OUTBACK 3,0 AT |
This topic is about OUTBACK 3,0 AT, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
OUTBACK 3,0 AT |
Apr 21 2007, 03:16 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 20-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.410 |
As vrea sa stiu parerile voastre despre modelul OB 3,0 AT care, din cate am citit eu, este un cross-over. Consuma intr-adevar asa mult cum vorbeste lumea in targ? Alternativele la aceasta masina, pentru mine, sunt: Honda CR-V 2,0i AT-modelul nou, Mitsubishi Outlander care din pacate vine doar cu un motor diesel VW si fara AT si chiar VW Touareg 3,2i tiptronic. Deasemenea as vrea sa stiu si despre experienta voastra legata de cei 2 dealeri din Bucuresti: Subaru Motors si Radacini... pe site-ul Radacini am vazut niste reduceri de pret in perioada asta. Va multumesc. -------------------- Honda Accord 2,0 ES AT 2006 - my beauty
VW Passat 1,9 TDi Comfortline 2006 - de vanzare |
|
|
Sep 4 2007, 06:06 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
QUOTE(xx46564) S-a mai lamurit putin ce eeste cu consumul acesta SF...
Conform mecanicilor, benzina cu cifra octanica mare da peste cap computerul si aceasta ar fi cauza consumului marit. ... Mdah... mecanici dupa ureche. Daca ar citi si ar sti ce inseamna motorul cu combustie interna n-ar mai spune asemenea bullshit-uri. Conform definitiei, pe scurt si pe intelesul tuturor, cifra octanica este capacitatea benzinei de a rezista la predetonatii (adica sa se aprinda inainte de scanteia data de bujie -in timpul compresiei amestecului de aer-benzina- ceea ce poate duce la avarieri grave). Deci o benzina cu cifra octanica mare nu va strica niciodata intr-un motor setat sa functioneze cu benzina cu cifra octanica mai mica. Invers, da. Deci ATENTIE la Subaru cu motoare turbo: sunt setate pe 98 RON. Nu bagati benzina de 95. Datorita rezistentei marite la predetonatii, la turatii mari si f. mari (peste 6000 rpm) unde si temperaturile realizate datorita compresiei mult mai bruste sunt mai mari, benzinele cu CO mare (peste 98) se aprind tot la scanteie. De-aia la motoarele care functioneaza la turatii mari se folosesc combustibili cu CO mare (peste 100: alcool, metanol, combinatii). Tot din cauza asta, motoarele normal aspirate la Subaru (setate pt 95) se tureaza mult mai liniar pana in capat (7500rpm) cu benzina de 98. Computerul de bord nu se resofteaza singur ca simte aburi de benzina mai buna. E o explicatie sa le mai lasati si lor niste bani, ca deh, Subaru nu prea se defecteaza. Traiasca Audi&Co (ca tot au fost pomeniti mai devreme) pt service-uri. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 03:25 PM |