IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Diferential Lada

This topic is about Diferential Lada, the author, k.68177, wrote about: Deci cu ce sa incep... ah da! M-am hotarat ca e timpul sa-mi schimb difu'. Deci am tot auzit ca sunt ceva difuri tot de Lada mai "scurte" sau ceva de ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Diferential Lada
k.68177
post Feb 23 2006, 07:10 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Deci cu ce sa incep... ah da! M-am hotarat ca e timpul sa-mi schimb difu'. Deci am tot auzit ca sunt ceva difuri tot de Lada mai "scurte" sau ceva de genul, care sunt mai bune ( hehe ma refer la raport). Deci ce imi recomandati ? Ca asta original e cam f. uzat. Am auzit ca cel mai mare raport e la modelul care seamana cu 2105 dar ii break. Sau ca de la 2106 e mai bun, etc. Sunt dispus ca pe baza raspunsurilor sa-mi caut unul nou / din dezmembrari sau sa vb. cu rudele sa-mi aduca din ungaria. Asa ca astept recomandarile....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 24 2006, 09:16 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



eu nu prea inteleg cum ziceti ca diferentialul e uzat
pai cati km are masina? si cum se manifesta uzura asta?
dar daca tot vrei sa-l schimbi, cel mai scurt raport est 4,1
care este pe lada 1200-1300
daca il pui atunci o sa demareze mai bine si o sa consume putin mai mult
a propos , de curiozitate: in Ungaria de unde isi iau Ladistii piese? aduc originale si bune din Rusia?
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Feb 24 2006, 04:32 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Masina are in jur de 120000 km, motorul a suferit pana acum 1 reparatie (cand a fost modificat). Zgomotul se manifesta printr-un sunet enervant ( ca la rasnita, si se aude cel mai tare cand vin cu frana de motor jos pe un deal). In ungaria cel mai tare m-a surprins ca sunt multe Laditze pe-acolo. In Budapesta sunt cel putin 5 magazine diferite, cu piese si accesorii Lada. Am mai observat ca sunt multe ateliere de tunning bazate pe Lada. Piesele sunt importate din rusia, si cele mai multe dintre ele sunt fabricate de DAAZ, care produce piese originale pt. Lada. Trebuie sa mentionez ca piesele sunt de cea mai buna calitate (nu ca la noi), si ca se da si garantie pt. ele. A da, si pretul pt. ele nu e asa piperat ca aici. De ex. un carburator nou de la Lada 2107 simplu (ozon) aici costa 4, 4 milioane si ceva (depinde de unde iei) milioane, iar acolo 21500 de forinti (aprox. 3200000 lei). Am vazut ca in cealalta parte a ungariei, in orasul Gyula, este un centru "oft centrum" ( magazin f. mare) care are numai piese Lada. Acolo gasesti de toate, pana la cel mai mic surub din masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 24 2006, 05:35 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



de doua ori "of": ca nu stau aproape de Ungaria si ca nu stiu ungureste...
stiu firma DAAZ, am luat odata o piesa de la ei, nu mai stiu ce era...
cu rasnita...vezi unde se aude si vezi cum se aude
un diferential nu face ca rasnita, ci mai degraba fluiera sau uruie
vezi sa nu cumva sa fie prin cutie ceva (putin probabil) sau , cel mai de dorit, rulmentul intermediar de la cardan: a propos: nu lua rusesc din Romania, ci de-ala unguresc de care zici, ca astia de aici nici nu se pot numi rulmenti!
cel mai bien du-o la un service sa o testeze sau testeaz-o tu: pune-o pe 4 capre solide (da' solide, nu gluma!) porneste masina, baga intr-a 4a si accelereaza
tii mana sub rulmentul de mijloc, sub diferential si vezi unde uruie la accelerare, la franare
parerea ea e ca doar daca a mers cu ulei prost se poate uza diferentialul
in mod normal un diferential tine cat viata intreaga a masinii, cel putin 500 000 km
eu i-am dat sa beer.gif castrol la cutie si la diferential si merge excelent
eu zic mai bine sa faci proba inainte sa demontezi degeaba
si a proposde probe: uneori am propus , ca si asta pe capre, probe mai "extreme", si poate periculoase daca nu se iau toate masurile de precautie
trebuie facute cu cea mai mare atentie si revedre, nu cu pietre la roti, nu cu butuci de lemn, si cu capre de fier speciale, si alte alea
ca altfel poti s-o patesti rau, sa cada masina pe tine sau sa-ti prinda roata sau cardanul mana daca nu esti atent :bash:
Doamne fereste!
asa ca nu va luati dupa mine decat daca luati toate masurile de prevedere biggrin.gif


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 24 2006, 05:36 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



poti s-o pui si pe doua capre, ca doar nu e 4 ori 4
da' fixeaza-i rotile din fata cu pietroaie, cale de camion etc.
mai bine o pui totusi pe 4, e mai stabila


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Feb 25 2006, 07:46 AM
Post #6


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
Completare la ce a zis Horia :peacefingers: :
Diferențialul se poate regla, pentru a scoate uruitul acela care îl auzi. Dar până la diferențial, mai repede se uzează crucile cardanice, care au un fel de siguranțe, care se uzează primele. Vezi poate trebuie doar alea să le schimbi. Nu te grăbi să schimbi diferențialul fără un motiv foarte serios.
Oricum, baftă :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kovacs68565
post Feb 25 2006, 09:47 AM
Post #7


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 18-February 06
From: Miercurea Ciuc (Harghita)
Member No.: 68.558



Am avut pana acum Moskvich 412/408 si 2140, acum am luat Lada 1200S, dar inca nu am pornit-o. Simptomele descrise la inceputul topicului, sunt de la diferential ( am avut la Moskvich ), dar nu este de obicei, o defectiune de diferential ( dar cu timpul va fi ). La accelerare nu se aude nimic, dar cum iei piciorul de pe accelerator, incepe sa uruie si acest uruit scade cu viteza. Cu timpul va fi din ce in ce mai tare.
De obicei se produce din cauza slabiri piulitei de la capatul pinionului, care trebuie strans pana la refuz. Daca se neglijeaza, apar unele denivelari pe coroana ( cioburi mici rupte ), si in veci nu va mai merge silentios. Colegului meu de la Cluj : vezi www.zsiguli.hu.


