Instalatie termica si centrala |
This topic is about Instalatie termica si centrala, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Instalatie termica si centrala |
Apr 7 2008, 03:01 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 220 Joined: 11-June 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 79.587 |
This post has been edited by OaneA4: Apr 7 2008, 04:03 PM -------------------- VW JETTA 1.6 102CP - 2008; "Micile detalii fac marile diferente"
|
|
|
Oct 9 2009, 08:11 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Am mai rascolit pe net si se pare ca totusi si la o temperatura pe retur de 40 grade inca se mai poate recupera din caldura latenta a vaporilor. Adica in cazul meu, ar fi interesant sa merg pe un 35-50, mie 50 mi-ar ajunge pe tur.
http://www.gaz-naturel.ch/fileadmin/author...heizen_f_01.pdf La sf paginii 11 e o diagrama... daca e pe bune, ca mergi pe 45-35 (curba albastra) sau pe 50-70 (curba neagra) e tot cam un drac, la temperaturi exterioare pozitive... ceea ce inta in contradictie cu ce-am inteles din restul. Tre' sa mai citesc o data, mai calm... Astia http://www.nano-sense.com/articles/analyse...ion/calculs.htm fac niste calcule mai stiintifice, si spre sfarsit trag o curba a randamentului functie de temperatura gazelor de evacuare... de pe la 50grade incepe sa devina "supraunitar". Insa 50 grade fum inseamna ca totusi si apa tre' sa fie destul de rece. Ma intreb cum naiba sa ai temperatura la fum 0 grade Asta inseamna sa ai antigel in instalatie si sa incalzesti la vreo -10 in casa... Astia http://oee.nrcan.gc.ca/industriel/equipeme...dex.cfm?attr=24 spun ca daca ai gaz e interesant de la 60 grade in jos, fata de mazout unde trebuie fumu' de la 47 in jos. Interesant ca sunt canadieni si folosesc sistemul metric This post has been edited by James Kilowatt: Oct 9 2009, 11:23 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 12:31 AM |