Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Honda Accord 2,2 140C.P.versusToyota Avensis 2,2D4 D 150C.P.
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
fredy103262
Din cate cunosc despre aceste doua modele, ambele sunt performante si foarte fiabile.Pe net am citit candva ca motorul diesel de 2,2 de la Honda ar fi cel mai fiabil din lume, la ora actuala, fiind sursa de inspiratie pentru Toyota care adezvoltat si ea un motor asemanator.Se poate afirma in cunostinta de cauza ca una din aceste marci , respectiv unul din aceste modele este superior celeilalte?
22nst
eu stiu ca motorul de pe honda impreuna cu cel de 4.2 tdi de la vw sunt cele mai silentioase diesel-uri.
M A R I A N
QUOTE(fredy103262)
Din cate cunosc despre aceste doua modele, ambele sunt performante si foarte fiabile.Pe net am citit candva ca motorul diesel de 2,2 de la Honda ar fi cel mai fiabil din lume, la ora actuala, fiind sursa de inspiratie pentru Toyota care adezvoltat si ea un motor asemanator.Se poate afirma in cunostinta de cauza ca una din aceste marci , respectiv unul din aceste modele este superior celeilalte?


In privinta fiabilitatii, nu sunt diferente, ambele branduri sunt preferatele cumparatorilor din pietele adevarate ale lumii (in special cea nord-americana)
Diferente sunt la imagine-Honda mai sportiva iar Toyota mai conservatoare.
Motoarele mentionate de tine sunt de cilindree asemanatoare, ating suta de km cam in acelasi timp, sunt rapide etc.
Dar sa inteleg ca intentionezi sa-ti iei masina de peste 25000 euro si te gandesti la diesel ca sa faci economie de combustibil? biggrin.gif
La asemenea preturi inseamna ca partea financiara nu mai este o problema pentru tine si ti-as recomanda, chiar daca consuma mai mult, cele mai puternice variante pe benzina ale celor 2 modele: 2.0l si 147CP pentru Avensis (care atinge suta aproape la fel ca dieselul) si in special motorul bestie de 2.4l si 190CP al Accordului (care in varianta cutiei manuale atinge suta cu aproape 1,5 secunde mai repede decat dieselarul)
Si dupa parerea mea, in Romania se preteaza mult mai bine motoarele pe benzina, in special cele japoneze de turatie.
A, era sa uit sa-ti spun ca aceste variante pe benzina costa cu ~2000 euro mai putin decat cele diesel. Ca sa nu mai spun ca revizia la diesel este semnificativ mai scumpa decat cea la benzinar.
Si daca te-am convins de faza cu benzinarele, atunci nu strica sa te uiti si la un Subaru Impreza sau Legacy cu tractiune integrala (AWD)...dar aici vorbim de cunoscatori ai produsului biggrin.gif ...poate te numeri si tu printre ei... biggrin.gif arigato.gif
CPI
In afara de clasa si de fiabilitate, masinile sint diferite si targeteaza consumatori diferiti si sint f. bune in segmentul lor de clienti. Accordul are inclinatii spre sportivitate in timp ce Avensis spre confort. Prin feeling-ul directiei (la accord e mai precisa iar la avensis mai usor de manevrat dar mai "larga"), motor (la accord urca constant in ture pina pe la 5200 si are si sunet de benzinar pe cind la avensis se plafoneaza mai repede si e mai zgomotos), si sasiu/suspensii (accordul se lipeste mai bine in curbe si e suficient de confortabil la drum drept si peste gropi in timp ce avensis filtreaza mai bine denivelarile dar e mai "barca" in curbe), scaune (la Accord te "imbraca", la avensis sint mai "largi").

Si design-ul inspira acelasi lucru. Accord-ul e mai ascutit, mai aerodinamic (chiar are cel mai mic cx) iar Avensis e mai rotunda si parca mai de virsta 2,5-3). Si ca sa citez un clasic al unui alt forum, in accord poti sa mergi si in costum si in jeans (sau in trening, nu mai stiu exact), in avensis mai mult in costum.

