Motoare Americane vs Motoare europene & asiatice |
This topic is about Motoare Americane vs Motoare europene & asiatice, the author, Skywalker, wrote about: Tot stau si ma minunez la emisiunile Riders, Hot Road Shop Boyd Coddington, Cautatorul de Rable, etc cum monteaza aia niste motoare enorme ca si capac ... To read more just scroll down
Motoare Americane vs Motoare europene & asiatice |
Jan 9 2007, 10:22 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Nu inteleg ideea lor de Muscle Car cu motoare Hemi de peste 5l care pot fi lejer combatute de mai micile lor surate de 2l; 2,5l maxim 3l care mai au si euro 3 sau 4 (nu cunosc normele americane de poluare)... |
|
|
Jan 9 2007, 10:46 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Si care e legatura cu motoarele americane vs cele europene si asiatice? As fi priceput daca e vorba de motoare vechi vs noi.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 9 2007, 11:09 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
QUOTE(Skywalker) (nu cunosc normele americane de poluare)...
pai daca nu le cunosti atunci de ce vorbesti? Nu compara cu motoare mici turbo. Eu iti pot da ex de motoare mari turbo cu peste 1000cai. Si asa ca fapt divers normele americane sunt cele mai drastice. Stiai ca unele masini europene nu se exporta peste ocean deoarece costa f mult trecerea la normele americane si masina nu s-ar mai vinde? (ex. audi A3 diesel) Mie unul chiar imi plac motoarele mari si pot sa-ti dau si exemple ca unele tipuri de masini consuma mai putin cand sunt echipate cu motoare mari decat mici. -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Jan 10 2007, 08:16 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 142 Joined: 14-April 05 From: Canada, Bucuresti Member No.: 44.620 |
-------------------- "botelie" cu capace & emblema
|
|
|
Jan 10 2007, 09:05 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
e ca si cum ai bate cuie cu un ciocan de 500 g si cu unul de 5 kg -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jan 10 2007, 03:53 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 545 Joined: 14-May 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 46.840 |
Pai cuiele le bati mai usor cu un ciocan de 1kg decat cu unu de 10kg.
-------------------- Multe masini cu multe turbine
|
|
|
Jan 10 2007, 05:10 PM
Post
#7
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Fiindca nu poti sa il manevrezi tu, bravo, misto poanta.
Totusi, tin minte pe vremea cand mai faceam si eu ceva scoala ca am avut o problema de rezolvat la fizica, a carei concluzie e ca ar fi mai eficient sa bati cu nicovala pe ciocan. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jan 10 2007, 07:40 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 545 Joined: 14-May 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 46.840 |
Normal, nicovala cantarind mai mult are o energie cinetica mai mare.
-------------------- Multe masini cu multe turbine
|
|
|
Jan 10 2007, 09:58 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Da dar ce folos sa ai un motor asa de mare cand 200kmh sau mai sus poti atinge si cu o cilindree mai mica.
Eu nu vad logica, am de ales intre doua motoare unul Hemi de 7l si cp 500 cuplu de locomotiva, 2 tone toata masina si unul de 2,5l vreo 300cp si cuplu @280Nm, AWD cu 1 tona toata masina. Primul papa 30-35% si al 2-lea 15% - in logica mea aleg pe cel care consuma mai putin |
|
|
Jan 11 2007, 03:24 AM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 142 Joined: 14-April 05 From: Canada, Bucuresti Member No.: 44.620 |
pai cand benzina e 1 euro litrul normal ca alegi masina care consuma mai putin dar cand e 70-80c litrul si castigi 4000$ pe luna...parca nu te intereseaza asa de mult cat e benzina aia.performantele sa iasa la vedere si placerea de a conduce "o locomotiva". si la masina aia care ai vazut`o tu cu "200km" probabil erau mile..mojoritatea masinilor facute in US sunt in mile
-------------------- "botelie" cu capace & emblema
|
|
|
Jan 11 2007, 07:24 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
In 2004, un texan get-beget ma intreba daca noi in Europa folosim masinile. Totul a plecat atunci de la o discutie ca in Texas benzina era 60 de centi galonul si eu i-am spus ca in Europa pe 1,2 dolari litrul, adica aproape 4,5 dolari per galon. Atit era atunci raportul euro-dolar.
