intrebari de incepator |
This topic is about intrebari de incepator, the author, Horia49540, wrote about: salut nu stiu cat costa pistonul etc., nu cred ca e f mult totusi... e posibil safieprobleme si la pompa, de la distanta greu de spus... dar daca tot ... To read more just scroll down
intrebari de incepator |
Apr 24 2007, 10:51 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
nu stiu cat costa pistonul etc., nu cred ca e f mult totusi... e posibil safieprobleme si la pompa, de la distanta greu de spus... dar daca tot demontezi jos demonteaza si pompa si schimba garniturile, sau chiar pompa daca este ruginita... nu e mai dificil de facut ca la cilindrul de jos, si ai garantia ca tot sistemul e verificat si 100 000 km nu vei mai aea probleme asa, daca repari doar jos, poti avea surpriza sa se strice peste 1-2ani pompa si iar reparatii... deci cel mai bien este o revizie totala la sistemul hidraulic al ambreiajului succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 24 2007, 04:55 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 10-April 07 From: Reghin (Mures) Member No.: 103.597 |
Domnilor, am descoperit unde se duce lichidul:D, din cauza uzurii placutelor din fata a si scazut nivelul la lichid, si dupa cum am spus, nu mult...cand o sa schimb placutele sper sa nu mi se reverse din rezervor lichidul de frane
-------------------- Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
|
|
|
Apr 24 2007, 05:57 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
QUOTE(Marius102861) Cam cat este un cilindru de jos cu pistonas si garnituri si manson de protectie pt murdarie?
30 ron +/- ....dar vezi ca trebuie sa iasa pistonasul ala de acolo, adica macar sa-l misti nu sa-l scoti afara de tot Eu am schimbat toate garniturile din pompa si din cilindru in vara si vreau sa zic ca ma bine le lasam pe alea vechi pentru ca acum trebuie sa completez destul de des. -------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
Apr 24 2007, 09:34 PM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
Sfat:daca vrei sa cureti pompa(frana,ambreaj)si alti cilindrii,faceti bine si nu dati cu smilgher sau alte dracii,oricu carpa si cu scrum de tzigara ori cu lemn de brad,ca ii stricati fi-ul si papa sa ma mearga(e valabil si pt cilinrii de etrier si pt pistonasele de spate) bafta!! -------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Apr 25 2007, 08:26 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
ia explica cu diagrame, desene, calcule :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 25 2007, 01:55 PM
Post
#26
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
acu poate ca nu am scris nici eu bine!
fi-ul reprezinca un indice de masura(nano, mirco, nu mai stiu sigur) pentru lucrurile foarte fine(poate chiar si pe teflon) si daca acest "fi" e modificat catusi de putin trece lichid de frana pe langa el! acu cred ca ti-ai/vati dat seama -------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Apr 25 2007, 03:40 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
aaa, o fi ovalizarea cilindrului...naiba sa-l ia
oricum un cilindru de frana nu prea se lustruieste cu smirghel, decat de super-meseriasi - am cunoscut eu unul... cand se uzeaza sau rugineste tre schimbat :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 25 2007, 09:16 PM
Post
#28
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
iti explic cand ne vdm ca asa nu pot sa te fac sa intelegi despre ce e vorba,nu e gradul de ovalizare,iti explic cand ne vdm,ca o sa iau un cilindru cu mine ca sa iti arat
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Apr 27 2007, 12:12 PM
Post
#29
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
- scuze am postat gresit la topicul service
- ce vizeaza reglajul fin al casetei de directie? eu in cartea de exploatare si intretinere am gasit doar despre chestia cu surubul si alta priv la scoaterea unor garnituri ca sa apropii un capac mai mult de corp, mai sunt si alte detalii? |
|
|
Apr 27 2007, 12:48 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
pai cam astea ar fi...cand ajung la limita reglajele trebuie ori caseta noua, ori reparatie la cea veche...dar se ajunge greu la asa ceva...
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 28 2007, 10:14 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Oameni buni, "fi" ala e o litera greceasca cu care se noteaza diametrul, un 0 taiat cu o linie!
