Range Rover Sport 2.7TDI |
This topic is about Range Rover Sport 2.7TDI, the author, Watcher, wrote about: Eu am avut un prieten care a renuntat la LandRover Discovery din cauze de genul asta. ... To read more just scroll down
Range Rover Sport 2.7TDI |
May 15 2007, 10:39 PM
Post
#21
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
-------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
May 17 2007, 04:22 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Mai poti incerca si noul Pajero - e OK si pe sosea si pe off-road, ciar si cu gume da strada.
Si e la jumate de pret fata de un G. Mihaela, Daca vrei ceva off-road, renunta la prostii gen suspensii pneumatice, controale de tractiune cu ajutorul sistemului de franare si alte prostii. Sfant ramane diferentialul blocabil si reductorul, comandate mecanic daca se poate. Restul sunt prostii. Ca sa parafrazam: cunoscatorii stiu de ce! |
|
|
May 17 2007, 08:18 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
pai mi-au povestit niste prieteni ca un LRDIII le-a dat rusinica la urcat pe iarba umeda electronica, deh... ei in gaz la blana si ala tzic-tzic a urcat.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
May 18 2007, 09:00 AM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Am patit-o si eu de cateva ori pana cand m-am lamurit cum sta smecheria. |
|
|
Jun 1 2012, 01:51 PM
Post
#25
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 1-June 12 Member No.: 138.466 |
salut, am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema. Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante. Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala. Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP. Astept sfaturi si sugestii! merci, Salut! Am un RRS din 2007 cumparat de nou de mine.Vreau sa spun k pina acum am fost multumit de el insa a inceput sa-mi faca probleme.Am fost la service,pt k imi aparea un martor pe bord de la suspensie,si ce credeti k-mi spun oamenii?Compresorul trebuie inlokuit k nu mai face suficient aer,+vreo 2 supape care regleaza suspensia pe partea stanga si dreapta,+niste garnituri,+manopera am ajuns la un total de 8000 de ron.Sa nu mai vb ca de cate ori am fost in service,nu stiau cum sa incarce nota de plata si ma refer aici la manopera 50 de eur/ora fara tva si luau masina de dimineata si o aduceau mai dupa amiaza k sa se stranga ore de manopera,mi-au inlokuit la 48 000 de km discurile cik ar fi fost uzate desi am idee si eu cand se uzeaza un disc,mi-au inlocuit(in perioada de garantie)bucsi si nu mai stiu ce k fiind in garantie nu mi-au dat desfasurator pt piesele care s-au inlokuit.Acum 2 luni,m-au kemat in service de mi-au skimbat pompa de injectie a masinii(defect de fabricatie)+conducta de vacuum de la frana,+tulumba de la pompa servo de frana pt k zic ei ar fi migrat ulei dinspre motor pe conducta de vacuum si l-ar fi bagat in tulumba de la pompa servo.Tin sa mentionez k nu am bagat masina pe off road,nu mi-am batut joc de ea,nu am circulat cu viteza mai mare de 160 si asta o singura data pe autostrada o distanta de vreo 10 km la viteza asta de 160.Asa ca............nu stiu cat de fiabila este.La banii kre am dat pe ea(68000E) nu cred k avea voie sa se intimple ce s-a intimplat pina acum.Explicatia vis-a-vis de preturi celor de la service a fost k preturile sant impuse de Tiriac auto kre detine monopolul.Vreau sa va mai spun,k un skimb de ulei cu filtre cu tot+ placutele de frana la ei la service ma costa 4400 de ron,in timp ce la un service la care ma duc acum dupa ce a iest masina din garantie m-a costat 1800 de ron.Acelasi ulei,aceleasi filtre,aceleasi placute.In cateva cuvinte,sant niste JEPCARI.Am uitat sa va spun ca in pretul de 1800 de ron care l-am platit la service-ul unde am facut skimbul de ulei,a intrat si manopera.Pai cum facem?Sfatul meu,pt cine intentioneaza sa-si akizitioneze o astfel de masina este sa se gandeasca mai bine inainte de a face pasul asta.Daca a mai avut cineva problemele astea,as dori sa stiu cum le-a solutionat.Poate o solutie alternativa la sevice-ul autorizat. |
|
|
Jun 1 2012, 06:08 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
50 de euro ora de manopera + TVA ?
Pentru 62 de euro pe ora ofera si "folcloriste" in pret ? -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 05:02 AM |