1.2 8v 72 cp -> care are asa ceva pe Kalos 5 usi (Aveo)? |
This topic is about 1.2 8v 72 cp -> care are asa ceva pe Kalos 5 usi (Aveo)?, the author, ciprian93848, wrote about: Mai baieti, m-am hotarat sa-mi iau un Aveo (Kalos) 5 usi, cu motoru' de mai sus ca e mai ieftin (si consuma mai putin). Acu' am o SuperNova, si am lua ... To read more just scroll down
1.2 8v 72 cp -> care are asa ceva pe Kalos 5 usi (Aveo)? |
Feb 27 2007, 02:09 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 1-December 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 93.841 |
Ceva sfaturi, impresii, orice... |
|
|
Feb 27 2007, 02:18 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 1-December 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 93.841 |
ca si pret - 8253 euro, cu TVA.
ac/airbag sofer/geam fata electrice/servo/CD/inchidere |
|
|
Feb 27 2007, 07:46 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
De ce nu incerci si alta masina , sau iti place asa de mult firma Chevrolet ?
-------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Feb 27 2007, 09:07 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 92 Joined: 20-January 07 From: Galati (Galati) Member No.: 97.256 |
Omul a zis ca s-a hotarat deja si ca ar vrea niste sfaturi....poti sa i le dai ? Vad ca ai o scoda cu motor de 1.2 deci ii poti spune cate ceva util. La greutate masinile sunt cam la fel deci motoarele ar trebui sa se comporte aproximativ la fel. Facand abstractie de consum ii poti spune daca traga sau nu. Ciprian...nu stiu ce comsum are motorul de 1.2 si la ce vrei sa folosesti masina dar iti recomand motorul de 1.4 pt ca e mai puternic(diferenta de 20 cai isi spune cuvantul). -------------------- Chevrolet Aveo 1.4 16V
|
|
|
Feb 27 2007, 09:45 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
-------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Feb 27 2007, 09:46 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
Scuze mugurel , ai dreptate. Credeam ca este doar o intrebare informativa.
Motorasul este destul de bun, daca vrei o masina preponderenta pentru oras, sau cu maxim 2 persoane la bord+bagaje in afara orasului. Cu toate ca am fost cu Fabia si pe autostrada in Germania si am ajuns si la viteze considerabile , chiar cu 4 in masina. Cat priveste consumul, intradevar este bun dar doar daca mergi linistit cu masina , nu schimbi vitezele la turatie ridicata ... Daca vrei un mers mai sportiv sa stii ca poate consuma si mult _ ce sa-i faci : motorul mic si performantele sportive nu se prea impac. Cu toate aceste , cred ca este o diferenta intre cele doua motoare in sensul ca pe Fabia este in 3 cilindri si cred ca pe Kalos in 4 cilindri ? Plus ca Fabia are un cuplu de 112nm, iar Kalos de 104nm, parca. Per total , recomand si motorasul de 1,2l. -------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Feb 27 2007, 10:06 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 92 Joined: 20-January 07 From: Galati (Galati) Member No.: 97.256 |
Acum ai vorbit pe inima mea .Salutare!
-------------------- Chevrolet Aveo 1.4 16V
|
|
|
Feb 27 2007, 11:25 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
Nu inteleg un lucru : Aveo este de fapt un Kalos dar cu portbagaj ? Adica sedan ? In cazul acesta , totusi motorasul este putin cam micut. Dar repet , depinde ce vrea fiecare de la masina. Chiar de curind un prieten de familie a facut un test-drive cu Aveo sedan cu aceasta motorizare si a fost super incantat. Ca rezultat a dat avansul pentru masina ...
-------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Feb 28 2007, 01:03 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 226 Joined: 6-February 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 67.503 |
nu iti lua scoda de 1.2 e jale motorul..reclama dealerilor e ca la motorul de 3 cilindri nu te lasa in drum...te duci cu el la service...dar cand ajungi acolo..se schimba cu totul..
..poate doar daca te bazezi pe garantia de 3 ani..si apoi s-o vinzi.. ..finul meu e sef de service...a zis ca ma bate daca mai laud skoda in 3 cilindri...(repet..doar in trei cilindri)... ...kalos(aveo) de 1.2 are motorul in 4 cilindri..e alta treaba... |
|
|
Feb 28 2007, 07:24 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
Octavian nu mai vorbii prostii si nu mai dezinforma lumea !!! De ce nu citesti si tu ceea ce scrie lumea pe forum despre skoda. Sau mai bine incearca pe vwforum.ro, briskoda.uk, fabia4fun.de. Sunt posesori de skoda cu motor de 1,2 l care au peste 100.000 km si nici o problema la motor. Si nu am auzit pe nimeni care sa mearga la service sa-i schimbe motorul ! Cred ca finul tau isi bate joc te tine !
