Honda Accord 2,2 140C.P.versusToyota Avensis 2,2D4 D 150C.P. |
This topic is about Honda Accord 2,2 140C.P.versusToyota Avensis 2,2D4 D 150C.P., the author, fredy103262, wrote about: Din cate cunosc despre aceste doua modele, ambele sunt performante si foarte fiabile.Pe net am citit candva ca motorul diesel de 2,2 de la Honda ar fi ... To read more just scroll down
Honda Accord 2,2 140C.P.versusToyota Avensis 2,2D4 D 150C.P. |
Jul 13 2007, 10:52 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.255 |
|
|
|
Jul 13 2007, 11:10 PM
Post
#2
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
eu stiu ca motorul de pe honda impreuna cu cel de 4.2 tdi de la vw sunt cele mai silentioase diesel-uri.
-------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jul 14 2007, 01:12 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
QUOTE(fredy103262) Din cate cunosc despre aceste doua modele, ambele sunt performante si foarte fiabile.Pe net am citit candva ca motorul diesel de 2,2 de la Honda ar fi cel mai fiabil din lume, la ora actuala, fiind sursa de inspiratie pentru Toyota care adezvoltat si ea un motor asemanator.Se poate afirma in cunostinta de cauza ca una din aceste marci , respectiv unul din aceste modele este superior celeilalte?
In privinta fiabilitatii, nu sunt diferente, ambele branduri sunt preferatele cumparatorilor din pietele adevarate ale lumii (in special cea nord-americana) Diferente sunt la imagine-Honda mai sportiva iar Toyota mai conservatoare. Motoarele mentionate de tine sunt de cilindree asemanatoare, ating suta de km cam in acelasi timp, sunt rapide etc. Dar sa inteleg ca intentionezi sa-ti iei masina de peste 25000 euro si te gandesti la diesel ca sa faci economie de combustibil? La asemenea preturi inseamna ca partea financiara nu mai este o problema pentru tine si ti-as recomanda, chiar daca consuma mai mult, cele mai puternice variante pe benzina ale celor 2 modele: 2.0l si 147CP pentru Avensis (care atinge suta aproape la fel ca dieselul) si in special motorul bestie de 2.4l si 190CP al Accordului (care in varianta cutiei manuale atinge suta cu aproape 1,5 secunde mai repede decat dieselarul) Si dupa parerea mea, in Romania se preteaza mult mai bine motoarele pe benzina, in special cele japoneze de turatie. A, era sa uit sa-ti spun ca aceste variante pe benzina costa cu ~2000 euro mai putin decat cele diesel. Ca sa nu mai spun ca revizia la diesel este semnificativ mai scumpa decat cea la benzinar. Si daca te-am convins de faza cu benzinarele, atunci nu strica sa te uiti si la un Subaru Impreza sau Legacy cu tractiune integrala (AWD)...dar aici vorbim de cunoscatori ai produsului ...poate te numeri si tu printre ei... -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Jul 14 2007, 07:33 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
Si design-ul inspira acelasi lucru. Accord-ul e mai ascutit, mai aerodinamic (chiar are cel mai mic cx) iar Avensis e mai rotunda si parca mai de virsta 2,5-3). Si ca sa citez un clasic al unui alt forum, in accord poti sa mergi si in costum si in jeans (sau in trening, nu mai stiu exact), in avensis mai mult in costum. Trebuie sa te decizi unde te situezi ca si client. Daca e greu de deics mai bine faci drive-test cu amindoua, nu dureaza mult :-) Si asa cum zicea Marian, incearca si niste benzinare daca nu vrei sa faci curierat sau taxi cu ea :-). In oras e diferenta mai mare la consum, extraurban e cam 1l/100 km, nu merita diferenta. Nici macar financiar (diesel cumperi mai scump si te costa si reviziile mai mult), ca a nu mai zic de senzatii cu benzina cind ajungi la 7200 de ture. Succes la alegere! -------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Jul 14 2007, 08:42 AM
Post
#5
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Insa orice decizie vei lua nu va fi gresita. Daca nu faci mai mult de 30.000km/an fa un drive test cu Accord 2.4 i-VTEC (27.000 euro) sau Avensis 2.0 VVT-i(24.000 euro). -------------------- |
|
|
Jul 14 2007, 09:18 AM
Post
#6
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Ridic si eu problema dieselului de la Honda. Diferenta la Honda intre diesel si benzina este incredibil de mare, facand dieselul foarte foarte neatractiv : 6000 euro fata de 2.0 benzina. Ca sa amortizezi 6 000 euro (la aceleasi dotari si ceva mai putin CP) trebuie sa MERGI FOARTE MULT!
