Masini noi;Euro3; - vanatoare de fraieri |
This topic is about Masini noi;Euro3; - vanatoare de fraieri, the author, Daniel65671, wrote about: Preluat din Totalauto.ro 16 Februarie 2007 Ca si cum promovarea taxei speciale nu ar fi fost suficienta, o parte din importatorii auto din Romania con ... To read more just scroll down
Masini noi;Euro3; - vanatoare de fraieri |
Feb 19 2007, 04:46 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Ca si cum promovarea “taxei speciale” nu ar fi fost suficienta, o parte din importatorii auto din Romania continua “vanatoarea de fraieri” in randul propriei clientele. Pur si simplu le strecoara sub capota masinilor noi motorizari Euro3, fapt care - conform noii legislatii fiscale - presupune o taxa speciala de prima inmatriculare uriasa 1800-3000 lei. La achizitionarea in leasing, aceasta capcana este descoperita foarte tarziu, dupa 3-7ani, cand taxa devine si mai mare din cauza varstei pe care masina o va avea la data inmatricularii definitive. Cum a aparut acest subiect ? Totul a inceput cu spotul Citroen. L-am vazut pe TV intr-un moment in care piata era inghetata, in plina criza a “taxei speciale”. M-am uitat in specificatiile tehnice - motorizarea 1,6i (benzina) aflata in promotie la TV este Euro 3. Oops ! 2200 lei taxa la prima inmatriculare… Urmatorul semnal a fost un alt spot - Chevrolet. “De-acum cu 25% mai ieftin”. Lacetti, modelul promovat are absolut toate motorizarile Euro3… Un alt spot, o alta cautare in specificatiile tehnice, o alta surpriza neplacuta - si la Skoda si la VW exista motorizari Euro3… Mi-am amintit si de sloganul Symbol - “diesel la pret de benzina”. Si la Renault exista Euro3 sub capota masinilor noi… Plecand din aceste puncte, am lecturat specificatiile tuturor modelelor importante din piata auto romaneasca si am constatat ca exista un numar mare de motorizari “Euro3″ ce pot fi cumparate de clientii neavizati sub camuflajul unor “oferte speciale”. Pretul mai mic cu 300 euro, iar taxa mai mare cu 600. Adica tzeapa. Atentie, cele scrise mai jos au doar caracter orientativ. Daca doriti precizari concrete despre anumite modele de masini, nu ezitati sa ne scrieti. A) Marci auto fara probleme, care au absolut toate motorizarile Euro4, neavand nici o motorizare Euro3 ascunsa in vreo oferta din Romania - Alfa Romeo, Audi, Dodge, Honda, Opel, Porsche si Subaru. Marci auto cu un numar redus de mortorizari Euro3: - BMW - cateva motorizari seria 7, X3 si X5. - Fiat - doar motorul de 1,2 litri benzina de pe vechiul Punto (Punto Clasic) este E3. - Nissan - doar motorizarile modelului Patrol sunt E3. - Mitsubishi - doar Pajero Sport este E3. - Mercedes - Vaneo, toate versiunile E3 - plus anumite motorizari din clasele C, E, G. - Peugeot - doar motorizarea 2,2HDi de pe 607 este E3. - Saab (cateva versiuni sunt inca E3), Seat (toate dieselurile de pe Alhambra sunt E3), Suzuki (dieselurile de pe Ignis si Grand Vitara sunt E3). C) Marci /modele auto populare care sunt Euro3 (si care tac malc…): - Daewoo tot ce se produce la Craiova este E3 - Dacia 1,5 dCi, toate modelele sedan diesel sunt E3. Aici trebuie precizat ca directorul general Dacia, dl. Francois Furmont, a declarat public ca TOATE masinile produse la Pitesti sunt E4… - Chevrolet Lacetti (spot TV ticalos…) E3 integral. - Hummer - toate modelele sunt E3 - Kia Sportage integral si jumatate din motorizarile Cerato sunt E3. - Lada integral E3 - Lancia Phedra integral E3 - Maserati - incredibil, absolut toate modelele sunt E3 - Mazda 6 (din nou incredibil…) toate versiunile sunt E3. D) Marci care deruteaza clientela prin spoturi publicitare (voit sau nu…). - Renault are un slogan perfid “Diesel la pret de benzina” fara a preciza ca se refera la diesel Euro3 si