IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
eugen93201 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
eugen93201
sofer
Age Unknown
Gender Not Set
Arad (Arad)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 23-November 06
Profile Views: 209*
Last Seen: 6th October 2009 - 07:53 PM
Local Time: Apr 28 2024, 09:11 PM
69 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

eugen93201

Membri

***


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
16 Jan 2007
"La vremuri noi, tot noi tovarasi !" :bandit:
In noua maculatura (sunt de acord cu multe lucruri), m-a deranjat art.8 (cap.II) unde spune despre dotarea autovehiculelor : trusa medicala de prim ajutor, triunghi reflectorizant si stingatoare de incendiu atentie : omologate
Domnilor nepoti ai lui stefan gheorghiu si preteni ai contabilului sef !!! sunt de acord sa-mi pazesc viata mea si a altor oameni. Dar nu sunt de acord cu "monopolul" ! Daca trusa medicala trebuie sa contina : foarfece cu varfuri boante, dispozitiv de respiratie gura la gura, pipa Guedel, deschizator de gura ... etc, conform indicatiilor lui Icsulescu, sunt de acord. Dar nu sunt de acord cu obligativitatea de a cumpara aceasta trusa de la Vesta (Soba Vesta ?!) un ic producator, un ic jefuitor !!! De ce sa cumpar acele foarfece de proasta calitate la un pret mare ? Ce sa fac cu o foarfeca care nu taie ?
Era foarte bine daca cineva (puteau sa fie si 100) sa produca gentuta din plastic cu inventarul imprimat pe ea. Puteam merge cu gentuta la orice farmacie sau la mai multe si o completam. Spun mai multe din cauza "grijei" ca sa traim bine : la cate farmacii mergem pentru o reteta "compensata" ?
27 Nov 2006
Etanseitatea membranei se verifica astfel :
dupa demontarea pompei capatului de conducta dinspre rezervor i se pune un furtun care se introduce intr-un recipient cu benzina la un nivel mai jos decat al pompei cu 2 m; capatul conductei dinspre carburator se introduce intr-un recipient gol. Actionam parghia pompei cu mana, de circa 20-30 ori si urmarim modul cum debiteaza pompa. Daca ies bule de aer inseamna ca membrana este perforata.
Etanseitatea supapei de refulare se verifica astfel :
se demonteaza conducta de intrare si se astupa cu degetul orificiul de intrare a benzinei in pompa; se apasa parghia de actionare timp de sase secunde. Daca dupa acest timp nu se mai simte nici o depresiune (aspiratie) inseamna ca supapa de refulare nu inchide bine.
Etanseitatea supapei de admisiune se verifica astfel :
se demonteaza conducta de iesire (cea de intrare fiind montata si introdusa in recipientul cu benzina) si se astupa cu degetul orificiul de iesirea benzinei din pompa; se actioneaza parghia de 5-6 ori dupa care se lasa libera. In cazul ca dupa 10-20 secunde, ridicand usor degetul de pe orificiul de iesire, benzina nu este refulata cu presiune inseamna ca supapa de admisiune nu inchide bine.
24 Nov 2006
Salut prieteni Ladishti,
Sunt un fan si acum mis "propitar" al unei Laditze 1500 fabricate in 1980. Pentru ca nu-mi placea cum functiona motorul am dus-o la 2 specialisti (carpaci !) care mi-au carpit buzunarele !!. Au reglat carburatorul si aprinderea si problemele nu s-au rezolvat :
1. Porneste dupa 2-3 chei cand motorul este rece si la prima cheie cand motorul este cald.
2. Consumul este f.f. mare : cca 18 l/100 km
3. Bujia la cilindrul 1 este neagra!!!, la cilindrul 2 neagra!!, la cilindrul 3 neagra!, la cilindrul 4 neagra.
4. Compresia. Citire dupa carpaci 1 : cilindrul 1 = 3 "neetans la segmenti si supapa de evacuare". Dupa ce a pus ulei prin gaura bujiei compresia = 8,5. Cilindrul 2 = 11; cilindrul 3 = 10; cilindrul 4 = 10,5.
Citire dupa carpaci nr. 2 : cilindrul 1 = 10; cilindrul 2 = 10,5; cilindrul 3 = 11; cilindrul 4 = 11.
Ceasul de bord indica presiunea ulei = 0
5. Creste nivelul uleiului in baie ! datorita benzinei.
Spuneti-mi ce trebuie sa fac.
Last Visitors


8 Nov 2007 - 0:19


10 Oct 2007 - 19:30

Comments
Other users have left no comments for eugen93201.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 09:11 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here