Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Range Rover Sport 2.7TDI
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Off road zone
Mihaela75935
salut,

am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema.

Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante.

Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala.

Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP.

Astept sfaturi si sugestii!

merci,
air_wolf
astea nu-s masini de off-road :puke: iti recomand RR-ul, daca tot e sa-ti iei una dintre ele. dar numai cu suspensie pneumatica...
Lucian55
Ontopic: Astea nu sunt masini offroad. Poate range roverul dar Q7 si X5 nu sunt!.
Offtopic: Tii neaparat sa iti iei masina asa mare mai ales ca nu faci mare branza in offroad cu ele ?
La banii de care dispui iti iei o masina mult mai performanta, mai frumoasa ( parere subiectiva), tot cu tractiune pe toate 4 rotine.
Watcher
QUOTE
vreau sa-mi cumpar o masina Off road

QUOTE
Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20",

Aceste doua propozitii se bat cap in cap smile.gif

Daca vrei o masina mare, scumpa, care sa consume mult si care sa iti dea senzatia de siguranta, dar cu care nu te dai jos de pe asfalt, e minunat RRS, si daca ti-ai permite Cayenne ar fi mai bun deoarece ai trece mai rar cu el pe la service wink.gif.
In plus nu ar trebui sa te chinui sa ii convingi pe scarbosii aia de vanzatori sa iti vanda o masina blink.gif blink.gif

Daca insa vrei o masina cu care sa iesi in teren, trebuie sa refaci cautarile smile.gif : Land Cruiser, Patrol, G-Klasse, Defender, (poate) Discovery, Wrangler si iti mai zice Air_Wolf wink.gif
G e o r g e
QUOTE(Mihaela75935)
salut,

am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema.

Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante.

Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala.

Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP.

Astept sfaturi si sugestii!

merci,


chestiile bolduite se bat cap in cap ... masina de offroad cu jante nichelate de 20" ... blink.gif bealea pentru offroad
air_wolf
QUOTE(G e o r g e)
chestiile bolduite se bat cap in cap ... masina de offroad cu jante nichelate de 20" ... blink.gif bealea pentru offroad


nu tot timpul... ia uite, masina unui amic:



e pe irok-uri biggrin.gif unii cu X5-uri si alte alea ar crapa de ciuda s-o vada pe asta linga ale lor... 100% ia fata mai mult ca un X5 tunat biggrin.gif biggrin.gif
HalbaSus
Masina asta e atat de hidoasa incat devine cool... un fel de estetica uratului... stii tu: bube, mucegaiuri si puroi... groaznic... zici ca e rezultatul unui experiment "how ugly can it be"...
air_wolf
pai da, dar este... unica biggrin.gif SUV-uri tunate vezi 2-3 la fel, dar asa ceva nu... de fapt, cam toate masinile noastre sint unicat, fiecare incercind sa faca masina sa se comporte cit mai bine in teren.
Mihaela75935
QUOTE(G e o r g e)
QUOTE(Mihaela75935)
salut,

am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema.

Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante.

Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala.

Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP.

Astept sfaturi si sugestii!

merci,


chestiile bolduite se bat cap in cap ... masina de offroad cu jante nichelate de 20" ... blink.gif bealea pentru offroad




OK, merci pentru "corectiile" facute. Cu masina asta (RRS) poate o sa urc pe coclauri o data pe luna (sa o folosesc doar 5% din durata ei de viata in off roud) dar atunci sa nu am nici cea mai mica problema. Am o casa la tara unde nu pot ajunge din cauza drumului..

Sa zicem ca dispuneti de acest buget totusi ce masina ati alege. Off roud, dar care sa arta si bine si pentru oras.
HalbaSus
Suna comun, si probabil nu o sa intoarca nimeni capul dupa ea pe strada dar touaregul se descurca onorabil si on-road si off-road... Ma rog... in masura in care un SUV se poate descurca bine undeva. Oricum e o alegere mult mai buna decat Q7-le (cu care imparte platforma).
G e o r g e
QUOTE(Mihaela75935)
QUOTE(G e o r g e)
QUOTE(Mihaela75935)
salut,

am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema.

Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante.

Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala.

Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP.

Astept sfaturi si sugestii!

merci,


chestiile bolduite se bat cap in cap ... masina de offroad cu jante nichelate de 20" ... blink.gif bealea pentru offroad




OK, merci pentru "corectiile" facute. Cu masina asta (RRS) poate o sa urc pe coclauri o data pe luna (sa o folosesc doar 5% din durata ei de viata in off roud) dar atunci sa nu am nici cea mai mica problema. Am o casa la tara unde nu pot ajunge din cauza drumului..

