructie) mai mult aer fierbinte, ar putea dauna motorului sau performantele ar scadea in loc sa creasca. Eu am avut pe Minivan si am folosit ani de zile K&N umed (cu ulei) si nu s-a mai intimplat nimic. Am folosit filtru ud si pe Subaru si tot nimic nu s-a intimplat. Nu mi-e clar care este camera de ardere a aerului - acolo unde arde si aerul arde si benzina, adica cilindri. Nu mi-e clar ce vrei sa zici prin debitmetru - banuiesc ca e vorba de MAF - Mass Air Flow Sensor. In cel mai mai rau caz se imbicseste cu ulei si trebuie curatat. Sau, ca in cazul meu cind am ramas fara ulei extra fin pt. filtrul Perrin (pt. Subaru) si am folosit ulei K&N (minivan) am blocat porii de la filtrul Perrin si masina nu mergea bine, se tot poticnea pina m-am prins si mi-a luat o zi sa curat filtrul. Din 2005, cind s-a intimplat povestea, folosesc filtrul Perrin in mod "uscat" si personal incurajez aceasta optiune. Filtrul Perrin NU este din bumbac insa ci dintr-un burete (ca ala de baie) gros de vreo 2 cm. Il spal la fiecare 2 luni or so. Si de buna seama daca merge la masina mea de cca 3 ani fara probleme cred ca va merge si la ale voastre. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 11:39 PM |