Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
This topic is about Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID?, the author, FAR EASTERN, wrote about: QUOTE(mike.omega Mar 31 2008, 1032 AM) Intrebari: Daca spre exemplu incetinesc si intru pe plaja de viteze unde motorul electric functioneaza imi taie ... To read more just scroll down
Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
Mar 31 2008, 10:43 AM
Post
#81
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Intrebari: Daca spre exemplu incetinesc si intru pe plaja de viteze unde motorul electric functioneaza imi taie benzina si dupa aia cand accelerez la loc porneste iar motorul pe benzina? Acest opriri/porniri ale motorului pe benzina fac bine in general? Ma gandesc numai cat curent i se cere bateriei la pornire... Mike, nu este neaparat nevoie sa incetinesti. daca conditiile iti permit, poti pur si simplu sa ridici piciorul de pe acceleratie, se opreste ICE-ul si poti apoi apasa usor pe acceleratie pentru ca bateriile sa-ti mentina viteza, iar daca apesi mai tare, normal ca reporneste ICE-ul. Opririle/pornirile repetate ale ICE-ului sunt sigur luate in calcul si nu-l afecteaza. Si niciodata nu o sa golesti bateria la o pornire brusca, decat daca ai cuplat EV mode. Altfel, intra ICE-ul instantaneu. ICE - internal combustion engine EV - electric vehicle p.s. explicatiile sunt pentru cei care nu stiu ce insemna, bineinteles -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 31 2008, 11:01 AM
Post
#82
|
|
pilot Group: Membri Posts: 271 Joined: 5-February 08 From: BT Member No.: 116.288 |
Daca spre exemplu incetinesc si intru pe plaja de viteze unde motorul electric functioneaza imi taie benzina si dupa aia cand accelerez la loc porneste iar motorul pe benzina? Aceste opriri/porniri ale motorului pe benzina fac bine in general? Cand te sui in masina... acele deschideri/inchideri ale portierei fac bine la masina??? E acelasi lucru. Fiind fabricata (orice hybrida) sa mearga cand pe benzina cand electric, normal ca nu afecteaza motorul. Cat despre consum, el difera de la sofer la altul, de la un stil de condus la altul. Cu siguranta eu nu as putea obtine un consum mai mic cu o hybrida decat cu Fordul pentru ca stilul sportiv nu este caracteristic hybridelor. Poata doar in oras as economisi ceva. Extraurban nu mai intra electricul (EV-ul) in veci la viteza de croaziera de 120-130 km/h. Respect ToRnada -------------------- |
|
|
Mar 31 2008, 11:08 AM
Post
#83
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
@Far Eastern: sper sa fie asa cum zici tu. Eu am un amic(destul de cunoscator in ale tehnicii) care mi-a explicat ca pentru a recupera curentul pierdut in timpul unei porniri trebuie sa mergi minim 30 de min, pentru a se incarca bateria
@Tornada: asa si scrumiera a fost conceputa sa se inchida si sa se deschida de 1000 de ori si totusi la unii s-a stricat, deci ceea ce zici sunt vorbe-n vant! fara suparare Eu intrebam pentru ca pornirea motorului prespun ca se face intr-un timp scurt si dupa aceea este accelerat, lucru care mie nu mi se pare bun pentru fiabilitatea in timp a masinii. Dar eu doar presupun ca nici n-am condus Prius, desi ar fi interesant si nici n-am proiectat hibride -------------------- |
|
|
Mar 31 2008, 11:17 AM
Post
#84
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Baiatul ala are probabil dreptate, numai ca nu sunt comparabile situatiile. Bateria normala inghite vreo jumatate de cal putere, are nevoie de ceva timp ca sa acumuleze energie. Bateriile de la Prius sunt mult mai mari si mai multe, inghit puteri mult mai mari si deci acumuleaza energia mai repede. In plus nu sunt sigur ca porneste din demaror, s-ar putea sa porneasca pur si simplu prin cuplarea lui la roti, deci fara sa descarce bateria. Insa nu sunt sigur. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 31 2008, 11:21 AM
Post
#85
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Asta pentru ca poti sa apesi cat vrei pe EV in timpul mersului la viteze asa de mari, ca nu cupleaza. EV-ul este pentru deplasarile scurte (de ex. cand iesi din parcare de la supermarchet pana in strada, etc.). My bad, anyway, pentru ca nu am explicat mai in detaliu ce e cu EV-ul. -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 31 2008, 11:24 AM
Post
#86
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
@Mike Baiatul ala are probabil dreptate, numai ca nu sunt comparabile situatiile. Bateria normala inghite vreo jumatate de cal putere, are nevoie de ceva timp ca sa acumuleze energie. Bateriile de la Prius sunt mult mai mari si mai multe, inghit puteri mult mai mari si deci acumuleaza energia mai repede. In plus nu sunt sigur ca porneste din demaror, s-ar putea sa porneasca pur si simplu prin cuplarea lui la roti, deci fara sa descarce bateria. Insa nu sunt sigur. Ei, aici m-ati prins, pentru ca nici eu nu stiu cum se face pornirea la ICE. Stiu doar ca, in functie de puterea necesara, acesta ti-o furnizeaza imediat, fiind aproape la turatia maxima. -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 31 2008, 11:33 AM
Post
#87
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@ToRnada, EV mode si propulsia normala pe baterie nu prea inseamna acelasi lucru. Mai explica o data, ca eu tot n-am priceput care-i diferenta... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 31 2008, 11:58 AM
Post
#88
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
OK.
