IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Service pentru Lada

This topic is about Service pentru Lada, the author, Georgian40398, wrote about: Salut, Azi am scos machina din service-ul Ciclop Drumul Taberei si sunt multumit /beer.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":beer:" border="0" al ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Service pentru Lada
Georgian40398
post Nov 18 2005, 09:51 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Salut,

Azi am scos machina din service-ul Ciclop Drumul Taberei si sunt multumit beer.gif L-am gasit acolo pe nea Patru pe care mi l-a recomandat Horia si e om de treaba, serios, priceput. Multumesc Horia inca o data !
Sa va zic ce trebuie sa va zic biggrin.gif Nea Patru mi-a inlocuit 2 bucse, 1 alta bucsa cred la cutia de viteze, inlocuit filtrul de ulei, reglat relanti, curatat o chestie metalica de unde iese tevusca de fum, strans colierul de unde se zbatea o toba aiurea care imi facea zgomote, schimbat 2 furtune frana cu reglarea franelor, schimbat 1 tampon motor, montat la loc scutul sub motor ( il tineam scos pt ca nu mai avea chestiile din alea de prins ). Iar un nene electrician de acolo unde m-a dus tot nea Patru s-a ocupat de montarea farurilor cu halogen ( se pare ca H4 Philips Premium de care mi-am pus au un tip diferit de flansa fata de cel vechi ), a pus un releu pe faza scurta, a schimbat bendix-ul cu unul nou si mi-a testat instalatia electrica.
Masina porneste acum scurt, fara suieratul ala de la bendix si sta bine la relanti.
Mai am un singur dor in linistea serii blink.gif Am o vibratie de care nu am scapat ce se simte prin corpul masinii, de fapt si sunetul motorului se percepe mai ingrosat parca, si asta numai din interior. Dl Patru a verificat punctele de atingere ale motorului cu caroseria si mi-a spus ca nu are cum sa ma ajute, e vorba de rigiditatea unui tampon de motor. Si o sa treaca de la sine. Sper :pet:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Nov 22 2005, 03:05 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



bravo
ma bucur ca-ti merge bine
cred ca o sa ma duc si eu in curadn pe la service iar ca a inceput sa aiba o problema si nu am dispozitive sa o fac acasa: bate un rulment de palnetara pe dreapta
si acum marea intrebare: de unde iau rulmenti buni? ca am vazut unii pe la magazin si nu mi-au placut(sau mi se pare mie?), apoi am cautat FAG si SKF - 2 milioane un rulment, cam muuulticel...
stie cineva o solutie mai buna?
merci :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalin46093
post Nov 23 2005, 10:50 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 192
Joined: 5-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.086



Tocmai am facut ITP-ul la Erebus Opel.Mi-au gasit probleme la frana si la rulmentii de pe fata.Cu emanatia de gaze stau bine.Chiar au fost mirati si cei de acolo ca o masina din '80 este in limita admisa.Inchipuiti-va o masina Lada 1500 intr-un garaj plin de Opel-uri Vectra si Corsa dupa 2000.Era ca un dinozaur intre tigrii.Toti mecanicii de pe acolo veneau sa se uite la motorul de Lada.Cred ca erau plictisiti de motoarele acele capsulate si ii apucasera nostalgia cand au vazut un motor de generatie veche. .Cunosteam un mecanic ca altfel nu ma duceam eu acolo.Oricum am facut impresie buna cu Rusoaica mea.Dar am cam deviat de la subiect
A trebuit sa imping niste gologani ca sa trec cu brio verificarea.Cu 900 RON si o sticla de vin si sunt din nou pe strazi.LA PRIMAVARA INTRA IN SERVICE. :stretcher:
La Service-ul de pe Timisoara vi-l recomand pe mecanicul Sima si electricianul Penescu.Cu acesta din urma scapati cel mai ieftin.
PS.-Cateodata ma gandesc ca ar trebui sa o vand si sa imi cumpar si eu macar un Logan,dar cand ma gandesc la intretinerea unei masini cu ceva pretentii,incepe sa-mi tremure portofelul.Tocmai azi cand plateam taxa ITP(550 RON),unul in fata mea cumparase un termostat pt. Opel.Cat credeti ca a facut? 1.350.000lei :puke:
Deocamdata Lada ramane o masina pe care mi-o pot permite.
Va Salut! :coolspeak:


--------------------
LADA 1500 Jiguly(1980)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Nov 24 2005, 10:25 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



ia intreaba-l tu pe prietenul nostru K...si niste cifre ca nu-mi vin in minte acum (scuze:) cum bate 1500 loganu' :boxing: :bandit: bicycle.gif
adevarul e ca e mai nou, dar se zice ca consuma mult...
:wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K.61296
post Nov 24 2005, 01:04 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 17-November 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 61.289



Eh la faza cu Loganul.... am incercat si reversul (eu conduceam Lada, si un prieten Loganul)... rezultat.... tot acelasi..... Toata chestia e s-o turezi. La stopuri am pornit cu 3000 de rotatii si va spun ca lasam orice masina in urma. O alta chestie e sa schimbi rapid vitezele, ( in acest caz, eu mi-am scurtat levierul de la sch. de viteze). Daca schimbi vitezele la 5500 de rotatii (hai sa fim seriosi, la motoarele astea, rotatia asta nu este "fortare"), zbori cu ea. Cand eu conduceam Loganul, la viraje aveam impresia ca pic in nas (instabilitate), iar la Lada, in curbe, chiar acceleram, nu trebuia sa pun frana. Totusi, la cat de scump e Loganul, eu m-am asteptat sa fie un pic mai puternic. Bine, sa lasam deocamdata subiectul la o parte. Sincer dupa parerea meu nu merita sa-ti iei Logan. Mai bine cu banii aia iti iei o masina SH . Sau poti modifica un pic Lada ca sa-ti corespunda cerintelor tale. Loganul e nou, dac te gandesti la intertinere si cate defecte o sa apara, iti spun ca iti irosesti banii degeaba. Intertinerea costa f. multi bani la Logan (de ex computeru de inj. isi da duhu si maisina a iesit din garantie, cu banii aia cu care iau unul nou, la Lada imi repar motorul, si imi schimb si carburatorul). Daca ma gandesc in cazul meu eu mi-am modificat Lada 1500 foarte usor si creca am iesit si f ieftin: esapament sport: 5 mil, carburator+delcou: 6,5 mil, schimbator cu 5 trepte: 5 mil (sh) + ceva schimbari la motor (sincer nush ce, batranu' stie ). Si va spun ca a meritat toti banii si efortul depus. Acum nu consuma mult, emisia de gaze a scazut f mult, masina nu mai este lenesa, la vitezele de peste 100 km/h turatia e relativ mica, are un sunet sport, etc. Horia, nush daca in Buc. este magazin Lada, dar acolo este locul unde sa cauti rulmenti buni. Eu intr-o vreme aveam o cunostinta din Rusia, care imi mai aducea ceva piese, dar creca acum s-a mutat in Rep. Moldova. Sa stiti ca in Rusia si in Ungaria piesele nu sunt deloc scumpe. Am fost in Ungaria ( is de origine maghiara (no offence) ) si am vazut ca acolo intr-un oras sunt cel putin 3-4 magazine, si piesele sunt destul de ieftine. Aici in Cluj acum a mai ramas un singur magazin de piese Lada dar asta e. Deci bafta in cautarea pieselor in continuare... :wave:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lada 1500 (2103) modificat
Logan 1.4 mpi (mai nou i se spune golan smile.gif))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Benu52314
post Nov 24 2005, 06:26 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 31-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.307



mda, eu nu as da laditza mea nici pe 3 logane dastea' romanesti
eeee foarte urata masina :puke:
nu ca laud laditza dar ma scos din multe fata de dacia pe care o aveam inainte
pt mine numele dacia este patat demult...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Nov 24 2005, 10:51 PM
Post #7


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
offtopic.gif Nu vreau sã mã dau mare, ºi nici sã iau locul admin-ilor ºi moderatorilor, dar, chiar dacã vã dau dreptate:
1. Nu se cade sã denigrãm maºinile altora, chiar ºi în general, deci sã nu mai facem comparaþii de genul "ce tare îi maºina mea faþã de alta".
2.
QUOTE(Anexã Regulament)
Pentru cei ce se vor gandi ca asta e o oportunitate sa faca misto de vreuna din masinile altor membri sau sa se creada superiori va anunt ca vor primi ban de 14 zile.

Deci, haideþi sã avem fair-play ºi pe acest forum, la fel cum trebuie sã avem pe strãzi ºi drumuri.