benzina Euro4. Motorul 1,5 dCi, cel care echipeaza si Logan, este depasit moral, fiind E3. - Citroen care are in promotie motorizari E3 (1,6i benzina) asteptand fraierii sa muste momeala din spotul TV. - Chevrolet Lacetti, model promovat la TV ca are preturi reduse cu 25% (datorita scaderii taxei vamale) este integral E3. De aceea, absolut toate versiunile Lacetti sunt aducatoare de taxe uriase. Alte unghiuri: - La Skoda si VW trebuie mentionata “moda” amestecarii motorizarilor E3 si E4. Aici, motorizarile invechite sunt - benzina 1,4 litri (cea de 75 CP) si 1,9 TDi. Insa atentie - grupul VW are si motorizari de 1,4 benzina si 1,9 TDi norma E4, astfel incat pentru un client fara pregatire tehnica este extrem de greu sa faca diferenta intre cele doua tipuri de motorizare. - La Hyundai jumatate din motorizari sunt E3, inclusiv pe… modele nou introduse in piata. - Atentie la SUV-uri. Si la acest tip de automobile puteti gasi amestecul E3-E4 in ofertele importatorilor, iar taxele vor fi pe masura clindreelor mari… Deocamdata atat. Vom reveni pe masura ce vom avea noutati. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Feb 19 2007, 10:30 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
imi aduc aminte de-un cintec, de fapt de cintecul simbol al revolutiei, care dupa mine este, de fapt si de drept, imnul romaniei:
"NOPȚI A fost ora 23 - buletin de știri - București Începută la Timișoara, printr-o demonstrație pașnică, reprimată brutal de autorități prin forțele de securitate, Revoluția românilor s-a întins rapid în întreaga țară. Armata a trecut de partea populației. Pe străzile din Timișoara, Sibiu, Brașov, București și alte orașe, numărul tinerilor morți și răniți în lupta pentru libertate continuă să crească Doamne, vino Doamne, Să vezi ce-a mai rămas din oameni Doamne, vino Doamne, Să vezi ce-a mai rămas din oameni Nopți lungi și triste Acasă mă gândesc Și pe voi acolo vă zăresc Sunt nopți pline de groază pentru mine, în război Sunt nopți de basm acolo la voi Și Doamne, pentru ce o viață de coșmar Și pentru cine se moare în zadar Sunt nopți pline de groază Când teama mi-e să simt Sunt nopți de basm de care nu mai știu Doamne, vino Doamne, Să vezi ce-a mai rămas din oameni Doamne, vino Doamne, Să vezi ce-a mai rămas din oameni De ce nu încetați acest cumplit război De ce va gândiți numai la voi Și nici nu vă pasă de mama care-și plânge Copilul său ucis ce zace-n bălți de sânge Și nici nu vă pasă de cei ce nu mai sunt De cei ce vă acuză de-acolo din mormânt Doamne, vino Doamne, Să vezi ce-a mai rămas din oameni Doamne, vino Doamne, Să vezi ce-a mai rămas din oameni București: Revoluția românilor a învins. După 25 de ani de teroare, dictatura Ceaușescu a fost răsturnată. România a redevenit liberă. … să vezi ce-a mai rămas din oameni… (Muzică/text: Valeriu Sterian și Carmen Marin, Valeriu Sterian - voce, chitară și un grup de muzicieni norvegieni)" multumim din inima partidului si mult iubitilor sai conducatori, pentru minunatele clipe de aur pe care le traieste patria noastra iubita: romanica, in zbaterea sa de a ingloba si ultimele ramasite ale europei. "europo, bine te-ai integrat!". -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Feb 20 2007, 12:32 AM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 363 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.711 |
un bun subiect pt un talk show! sa afle tot romanu despre ce e vb ! s-ar putea pune un banner pe prima pagina? asta evident daca nu intra in conflict cu vre`unul dintre anunturile de publicitate
-------------------- ex stilo 1.8
actual punto sporting 2003 |
|
|
Feb 20 2007, 10:33 AM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 14-June 04 From: Bucuresti Member No.: 27.814 |
|
|