EV (ca functie - modul electric de functionare pe care il poti activa cu mana) se poate cupla doar inainte de plecarea de pe loc si poate functiona, nefiind indicat, pana la golirea bateriei. Totusi, masina poate fi propulsata numai de baterie si in timpul mersului(modul electric de functionare pe care il activeaza doar masina), fara sa cuplezi EV si la viteze mari , cand chiar nu iti e permisa cuplarea EV, in aceleasi conditii despre care am vorbit de n ori. -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 31 2008, 12:30 PM
Post
#89
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Adica, amandoua sunt propulsie electrica, doar ca una din ele e impusa manual iar cealalta o face doar cand vrea ea. Am inteles bine?
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 31 2008, 01:12 PM
Post
#90
|
|
pilot Group: Membri Posts: 271 Joined: 5-February 08 From: BT Member No.: 116.288 |
@Tornada: asa si scrumiera a fost conceputa sa se inchida si sa se deschida de 1000 de ori si totusi la unii s-a stricat, deci ceea ce zici sunt vorbe-n vant! fara suparare Pai daca sunt tarani si trag de ele ca descreieratii!! Dar eu doar presupun ca nici n-am condus Prius deci cel ce se ocupa cu vorbe'n vant esti chiar tu....ai fi de la 3SE si nu stim noi -------------------- |
|
|
Mar 31 2008, 01:20 PM
Post
#91
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Exact, James Kilowatt.
Doar ce am venit de la o sedinta foto.... in legatura cu mersul la vale si acel "cut off". Asadar: Foto 1 - mers la vale fara apasare pe acc. - incarcarea bateriei - sagetile verzi Foto 2,3 - mers la vale si pe loc aproape drept, cu acel "cut off" - nici o sageata in nici o directie Foto 4 - mers la vale acc. pe baterie - sageti portocalii This post has been edited by FAR EASTERN: Mar 31 2008, 01:24 PM
Attached File(s)
HPIM0009.JPG ( 138.46K )
Number of downloads: 28
HPIM0012.JPG ( 142.71K ) Number of downloads: 25 HPIM0013.JPG ( 133.49K ) Number of downloads: 21 HPIM0014.JPG ( 142.39K ) Number of downloads: 29 -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 31 2008, 01:23 PM
Post
#92
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Shmecheria asta (tot zicea f1 de unu shmecher) se poate obtine destul de greu, tinand cont de faptul ca punctul repectiv e dificil de gasit, mai ales daca soseaua este denivelata. Cand sunt denivelari, afisajul arata cand sageti verzi, cand portocalii.
-------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 31 2008, 01:24 PM
Post
#93
|
|
pilot Group: Membri Posts: 271 Joined: 5-February 08 From: BT Member No.: 116.288 |
este??? ESTE!!!
q.e.d. Sigur e foarte greu sa mentii acest "cut off" daca zici ca e doar un punct pe pedala de acceleratie P.S. Frumoase poze:)) This post has been edited by ToRnada: Mar 31 2008, 01:28 PM -------------------- |
|
|
Mar 31 2008, 01:29 PM
Post
#94
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Priceput fotograful!
-------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 31 2008, 04:16 PM
Post
#95
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Cite ceva despre designul si tehnologia autobuzelor Diesel-Hybrid : explica binisor tehnologia si configuratiile motoarelor: in paralel sau in serie
http://transit-safety.volpe.dot.gov/Public...nGuidelines.htm Si un articol despre autobuzele hybrid diesel de la mine din sat. http://transitchicago.com/news/ctaandpress...rticleid=104567 QUOTE The CTA will be testing two different hybrid drive systems. The first 10 hybrid buses to arrive will be equipped with a parallel drive system, which is similar to a hybrid system found in a car. An on-board computer blends the diesel engine power and the electric motor power from the battery unit for optimum efficiency. When the vehicle leaves a stop, it will operate initially on electric power and as its speed increases, it will operate on a combination of electric power and diesel engine power until it reaches an optimum speed where it will operate entirely on the diesel engine. The second 10 to arrive will be equipped with a series drive system, which is a more traditional generator-driven traction motor propulsion system. In this system, the diesel engine runs a generator. The generator provides electric power to the traction motors which, in turn, power the bus. A computer manages power to the traction motors and battery. At certain times during operation, the bus runs on generator power or battery power. Fabrica de autobuze http://www.newflyer.com/index/hybrid_buses_intro -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Mar 31 2008, 05:50 PM
Post
#96
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
@Tornada: hai sa nu transformam discutia intr-una persoanala ca nu-i frumos
Faptul ai condus/mers cu masina asta pt cativa km nu te face expert sau atotstiutor Revenind, conform pozelor asa e domne... desi eu tot nu-mi explic cum -------------------- |
|
|
Mar 31 2008, 07:53 PM
Post
#97
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ce nu-ti explici?
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 31 2008, 07:56 PM
Post
#98
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Cum o masina poate sa mearga(la vale sau nu) fara sa consume nimic, cu viteza constanta. A mea de ce nu isi pastreaza viteza daca nu o accelerez la vale?!
-------------------- |
|
|
Mar 31 2008, 08:51 PM
Post
#99
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
Pai mike, aici chiar e vorba de legile fizicii, la care facea referire mai sus un distins coleg. La vale, nu e o problema sa faci ceva sa se rostogoleasca, si chiar sa o faca cu viteza din ce in ce mai mare.
Ce voiam sa scot eu in evidenta referitor la mersul la vale fara consum e ca shmecheria asta nu apare oficial nicaieri in ghidul masinii. E ceva descoperit tot de utilizatorii masinii. E, daca vrei, un pont despre cum sa te deplasezi mai repede la vale, fara sa accelerezi sau sa pierzi din viteza din cauza generatorului. -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 31 2008, 08:54 PM
Post
#100
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
f1, eu cred ca mergea un nou topic despre autobuzele alea. Nu de alta dar asta e deja varza.
-------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:32 AM |