Ontopic: K.61296, mã bucur cã ai reuºit sã "recuperezi" carburatorul, ºi sã-þi aranjezi maºina aºa de bine, precum mã bucur pentru toþi ladiºtii care îºi întreþin maºinile. Mãdãlin, taxa ITP este 55 RON (550.000 ROL) ? Ca sã ºtiu la ce sã mã aºtept, pentru cã trebuie sã fac ºi eu ITP-ul.
Vã salut, ºi vã doresc drum fãrã probleme :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalin46093
post Nov 25 2005, 10:06 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 192
Joined: 5-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.086



Pt. Mariustom

Da. Este 550.000 ROL .La care se mai aduga o mica "atentie".Asta in cazul in care ai mici probleme,si vrei sa neaparat sa treci revizia.Depinde cum te descurci.Eu cand am fost, am spalat-o (interior,exterior si motor)Macar sa fac impresie si eu sunt de regula "Sa nu te duci la doctor cu chilotii murdari".Si mereu am obtinut ceea ce am vrut.Adica din prima am trecut testul.Sunt cazuri in care chiar daca cunosti pe cineva,te respinge, ca cica nu poate sa te treaca din prima cu o masina veche de 20 de ani,dar te duci a 2-a sau a 3-a zi doar cu talonul si buletinul si ti-ai luat revizia.Asta-i mersul.Deocamdata.Sa vedem ce ne asteapta dupa ce intram ,cica in U.E daca mai putem sa luam ITP-ul ca pana acum. biggrin.gif


--------------------
LADA 1500 Jiguly(1980)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K.61296
post Nov 26 2005, 12:35 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 17-November 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 61.289



Am fost sa-mi fac ITP-ul. Mi-au gasit probleme la frana de mana si caseta de directie are un pic de joc. Stie cineva cum tre reglata? Mi s-a zis ca trebuie apropiat un pic melcul sau ceav de genul, si ca se poate regla de la un surub. Apropo aici in service autorizat costa in jur de 350000. La frana de mana, problema e ca pe partea stanga roata spate diferenta e prea mare. Ce pot sa fac in privinta asta?
Am inteles ca frana de mana se poate regla, trebiue sa dau jos tamburul si sa dau cu smirgel placa de frana. Oare asta imi va rezolva problema?
La frana de mana pe raport scrie: frana de mana: Forta: stanga: 0.51kN dreapta: 1.53 kN diferenta: 66% (pe langa scrie prea mare, max admis 50%).
La frane spate: forta: stanga: 1.25 dreapta: 2.10
diferenta: 40% (prea mare, max admis: 20%)
La gaze stau bine: Co: 1.17 la 925 rot. Daca o turez mai tare, scade pana la 0.3
la Obs. privind respingerea vehiculului:
dezechilibru punte spate
dezechilibru fr.mana
bucsi caseta directie: joc
Astept modalitatile de reparare. :bash:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Nov 26 2005, 01:16 PM
Post #10


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
Dragã K.61296, jocul din caseta de direcþie se poate regla din ºurubul de deasupra, care trece prin capacul casetei, ºi preseazã melcul. Pentru a regla caseta, trebuie mai întâi sã roteºti roþile într-o parte, la jumãtate de cursã, apoi trebuie sã desfaci ºaiba stelatã care are rol de contra, care fixeazã ºurubul împotriva desfacerii ºi se aflã înfiletatã la baza ºurubului, pe capac. Dupã desfacerea ºaibei înfiletate, trebuie sã strângi ºurubul, care se aflã aprox. în centrul capacului, cu cap pãtrat, dar fãrã forþã prea mare, doar sã nu mai aibã joc. Dupã ce ai strâns ºurubul, miºcã volanul stânga-dreapta, pentru a verifica dacã nu ai strâns prea tare, sau prea puþin. Totul este ca ºurubul sã fie strâns uºor, pentru a nu bloca melcul în casetã. Apoi strânge înapoi ºaiba stelatã pentru a împiedica desfacerea ºurubului, ºi gata. De ce roþile rotite, pentru cã dacã ai face operaþia de reglare cu roþile pe direcþia drept înainte, când ai roti la maxim, ai întâmpina o rezistenþã în casetã, datoritã lipsei jocului melcului, necesarã rotirii lui.
Þi-am explicat reglajul despre care ai bãnuit tu, deoarece mai este un reglaj al casetei, mai complicat, dar care se face doar la unele casete, foarte uzate, datoritã uzurii mai mici în timp, ºi nu cred cã e cazul la caseta ta.
La frâne, din datele expuse de tine, concluzia este cã ai probleme cu frâna la roata din stânga, nu doar cea de mânã. Pentru a remedia trebuie sã desfaci roata, tamburul, ºi probabil cã vei gãsi sabotul ºi tamburul mânjite cu ulei din diferenþial, dacã ai semeringul piºcat, sau lichid de frânã, dacã îþi curge pe la garnituri. În funcþie de ce gãseºti, pentru cã sigur vei gãsi una ºi/sau douã din cazurile de mai sus, dupã remediere, curãþã bine, cu o cârpã uscatã, sabotul ºi tamburul, tamburul ºi roata monteazã-le la loc, iar tot cu roata suspendatã, ºi maºina înþepenitã la roþile celelalte cu opritori, porneºte motorul, bagã într-a 2-a ºi calcã uºor frâna, pentru a zvânta ºi a reveni frecarea cât mai bunã între sabot ºi tambur. Dupã o perioadã oarecare, când simþi cã roata se frâneazã mai bine, poþi opri motorul ºi coborâ roata, gata de o nouã verificare.

