IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Taxa pentru prima inmatriculare. Cine castiga, cine pierde.

This topic is about Taxa pentru prima inmatriculare. Cine castiga, cine pierde., the author, DORU, wrote about: Incepand cu 1 ianuarie, noul Cod Fiscal aduce in premiera taxa pentru prima inmatriculare, aplicabila atat masinilor noi, cat si celor second-hand. Nu ... To read more just scroll down

31 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Taxa pentru prima inmatriculare. Cine castiga, cine pierde.
DORU
post Jan 8 2007, 12:03 PM
Post #1


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Incepand cu 1 ianuarie, noul Cod Fiscal aduce in premiera taxa pentru prima inmatriculare, aplicabila atat masinilor noi, cat si celor second-hand. Numai ca diferentele foarte mari intre aceste categorii au nascut vii dispute.

Aplicata de stat ca o masura antipoluare, taxa pentru prima inmatriculare este in realitate o masura care urmareste avantajarea producatorilor autohtoni de automobile, precum si a importatorilor de masini noi.

Mai mult, importatorii de masini second-hand acuza statul roman ca a introdus aceasta masura la presiunile importatorilor de automobile noi. Impreuna cu Eugen Cocea, editor coordonator la AutoNews.ro., am incercat sa vedem care sunt avantajele si inconvenientele acestei taxe.

Scutiri de la taxa

Taxa pentru prima inmatriculare nu se va aplica masinilor pentru care accizele au fost platite in cursul anului 2006, dar care nu au fost inca inmatriculate, si nici autovehiculelor achizitionate in sistem leasing pina la 1 ianuarie 2007 (chiar daca contractul se incheie dupa aceasta data).

De asemnea, scutite de la aceasta taxa vor fi si masinile care sunt echipate special pentru persoanele cu handicap, precum si autovehiculele inmatriculate temporar in Romania, pe o perioada de timp egala cu valabilitatea cartii verzi.

Taxa estimativa pentru prima inmatriculare la masinile cu motoare mici (second hand)


Autoturism mai nou de de 3 luni avand 1500cm3 si Euro 3, nivel taxa 573 euro

Autoturism mai nou de 3 luni avand 1500cm3 si Euro 4, nivel taxa 172 euro

Autoturism 5-6 ani avand 1500cm3 si Euro3, nivel taxa de 1070 euro
Taxele nu includ TVA sursa: Realitatea TV

O taxa nu tocmai europeana

Ministrul Mediului, Sulfina Barbu, declara anterior ca numai grija pentru mediul inconjurator a fost motivul introducerii acestei taxe si ca hotararea a fost luata dupa consultari cu ministrul Finantelor. Taxa ar fi - in opinia doamnei ministru - una conforma cu cerintele UE.

Numai ca lucrurile nu stau deloc asa. Atat Ungaria, Polonia si Cehia, care au introdus si ele imediat dupa integrare astfel de masuri protectioniste, sunt cercetate de UE tocmai pentru aceste legi si se pare chiar ca vor primi o sanctiune.

Mai mult, chiar comisarul european Ludovic Orban si-a declarat dezamagirea fata de aceasta taxa care nu corespunde normelor europene.

Cine castiga

Castigatorii principali ai acestei taxe sunt indiscutabil importatorii de automobile noi.

Si producatorii autohtoni de automobile (Renault Dacia) pot sta linistiti. Valul de masini second-hand ieftine si foarte ieftine a fost stopat.

Castigator va fi si statul roman, care nu a facut altceva decat sa inlocuiasca o taxa neeuropeana (accizele vamale) cu o alta care, chiar daca se ascunde sub masca responsabilitatii fata de mediu, tot nu este pe placul UE.

Vor castiga si bancile, deoarece leasingul va creste simtitor. Pentru masina luata in leasing, taxele pentru prima inmatriculare nu se vor simti asa mult.

Castiga Romania, care va scapa de o buna parte din harburile care circula in acest moment pe soselele tarii, adevarate surse de poluare si de insecuritate.

Taxa estimativa pentru prima inmatriculare pentru masinile cu motoare mari (second hand)


Autoturisme intre 5-6 ani avand 2800cm3, Euro3, nivel taxa 4389 euro+TVA

Autoturisme intre 5-6 ani avand 2800cm3, Euro 2, nivel taxa 6384 euro+TVA

Autoturisme fabricate in 1999 avand 2800cm3, Euro 2, nivel taxa 6410,88 euro+TVA
sursa: Realitatea TV

Romania este pe penultimul loc in Europa in ceea ce priveste numarul de masini noi pe cap de locuitor. Mai bine din 70% din masinile care alcatuiesc parcul auto al Romaniei sunt masini non-euro, a declarat pentru HotNews.ro Eugen Cocea.

"Din acest punct de vedere, taxele sunt binevenite deoarece vor determina cumpararea de masini noi in detrimentul celor vechi si poluante. Taxele percepute sunt totusi cam mari", a mai declarat Eugen Cocea.

