Sfaturi la cumpararea unei Laditze |
This topic is about Sfaturi la cumpararea unei Laditze, the author, Matei93575, wrote about: Ma gandeam sa deschid un topic cu acest subiect poate ca sunt unele topicuri care mai ating acest subiect dar aici sa se adune toate sfaturile.La ce t ... To read more just scroll down
Sfaturi la cumpararea unei Laditze |
Jan 17 2007, 06:49 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 18 2007, 01:21 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
Salve! Caroseria puncte slabe nu ar avea...dar tinand cont ca Lada e veche de 20 si ceva de ani rugina cred ca apare peste tot, predomina in fata in coltu de sus al aripi si pe la rama de la ochelar de la far ...aici sare cel mai repede in ochi ...te poti uita la praguri sa nu fie coapte, sa nu aiba gaurle ca altfel pa pa I.T.P si in interior in partea de jos a stalpilor de la usile din fata , te mai poti uita de rugina pe la compartimentu motor ..pe la gaurile de fixare la amortizoare, la contraaripi...Cam pe aici sa te uiti ..zic eu ..daca mai sunt alte locuri poate ne mai ajuta si colegii forumisti...
La motoras cred ca Horica e in masura sa zica se pricepe si stie.... bafta! -------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 18 2007, 01:24 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
-------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 18 2007, 10:27 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
Dar in lipsa de asa ceva facem fiecare dupa cum ne taie capul Eu asa as face la o lada (si nu numai) - examinat caroseria – cum foarte bine a zis Cosmin, + dat capitonaj podea + portbagaj jos si vazut urme de accident, dat cu pumnul in contraaripi etc pt a vedea daca au fost chituite - daca suspectezi ca o portiune a fost chituita mult iei un magnet si il plimbi pe acolo – unde e tabla o sa prinda, unde e doar chit o sa « scape » - - o persoana sta sub masina (langa) si o alta zguduie puternic pt a observa daca nu se misca lonjeroane ruginite etc la socuri - examinat masina pe dedesubt pentru eventuale lovitui de la gropi etc. - vazut interiorul – uzura volanului, a schimbatorului (asta nu prea se vede ca e din plastic dur si tine mult…), scaune, verificat ca merge tot – climatizare, comenzi bord etc. - se apuca (2 persoane) de bara din fata si apoi spate, se balanseaza puternic sus-jos de 3-4 ori si se da drumul brusc : masina tre sa se opreasca din balans dupa max 2 oscilatii, altfel amortizoarele sunt uzate(la o lada buna se sopreste dupa prima oscilatie) - o persoana sub masina pune mana pe fiecare cap de bara in timp ce alta misca tare de volan stg-dreapta : capetele nu tre sa aiba nici cel mai mic joc, altfel vor trebui schimbate in curand… - la fel si la pivoti : aici ori se misca/apasa de masina, ori cel mai bine se ridica pe o capra (cric stabil, sa nu cada masina si se misca de roata tinand de partea superioara si inferioara a rotii ; de obicei pivotii de jos uzati se simt in ers, cand bat tare si azurzitor (pastrand proportiile de rigoare ))))))))))) proba de drum - se umpla rotile la 2 atm pe fata si pe spate – asa vei simti mai usor batai in suspensie, cauciucuri su probleme, amortizoare duse etc. - se porneste motorul rece (rece, fara sa mai fi fost pronit in ziua aceea ! – asa e ideal) si se asculta pt eventuale batai in motor etc.), dupa pornire socul se inchide 2-3 mm si motorul trebuie totusi sa mearga bine - se pleaca cu masina si se vede : cum se incalzeste motorul, cum trage, cum accelereaza (lin sau cu zmucituri – asta se face din reglaje, nu e grav) - se asculta batai in suspensie, sirectie, se merge pr drumuri proaste - se mai asculta : zgomot diferential (pt asta e bine sa stai in spate si sa asculti si cu geamul deschis si apoi cu el inchis), zgomot ruklment cardan, rulmenti roti etc. - se merge si tare, si cu acceleratii puternice, dar si incet, si cu acceleratii line (de ex. de la 5 la 40 la ora intr-a doua) ascultand cu atentie ce se intampla - cutia de viteze tre sa se asctioneze usor, acceleram de cateva ori brusc in fiecare viteza sa vedem daca sare din viteza (nu tre sa sara, evident!) ambreiajul