--------------------
" Festina lente ", ca e coada la rinichi !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Feb 25 2006, 10:24 AM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Cu ce se poate regla distanta dintre pinionul de atac si coroana diferentialului? Daca este prea larg huruie si ai joc iar daca este prea strans risti sa se sfarme totul inauntru.
Cred ca acel huruit poate veni si de la rulmentii din diferential.
Se poate regla cu hartie de ziar? (asa am auzit)
Multumesc pt. eventualele raspunsuri!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Feb 25 2006, 05:44 PM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Mersi Horia, o sa fac testul cand o sa fie un pic mai cald afara.. Sincer nu prea cred sa fie de la cruci, ca au fost schimbate nu demult, si nici de la sch. de viteze, ca l-am schimbat si pe ala ( cu unul sh, pe probate ). Eventual o sa schimb rulmentii, si o sa vad atunci daca se mai aude ceva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Feb 25 2006, 07:45 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



Piulita de la capatul pinionului de atac nu se stringe la maximum ! Daca stringi piulita pina la capati, se deformeaza bucsa elastica de tot si dintii de la pinion intra prea adinc in dintii de pe coroana - rezulta - spargere. Piulita se stringe cu o cheie dinamometrica la cuplul specificat in carte. Daca apare joc in diferential, adica intre pinion si coroana, acesta se regleaza cu niste shaibe foarte subtiri care se pun pe pinionul de atac si bucsa elastica. Se pun oricite saibe pentru ca jocul sa fie cit mai mic... O sa trebuiasca sa fac si eu treaba asta.

Salutare ! :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Feb 26 2006, 10:37 AM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Da,de acord, dar atunci ce rost mai au reglajele laterale ale diferentialului, acele care apropie si departeaza coroana de pinion?
Oricum tb. asta cu reglajul diferentialului a ramas o enigma pt. mine si atata timp cat am avut Lada nu am intalnit nici un mecanic auto care sa stie exact care este procedura.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Feb 26 2006, 12:05 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



Asa e... Nu stie nimeni in Bucuresti sa regleze diferentiale. Sau, ma rog, din citi mecanici am intilnit eu. Reglajele laterale de care pomenesti sunt reglajele din sateliti. Reglajele astea se fac mai usor pentru ca e mai usor de masurat. Sunt date in carte cotele. Cel mai important e reglajul axial al pinionului de atac. Eu mi-am cumparat de la un magazin de dezmembrari lada un diferential si in maxim 2 saptamini o sa ma duc sa-l verific. Am gasit pe linga magazinul Titan un service. Mecanicul de acolo mi-a spus ca au banc de masurare si reglare a diferentialelor. O sa ma duc sa vad ce se poate face... Daca reusesc va spun...

:wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionita56403
post Feb 27 2006, 01:34 PM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 91
Joined: 21-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.396



Uruitul care il ai e da la rulmentul intermediar si io am avut acest uruit si am zis ca este de la cardan dar defapt era camasa rulmentului sparta uitate bine la rulmenr si la uzura pe care o au crucile si daca demontezi cardanul tragei semn inainte sa il demontezi ca daca nu o sa-ti dai cu pumnii in cap :bash:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Feb 27 2006, 02:42 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



Da, neaparat sa-i dai semne si sa-l montezi exact in pozitiile in care a fost, nici mai la stanga nici mai la dreapta (circular mai ales) cal altfel se dezechilibreaza de tremura toata masina si nu ti-l mai face ca inainte nici Rasputin ! ha ha :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Feb 28 2006, 08:20 PM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Mersi pt sfaturi. Am facut testul sugerat de Horia, si am probleme cu rulmentul intermediar, dar totusi se aude zgomot de la diferential. Pana la urma tot o sa-l schimb...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Feb 28 2006, 10:36 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



Si eu cind ma apuc de diferential o sa schimb tot. Bucsa elastica de la cutie, cruci, rulment + normal, diferential... Sper sa se faca liniste... :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 1 2006, 09:24 AM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



adica te-ai bagat sub masina?...pe zapada asta?
intr-adevar...Ardelenii - oameni faini
mie mi-e frica sa ies si pe balcon lol pe frigul asta ha ha


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Mar 1 2006, 02:43 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Se regleaza si pinionul de atac cum s-a scris mai sus dar si cat "intra" coroana din cele laterale. Satelitii nu se regleaza nicicum! E un pic laborios dar totusi posibil si cea mai buna verificare e cu pata de vopsea pe dantura - gasiti prin carti vechi de mecanica. De multe ori se uzeaza rulmentii pinionului de atac si capata joc si de aici necazurile. Nu dat navala cu schimbatul ca eu am patit la Niva cu un dif nou care a tinut pana la Bv si inapoi (cam pe la Prisma si-a dat duhul)... Si era de la reprezentanta! Ma rog, asta nu exclude sa fi fost cumparat din Obor...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 1 2006, 03:12 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



cum adica si-a dat duhul? ce a patit?


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos56563
post Mar 1 2006, 11:14 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 543
Joined: 23-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.556



Se regleaza man si satelitii...
:wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 12:45 PM