OUTBACK 3,0 AT |
This topic is about OUTBACK 3,0 AT, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
OUTBACK 3,0 AT |
Apr 21 2007, 03:16 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 20-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.410 |
As vrea sa stiu parerile voastre despre modelul OB 3,0 AT care, din cate am citit eu, este un cross-over. Consuma intr-adevar asa mult cum vorbeste lumea in targ? Alternativele la aceasta masina, pentru mine, sunt: Honda CR-V 2,0i AT-modelul nou, Mitsubishi Outlander care din pacate vine doar cu un motor diesel VW si fara AT si chiar VW Touareg 3,2i tiptronic. Deasemenea as vrea sa stiu si despre experienta voastra legata de cei 2 dealeri din Bucuresti: Subaru Motors si Radacini... pe site-ul Radacini am vazut niste reduceri de pret in perioada asta. Va multumesc. -------------------- Honda Accord 2,0 ES AT 2006 - my beauty
VW Passat 1,9 TDi Comfortline 2006 - de vanzare |
|
|
Sep 9 2007, 06:11 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 8-September 07 From: Bucuresti Member No.: 113.568 |
Subaru H3 are nevoie de cifra octanica mai mare pentru ca, fiind in H( deci latit) nu prea avea loc sub capota asa au schimbat niste rapoarte de compresie. IN cartea tehnica spune ca se poate merge cu 87 in caz de urgenta, dar recomanda 93. Computerul ajusteaza singur, indiferent ce ii bagi. Daca vrei sa-l resetezi, deconecteaza bateria, de ce trebuie mers la service?
(Eu am 160.000 km pe el( 2003)) si merge ca in prima zi. Cu AC on si sub 2500 RPM( eu o conduc mai batraneste) face 24-26 mpg(9-9.8/100). Eu nu cred ca ar consuma mai mult cand iei piciorul de pe acceleratie, turometrul spune altceva. Daca mergi la deal si iei piciorul apoi accelerezi din nou, poti face downshift intr-a 3-a( vorbesc de cutia automata) si apoi sa ramai acolo, dar se vede la turometru si se simte. Benzina costa mai mult, dar intretinerea se poate face mult mai ieftin acasa. Masina este foarte fiabila. Eu in afara de filtre( ulei, aer, benzina) , antigel si schimbat o data lichidul AT, nu am avut nimic de facut pana acum. Am schimbat recent serpentine belt si bujiile( alea originale NGK au tinut 160k si erau extrem de curate, numai gap-ul largit; e o treaba grea, totusi, sunt foarte ascunse si necesita combinatii ciudate de chei- a durat 5 ore la 3 insi cu 18 sticle de bere). Astea fiind spuse, probabil ca e mai bine sa iei un 2.5 litri, ce castigi prin putere la 3.0 pierzi prin inertie si costul combustibilului. Nu as recomanda 3L decat daca aveti de tras chestii( jetski, ATV) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 04:55 AM |