-------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jul 14 2007, 10:18 AM
Post
#7
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Dupa parerea mea Accord 2.0 Executive, 23000 euro DDP. Include mai mult decat ti-ai putea dori si, cum spune si Watcher, e incomparabil mai ieftin decat dieselarul de la Honda. Preturile la benzinare la Honda sunt foarte avantajoase, unde mai pui ca motorul e si mai puternic decat cel diesel. 2.4 eu nu as alege, e si taxat mai mult si vine doar cu automata. Diferentele de performante dinamice sunt foarte mici fata de 2.0 cu manuala, in schimb ai consum mai mare. CPI are modelul pe care il recomand eu, poate te sfatuieste el in mai mare cunostinta de cauza.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 14 2007, 10:25 AM
Post
#8
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
[quote="> T u d o r <"]i2.4 eu nu as alege, vine doar cu automata. Diferentele de performante dinamice sunt foarte mici fata de 2.0 cu manuala/quote]
E posibil sa ai dreptate, mi-a mai zis cineva acelasi lucru. -------------------- |
|
|
Jul 14 2007, 10:35 AM
Post
#9
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Pe site-ul oficial Honda e data o diferenta de 0,6 sec la demarajul 0-100 km/h in favoarea motorului 2.4, cu un consum de 1,6 litri in plus. Eu zic ca nu merita. Probabil ca daca 2.4 ar fi avut cutie manuala diferentele s-ar fi marit la acceleratii si cred ca si la consum ar mai fi scazut. Din pacate, Honda nu aduce motorul mai mare cu cutie manuala in Romania.
Executive are in standard piele, bluetooth, trapa, xenon, incalzire in scaune, oglinzi retractabile, ESP, etc. Eu personal nu stiu ce ar mai trebui adaugat. Cred ca si Avensis e la fel de bine dotata cu motorul de 2.0 benzina. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 14 2007, 11:46 AM
Post
#10
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
QUOTE(CPI) scaune la Accord te "imbraca",
Cand ai 100 kg te cam strang. Cel putin pe mine! -------------------- |
|
|
Jul 14 2007, 01:14 PM
Post
#11
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Nu stiu de sportivitate sau de fiabilitate dar vineri am mers cu Legionaru sa mai vedem ce mai e pe la dealerul Honda si am auzit dieselul de pe accord cum se aude.... Sa dam cezarului ce-i al cezarului. Superb sunet, se simte foarte putin ca e diesel si asta in turatie. Masina e in schimb foarte scumpa si personal nu cred ca se justifica. Daca vrobim de 2.0 v-tec atunci ... e o alegere foarte buna. Materialele sunt putin mai bune decat la Avensis, cel putin in varianta executive, insa ma scarbeste lemnul ala de pe consola si aceiasi problema e si la Avensis. Variantele de sus au lemn pe bord, care normal ca nu e lemn ci plastic.
Dieselul de 2.2 de la Toyota nu mi-se pare ZGOMOTOS. E intradevar putin mai "diesel" decat cel de la Honda dar e departe de zgomotul unui 2.0 TDi sau TDCI. Are putere destula si trage bine indiferent de situatie. Acum daca as fi pus sa aleg intre cele doua mi-ar fi foarte greu, ambele sunt pe cale de "exterminare", vin modelele noi deci pierzi destul de mult la revanzare. Un plus e ca deja toate problemele de fiabilitate sunt deslusite si rezolvarea exista deci fara experimente pe noua ta masina. Eu as lua masina la care primesc discount mai mare si normal am mai multe dotari. -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Jul 14 2007, 07:14 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
QUOTE(_Constantin_) Eu as lua masina la care primesc discount mai mare si normal am mai multe dotari.