Cine pierde

In primul rand, pierde cetateanul obisnuit, care nu-si va mai putea lua o masina ieftina si buna dintr-o tara membra UE

Importatorii de masini second-hand vor pierde multi bani din cauza ca nu vor mai putea vinde masini mai vechi de cativa ani, dar vor putea sa-si refaca veniturile cu vanzarea masinilor mai noi de un an.

Si statul roman s-ar putea dovedi perdant in situatia in care aceasta taxa se va dovedi a fi neconforma cu legislatia Uniunii Europene.

Romanul s-a si gandit cum sa evite taxa

Romanul s-a si gandit deja la cateva posibilitati de a evita taxa pentru prima inmatriculare. Cum masinile echipate special pentru persoanele cu handicap sunt scutite de la aceasta taxa, multi s-au gandit ca s-ar putea repeta povestea de acum cativa ani, cand anumite ONG-uri sau biserici aveau inscrise zeci de masini.

O alta modalitatea de a evita taxa este infintarea unui Off-Shore in Belize. Realitatea TV a facut chiar un calcul privind costurile unei astfel de actiuni. Operatiunea se deruleaza rapid si costurile nu depasesc 1400 de euro. Desigur, un off-shore poate fi folosit si pentru evitarea altor taxe.

Sursa: http://www.hotnews.ro/articol_62849-Taxa-p...ine-pierde..htm

Si un comentariu ajutator...

"Si o sentinta a CEJ impotriva taxei aplicate in Ungaria.
Pt. cei interesati, la sfarsitul sentintei se regaseste si pagina de internet unde se poate alege si o alta limba.

"http://curia.europa.eu/jurisp/cgi-bin/form.pl?lang=FR&Submit=rechercher&numaff=C-
290/05" et
"http://curia.europa.eu/jurisp/cgi-bin/form.pl?lang=FR&Submit=rechercher&numaff=C-
333/05"

CJE/06/85

5 octobre 2006

Presse et Information

COMMUNIQU? DE PRESSE 85/06

5 octobre 2006

Arrêt de la Cour dans les affaires jointes C-290/05 et C-333/05"


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Jan 8 2007, 01:55 PM
Post #2


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



pe moment reginele cred ca vor fi motoarele euro 3 de 1,4 de pe la fabia, polo etc, hdi ul de la pejo unde taxa bate la 1000 euro si daca le gasesti la un pret bun ...buna treaba.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alcris01
post Jan 8 2007, 10:11 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 204
Joined: 21-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 87.834



Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii legislatiei, daca am cumparat o masina noua la sfarsitul anului trecut si nu am reusit sa o inmatriculez, mai achit taxa de prima inmatriculare sau nu? blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Jan 8 2007, 10:22 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



QUOTE(DORU)
Incepand cu 1 ianuarie, noul Cod Fiscal aduce in premiera taxa pentru prima inmatriculare, aplicabila atat masinilor noi, cat si celor second-hand. Numai ca diferentele foarte mari intre aceste categorii au nascut vii dispute.

Aplicata de stat ca o masura antipoluare, taxa pentru prima inmatriculare este in realitate o masura care urmareste avantajarea producatorilor autohtoni de automobile, precum si a importatorilor de masini noi.

Mai mult, importatorii de masini second-hand acuza statul roman ca a introdus aceasta masura la presiunile importatorilor de automobile noi. Impreuna cu Eugen Cocea, editor coordonator la AutoNews.ro., am incercat sa vedem care sunt avantajele si inconvenientele acestei taxe.

Scutiri de la taxa

Taxa pentru prima inmatriculare nu se va aplica masinilor pentru care accizele au fost platite in cursul anului 2006, dar care nu au fost inca inmatriculate, si nici autovehiculelor achizitionate in sistem leasing pina la 1 ianuarie 2007 (chiar daca contractul se incheie dupa aceasta data).

De asemnea, scutite de la aceasta taxa vor fi si masinile care sunt .....


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 9 2007, 11:20 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



ªi iatã ceva care sã ne bucure!

O altã taxã creeazã probleme autoritãþilor române. Comisia Europeanã vrea sã dea în judecatã statul român pentru cã a încãlcat legislaþia europeanã referitoare la taxa de înmatriculare auto. Guvernul a introdus în noul Cod Fiscal acest impozit în ciuda faptului cã Uniunea ºi-a manifestat dezacordul, scrie cotidianul Ziua în ediþia sa electronicã de marþi.

La opt zile de la integrare, oficialii europeni acuzã deja Bucureºtiul cã îºi încalcã obligaþiile de membru al comunitãþii europene. Potrivit noului Cod Fiscal, românii vor plãti o nouã taxã pentru autovehicule, de primã înmatriculare, care va compensa eliminarea accizelor ºi a taxelor vamale. Aceasta se calculeazã în funcþie de vechime, capacitatea cilindricã ºi gradul de poluare.

Dezavantajaþi sunt cei care vor sã cumpere o maºinã second-hand, pentru cã aceste autovehicule polueazã mai mult. Din acest motiv, pentru înmatricularea lor, deþinãtorul ajunge sã achite o sumã dublã sau triplã faþã de preþul iniþial de achiziþie. Aceastã prevedere nu respectã legislaþia europeanã. În consecinþã, Comisia Europeanã a anunþat cã va declanºa, în cel mai scurt timp, procedurile de constatare a încãlcãrii obligaþiilor de stat membru împotriva României.

