IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
r4mp doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
r4mp
pilot
Age Unknown
Male
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 20-July 05
Profile Views: 617*
Last Seen: 23rd May 2010 - 11:00 AM
Local Time: Apr 16 2024, 02:07 PM
363 posts (0.05 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

r4mp

Membri

*****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
8 Nov 2006
Puncte de penalizare pentru abateri in trafic - noul cod rutier

De la 1 decembrie soferii care vor incalca normele de circulatie vor fi aspru sanctionati cu amenda, dar si cu puncte de penalizare. La acumularea a 15 puncte de penalizare se suspenda permisul auto pentru 30 de zile.

Iata cum se sanctioneaza prin puncte de penalizare abaterile din trafic.

Doua puncte:
- folosirea incorecta a luminilor de drum la intalnirea cu un vehicul care circula din sens opus;
- utilizarea telefoanelor;
- lipsa centurii de siguranta;
- depasirea cu 10 - 20 km/h a vitezei admise;
- circulatia pe “interzis”;
- nerespectarea regulilor privind manevra de intoarcere, mersul inapoi, schimbarea directiei;
- nerespectarea obligatiei de a folosi luminile de intalnire ziua;
- stationarea ilegala;
- refuzul de a-i da actele politistului si de a permite verificarea vehiculului.

Trei puncte:
- oprirea nejustificata,
- circulatia pe banda de urgenta sau oprirea pe partea carosabila a drumurilor cu patru benzi sau nationale;
- depasirea cu 21 – 30 km/h a vitezei admise;
- nerespectarea regulilor privind manevra de intoarcere, mersul inapoi, schimbarea benzii de circulatie/a directiei de mers, daca s-au produs accidente;
-nerespectarea distantei corespunzatoare daca au loc accidente;
- nerespectarea indicatorului “ocolire” aflat pe refugiu;

Patru puncte:
- nerespectarea obligatiilor in cazul vehiculelor ramase in pana sau avariate;
- nerespectarea indicatorului “Stop”;
- depasirea cu 31 – 40 km/h a vitezei admise;
- circulatia pe ceata, ninsoare abundenta sau ploaie torentiala cu un autovehicul fara lumini si semnalizare;
- conducerea unui vehicul fara certificat de inmatriculare;
- conducerea autovehiculului pe spatiul destinat circulatiei tramvaiului cand drumul e prevazut cu mai multe benzi;

Sase puncte:

- refuzul imobilizarii vehiculului/verificarii tehnice;
- nerespectarea semnalelor agentilor de cale ferata;
- depasirea cu 41 – 50 km/h a vitezei admise;
- circulatia sau stationarea in zone interzise;
- executarea pe autostrada a manevrei de intoarcere sau de mers inapoi;
- circulatia/traversarea pe sens opus;
- nerespectarea indicatoarelor de trecere la nivel cu o cale ferata;
- schimbarea directiei de mers, daca se incalca marcajul longitudinal continuu;
- patrunderea in intersectie, daca manevra produce blocarea circulatiei.
25 Sep 2006
Tapiterie piele after market

Q1: cam la cat ajunge o astfel de distractie? scaune, bancheta spate, portiere, eventual si plafon

Q2: se poate face si la masinile care au in dotare mai multe airbag`uri? spre exemplu cele care sar din scaune ( la putine masini am vazut sa fie o " trapa " pe care airbag`ul sare, si nu pe la cusaturi sau prin tapiserie, spre exemplu zafira ) dar cele cortina?

Q3: cat din suma investita in tapiterie de piele se recupereaza la revanzare? cu cat creste valoarea masinii?
30 Aug 2006
discutia a pornit : http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=11592 aici, si ca sa nu inghesui topicul acela cu curiozitatea mea.... care este logica sau practica de a avea oglinda dreapta mai mica?

modele ar fi golf iv, bora, passat, mertz E de prin 88 89, si probabil si altele
18 Aug 2006
Acum 5 minute inainte sa postez : Una bucata Quattroporte cu numere rosii, lovit de una bucata Leon de asemenea cu numere rosii! Iar la volanul leonului, ce crezi? O blonda :clapping: biggrin.gif biggrin.gif bicycle.gif

http://img301.imageshack.us/img301/6768/image201gl2.jpg
scz pt calitate dar telefonul era cel mai la indemana
27 Jul 2006
dupa cum spune si topicul, mi se aude un fâshâit in timp ce merg, timpul de repetare scade odata cu cresterea vitezei. banuiesc ca e de la trenul de rulare, respectiv de la discurile de frana, deoarece : am avut masina parcata pe diagonala la bordura, si cu frana de mana trasa; am eliberat frana si am pornit in marshalier, DAR fundul masini s-a ridicat ca si cum as fi avut frana de mana trasa, si nici nu am pornit brusc deoarece eram intr`o pozitie nu tocmai optima pentru a ma asigura. fâshâitul l-am auzit pe o strada libera, intre masini parcate in laterale .. am repetat manevra cu frana de mana si marshalierul dar fundul masinii nu s-a mai ridicat asa! sugestii ? ( inafara de mers la service , lucru care oricum era in plan pentru saptamana ce urmeaza )
Last Visitors


23 Jul 2010 - 17:44


7 Sep 2009 - 22:54


20 Feb 2009 - 19:58


18 Sep 2008 - 13:12


18 Jun 2008 - 14:11

Comments
Other users have left no comments for r4mp.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th April 2024 - 07:07 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here