Ca de obicei, Constantin extrage esentialul din problema. Si desi eu personal sunt total impotriva acestui mod de a-ti alege masina, cand vorbim de Honda si Toyota in variantele existente acum pe piata romaneasca, eu asa as proceda. Referitor la ce zicea Tudor ca nu se merita 2.4 de la Accord, nu cred ca este 100% relevant 0-100 km/h ci puterea pe litru, dar asta e alta discutie. Oricum, sa inteleg ca as avea probleme daca as face o liniuta cu un Logan 1.6 16V 105 CP care face 0-100 km/h mai repede decat Corolla mea 1.6 124 CP (10,2 sec, respectiv 10,4 sec)? -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Jul 14 2007, 08:10 PM
Post
#13
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Marian, e posibil sa ai probleme, dar doar la liniuta. Oricum, asta chiar e irelevant, nimeni sper ca nu-si cumpara masina doar pe criteriul demarajului. Normal ca in rest Loganul ala nu mai face obiectul discutiei cu Toyota ta.
Sustin in continuare ca Accord-ul 2.0 benzina are un pret excelent pentru ceea ce ofera, atat in varianta mai slab dotata (19600 DDP) cat si in cea Executive, - 23000 si ceva tot DDP. Eu as alege fara sa clipesc Honda, dar se stie ca eu am o afinitate pentru marca asta si la mine intervine si subiectivismul. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 16 2007, 08:28 AM
Post
#14
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Sa nu o lungesc prea mult: eu as alege Honda. Si daca nu rulezi mult, as lua motorul recomandat si de Legionarul...2.4l si 192 CP !
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jul 16 2007, 09:21 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
HONDA...pentru ca nu-i facuta in europa
O masina japoneza 'adevarata' |
|
|
Jul 16 2007, 11:12 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
nu stiu exact cum e cu servisarea a honda. dar in rest honda pana la capat in acest versus. e o masina mai pe gustul meu.
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Jul 16 2007, 12:53 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.611 Joined: 10-March 05 From: Pitesti Member No.: 41.998 |
QUOTE(DORU) .2.4l si 192 CP !
2.4 are 190 cp. Greu.Foarte greu de ales.Acum depinde si ce vrea de la masina. Vrei mai mult sport si un pic de busines ,merge honda,vrei masina mai serioasa ,clasica si mai busines man merge toyota. La service castiga toyota detasat. Personal in acest moment asa alege honda dar numai de 2.4 si numai cu cutie manuala,sub nici o forma automata. -------------------- |
|
|
Jul 16 2007, 04:55 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
QUOTE(Legionaru') QUOTE(CPI) scaune la Accord te "imbraca",
Cand ai 100 kg te cam strang. Cel putin pe mine! Pentru XXL exista intotdeauna altceva! Legend, GS, etc. Asta daca te string la talie. Daca ai 100 kg repartizate pe inaltime e ok si Accord cu scaunele lui :-) @tudor: vin si Accorduri 2.4 manuale mai nou. La varianta de dotare ES pe 2.4 (fie MT sau AT) exista si navigatie, la 2.0 ES nu. In rest dotarile sint la fel. Diferenta de demaraj nu e sesizabila intre 2.4 AT si 2.0 MT, se simte insa cuplul mai mare la reprize de pe la 100 km/h. In schimb 2.4 MT demareaza in 7,9s, se simte diferenta! -------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Jul 16 2007, 07:11 PM
Post
#19
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Asa da! 8 sec pana la suta e ceva, merita sa iei motorul asta cu manuala. Din pacate, navigatia e fix-pix in Romania, pentru producatorii auto suntem inca zona gri pe harta. Probabil se va schimba situatia, dar deocamdata...asta e.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 16 2007, 11:09 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Sa mor eu daca inteleg pe cel care da o caruta de bani pe navigatie din fabrica (si care nu stii daca o poti updata si cat de precisa e harta), in loc sa cumpere un PDA cu GPS cu maxim 1000 RON si harta inclusa!
Si sa va mai zic o faza, tot off topic. Un amic de-al meu s-a incapatanat sa-si comande din fabrica pentru noua lui masina (nu spun care) DVD Player cu TV si LCD (este incorporat in bord dar are si cate un LCD in fiecare tetiera!), a dat un munte de bani pe acest sistem si ghiciti la ce program (ca numai asta se prindea) se uita intr-o sambata seara in timp ce mergea prin oras : Surprize, surprize! de pe TVR. Sa mori de ras! :coolspeak: Si eu am luat pentru ala micu o unitate separata Philips DVD Player cu 2 ecrane LCD si cu sistem de prindere de tetiera, cu numai 190 euro! :wave: -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 01:34 AM |