tre sa fie lin si progresiv - se face stanga dreapta de volan in mers (nu la 1000 la ora !)))))) pt a observa uzuri in suspensie-directie etc. - dupa ce s-a incins bine oprim si ne uitam la motor : nu tre sa aiba scurgeri de ulei, piese atasate slab (suruburi lipsa etc.) - punem mana pe frane : in spate nu tre sa fie incins dupa un drum in oras, in fata tre sa fie caldute tre apoi sa calculam ce nu e in ordine si cat costa reparatiile, pe care sa le scadem eventual din costul de achizitie – dar la cat costa o lada daca mai scadem si astea tre ne dea vanzatorul bani sa-i luam masina ))))))))))))))))) oricum, merita muuuuult mai mult sa luam o masina cu o caroserie cat mai buna, chiar daca are mecanica mai slaba… decat o mecanica super dar cu o caroserie cazuta… succes ps – daca am uitat ceva va rog completati, e spre binele nostru al tuturor -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 18 2007, 11:33 AM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
Acum , daca e sa "treaca" tot ce a scris Horia parerea mea este ca trebuie sa te pregatesti de ceva parale.......nu sunt sigur ca cineva care a pastrat o masina in perfecta stare atatia ani o vinde pe nimic........de obicei sunt batrani,foarte atasati de ele,si e super dificil sa-i faci sa se desparta de ea........eu iti spun din proprie experienta ca am negociat (m-am rugat,mai bine zis) DOI ANI ca sa o pot cumpara..........!!!!!!! iar ca bani n-are rost sa va spun ca lumea ma crede "cu capul"..... Dar daca iti place si vrei o masina ieftina si trainica e alegerea buna.....cred,daca vrei o masina performanta,spectaculoasa......reorienteaza-te..... Ca idee intr-adevar cauta o caroserie foarte buna,sunt putini care sunt in stare sa faca reparatii spectaculoase,si sunt foarte scumpi daca-i gasesti , la mecanica ii poti cumpara eventual un motor nou si ai rezolvat treaba pentru 10 ani......... |
|
|
Jan 18 2007, 01:06 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
asta asa e, e aproape imposibil sa gasesti o masina la varsta ei in stare foarte buna, care sa stie "sa raspunda la toate intrebarile"
dar oricum aceste verificari tre facute Gabi, ai spus-o super: reparatii spectaculoase -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 18 2007, 05:23 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Salut!SE mai gasesc eu am gasit la un batranl aici in Tg-Mures 2 Lada 1500 una verde si una alba in stare excelenta...Cea verde a avut reparata motorul cea alba inca e originla.Masinile arata impecabil doar ca si pretul e pe masura 46 mil /buc.Gabi nu-mi dau seama tu cat ai dat pe KGB dar nu cred ca prea curand cineva o sa mai gaseasca o asemenea bijuterie.Am mai gasit un 1500 la 2,5 mil ar necesita o schimbare de aripa in rest e intreaga are si ITP cred ca ar renta si pt piese daca nu merita sa fie facutaSalu
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 18 2007, 06:22 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 23-November 06 From: Arad (Arad) Member No.: 93.194 |
QUOTE(Matei93575) Am mai gasit un 1500 la 2,5 mil
Scrie suma cu litere - n-am inteles pretul de vanzare. Multumesc ! -------------------- Lada 1500
|
|
|
Jan 18 2007, 06:43 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
iti scriu eu........doua milioane si jumatate....... ti se pare ciudat???? nu,nu e deloc.........stiu si eu una care era cinci milioane era in stare de functionare.......nu stiu daca o mai are,dar atat voia bietul om pe ea......... :wave:
|
|
|
Jan 18 2007, 06:46 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
n-as vrea sa crezi ca era "ceva de soi" dar ajungeai cu ea acasa..........
|
|
|
Jan 18 2007, 06:48 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 23-November 06 From: Arad (Arad) Member No.: 93.194 |
Gabriel, nu mai am cuvinte la asa pret !
-------------------- Lada 1500
|
|
|
Jan 18 2007, 06:51 PM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 23-November 06 From: Arad (Arad) Member No.: 93.194 |
Sper ca nu ai uitat ca eu sunt din Arad. Costa cu ceva mai mult decat la IC, dar avantaj ca raman cu masina ! Si mai pot veni in Bucuresti.