El se plingea ca in California, in acelasi timp, galonul era 92 de centi! Comparatia nu e ok, la ei intotdeauna combustibilii au fost ieftini. De aia se crizasera in 2006 cind, in unele state era benzina aproape 3 dolari galonul. Oricum, inca, mai ieftina decit in Europa. E normal ca un american sa prefere senzatiile unui motor de 3-4-5l. Nu conteaza consumul. E alta lume si nu se poate compara... Ia gindeste-te ce ar fi in Europa daca benzina ar fi ca in Tenerife (aia nu au accize) aproxumativ 62 de eurocenti litrul? S-ar mai gindi cineva la motorina? Nu te-ar tenta un motor simplu de 3,5l cu aproape 300 de cai si un cuplu dragut? |
|
|
Jan 11 2007, 08:18 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Va impiedica cineva sa bagati GPL pe un motor de 3L? Cu tot cu supraconsum ar echivala cu vreo 55centi/litrul benzina in Romania..
Insa tot TDI rulz. Ce-i aia gpl, e bun doar pentru taximetristi, bubuie, strica motorul si pute. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 11 2007, 02:46 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 10-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 96.412 |
daca shi americanii ar fi avut probleme de spatiu si rezerve de energia mai limitate nu s-ar fi apucat sa faca tancuri de strada, dar daca isi permit bravo lor.
si europenilor le-ar place sa conduca masini mari, dar nu sunt drumuri shi nu este combustibil la pret de nimic |
|
|
Jan 11 2007, 06:15 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
Aha, si dup'aia scrieti suparati la topicul "Mediul si problema incalzirii globale" ca si cum v-ar pasa...
Is curios cum o fi normele astea americane, de considera cu un A3 TDI polueaza mai tare decat un Hemi de 6l. Oare asa sa fie? -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jan 11 2007, 06:47 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Eu zic de 200kmh nu mph.
Neintelegerea mea fata de aceste motoare enorme vine de la faptul ca 70% din masinile existente in acest moment in lume nu vor fi impinse la 200kmh sau peste. Numai idioti ca mine testeaza sa vada daca masina prinde 200 sau mai mult. |
|
|
Jan 11 2007, 08:10 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 550 Joined: 14-October 05 From: Montreal,Ca Member No.: 58.382 |
in primul rand ce vezi tu la TV in acele emisiuni nu arata piata auto din america
In show-urile respective sunt reconstruite muscle car-uri, sau hot-rod-uri, care vor fi masini de show, de mers la curse etc. Nu-ti imagina ca omul respectiv va merge la servici in traficul din NY cu un Mustang echipat cu motor de la Ford racing de 9 l si 700cp. Si atunci, care e problema? Motoarele astea sunt ieftine si extrem de performante, usor de modificat, o plecere de condus (mai putin pt cei fani de turatii foarte inalte) si o si mai mare placere de auzit. Sunt niste jucarii, un hobby pt multi. N-ar avea frmec ca omu ala sa-si ia un A3 3.2 quattro in loc de un Mustang vechi. Chiar crezi ca europenii cu bani si strazi/circuite nu au jucarii de genul asta? Au, fi tu sigur. Un Lamborghini sau Ferrari cu motoare V10 sau V12 cat crezi ca va consuma? 15? Consuma exact cat V8-urie vechi de cilindree mare americane sa stii. Daca te referi lka masinile uzuale, da, sunt mai multe masini cu motoare mari decat in europa pt ca sunt strazi unde sa le poti folosi (si nu e vorba de viteza maxima, pe americani nu-i intereseaza asta, benzina e mai ieftina si masinile sunt ceva mai ieftine si atunci, de ce nu? Un motor mic dar turbo la performante egale cu un Hemi de pe un 300c va consuma tot cam ca si hemi-ul. E doar alta filozofie de constructie dar rezultatul tot pe acolo e. -------------------- Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed) http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/ Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart |
|
|
Jan 11 2007, 10:13 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
QUOTE(drabisan) In 2004, un texan get-beget ma intreba daca noi in Europa folosim masinile. Totul a plecat atunci de la o discutie ca in Texas benzina era 60 de centi galonul
Pretul asta a fost in anii '70-'80. -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Jan 12 2007, 12:24 AM
Post
#18
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Si eu daca as avea de ales intre un Subaru si un Shelby as alege un ...Shelby dar doar daca vreau sa am o masina de speciala. Daca as vea sa am performante poate as alege Subaru. Sincwer nu stiu foarte tare performantele celei de-a doua dar aspectul si renumle spun ceva. Toate astea le-as spune daca m-ar costa l de benzina 2 ron.