Îþi urez spor la treabã, ºi baftã la ITP. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Dec 3 2005, 08:37 PM
Post #11


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
Dragã K.61296, ai reuºit sã reglezi caseta de direcþie, ºi sã rezolvi problema la roata spate stânga? Dacã da, spune-ne ºi nouã ce ai gãsit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K.61296
post Dec 5 2005, 06:46 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 17-November 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 61.289



Am reusit s-o reglez. Mersi pt sfaturi. Am rezolvat itp-ul. Cea mai mare surpriza a fost cand am dat jos tamburul. Nu era nici o urma de ulei, placile de frana nu erau uzate, pistonul merge bine. Toata faza era ca mi-e cam uzat tamburul. Am bagat la tija accea de metal care distanteaza placile o bucata de metal de 1,5 mm, l-am sudat, si acum totul e ok. Nu prea e de mirare, la stilul meu de condus, si la cate ghidusii am facut cu masina sa fie asa. In rest acum totul e ok. btw: am facut ceva teste de frana in viteza 1 calcat blana smile.gif in curind o sa fac poate si un mic filmuletz cu masina;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Dec 5 2005, 07:02 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Bucse (cum scria mai sus) sunt la semicaseta, caseta se poate regla doar daca nu e pre uzata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Sep 24 2006, 10:39 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Am o tevusca care scoate fum din blocul motor si m-am gandit ca e cazul in acest weekend sa rezolv. Am sunat la dl. Patru, nu mai lucreaza la service Ciclop din Dr. Taberei, dar am stabilit ca sambata la 9 sa rezolvam in particular smile.gif
A tras o ploaie... Ma gandeam, sa-l sun dimineata, sa nu-l sun, ca sa stiu daca sa mai vin. Oricum, trebuia sa ies ca sa imi cumpar sigurantele rezervate telefonic la Al Padrino si sa iau simeringu-uri de supape, asta cica rezolva tevusca de fum...
Si dl. Patru a fost acolo ! La intalnire, a venit chiar daca era clar ca nu se putea lucra 3 ore sub cerul liber, apreciez ca a venit beer.gif
Sper ca data viitoare o sa am noroc cu vremea.
Am luat un set de simering-uri de astea de la piata Obor, 200.000.
Si o curea de alternator cu dinti pe interior, cica aia e mai buna decat cureaua neteda. Mie imi cam fluctueaza curentul si scartaie cureaua cand aprind farurile... Cureaua de la rusi a fost 100.000, desi le-am zis ca la magazin se gasesc cu 60.000 (netede pe interior).
De la rusi voiam si o grila de aia de plastic care zace pe capota de lada 1500. Rusii cica nu, dam numai cu setul, 150.000 (la magazin au zis ca au avut la 60.000 1 bucata).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ivan80500
post Sep 25 2006, 03:29 PM
Post #15


