IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Honda Accord 2,2 140C.P.versusToyota Avensis 2,2D4 D 150C.P.

This topic is about Honda Accord 2,2 140C.P.versusToyota Avensis 2,2D4 D 150C.P., the author, fredy103262, wrote about: Din cate cunosc despre aceste doua modele, ambele sunt performante si foarte fiabile.Pe net am citit candva ca motorul diesel de 2,2 de la Honda ar fi ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Honda Accord 2,2 140C.P.versusToyota Avensis 2,2D4 D 150C.P.
fredy103262
post Jul 13 2007, 10:52 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 3-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.255



Din cate cunosc despre aceste doua modele, ambele sunt performante si foarte fiabile.Pe net am citit candva ca motorul diesel de 2,2 de la Honda ar fi cel mai fiabil din lume, la ora actuala, fiind sursa de inspiratie pentru Toyota care adezvoltat si ea un motor asemanator.Se poate afirma in cunostinta de cauza ca una din aceste marci , respectiv unul din aceste modele este superior celeilalte?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22nst
post Jul 13 2007, 11:10 PM
Post #2


Garfield
******

Group: Moderator
Posts: 3.307
Joined: 19-November 06
From: Otopeni
Member No.: 92.772



eu stiu ca motorul de pe honda impreuna cu cel de 4.2 tdi de la vw sunt cele mai silentioase diesel-uri.


--------------------
Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jul 14 2007, 01:12 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE(fredy103262)
Din cate cunosc despre aceste doua modele, ambele sunt performante si foarte fiabile.Pe net am citit candva ca motorul diesel de 2,2 de la Honda ar fi cel mai fiabil din lume, la ora actuala, fiind sursa de inspiratie pentru Toyota care adezvoltat si ea un motor asemanator.Se poate afirma in cunostinta de cauza ca una din aceste marci , respectiv unul din aceste modele este superior celeilalte?


In privinta fiabilitatii, nu sunt diferente, ambele branduri sunt preferatele cumparatorilor din pietele adevarate ale lumii (in special cea nord-americana)
Diferente sunt la imagine-Honda mai sportiva iar Toyota mai conservatoare.
Motoarele mentionate de tine sunt de cilindree asemanatoare, ating suta de km cam in acelasi timp, sunt rapide etc.
Dar sa inteleg ca intentionezi sa-ti iei masina de peste 25000 euro si te gandesti la diesel ca sa faci economie de combustibil? biggrin.gif
La asemenea preturi inseamna ca partea financiara nu mai este o problema pentru tine si ti-as recomanda, chiar daca consuma mai mult, cele mai puternice variante pe benzina ale celor 2 modele: 2.0l si 147CP pentru Avensis (care atinge suta aproape la fel ca dieselul) si in special motorul bestie de 2.4l si 190CP al Accordului (care in varianta cutiei manuale atinge suta cu aproape 1,5 secunde mai repede decat dieselarul)
Si dupa parerea mea, in Romania se preteaza mult mai bine motoarele pe benzina, in special cele japoneze de turatie.
A, era sa uit sa-ti spun ca aceste variante pe benzina costa cu ~2000 euro mai putin decat cele diesel. Ca sa nu mai spun ca revizia la diesel este semnificativ mai scumpa decat cea la benzinar.
Si daca te-am convins de faza cu benzinarele, atunci nu strica sa te uiti si la un Subaru Impreza sau Legacy cu tractiune integrala (AWD)...dar aici vorbim de cunoscatori ai produsului biggrin.gif ...poate te numeri si tu printre ei... biggrin.gif arigato.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CPI
post Jul 14 2007, 07:33 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 468
Joined: 4-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.007



In afara de clasa si de fiabilitate, masinile sint diferite si targeteaza consumatori diferiti si sint f. bune in segmentul lor de clienti. Accordul are inclinatii spre sportivitate in timp ce Avensis spre confort. Prin feeling-ul directiei (la accord e mai precisa iar la avensis mai usor de manevrat dar mai "larga"), motor (la accord urca constant in ture pina pe la 5200 si are si sunet de benzinar pe cind la avensis se plafoneaza mai repede si e mai zgomotos), si sasiu/suspensii (accordul se lipeste mai bine in curbe si e suficient de confortabil la drum drept si peste gropi in timp ce avensis filtreaza mai bine denivelarile dar e mai "barca" in curbe), scaune (la Accord te "imbraca", la avensis sint mai "largi").

Si design-ul inspira acelasi lucru. Accord-ul e mai ascutit, mai aerodinamic (chiar are cel mai mic cx) iar Avensis e mai rotunda si parca mai de virsta 2,5-3). Si ca sa citez un clasic al unui alt forum, in accord poti sa mergi si in costum si in jeans (sau in trening, nu mai stiu exact), in avensis mai mult in costum.

