Instalatie termica si centrala |
This topic is about Instalatie termica si centrala, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Instalatie termica si centrala |
Apr 7 2008, 03:01 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 220 Joined: 11-June 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 79.587 |
This post has been edited by OaneA4: Apr 7 2008, 04:03 PM -------------------- VW JETTA 1.6 102CP - 2008; "Micile detalii fac marile diferente"
|
|
|
Feb 9 2010, 06:35 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Care debit de apa a scazut?! Adica, cum ai masurat?
Si in plus, ai apartament pe mai multe nivele? Si eu am auzit de sportul asta, ca am descoperit robinetii de reglaj pe retur la caloriferele mai noi si ma scarpinam in cap intrebandu-ma cine-i nebunu' care le-a montat. Pana la urma cred ca e inutil daca ai robineti cu termostat, cum e in cazul meu. Am masurat cu un termometru cu infrarosu (7 euroi pe ebay, din hongkong, recomand ) diferenta de temperatura pe tur si pe retur si e in jur de 20 grade, asa cum scrie la carte. Asta atunci cand sunt la echilibru ca sa zic asa, nu cand tocmai am dat drumul. Robinetii aia de echilibrare pe care ii am sunt complet inutili, ca sunt la capatul opus centralei, insa intamplator acolo sunt caloriferele mai noi, celelalte sunt din 1900 toamna. Efectul lor overall e sa diminueze debitul de apa si sa asigure apa cat mai rece pe retur, ceea ce duce la cresterea randamentului centralei. Eu am pe tur cam 60 si pe retur cam 40, adica e ok si fara sa ma mai complic cu echilibrarea. Probabil robinetii cu termostat care sunt pe fiecare calorifer au cam acelasi efect, cand ma apropii de echilibru incep sa inchida si scad debitul. Plus ca merg cu debitul pompei la minim. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 04:03 PM |