Filtru sport umed sau uscat? |
This topic is about Filtru sport umed sau uscat?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Filtru sport umed sau uscat? |
May 1 2008, 03:21 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Inrebarea topicului vine din faptul ca exista unele opinii pe net cum ca la filtrele umede (adica unse cu ulei) K&N exista riscul ca, la o acceleratie puternica, uleiul cu care sunt unse sa fie absorbit in camera de ardere a aerului, consecintele fiind nefaste (stricarea debitmetrului). De asemenea, am si un alt semn de intrebare legat tot de unele opinii cum ca un kit de admisie directa precum 57i sau Typhoon de la K&N nu s-ar comporta atat de bine pe vreme torida deoarece, absorbind (prin constructie) mai mult aer fierbinte, ar putea dauna motorului sau performantele ar scadea in loc sa creasca. This post has been edited by M A R I A N: May 1 2008, 03:24 AM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 1 2008, 12:23 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Deci si tu ai intalnit aceeasi problema vara...
Am vazut ca cei de la KN pretind ca au solutie pentru temperaturi ridicate printr-un "cold air intake system" http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm Cat este de bun...nu stiu... Insa si acesta include un filtru sport UMED care trebuie spalat si uns cu ulei atunci cand se murdareste. Ma gandesc serios, cum spuneam, si la presupusa problema care poate aparea in cazul filtrelor umede, in sensul ca la acceleratii puternice, in camera de ardere se pot aspira picaturi din uleiul care sunt unse aceste filtre. Dupa cum se stie, un filtru umed se reutilizeaza de multe ori insa se si murdareste foarte des pentru ca retine mai multa murdarie decat unul normal. Atunci cand se murdareste, filtrul umed trebuie spalat, uscat si apoi uns cu uleiul special pentru a-i reda capacitatile initiale de filtrare. E posibil, asa cum spun unii pe net, ca operatiunea de ungere sa nu se faca perfect si sa "se scape" pe filtru mai mult ulei decat trebuie si asta sa duca la problema de care aminteam... De aceea intrebam daca stie cineva de aceasta presupusa "buba" a filtrelor umede si daca filtrele uscate de la AEM ar fi mai indicate. Mi se pare interesanta varianta care ai spus-o tu cu filtru K&N (normal) in cutia filtrului de aer DAR CU GURA DE ADMISIE MODIFICATA. Poti pune o poza sau un desen despre cum ai modificat gura de admisie? -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 04:32 PM |