Trebuie sa te decizi unde te situezi ca si client. Daca e greu de deics mai bine faci drive-test cu amindoua, nu dureaza mult :-)

Si asa cum zicea Marian, incearca si niste benzinare daca nu vrei sa faci curierat sau taxi cu ea :-). In oras e diferenta mai mare la consum, extraurban e cam 1l/100 km, nu merita diferenta. Nici macar financiar (diesel cumperi mai scump si te costa si reviziile mai mult), ca a nu mai zic de senzatii cu benzina cind ajungi la 7200 de ture.

Succes la alegere!
Legionaru'
Dificila alegere ai de facut.
Insa orice decizie vei lua nu va fi gresita.
Daca nu faci mai mult de 30.000km/an fa un drive test cu Accord 2.4 i-VTEC (27.000 euro) sau Avensis 2.0 VVT-i(24.000 euro).
Watcher
Ridic si eu problema dieselului de la Honda. Diferenta la Honda intre diesel si benzina este incredibil de mare, facand dieselul foarte foarte neatractiv : 6000 euro fata de 2.0 benzina. Ca sa amortizezi 6 000 euro (la aceleasi dotari si ceva mai putin CP) trebuie sa MERGI FOARTE MULT!
T u d o r
Dupa parerea mea Accord 2.0 Executive, 23000 euro DDP. Include mai mult decat ti-ai putea dori si, cum spune si Watcher, e incomparabil mai ieftin decat dieselarul de la Honda. Preturile la benzinare la Honda sunt foarte avantajoase, unde mai pui ca motorul e si mai puternic decat cel diesel. 2.4 eu nu as alege, e si taxat mai mult si vine doar cu automata. Diferentele de performante dinamice sunt foarte mici fata de 2.0 cu manuala, in schimb ai consum mai mare. CPI are modelul pe care il recomand eu, poate te sfatuieste el in mai mare cunostinta de cauza. smile.gif
Legionaru'
[quote="> T u d o r <"]i2.4 eu nu as alege, vine doar cu automata. Diferentele de performante dinamice sunt foarte mici fata de 2.0 cu manuala/quote]

E posibil sa ai dreptate, mi-a mai zis cineva acelasi lucru.
T u d o r
Pe site-ul oficial Honda e data o diferenta de 0,6 sec la demarajul 0-100 km/h in favoarea motorului 2.4, cu un consum de 1,6 litri in plus. Eu zic ca nu merita. Probabil ca daca 2.4 ar fi avut cutie manuala diferentele s-ar fi marit la acceleratii si cred ca si la consum ar mai fi scazut. Din pacate, Honda nu aduce motorul mai mare cu cutie manuala in Romania.
Executive are in standard piele, bluetooth, trapa, xenon, incalzire in scaune, oglinzi retractabile, ESP, etc. smile.gif Eu personal nu stiu ce ar mai trebui adaugat. Cred ca si Avensis e la fel de bine dotata cu motorul de 2.0 benzina.
Legionaru'
QUOTE(CPI)
scaune la Accord te "imbraca",


Cand ai 100 kg te cam strang. Cel putin pe mine! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
_Constantin_
Nu stiu de sportivitate sau de fiabilitate dar vineri am mers cu Legionaru sa mai vedem ce mai e pe la dealerul Honda si am auzit dieselul de pe accord cum se aude.... Sa dam cezarului ce-i al cezarului. Superb sunet, se simte foarte putin ca e diesel si asta in turatie. Masina e in schimb foarte scumpa si personal nu cred ca se justifica. Daca vrobim de 2.0 v-tec atunci ... e o alegere foarte buna. Materialele sunt putin mai bune decat la Avensis, cel putin in varianta executive, insa ma scarbeste lemnul ala de pe consola si aceiasi problema e si la Avensis. Variantele de sus au lemn pe bord, care normal ca nu e lemn ci plastic.

Dieselul de 2.2 de la Toyota nu mi-se pare ZGOMOTOS. E intradevar putin mai "diesel" decat cel de la Honda dar e departe de zgomotul unui 2.0 TDi sau TDCI. Are putere destula si trage bine indiferent de situatie.