-------------------- Lada 1500
|
|
|
Jan 18 2007, 06:57 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 619 Joined: 14-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.390 |
Haideti sa ramanem " on topic"....
As mai aduga si jocul volanului care cred eu ca e important..un joc mare indica probleme la caseta de directie...se rezolva cu reglaje si inca ceva ar fi modul in care se inchid usile ,capota si portbagaju aici iti poti da seama daca au fost lovite sau schimbate .Bafta! -------------------- Lada 1200s
|
|
|
Jan 19 2007, 09:11 AM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
da, si asta e f important, si de asemenea sa vedem daca scoate fum...
si demontatul bujiei pt a vedea starea ei (daca ne lasa proprietarul:) :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 26 2007, 11:37 AM
Post
#15
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 3-February 06 From: Brasov (Brasov) Member No.: 67.167 |
fratilor voi vorbiti cum so verifici la cumparare o masina,eu vreau so dau pe a mea si am curajul so pun la ce teste vreti voi si sunt sigur ca 90%trece cu brio nu zic 100%ca nui noua dar am intretinuto bine si nare bube grave,doar franele trebe re3glata mai exact trebe schimbat un etrier fata cai ud si pierde presiune in rest e ok,ieri iam schimbat uleiul si la 7000km mia mancat 400grame si nu cred ca motoru e dus avand in vedere ca o calca afara 120-130
|
|
|
Jan 26 2007, 12:39 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
pai o masina care reista la orice test nu se vinde
ce mi-ar placea sa vad si eu laditsa ta... :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 26 2007, 08:38 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 28-October 06 From: Bucuresti Member No.: 91.004 |
400 ml ulei la 7000 de km?
|
|
|
Mar 20 2007, 11:38 PM
Post
#18
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Tovarasi ladisti, nu sunt sigur, insa imi trece prin cap sa cumpar o masina usor de condus si de o sotie, fara griji in privinta drumului lung, cu aer conditionat pentru ca am copil f mic si nu il pot deplasa 4-5 luni in conditii de baie turceasca Bineinteles ca sunt trist, e o masina iubita, dar... Nea ala mecanicul mi-a aranjat supapele de face ca tractorasul (intrebati pe Tzo, pur si simplu daca deschizi capota nu mai auzi vorbele altuia), fum iese pe la tevusca si cred ca se rezolva numai cu reparatia motorului, adica bani destui , cureaua de la alternator mai face cate o festa, se largeste si hop, nu mai am curent din dinam... Nu ma pricep la mecanica, nici nu am timp sa invat... Sotia are nevoie de masina si lada e prea de tot, da-i la pompitza, vezi cu shocul, incalzeste motorul bine sa nu moara, trage volanul de iti creste tensiunea...
Socrii au promis ca ne ajuta financiar la eventuale rate, insa nu m-am decis inca Mi-ar place sa stiu masina ajunsa la un ladist priceput, i-am dat acu 2 ani o vopsea si a fost dat totul jos de pe ea, frecat cu smirghel, apoi dat cu grund, antifonat si revopsit. Insa in cateva puncte iar e de munca, mai ales intr-un colt fatza... Motorul tb refacut si apoi cred ca ar fi o masina super fun, ma mai gandesc Masina e din '83, facuta pt Franta, are cam 120.000 km, eu am mers cu ea cu placere vreo 20.000 km in 4 ani. Daca ati fi interesati de ea stam de vorba la cateva beri camaradesti :cheers: Si nu o sa va las balta cu situl lada, bineinteles. -------------------- Cand ma gandesc cum era lada mea 2106 cand era in stare f. buna ... :( Dar oricum, nu am de unde sa stiu :)
|
|
|
Mar 21 2007, 09:33 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
cred ca e o decizie inteleapta, Georgian
succes si sa luati ceva dragut si usor de condus si cand iti va fi dor de lada sa dai un semn si venim sa te plimbam :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 22 2007, 06:38 PM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Merci Horia pt cuvinte
Acu ca o gluma, daca as vrea sa vand masina, ar insemna ca viitorul cumparator sa plateasca o taxa de mediu uriasa ? -------------------- Cand ma gandesc cum era lada mea 2106 cand era in stare f. buna ... :( Dar oricum, nu am de unde sa stiu :)
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 08:33 AM |