Sa zicem ca dispuneti de acest buget totusi ce masina ati alege. Off roud, dar care sa arta si bine si pentru oras.


se zice off road . adica in afara soselei . eu as merge pe mana lui air wolf blush.gif
air_wolf
daca ar fi dupa mine... la banii astia doar MERCEDES G una dintre cele mai bune masini on/off road.
HalbaSus
QUOTE(air_wolf)
daca ar fi dupa mine... la banii astia doar MERCEDES G una dintre cele mai bune masini on/off road.

G-class are performante on-road bune ?? blink.gif I highly doubt that... G500 are viteza maxima 190 km/h, garda la sol de 21 de cm si coeficient aerodinamic de caramida (0.37 mai exact)... In plus sare cu mult de pretul dat in primul post.
E drept ca si asta ar arata foarte "ghetto" pe alb cu si cu jante cromate de 20 parcat in fata clubului cu 4 subwoofere in portbagaj biggrin.gif
air_wolf
da, e scump. dar e beton masina. si oricum, merita sa dai 20.000eur pe unul mai vechi (5-6 ani) (ca astea sint identice si la fel inca din 19xx, de cind s-au lansat). sau mai bine dai sub 10000 pe unul din 197x, ca tot aia e.
HalbaSus
G-ul e una din putinele masini off-road pe care le respect cu adevarat (mai putin astea noi care s-au SUVizat), dar asta nu inseamna ca are performante on-road bune, cred daca vrei sa ajungi undeva o faci mai repede daca "o tai" direct pe coclauri decat sa mergi cu ea pe sosele biggrin.gif. Pentru 5% folosire in off-road usor nu se justifica.
air_wolf
QUOTE(HalbaSus)
G-ul e una din putinele masini off-road pe care le respect cu adevarat (mai putin astea noi care s-au SUVizat), dar asta nu inseamna ca are performante on-road bune, cred daca vrei sa ajungi undeva o faci mai repede daca "o tai" direct pe coclauri decat sa mergi cu ea pe sosele biggrin.gif. Pentru 5% folosire in off-road usor nu se justifica.


nu, dar poate sa-i puna gume de 44" si o sa arate asa:



n-o fi cea mai rapida dar dai moarte-n bibilici cu ea biggrin.gif
Mihaela75935
QUOTE(Mihaela75935)
salut,

am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema.

Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante.

Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala.

Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP.

Astept sfaturi si sugestii!

merci,



m-am dat cu ea (RRS) si vreau sa zic ca merge super. cutia de viteze e mai '' vioaie'' decit la ML, iar motorul suficient de puternic si suspensia pneumatica este de asemena OK. Motorul este silentios, nu ai impresia ca mergi intr-un diesel. Desi interiorul nu este "SF" ca la Q7 te simti f.bine in scaun si in plus eleganta englezeasca... Apropo, am si un MINI COOPER S acasa. Cred ca o s-o comand!
pretorian
la banii astia as recomanda totusi un land cruiser, nu cred ca pote cineva sa-i conteste performantele on/off road.
air_wolf
mai bine nu, decit un cruiser care sa stea pe asfalt mai bine un range. biggrin.gif
Mihaela75935
QUOTE(air_wolf)
mai bine nu, decit un cruiser care sa stea pe asfalt mai bine un range. biggrin.gif


am intrat pe www.rrsport.co.uk. Acolo puteti gasi o multime de lucruri interesante despre range rover sport. Exista vreun posesor de RRS care sa fi citit discutiile pe subiectul creat de mine? As vrea sa stiu daca a avut experiente nefericite cu computerul de bord (cuiva i s-a inchis pur si simplu si a trebuit sa duca masina la dealer (pe un transportor desigur) si reinstalat softul), pierderi de putere in mers, probleme cu oglinzile electrice care nu reveneau la pozitia initiala sau ticaitul metalic de la haion?!

***
Watcher
Eu am avut un prieten care a renuntat la LandRover Discovery din cauze de genul asta.
Bogdan104277
Mai poti incerca si noul Pajero - e OK si pe sosea si pe off-road, ciar si cu gume da strada.
Si e la jumate de pret fata de un G.

Mihaela,

Daca vrei ceva off-road, renunta la prostii gen suspensii pneumatice, controale de tractiune cu ajutorul sistemului de franare si alte prostii.
Sfant ramane diferentialul blocabil si reductorul, comandate mecanic daca se poate.

Restul sunt prostii.