|
Feb 20 2007, 06:08 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 35 Joined: 13-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.093 |
-------------------- Mitsubishi Colt 1.3 Indigo Blue
|
|
|
Feb 21 2007, 11:46 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Andrei,
Nu e nici o smecherie, ca nu vand masini ca sa bag in faliment pe Chevrolet. Am deschis acest topic pentru ca l-am gasit pe Total auto, care se difuzeaza si pe radio Total sambata dimineata si mi s-a parut demn de atentia tuturor. Nu am avut posibilitatea sa verific datele de acolo si nici nu imi asum eu raspunderea pentru ele, dar am intrat si eu pe Lacetti si ai dreptate, apare Euro 4. Daca vrei sa faci precizarea sau un comentariu direct, iti sugerez sa intri pe site-ul lor http://www.totalauto.ro/ -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Feb 21 2007, 11:58 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 196 Joined: 9-February 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 67.571 |
Daniel ai facut un lucru foarte bun ca ai postat acest mesaj. Sa zicem ca nu toate masinile din lista enumerata de tine sunt euro 3 poate unele is euro 4 . Oricum tu ai avertizat viitori cumparatori in sistem de leasing ce pot pati . Dar eu am o mica intrebare in legatura cu leasingul. Acum daca vrei sa cumperi o masina trebuie sa platesti o taxa de prima inmatriculare care la un diesel de 1,9 e totusi 500 de euro? La final de leasing ca taxa mai platesc tot asta dinou???
-------------------- Skoda Octavia 1,8 20V TURBO cod motor AUG
|
|
|
Feb 21 2007, 12:28 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
nu, la final de leasing platesti mult mai mult, deja masina are 2-3 ani, so... a ajuns sa ma distreze rau de tot toata treaba... imi bag ceva in mama lor (termometrul, evident) si cred ca-i fac cadou toy lui vladescu. o gindi bine cu un diff in loc de cap?
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Feb 22 2007, 11:54 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 11-December 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 63.313 |
Ce s-a scris pe aici este aproape adevarat, trebuie cascati ochii la motorizari. Totusi am observat ca multi constructori trec in graba la E4. Chevrolet are E4 la toate motorizarile, asa spune reclama.
Da eu pun altfel problema. Daca ai masina in leasing, poti sa ai nr. temporar, de ex. B-025356. Chiar daca o ai de 3 ani si ai terminat leasing-ul, ea a fost inmatriculata temporar si acum trebuie sa o inmatriculezi - intrebare: nu platesti taxa de prima inmatriculare? Tare ma tem ca da. Caci nr. asta da dovada unei inmatriculari temporare. -------------------- Renault Laguna II 1.6 16 V
Cielo Executive GPL |
|
|
Feb 23 2007, 02:35 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 363 Joined: 20-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.711 |
suntem offtopic! inmatricularile temporare sunt cele cu numere rosii. pe perioada leasingului, masina este .. in proprietatea firmei de leasing! dar tot ar fi tampenia aceea de taxa cand se schimba proprietarul la sfarsitul perioadei de leasing.
-------------------- ex stilo 1.8
actual punto sporting 2003 |
|
|
Feb 24 2007, 01:30 AM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 246 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.054 |
Parca nu mai exista numere de leasing pentru masini din UE pentru ca numai exista regimul vamal in care erau tinute inainte masinile pe timp de leasing, deci cel putin pentru astea din UE n-ar mai trebui sa fie o inmatriculare peste ani.
-------------------- Ford Mondeo 2003, 2.0 TDCi, 115 CP +20%/30%
I focking hate pikeys (a.k.a. aia din partidul ala PeNaL)!!! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 05:19 PM |