Acum daca as fi pus sa aleg intre cele doua mi-ar fi foarte greu, ambele sunt pe cale de "exterminare", vin modelele noi deci pierzi destul de mult la revanzare. Un plus e ca deja toate problemele de fiabilitate sunt deslusite si rezolvarea exista deci fara experimente pe noua ta masina. Eu as lua masina la care primesc discount mai mare si normal am mai multe dotari.
M A R I A N
QUOTE(_Constantin_)
Eu as lua masina la care primesc discount mai mare si normal am mai multe dotari.


Ca de obicei, Constantin extrage esentialul din problema. biggrin.gif arigato.gif
Si desi eu personal sunt total impotriva acestui mod de a-ti alege masina, cand vorbim de Honda si Toyota in variantele existente acum pe piata romaneasca, eu asa as proceda.

Referitor la ce zicea Tudor ca nu se merita 2.4 de la Accord, nu cred ca este 100% relevant 0-100 km/h ci puterea pe litru, dar asta e alta discutie. Oricum, sa inteleg ca as avea probleme daca as face o liniuta cu un Logan 1.6 16V 105 CP care face 0-100 km/h mai repede decat Corolla mea 1.6 124 CP (10,2 sec, respectiv 10,4 sec)? biggrin.gif
T u d o r
Marian, e posibil sa ai probleme, dar doar la liniuta. biggrin.gif Oricum, asta chiar e irelevant, nimeni sper ca nu-si cumpara masina doar pe criteriul demarajului. Normal ca in rest Loganul ala nu mai face obiectul discutiei cu Toyota ta.

Sustin in continuare ca Accord-ul 2.0 benzina are un pret excelent pentru ceea ce ofera, atat in varianta mai slab dotata (19600 DDP) cat si in cea Executive, - 23000 si ceva tot DDP. Eu as alege fara sa clipesc Honda, dar se stie ca eu am o afinitate pentru marca asta si la mine intervine si subiectivismul. biggrin.gif
DORU
Sa nu o lungesc prea mult: eu as alege Honda. Si daca nu rulezi mult, as lua motorul recomandat si de Legionarul...2.4l si 192 CP !
ncristi
HONDA...pentru ca nu-i facuta in europa smile.gif

O masina japoneza 'adevarata' smile.gif
florin55503
nu stiu exact cum e cu servisarea a honda. dar in rest honda pana la capat in acest versus. e o masina mai pe gustul meu.
S O R I N
QUOTE(DORU)
.2.4l si 192 CP !


2.4 are 190 cp.


Greu.Foarte greu de ales.Acum depinde si ce vrea de la masina.

Vrei mai mult sport si un pic de busines ,merge honda,vrei masina mai

serioasa ,clasica si mai busines man merge toyota.

La service castiga toyota detasat.

Personal in acest moment asa alege honda dar numai de 2.4 si numai

cu cutie manuala,sub nici o forma automata.
CPI
QUOTE(Legionaru')
QUOTE(CPI)
scaune la Accord te "imbraca",


Cand ai 100 kg te cam strang. Cel putin pe mine! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Pentru XXL exista intotdeauna altceva! Legend, GS, etc. Asta daca te string la talie. Daca ai 100 kg repartizate pe inaltime e ok si Accord cu scaunele lui :-)

@tudor: vin si Accorduri 2.4 manuale mai nou. La varianta de dotare ES pe 2.4 (fie MT sau AT) exista si navigatie, la 2.0 ES nu. In rest dotarile sint la fel. Diferenta de demaraj nu e sesizabila intre 2.4 AT si 2.0 MT, se simte insa cuplul mai mare la reprize de pe la 100 km/h. In schimb 2.4 MT demareaza in 7,9s, se simte diferenta!
T u d o r
Asa da! biggrin.gif 8 sec pana la suta e ceva, merita sa iei motorul asta cu manuala. Din pacate, navigatia e fix-pix in Romania, pentru producatorii auto suntem inca zona gri pe harta. Probabil se va schimba situatia, dar deocamdata...asta e. smile.gif
M A R I A N
Sa mor eu daca inteleg pe cel care da o caruta de bani pe navigatie din fabrica (si care nu stii daca o poti updata si cat de precisa e harta), in loc sa cumpere un PDA cu GPS cu maxim 1000 RON si harta inclusa! blush.gif
Si sa va mai zic o faza, tot off topic. Un amic de-al meu s-a incapatanat sa-si comande din fabrica pentru noua lui masina (nu spun care) DVD Player cu TV si LCD (este incorporat in bord dar are si cate un LCD in fiecare tetiera!), a dat un munte de bani pe acest sistem si ghiciti la ce program (ca numai asta se prindea) se uita intr-o sambata seara in timp ce mergea prin oras : Surprize, surprize! de pe TVR. Sa mori de ras! :coolspeak:
Si eu am luat pentru ala micu o unitate separata Philips DVD Player cu 2 ecrane LCD si cu sistem de prindere de tetiera, cu numai 190 euro! :wave:
Legionaru'
QUOTE(CPI)
Daca ai 100 kg repartizate pe inaltime e ok si Accord cu scaunele lui