Ca sa parafrazam: cunoscatorii stiu de ce!
air_wolf
pai mi-au povestit niste prieteni ca un LRDIII le-a dat rusinica la urcat pe iarba umeda blink.gif electronica, deh... ei in gaz la blana si ala tzic-tzic a urcat. blink.gif
Bogdan104277
E oarecum normal, cred ca pentru ca stiau sa foloseasca sistemul. Utilizarea lui e oarecum peste mana - daca incerci sa-i dai gaz obtii efectul invers, poti sa opresti chiar si motorul, se ajunge la paradoxuri pentru ca vezi ca apesi pe pedala si in schimb motorul isi reduce turatia si cuplul, in consecinta unul care nu stie apasa si mai tare pe pedala si motorul isi reduce si mai tare turatia si cuplu si ajungi la oprirea motorului. Daca insa nu fortezi si cand vezi ca scade turatia reduci gazu' si dupa aia reiei ai toate sansele sa urci si pe iarba uda.
Am patit-o si eu de cateva ori pana cand m-am lamurit cum sta smecheria. blush.gif
bananaiosu
QUOTE (Mihaela75935 @ May 3 2007, 08:21 PM) *
salut,

am intrat pentru prima data pe forum si va propun urm. subiect de discutii: vreau sa-mi cumpar o masina Off road si m-am gandit la urm. trei marci: Range Rover 2.7 TDI, BMW X5 3.0, Q7 motorizarea de 3L diesel. Am mai cochetat cu Mercedesul ML 2.8L, dar dupa ce am facut drive-test l-am scos din schema.

Imi place la nebunie RRS, mi-l si inchipui alb ,cu jenti nichelate de 20", (nu sunt in niciun caz vreun cantaret de muzica rap..) dar cred ca motorul este cam slab (190cai putere) pentru o asemenea caroserie, mai ales ca motorizarile de la X5 si Q7 sunt mai noi, mai economice si mai performante.

Stiu de asemenea ca pe RRS motorul este tot de la BMW, iar cei de la Audi se lauda ca motorul este cel mai performant diesel de la ora actuala.

Bineneteles ca masina pe care o visez este Porshe Cayenne, nu mi-o permit insa. Bugetul este de max 60mii DDP.

Astept sfaturi si sugestii!

merci,

Salut! Am un RRS din 2007 cumparat de nou de mine.Vreau sa spun k pina acum am fost multumit de el insa a inceput sa-mi faca probleme.Am fost la service,pt k imi aparea un martor pe bord de la suspensie,si ce credeti k-mi spun oamenii?Compresorul trebuie inlokuit k nu mai face suficient aer,+vreo 2 supape care regleaza suspensia pe partea stanga si dreapta,+niste garnituri,+manopera am ajuns la un total de 8000 de ron.Sa nu mai vb ca de cate ori am fost in service,nu stiau cum sa incarce nota de plata si ma refer aici la manopera 50 de eur/ora fara tva si luau masina de dimineata si o aduceau mai dupa amiaza k sa se stranga ore de manopera,mi-au inlokuit la 48 000 de km discurile cik ar fi fost uzate desi am idee si eu cand se uzeaza un disc,mi-au inlocuit(in perioada de garantie)bucsi si nu mai stiu ce
k fiind in garantie nu mi-au dat desfasurator pt piesele care s-au inlokuit.Acum 2 luni,m-au kemat in service de mi-au skimbat pompa de injectie a masinii(defect de fabricatie)+conducta de vacuum de la frana,+tulumba de la pompa servo de frana pt k zic ei ar fi migrat ulei dinspre motor pe conducta de vacuum si l-ar fi bagat in tulumba de la pompa servo.Tin sa mentionez k nu am bagat masina pe off road,nu mi-am batut joc de ea,nu am circulat cu viteza mai mare de 160 si asta o singura data pe autostrada o distanta de vreo 10 km la viteza asta de 160.Asa ca............nu stiu cat de fiabila este.La banii kre am dat pe ea(68000E) nu cred k avea voie sa se intimple ce s-a intimplat pina acum.Explicatia vis-a-vis de preturi celor de la service a fost k preturile sant impuse de Tiriac auto kre detine monopolul.Vreau sa va mai spun,k un skimb de ulei cu filtre cu tot+ placutele de frana la ei la service ma costa 4400 de ron,in timp ce la un service la care ma duc acum dupa ce a iest masina din garantie m-a costat 1800 de ron.Acelasi ulei,aceleasi filtre,aceleasi placute.In cateva cuvinte,sant niste JEPCARI.Am uitat sa va spun ca in pretul de 1800 de ron care l-am platit la service-ul unde am facut skimbul de ulei,a intrat si manopera.Pai cum facem?Sfatul meu,pt cine intentioneaza sa-si akizitioneze o astfel de masina este sa se gandeasca mai bine inainte de a face pasul asta.Daca a mai avut cineva problemele astea,as dori sa stiu cum le-a solutionat.Poate o solutie alternativa la sevice-ul autorizat.
OvidiuH
50 de euro ora de manopera + TVA ? blink.gif
Pentru 62 de euro pe ora ofera si "folcloriste" in pret ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.