Repet, NU mai dezinforma lumea !!!! Si garantia este de 2 ani. Pentru cine vrea putem face oricand o liniuta ca sa vedem cat de " inferior " este motorul in 3 cilindri, repet in 3 cilindri ... -------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Mar 1 2007, 10:32 AM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 362 Joined: 24-July 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 83.114 |
bebeko...inainte era kalos in 5 usi si kalos in 4 usi. a aparut aveo in 4 usi si a inlocuit kalos-ul in 4 usi. si acum au schimbat denumirea de la kalos in 5 usi la aveo in 5 usi...nu stiu daca m-am facut inteles
|
|
|
Mar 5 2007, 01:49 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 1-December 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 93.841 |
Mai baieti, gata. M-am Hotarat. Chiar am dat garantie 1000 ron pt:
8757 euro DDP - Aveo 5 usi, 1.2 l, 72 cp Galben autostrada A/c, servo, 2*airbag, ABS, geamuri el. fata, CD(non MP3), si altele care nu mai conteaza. Am luat 5 usi, ca e mai mult pt sotie. Io ma mai tarai cu SuperNova de acum cat oi mai putea... De la AWP Pitesti mi-au zis ca e in port si ca ajunge in max 3 sapt. Care ati mai avut de-a face cu cei de la Pitesti? Sunt de cuvant, sau baga-n ele de obicei? Ca daca baga... :bandit: |
|
|
Apr 27 2007, 08:53 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 1-December 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 93.841 |
A sosit EXACT in 3 saptamani
ramane de vazut service-ul.... |
|
|
May 22 2007, 09:03 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 105 Joined: 3-May 07 From: Brasov (Brasov) Member No.: 105.315 |
QUOTE(ciprian93848) A sosit EXACT in 3 saptamani
ramane de vazut service-ul.... |
|
|
May 23 2007, 06:22 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 8-April 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 103.470 |
Domnule Pucheanu,
Am de aproape un an o masina Aveo cu motor de 1,2/72CP. Iti prezint cateva informatii, pe care eu le consider utile: -masina nu este nervoasa, dar nici nu se incurca ceilalti de tine in trafic; -motorul este silentios; -consumul sub 6% (determinat la drum lung); -nu am avut pana acum nici-o problema cu masina (aproape 10.000km); -iti recomand sa mergi cu motorul mai turat din doua motive: ..........1. sub 2500 rot/minut nu prea ai forta; ..........2. mersul subturat poate provoca oarece probleme motorului (depuneri de calamina); -iti recomand sa folosesti benzina numai de la marcile cunoscute (eu folosesc Petrom 99). |
|
|
May 26 2007, 05:02 PM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 1-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.642 |
Bine faci sa folosesti la o masina cu raport de compresie 1:9.3, la care se recomanda benzina de CO 91 sau 95, o benzina cu cifra octanica asa mare!
Chiar daca in Romania nu se respecta mereu cifra octanica afisata la pompa, dar oricum... |
|
|
May 26 2007, 07:46 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 8-April 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 103.470 |
Constantin, inainte sa-mi cumpar Aveo am avut un Tico de care am fost extrem de multumit. Acesta a fost si un argument pentru mine care m-a determinat sa pastrez producatorul (Daewoo). De multe ori cand foloseam benzina de 95, la oprirea motorului imi facea autoaprindere. Lucrul acesta nu se intampla cu benzinele cu cifra octanica 98.
Atat in cartea tehnica a lui Tico cat si a lui Aveo scrie ca se poate folosi benzina cu cifra octanica 91 sau superioara (fara sa se indice limita superioara). Am cautat sa ma informez daca folosirea unei benzine cu cifra octanica superioara poate face rau motorului. Din cele citite nu a rezultat neaparat ca benzinele cu cifra octanica superioara fac bine, dar a rezultat foarte calar ca nu fac rau. Personal, consider ca benzinele superioare au un continut mai mic de impuritati. La aceasta concluzie au ajuns si o parte dintre participantii la discutii pe un topic chiar pe sectiunea Chevrolet (daca retin bine se topicul se numea "Benzina"). |
|
|
May 26 2007, 07:52 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 8-April 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 103.470 |
Constantin, la ultima fraza ma-m cam balbait.
M-am uitat pe forum si intradevar topicul se numeste "Benzina". |
|
|
May 27 2007, 05:50 PM
Post
#19
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 1-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.642 |
Stiu simptomul respectiv la Tico. Se manifesta cand nu e reglat foarte bine. Benzina cu CO prea mare, poate duce la ratarea aprinderii, in caz de mers subturat. In plus, creste consumul nejustificat, zic eu. Benzina cu CO mare iti ofera un randament superior la turatii mari, asa cum nu pre vede masina in conditii normale de trafic. Nu stiu daca esti la curent, dar aceste masini au un comutator de CO, 91/95. Eu merg cu el pe 91, si cu benzina de 95, si pot spune ca am simtit imbunatatiri fata de setarea pe 95, in ceea ce priveste senzatia de cuplu la turatii joase, silentiozitatea motorului, si consum. Ceea ce mi se pare firesc, pentru ca pe 91, e clar ca scade un pic avansul.
Reversul medaliei este ca peste 4700 rpm incepe sa se plafoneze, si cred ca viteza maxima e ceva mai mica. |
|
|
May 27 2007, 06:11 PM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 108 Joined: 8-April 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 103.470 |
Din cate am citit eu, nu am gasit nicio informatie cum ca benzinele cu cifra octanica superioara s-ar aprinde mai greu de la scanteie.
Este adevarat ca se aprind mai greu prin compresie, in sensul ca trebuie sa le comprimi mai tare pentru a se autoaprinde. In cartea tehnica a lui Aveo nu scrie nimic despre existenta unui comutator pentru cifra octanica 91/95 (sau cel putin nu am gasit eu). Unde se afla acest comutator ? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:21 AM |