Mere curatat si cu smirghel dar f fin, iar daca are ovalitate sau zgarieturi pe lungime e PA! Grija mare sa nu ciupesti garnitura cand o bagi, unge-o doar cu lichid de frana. |
|
|
May 2 2007, 06:24 AM
Post
#32
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
La roata din fata mi se intampla ca sabotii raman stransi pe disc, adica mi se blocheaza sabotii pe disk.
Fratele meu mi-a spus ca este cam mare uzura in cilindri si pistonasele iau o pozitie defavorabila revenirii usoare. Ce parere aveti? Daca este asa este suficient schimbat etrierul? Cam cat costa unul? Multumesc. |
|
|
May 2 2007, 06:37 AM
Post
#33
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Am vazut pe site ca pt vaz 1200 este bun 20w50.
Dupa ce am schimbat uleiul si filtrul mi se cam zdruncina motoru. Are vre-o legatura? Multumesc |
|
|
May 2 2007, 08:03 AM
Post
#34
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
in le gatura cu etrierii,e musai sa-i schimbi nu de alta da dupa schimbi placute des ca se sparg.Costul lui e cam de 30 de lei(la noi in bucuresti)
e bun uleiul 20,50 dar depinde si ce firma e ca daca pui unu dala romanesc daia iti bate si ti se zdruncina motorul -------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
May 2 2007, 08:38 AM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
daca stii sa scoti sigurantele cu grija nu se sparg etrierii, ungi intai cu lichid de frana din abundenta
inainte de a schimba poti incerca sa plimbi pistonasul ungandu-l cu lichid de frana...dar daca e intr-adevar fff uzat tre schimbat etrierul... cat despre problema cu uleiul, fa niste reglaje la carburator-aprindere si vezi dup-aia cum mai e si, cum bine a zis Tzotzo, sa nu pui ulei romanesc ciao :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
May 2 2007, 08:40 AM
Post
#36
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
20w50 Hexol acesta ar fu bun si iarna?
Un coleg mi-a spus ca s-ar putea sa mearga doar cu 3 bujii, asta ar explica si lipsa de putere in anumite momente? Uneori daca nu sunt atent patineaza rotile la demaraj dar alte ori trag cu dintii de motor. Ce ar putea sa fie? Multumesc |
|
|
May 2 2007, 12:14 PM
Post
#37
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
nustu ce sa zic de el,inportant e ca se aude motorul si daca nu ai presiune inseamna canu e bun.20w50 se pune vara, pt ca e cald si se inmoaie mai greu si iarna se pune mai subtire,un 15w40 sau 10w40, dar baietii de pe forum am inteles ca pun 15w40 si vara si iarna,poti sa incerci la rmatorul schimb de ulei sa pui un mobil sau un castrol sau chiar si aral(ai grija sa nu fie ala romanesc ca nu e bun de minic)
despre problema ta cu motorul de zici ca tragi de el,poate sa fie si de la bujii ca sunt uzate rau(desi nu cred ca de acolo e) dar poti sa incerci sa cureti carburatorul si sa te uiti si pe la jigloare sa nu fie decalibrate ,e cam greu de zis care e problema pana nu o vezi! asa de la departare poate fi de la multe! ia incearca sa mergi cu shocul putin ras sa vezi daca mai face asa,si daca nu mai face inseamna ca e ceva pe la carburatie(un gunoi ceva mai trebuie reglat putin) -------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
May 2 2007, 12:51 PM
Post
#38
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
picura ulei de la cutia de viteze pe la racordul cablului de vitezometrului.
nu stiu ce elemente de etansare sunt prevazute acolo, un simering? sau ar putea fi altceva? Multumesc |
|
|
May 3 2007, 01:13 PM
Post
#39
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
salutere,
am cablu gripat (blocat in mason) care actioneaza robinetul de caldura. se poate cumva degripa? multumesc, |
|
|
May 3 2007, 03:29 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
poti incerca sa pui putin ulei sau lichid de frana si sa-l plimbi putin, dar daca nu merge trebuie cablu nou...
la cablul km la cutia viteze...nu stiu, o fi ceva pe acolo, desfa si vezi, daca reusesti... masinuta ta a stat cam mult pe bara.... succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 06:11 AM |