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 21-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 80.493



pt un reglaj de carburator si eventual alte necazuri care pot deregla relantiul, imi puteti da un service? cel din Dr taberei mai este bun de Lada?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Sep 30 2006, 09:21 PM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Azi am reusit sa ajung la mecanic si sa imi faca operatiunile smile.gif
Va ziceam, imi iese fum pe o tevusca de la motor si mi s-a spus de la mecanic ca se rezolva prin inlocuirea semeringurilor de supape.
Am fost la rusi la Obor si am cerut 8 bucati semeringuri, mi-au dat la 200.000 un set sigilat, pe carton, pe care scria ca e pt Lada si e facut in Germania. Azi la mecanic am aflat ca NU SUNT CELE BUNE PT LADA ! blush.gif
Fuga cu un mecanic la rusi, nea ala nu era acolo, dar un altul mi-a acceptat trocul, a primit cele "de Lada" si mi-a dat BUNE, varsate (nu sunt la pachet adica), de dacie........ blink.gif
Da, cica astea sunt cele bune, asa au zis cei 2 mecanici cu experienta in lada.
S-au pus semeringurile, s-au reglat si tachetii la 0.15 si pa, am plecat ca aveam treaba. Fum mai scotea, dar mecanicul a zis ca s-a rezolvat, mai tb sa mai merg nitel sa se elimine ceva, ulei parca.
Si acum..... in seara asta mi-am dat seama ca masina PACANE ca un tractoras.... Tu-i ceapa masii..... Asa trebuie sa fie cand se umbla la semeringuri si se regleaza tachetii ? Sau sa mai astept cu pacanitul pana se mai aseaza ceva ? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Oct 1 2006, 08:29 AM
Post #17


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Ai grija ca nu cumva sa-ti fi pus bine distributia innapoi (lantul sa fie decalat cu 1 sau 2 ochi), ca la amicul meu. Mai uita-te daca aprinderea e reglata bine. Daca n-au reglat bine supapele ar trebui sa bata tachetii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Oct 1 2006, 08:50 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Multumesc ! O sa mai iau legatura cu mecanicul, sa ma scape ( SPER !!! ) de pacanit... Ca dupa ce ca scoate fum cand stau la stop acum mai si pacane, atrage atentia de parca ar fi o rabla blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Oct 28 2006, 06:42 PM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Azi am decis sa schimb si amaratul de ulei, romanesc, purtat cca. 10.000 km, cu adaugiri cam dese in ultima vreme si fum bogat scos pe la tevusca de sub capota :smokin:
Si nu gaseam brhe un service deschis, in toata zona Dristor - Vitan... Am gasit dupa o plimbare lunga un service, dar cand sa imi schimbe uleiul ( am cumparat 4 l de Aral Basic Elastic 20 50 la 700.000, plus o cutie 2+2 de curatat motorul inainte de schimbul de ulei ) a vazut ca busonul de sub masina fusese maltratat si nu avea aderenta la nici un inbus... Da-i cu dalta deci :doh: si dupa 20 de minute a reusit sa dea jos uleiul... Insa acum e clar ca la urmatoarea schimbare de ulei tb sa am si buson nou...
Morala, cine stie ce agarici ajunge sa iti schimbe uleiul si nu vezi ce face acolo...
Dar cu uleiul proaspat pus am stat 1-2 minute la relanti, apoi am adus masina acasa (alte 3 minute de mers), am mai stat 2-3 minute la relanti in parcare si ... tot timpul becul de ulei a fost aprins blush.gif
Ba mai mult, cand am oprit motorul mi-a dat nitel pe afara si apa din vasul de expansiune. De obicei aveam pana la capac cam 5 cm, acum era apa pana la capac...
Care e soparla ? Cat tb sa astept pana se va unge motorul dupa acest schimb de ulei ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Oct 30 2006, 10:30 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



blink.gif Adica a fiert ? Numai asa cred ca poate sa dea apa pe afara... Vezi ca poate nenea ala de la service nu ti-a strins busonul de la baia de ulei si poate ai perdut tot uleiul ! Ca altfel, in 3 secunde maxim trebuia sa se stinga becul pentru ca presiunea la ulei a crescut cit trebuie. Mie asa mi se intimpla. Daca tu zici ca nu s-a stins becul...

1: Nu a strins busonul la baia de ulei si ai pierdut tot uleiul...
2: Daca ai schimbat filtrul de ulei, poate nu l-a strins pe ala...

Oricum e nasol ! Eu zic sa verifici nivelul la ulei ( cu motorul rece ) si vezi ce zice. Dar... Nu stiu... Din simptomele pe care le spui, eu as zice ca masina nu are ulei.

Take care !

:wave:


--------------------
Lada 1200s - 1982 - 200k+ km
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 04:24 AM