Trebuie sa te decizi unde te situezi ca si client. Daca e greu de deics mai bine faci drive-test cu amindoua, nu dureaza mult :-)

Si asa cum zicea Marian, incearca si niste benzinare daca nu vrei sa faci curierat sau taxi cu ea :-). In oras e diferenta mai mare la consum, extraurban e cam 1l/100 km, nu merita diferenta. Nici macar financiar (diesel cumperi mai scump si te costa si reviziile mai mult), ca a nu mai zic de senzatii cu benzina cind ajungi la 7200 de ture.

Succes la alegere!


--------------------
Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Jul 14 2007, 08:42 AM
Post #5


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



Dificila alegere ai de facut.
Insa orice decizie vei lua nu va fi gresita.
Daca nu faci mai mult de 30.000km/an fa un drive test cu Accord 2.4 i-VTEC (27.000 euro) sau Avensis 2.0 VVT-i(24.000 euro).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Jul 14 2007, 09:18 AM
Post #6


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Ridic si eu problema dieselului de la Honda. Diferenta la Honda intre diesel si benzina este incredibil de mare, facand dieselul foarte foarte neatractiv : 6000 euro fata de 2.0 benzina. Ca sa amortizezi 6 000 euro (la aceleasi dotari si ceva mai putin CP) trebuie sa MERGI FOARTE MULT!


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jul 14 2007, 10:18 AM
Post #7


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Dupa parerea mea Accord 2.0 Executive, 23000 euro DDP. Include mai mult decat ti-ai putea dori si, cum spune si Watcher, e incomparabil mai ieftin decat dieselarul de la Honda. Preturile la benzinare la Honda sunt foarte avantajoase, unde mai pui ca motorul e si mai puternic decat cel diesel. 2.4 eu nu as alege, e si taxat mai mult si vine doar cu automata. Diferentele de performante dinamice sunt foarte mici fata de 2.0 cu manuala, in schimb ai consum mai mare. CPI are modelul pe care il recomand eu, poate te sfatuieste el in mai mare cunostinta de cauza. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Jul 14 2007, 10:25 AM
Post #8


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



[quote="> T u d o r <"]i2.4 eu nu as alege, vine doar cu automata. Diferentele de performante dinamice sunt foarte mici fata de 2.0 cu manuala/quote]

E posibil sa ai dreptate, mi-a mai zis cineva acelasi lucru.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jul 14 2007, 10:35 AM
Post #9


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pe site-ul oficial Honda e data o diferenta de 0,6 sec la demarajul 0-100 km/h in favoarea motorului 2.4, cu un consum de 1,6 litri in plus. Eu zic ca nu merita. Probabil ca daca 2.4 ar fi avut cutie manuala diferentele s-ar fi marit la acceleratii si cred ca si la consum ar mai fi scazut. Din pacate, Honda nu aduce motorul mai mare cu cutie manuala in Romania.
Executive are in standard piele, bluetooth, trapa, xenon, incalzire in scaune, oglinzi retractabile, ESP, etc. smile.gif Eu personal nu stiu ce ar mai trebui adaugat. Cred ca si Avensis e la fel de bine dotata cu motorul de 2.0 benzina.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Jul 14 2007, 11:46 AM
Post #10


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



QUOTE(CPI)
scaune la Accord te "imbraca",


Cand ai 100 kg te cam strang. Cel putin pe mine! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Constantin_
post Jul 14 2007, 01:14 PM
Post #11


Moderator Toyota
******

Group: Moderator
Posts: 4.114
Joined: 1-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.568



Nu stiu de sportivitate sau de fiabilitate dar vineri am mers cu Legionaru sa mai vedem ce mai e pe la dealerul Honda si am auzit dieselul de pe accord cum se aude.... Sa dam cezarului ce-i al cezarului. Superb sunet, se simte foarte putin ca e diesel si asta in turatie. Masina e in schimb foarte scumpa si personal nu cred ca se justifica. Daca vrobim de 2.0 v-tec atunci ... e o alegere foarte buna. Materialele sunt putin mai bune decat la Avensis, cel putin in varianta executive, insa ma scarbeste lemnul ala de pe consola si aceiasi problema e si la Avensis. Variantele de sus au lemn pe bord, care normal ca nu e lemn ci plastic.

Dieselul de 2.2 de la Toyota nu mi-se pare ZGOMOTOS. E intradevar putin mai "diesel" decat cel de la Honda dar e departe de zgomotul unui 2.0 TDi sau TDCI. Are putere destula si trage bine indiferent de situatie.


Acum daca as fi pus sa aleg intre cele doua mi-ar fi foarte greu, ambele sunt pe cale de "exterminare", vin modelele noi deci pierzi destul de mult la revanzare. Un plus e ca deja toate problemele de fiabilitate sunt deslusite si rezolvarea exista deci fara experimente pe noua ta masina. Eu as lua masina la care primesc discount mai mare si normal am mai multe dotari.


--------------------
2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo
2010 Mercedes C180 Kompressor BE
2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i
2006 Peugeot 206 1.4 HDI

Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jul 14 2007, 07:14 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE(_Constantin_)
Eu as lua masina la care primesc discount mai mare si normal am mai multe dotari.