PS: Ce aveti cu TDI-urile? Ca doar nu le-am facut noi. Am avut doar ghinionul sa le cumparam si conducem. -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Jan 12 2007, 12:49 AM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 142 Joined: 14-April 05 From: Canada, Bucuresti Member No.: 44.620 |
[quote="Dany_s"]in primul rand ce vezi tu la TV in acele emisiuni nu arata piata auto din america
In show-urile respective sunt reconstruite muscle car-uri, sau hot-rod-uri, care vor fi masini de show, de mers la curse etc. Nu-ti imagina ca omul respectiv va merge la servici in traficul din NY cu un Mustang echipat cu motor de la Ford racing de 9 l si 700cp. Si atunci, care e problema? Motoarele astea sunt ieftine si extrem de performante, usor de modificat, o plecere de condus (mai putin pt cei fani de turatii foarte inalte) si....." din cate vad eu si stiumasinile alea de la tv..par a fi facute in US...si sunt vandute pe acolo...la licitatie 70-80000$ poate chiar mai mult..depinde ce locomotiva este.deci..e piata auto americana. eu am vazut destule aici in vancouver.mai ales mustangurile alea vechi. motoarele..sunt scumpe...destul de scump de intretinut pt ca majoritatea pieselor se fac pe comanda.daca ar fi ieftine...ar incepe si japonezii sa isi puna pe acura integra si pe honda civic ca sa fie rajnita performanta. -------------------- "botelie" cu capace & emblema
|
|
|
Jan 12 2007, 04:19 AM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 459 Joined: 27-January 06 From: Nebraska Member No.: 66.548 |
Baeti, inainte sa vorbiti de consumuri mari si poluari ridicate, va rog eu mult sa-mi dati citate de pe net. Al meu de 3.5 litri V6 are o medie de consum de 24/30 mpg city/highway. Faceti un calcul si va minunati. E drept ca e japonez, dar la aceasi categorie si cilindree putin mai mari, vorbim de 3.8 sau 4.0 la americani suna ceva de genul 20/28. Apoi taica-meu a dus in Romania anul trecut 2 Escalade-uri si 3 H2-uri, pe langa Fordul F150 si toate s-au incadrat in normele de poluare foarte comfortabil.
Fordul F150 a scos o medie de consum Bucuresti-Sibiu de 14% gol si 16% cu o tona pe el. V8 de 4.6 litri. Vin cu o informatie care e drept ca e veche dar poate fi folosita in continuare ca referinta intrucat s-a evoluat cam pe aceasi mentalitate. Link exact nu mai am, dar citez un articol QUOTE(Skywalker) Nu inteleg ideea lor de Muscle Car cu motoare Hemi de peste 5l care pot fi lejer combatute de mai micile lor surate de 2l; 2,5l maxim 3l care mai au si euro 3 sau 4 (nu cunosc normele americane de poluare)...
Da-mi un exemplu de un motor N/A de 2, 2.5 sau 3 litri stoc care sa scoata cat LS2-ul american. Arata-mi o masina europeana care, in acelasi segment de pret are o sansa la un SRT-4. Sau Corvette. Asa ceva nu exista. Deci va rog, totusi incercati sa fiti obiectivi. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 12:27 PM |