Eu zic ca le am pe inaltime, am 1,90m!
Oricum Accord-ul e o masina de toata isparava! Alaturi de Avensis! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
chevy
Alegerea mea: HONDA ACCORD. De ce?

Pentru ca: are un design mai reusit, atat la exterior cat si la interior; un motor silentios si prietenesc cu mediul; un Cx foarte mic de 0,26, fapt care duce la o silentiozitate in rulare si confort; este recunoscuta ca si fibilitate; costuri de intretinere relativ acceptabile;
Pe scurt: este o HONDA!
S O R I N
Iuliane designul tine de fiecare individ in parte,aici e vorba de subiectivism

mie poa sa mi placa avensis sau orice altceva...Nu e argument.

Motorul diesel de la honda este intradevar mai silentios decat la avensis,

dar nu cu un secol visavi de motoarele vestite tdi....deci iara nu prea

sta in picioare acest argument,cat pirveste toyota si mediul inconjurator

iti recomand sa mai citesti ....de abia atunci o sa vezi ca am dreptate...

Fiabiliate nu s au vandut asa multe precum avensis sa spun ca sa treaca

acest test cel putin la noi,pe cand toyota la trecut...altul care nu e bun...

Costuri de intretinere.Aici pot spune ca ai gresit cel mai mult...Toyota

este cred lider la costuri mici (revizii).

Pe scurt este o toyota... blush.gif

Dar toate astea nu m ar oprii sa mi cumpar honda,sau poate

nu...lexus.. blush.gif ,bine nu prea exista termen de comparatie...
CPI
QUOTE(Legionaru')
QUOTE(CPI)
Daca ai 100 kg repartizate pe inaltime e ok si Accord cu scaunele lui


Eu zic ca le am pe inaltime, am 1,90m!
Oricum Accord-ul e o masina de toata isparava! Alaturi de Avensis! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

E bine, se poate si mai bine. Spre ex., 1,88 si 87 kg, si atunci chiar te imbraca biggrin.gif

De isprava sint amindoua, ai dreptate! :cheers:
Tarabostes
QUOTE(Iulian74637)
Alegerea mea: HONDA ACCORD. De ce?

Pentru ca: un motor silentios si


Intr-un Accord diesel nici nu m-am urcat dar am condus Avensis 2.2 D4D si e foarte silentios, am vazut motoare pe benzina mai zgomotoase. Oricum fata de orice motor diesel de la VAG e deja stealth. Acum ma intreb cat draq de silentios poate fi motorul de la Honda incat intre cele doua sa fie diferente majore????
chevy
Vad ca pe fanii Toyota ii deranjeaza tare concurenta (Sorin si Tarabostes). Hai sa le luam pe rand:

- Design: oricat de subiectiv as fi eu, ar trebui si voi sa recunoasteti ca Accord-ul este intradevar o masina care arata bine. Nu? Finisari de calitate, agresivitate, interior spatios si bine gandit. Ca sa nu mai vorbesc de dotari. Hai recunoasteti, macar un pic? biggrin.gif
- Motor: motorul de 2.2 i-CDTI a fost ales motorul anului la categoria 2 - 2.5 L, in anul 2005. A fost votat de catre 62 de jurnalisti, din 30 de tari. De ce? Va las pe voi sa descoperiti.
- Mediu inconjurator: Honda a fost declarata "2007 Greenest Automarker" de catre Union of Concerned Scientists (UCS), A PATRA OARA CONSECUTIV. O sa spuneti ca a fost declarata in America si nu la noi, dar va reamintesc ca in USA Toyota vinde foarte bine. Si inca un argument: cea mai "verde" masina este Civic-ul si nu Prius-ul. Sorry!
- Fiabiliate: ma apuca rasul! Mai uitativa pe topurile de fiabilitate. Accord-ul este mai tot timpul pe podium. O sa spuneti ca si astea sunt cumparate, dar chiar toate?
- Costuri de intretinere: dupa 5 ani cu un Accord iesi mai bine ca si cheltuiala. Consum bun, revizie la 20.000 km (chiar si la noi) etc. Serios! Chiar s-a calculat.

Mai aveti nelamuriri? biggrin.gif
Legionaru'
QUOTE(Iulian74637)
Costuri de intretinere: dupa 5 ani cu un Accord iesi mai bine ca si cheltuiala. Consum bun, revizie la 20.000 km (chiar si la noi) etc. Serios! Chiar s-a calculat.
Mai aveti nelamuriri? biggrin.gif


Nu cred a vrei sa respecti termenul de 20.000km intre revizii.
Chiar cand vei cumpara masina ti se va recomanda sa vii la 10.000 sau 15.000 km.Te asigur eu! Asta cu 20.000km intre revizii e chestie de marketing.Asa cum era la Opel la 30.000 Km.
Eu am schimbat filtru de polen la 7.500 km si era negru carbune.Gandeste-te pana la 20.000km.Sau vrei sa-mi spui ca in Pitesti nu e la fel de mult praf ca si in Craiova? blush.gif
Watcher
QUOTE
Fiabiliate: ma apuca rasul! Mai uitativa pe topurile de fiabilitate

Desigur, nu ai citit corect titlul threadului smile.gif
Concurenta pentru Honda in acest thread este Toyota, nu vad de ce te-ar apuca rasul comparand fiabilitatea Hondei cu a Toyota smile.gif ca sunt la fel:




QUOTE
ar trebui si voi sa recunoasteti ca Accord-ul este intradevar o masina care arata bine. Nu?

DA, CLAR!
QUOTE
Ca sa nu mai vorbesc de dotari.

Da, pe dotarea 'jmekera' e FOARTE dotata!
QUOTE
Finisari de calitate

Nope smile.gif

QUOTE
Motor: motorul de 2.2 i-CDTI a fost ales motorul anului la categoria 2 - 2.5 L, in anul 2005. A fost votat de catre 62 de jurnalisti, din 30 de tari. De ce?

Asta ma intreb si eu biggrin.gif
Lasand gluma la o parte dincolo de cele 9 recorduri mondiale (Guinness Book), in prezent performantele respectivului motor nu sunt stralucite fata de concurenta:
TDI are 140cp la 2.0, Toyo are 170 la 2.2, Alfa are 150 la 1.9 si 200 la 2.4...
S O R I N
QUOTE(Iulian74637)
Mai aveti nelamuriri? biggrin.gif


Nu.

Dar daca tot esti asa de hotarat,te as ruga sa mi faci si mie o comparatie

intre chevrolet si toyota sau honda.... :angel:

Atunci vei putea vorbi in cunostinta de cauza.

Iti dai tu seama de ce spun... wink.gif
A K U
Toyota de 2.2 cu 170 de cai? Unde, ca la noi nu e...
T u d o r
Din cate stiu eu, si Honda ofera cip tuning de firma (a lor) in tarile europene de vest, care duce puterea la vreo 180 cai, OFICIAL vorbesc. biggrin.gif La noi nu e valabil, pentru ca motorina e mai proasta si au lasat motorul detunat, insa suporta mai bine calitatea motorinei.
Aceeasi situatie e si cu motorul Toyota de 2.2 de 170 cai, nu se ofera la noi din aceleasi motive.
Dan52141
nu il ofera oficial Toyota ... dar in bucuresti sunt destule in special RAV D-CAT 2.2 170 CP
_Constantin_
Toyota germania ofera la 500 euro parca power box pentru motoarele diesel deci de la 177 sigur ajunge la 200, singura problema e ca a trimis cineva mail( parca drabisan sau legionaru) si au spus ca nu pot sa-l trimita ci doar sa mergi acolo sa-l pui ca n-au incredere in competenta service-ului.
Dan52141
QUOTE(_Constantin_)
Toyota germania ofera la 500 euro parca power box pentru motoarele diesel deci de la 177 sigur ajunge la 200, singura problema e ca a trimis cineva mail( parca drabisan sau legionaru) si au spus ca nu pot sa-l trimita ci doar sa mergi acolo sa-l pui ca n-au incredere in competenta service-ului.