Ca de obicei, Constantin extrage esentialul din problema. biggrin.gif arigato.gif
Si desi eu personal sunt total impotriva acestui mod de a-ti alege masina, cand vorbim de Honda si Toyota in variantele existente acum pe piata romaneasca, eu asa as proceda.

Referitor la ce zicea Tudor ca nu se merita 2.4 de la Accord, nu cred ca este 100% relevant 0-100 km/h ci puterea pe litru, dar asta e alta discutie. Oricum, sa inteleg ca as avea probleme daca as face o liniuta cu un Logan 1.6 16V 105 CP care face 0-100 km/h mai repede decat Corolla mea 1.6 124 CP (10,2 sec, respectiv 10,4 sec)? biggrin.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jul 14 2007, 08:10 PM
Post #13


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Marian, e posibil sa ai probleme, dar doar la liniuta. biggrin.gif Oricum, asta chiar e irelevant, nimeni sper ca nu-si cumpara masina doar pe criteriul demarajului. Normal ca in rest Loganul ala nu mai face obiectul discutiei cu Toyota ta.

Sustin in continuare ca Accord-ul 2.0 benzina are un pret excelent pentru ceea ce ofera, atat in varianta mai slab dotata (19600 DDP) cat si in cea Executive, - 23000 si ceva tot DDP. Eu as alege fara sa clipesc Honda, dar se stie ca eu am o afinitate pentru marca asta si la mine intervine si subiectivismul. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jul 16 2007, 08:28 AM
Post #14


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Sa nu o lungesc prea mult: eu as alege Honda. Si daca nu rulezi mult, as lua motorul recomandat si de Legionarul...2.4l si 192 CP !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Jul 16 2007, 09:21 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



HONDA...pentru ca nu-i facuta in europa smile.gif

O masina japoneza 'adevarata' smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Jul 16 2007, 11:12 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



nu stiu exact cum e cu servisarea a honda. dar in rest honda pana la capat in acest versus. e o masina mai pe gustul meu.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S O R I N
post Jul 16 2007, 12:53 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.611
Joined: 10-March 05
From: Pitesti
Member No.: 41.998



QUOTE(DORU)
.2.4l si 192 CP !


2.4 are 190 cp.


Greu.Foarte greu de ales.Acum depinde si ce vrea de la masina.

Vrei mai mult sport si un pic de busines ,merge honda,vrei masina mai

serioasa ,clasica si mai busines man merge toyota.

La service castiga toyota detasat.

Personal in acest moment asa alege honda dar numai de 2.4 si numai

cu cutie manuala,sub nici o forma automata.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CPI
post Jul 16 2007, 04:55 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 468
Joined: 4-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.007



QUOTE(Legionaru')
QUOTE(CPI)
scaune la Accord te "imbraca",


Cand ai 100 kg te cam strang. Cel putin pe mine! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Pentru XXL exista intotdeauna altceva! Legend, GS, etc. Asta daca te string la talie. Daca ai 100 kg repartizate pe inaltime e ok si Accord cu scaunele lui :-)

@tudor: vin si Accorduri 2.4 manuale mai nou. La varianta de dotare ES pe 2.4 (fie MT sau AT) exista si navigatie, la 2.0 ES nu. In rest dotarile sint la fel. Diferenta de demaraj nu e sesizabila intre 2.4 AT si 2.0 MT, se simte insa cuplul mai mare la reprize de pe la 100 km/h. In schimb 2.4 MT demareaza in 7,9s, se simte diferenta!


--------------------
Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jul 16 2007, 07:11 PM
Post #19


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Asa da! biggrin.gif 8 sec pana la suta e ceva, merita sa iei motorul asta cu manuala. Din pacate, navigatia e fix-pix in Romania, pentru producatorii auto suntem inca zona gri pe harta. Probabil se va schimba situatia, dar deocamdata...asta e. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jul 16 2007, 11:09 PM
Post #20


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Sa mor eu daca inteleg pe cel care da o caruta de bani pe navigatie din fabrica (si care nu stii daca o poti updata si cat de precisa e harta), in loc sa cumpere un PDA cu GPS cu maxim 1000 RON si harta inclusa! blush.gif
Si sa va mai zic o faza, tot off topic. Un amic de-al meu s-a incapatanat sa-si comande din fabrica pentru noua lui masina (nu spun care) DVD Player cu TV si LCD (este incorporat in bord dar are si cate un LCD in fiecare tetiera!), a dat un munte de bani pe acest sistem si ghiciti la ce program (ca numai asta se prindea) se uita intr-o sambata seara in timp ce mergea prin oras : Surprize, surprize! de pe TVR. Sa mori de ras! :coolspeak:
Si eu am luat pentru ala micu o unitate separata Philips DVD Player cu 2 ecrane LCD si cu sistem de prindere de tetiera, cu numai 190 euro! :wave:


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th May 2024 - 01:34 AM