Filtru sport umed sau uscat? |
This topic is about Filtru sport umed sau uscat?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Filtru sport umed sau uscat? |
May 1 2008, 03:21 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Inrebarea topicului vine din faptul ca exista unele opinii pe net cum ca la filtrele umede (adica unse cu ulei) K&N exista riscul ca, la o acceleratie puternica, uleiul cu care sunt unse sa fie absorbit in camera de ardere a aerului, consecintele fiind nefaste (stricarea debitmetrului). De asemenea, am si un alt semn de intrebare legat tot de unele opinii cum ca un kit de admisie directa precum 57i sau Typhoon de la K&N nu s-ar comporta atat de bine pe vreme torida deoarece, absorbind (prin constructie) mai mult aer fierbinte, ar putea dauna motorului sau performantele ar scadea in loc sa creasca. This post has been edited by M A R I A N: May 1 2008, 03:24 AM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 25 2008, 10:25 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
10 teste? Ma, tu vrei sa-mi bulesc discul de ambreiaj inainte de a-mi monta filtrul... Dar de fapt ai dreptate, astfel justific achizitionarea unui ambreiaj sport...
This post has been edited by M A R I A N: May 25 2008, 10:26 PM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
May 26 2008, 07:13 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
10 teste? Ma, tu vrei sa-mi bulesc discul de ambreiaj inainte de a-mi monta filtrul... Dar de fapt ai dreptate, astfel justific achizitionarea unui ambreiaj sport... Sfatul meu este sa faci testul pe reprize... un 80-120, 50-100, sau ceva de genul asta... motivul este simplu: daca faci testul cu pornire de pe loc pe de o parte vei afecta ambreajul pe de alta parte poti pierde/castiga foarte mult la pornire, o diferenta de 100-200 rpm la momentul eliberarii ambreajului, modul in care iei piciorul de pe ambreaj, ferocitatea schimbarii treptelor, temperatura gumelor, calitatea asfaltului, toate aceste variabile pot schimba timpul 0-100 si rezultatele nu vor mai fi concludente, daca pornesti de la o anumita viteza in aceasi treapta exista mult mai putine variabile. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 05:21 PM |