Nu stiu daca Toyota germania face aceste power box, eu am gasit un furnizor care ofera un astfel de power box la pretul de 1130 Euro pentru motorizarea 2.2 D-CAT de 177 CP cu reducere de 15% daca se achita online.
Ceea ce se castiga este impresionant:
Valori initiale: 177 CP ... 400 Nm
Valori finale : 228 CP ... 508 Nm

Pentru motorizarea de 2.0 diesel de pe auris sau noua corolla :
pret 895 Euro cu aceiasi reducere de 15% pentru plata online
Valori initiale: 126CP ... 300 Nm
Valori finale : 164CP ... 385 Nm

Al naibi de interesant, nu ? blush.gif
T u d o r
Al naibii de dubios, mai degraba. Cam mare cresterea, m-as gandi de 10 ori inainte, probabil e un tuning foarte agresiv. Teoretic se pot multe, dar maisna aia are si cutie de viteze calibrata pe niste parametri, franele la fel, daca sari din parametrii constructivi asa mult poti avea surprize. In plus, un tuning foarte agresiv iti scade durata de viata a motorului in mod dramatic.
Ma gandesc ca un plus de 20-25 cai e foarte bine, atat pentru performante cat si pentru masina.
Dan52141
Ce este si mai interesant faptul ca poti sa optezi pentru un buton care sa cupleze si sa decupleze acest power box.
Ei sustin ca la o utilizare normala consumul scade, la un test facut pe Avensis 2.0 D4D consumul a scazut in medie cu 11%

Cititi si voi sa va faceti o parere. In meniul din stanga alegeti marca si motorizarea. In meniul de sus aveti explicatii cum functioneaza si cum se instaleaza. Firma este belgiana.
http://www.ptronic.be/index.php?class=Catalog
Dan52141
daca va uitati cu atentie la graficele JD Power in 2005 si 2006 Hyundai a fost peste Honda la fiabilitate , in 2007 Honda a trecut inainte.
Kia care a fost in 2005 si 2006 sub media plutonului, o data cu preluarea de catre Hyundai a crescut foarte mult, nu degeaba se spune ca este una dintre cele mai dinamice marci auto. blush.gif
chevy
Sorin, acum am observat ca suntem "consateni". Si am sa-ti raspund fara nicio problema.

La noi in tara, diferenta dintre Chevrolet si Toyota sau Honda este una destul de mare. Motiv pentru care ma perind pe la voi, pentru revizii. Ai inteles bine, doar pentru revizii. Daca cauti in topul JD Power dupa modele vei afla ca masina mea se afla pe podium in categoria subcompacta. Pacat ca Toyota nu are niciun model in aceasta clasa. Afla ca sunt foarte multumit de masina (am rezolvat problema cu caseta de directie). Se dovedeste un model fiabil.

In afara, lucrurile nu stau chiar asa de rau. Chevrolet sta bine la capitolul fiabilitate (in primul rand nu si-au propus sa concureze in mod direct Toyota). Vezi topul. Si tot acolo, vei afla ca anul acesta Honda s-a situat ceva mai sus decat Toyota. Si sa mai stii ca sefii tai (japonezii) sunt foarte ingrijorati pentru acest lucru.

Ideea este ca urmatorul model in cazul meu va fi o Honda. Daca cumva nu ma convingi tu. biggrin.gif

Daca nu te-am suparat prea tare imi opresti si mie o brosura cu "Luna verde"? Condusul ecologic etc. biggrin.gif
C Z R
QUOTE(Iulian74637)
Ideea este ca urmatorul model in cazul meu va fi o Honda.



OFF-TOPIC: Auleo, iar m a tu ?? biggrin.gif Cum ma sa dai cea mai buna masina chevrolet, care apropo nu o ai in semnatura, nu ca ti-ar fi rusine cu ea, pe o honda? ai mai, dar nu tradezi cauza?? blink.gif

On-topic: Dintre cele 2 masini prezente aici la versus as alege honda, fara rezerve, daca merg mult adica peste 50000 km / an as alege diesel-ul de 140 cp, daca vreau sportivitate, dar consum mai mare si fac putini kilometrii <20000 km/an cel de 190 cp si cea mai echilibrata in opinia mea ar fi cea de 155 cp. indiferent de cati km fac pe an, parerea mea.
S O R I N
QUOTE(Iulian74637)
Sorin, acum am observat ca suntem "consateni". Si am sa-ti raspund fara nicio problema.

La noi in tara, diferenta dintre Chevrolet si Toyota sau Honda este una destul de mare. Motiv pentru care ma perind pe la voi, pentru revizii. Ai inteles bine, doar pentru revizii. Daca cauti in topul JD Power dupa modele vei afla ca masina mea se afla pe podium in categoria subcompacta. Pacat ca Toyota nu are niciun model in aceasta clasa. Afla ca sunt foarte multumit de masina (am rezolvat problema cu caseta de directie). Se dovedeste un model fiabil.

In afara, lucrurile nu stau chiar asa de rau. Chevrolet sta bine la capitolul fiabilitate (in primul rand nu si-au propus sa concureze in mod direct Toyota). Vezi topul. Si tot acolo, vei afla ca anul acesta Honda s-a situat ceva mai sus decat Toyota. Si sa mai stii ca sefii tai (japonezii) sunt foarte ingrijorati pentru acest lucru.

Ideea este ca urmatorul model in cazul meu va fi o Honda. Daca cumva nu ma convingi tu. biggrin.gif

Daca nu te-am suparat prea tare imi opresti si mie o brosura cu "Luna verde"? Condusul ecologic etc. biggrin.gif


Iuliane ,Iuliane...Ai reusit sa ma faci sa rad...

Stai linistit ca nu lucrez la toyota.

Decat apreciez marca ,atat.

Si inca ceva ,sa stii ca nu am sefi..... biggrin.gif De obicei eu dau ordine...asa

ca.. nu ai nimerit.. biggrin.gif
Legionaru'
Sorin, lucrezi la Toyota si nu spui? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
M A R I U S
Aceeasi dilema am avut-o si eu acu 6 luni cand am luat Avensisul....la momentul respectiv mai intra in discutie, pe undeva si o Mazda 6 cu cuplul ala fenomenal de 360 nm, cu care, din pacate nici in ziua de azi n-am apucat sa fac un drive-test!Personal n-am sesizat nici o diferenta in privinta zgomotului intre cele doua motoare, ba chiar ala de pe Honda mi s-a parut mai zgomotos in accelerari puternice...fiabilitatea nu cred ca poate fi contestata la nici una...problema intervine la service,revizii,piese schimb.. nu cred ca vreti sa stiti cat e o revizie la Honda vizavi de Toyota!!! biggrin.gif
T u d o r
Stiu eu, la Accord e cam 9,5 milioane si la Civic vreo 8.5. Sensibil mai mult decat la Toyota, dar tot as alege Honda. biggrin.gif Informatiile sunt de la dealerul din Pitesti, deci verificabile.
Oricum, daca tii cont si ca la Honda revizia se face la 20000 km, mai scade diferenta, dar tot Toyota e mai ieftina.

Alex Aka: Dieselul ala nu se amortizeaza nici daca faci 50000 km/an, pentru ca e mult mai scump decat benzinarul. Diferenta de pret la Honda intre motoarele astea e nesimtit de mare, pur si simplu nu merita sa iei dieselul. In schimb, benzina de 2.0 are pret super si merita. smile.gif
Tarabostes
Costul la ,,o revizie,, poate fi irelevant, ar trebui vazut costul pe 3 ani ( sa zicem perioada medie de garantie) adica si costurile reviziilor mai scumpe cu schimb de placute de frana, ulei CV etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.