În cazul în care Curtea Europeanã de Justiþie va decide cã legislaþia românã este în contradicþie cu Tratatul Uniunii Europene, atunci þara noastrã va fi obligatã sã îºi revizuiascã poziþia.

Sursa: Antena 3


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu96247
post Jan 9 2007, 11:24 AM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 8-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 96.240



Nu pot decat sa citez un personaj kre mie imi este oarecum antipatic:''Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Jan 9 2007, 12:40 PM
Post #7


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Nu cred ca va disparea aceasta taxa absolut ilegala din 2 motive: romanii accepta orice (punem pariu ca daca s-ar face litrul de benzina 10 RON, s-ar cumpara in continuare in prostie?) si presiunea APIA e mai tare decat orice UE si orice sanctiuni. Sunt interese foarte mari la mijloc si bani garla, cum sa se intample asa ceva? Ca sa nu mai vorbim ca Tariceanu e actionar majoritar stim noi unde...Nu spun ca situatia nu trebuia reglementata astfel incat sa ne trezim cu cateva sute de mii de rable in cateva luni, dar puteau fi gasite alte solutii. Stim toti ca exista afara masini ieftine care ar putea circula in deplina siguranta pe sosele, in timp ce exista pe sosele masini (inmatriculate, cu reviziile la zi!!) care nu prezinta nicio siguranta. M-as bucura sa ne traga UE o sapuneala s-o tinem minte pe subiectul asta.


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jan 9 2007, 01:15 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif sa simta si UE ca a intrat in romaia...


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Jan 9 2007, 02:29 PM
Post #9


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Eu am zis mereu ca o sa-i stricam p-astia din Europa cand o sa intram si noi (daca i-a durut capu'!) in marea lor casa, cu bocancii plini de noroi, duhnind a tutun, ascultand manele la "casu" distrus de pe umar, sugand dintr-un pet de scandic si cerand o cafea ca sa ne treaca mahmureala.


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FiaGT
post Jan 9 2007, 03:36 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 57
Joined: 28-January 06
From: Zalau, Cluj-Napoca
Member No.: 66.672



in leg cu prima taxa de inmatriculare....un articol interesat http://www.ziua.ro/display.php?data=2007-01-09&id=213855
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 9 2007, 04:18 PM
Post #11


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE(Dies Irae)
Eu am zis mereu ca o sa-i stricam p-astia din Europa cand o sa intram si noi (daca i-a durut capu'!) in marea lor casa, cu bocancii plini de noroi, duhnind a tutun, ascultand manele la "casu" distrus de pe umar, sugand dintr-un pet de scandic si cerand o cafea ca sa ne treaca mahmureala.


Impartim din nou aceeasi parere !

Romania este ceva ce nu poate fi inregimentat niciunde. Nu ca e doar razvratita, dar oamenii sunt nihilisti si Gica-contra, doar din motivatia ca "ei e ai dreacu' ".

Si continuarea... "Romania, o tara superba...pacat ca e locuita ! "


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razvan89309
post Jan 9 2007, 04:50 PM
Post #12


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 8-October 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 89.302



Ce nu trebuie sa uitam e faptul ca si daca ne amendeaza - ca pana la urma acolo se ajunge, taxa chiar daca se modifica, tot o sa ramana - pe ei nu-i doare deloc...si de ce ?? Pentru ca tot din banii nostri se plateste amenda..Fac ei cumva sa iasa tot banii nostri la suprafata, cum a fost si cu impozitul.
Credeti ca are de suferit vreunul din cei care se bucura de efectele taxei ?!? beer.gif Nooooo ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ivghenie74744
post Jan 9 2007, 06:45 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 318
Joined: 26-April 06
From: Focsani (Vrancea)
Member No.: 74.737



eu ma gandeam asa:
ma duc in ...Italia de exemplu, si acolo cumpar de la un roman care are acte o masina dar o las pe numele lui. din cate stiu in italia nu este un impozit anual ptr detinrea unei masini ca la noi ,ei platesc toate taxele in asigurare ,deci nu o radiaza acolo si eu cumpar cartea verde aici plus tot ce i mai trebuie si merg cu ea aici cu procura. nu mai exisat treaba cu 90de zile in tara maxim.
voi ce ziceti?


--------------------
+SMART 790 cdi
Ne nastem nudisti si virgini si murim imbracati si obsedati sexual !

Protestez fata de forma actuala a taxei de prima inmatriculare!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jan 9 2007, 06:49 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu cred ca aceasta taxa nu va rezista mai mult de 1 an. Daca UE ar permite o asemenea taxa ar crea un precedent extrem de periculos, libera circulatie a marfurilor fiind de un principiu esential al TCE.
De asemenea daca intr-un final (poate chiar peste 1 an) taxa este declarata ilegala, statul e obligat sa inapoieze taxele incasate pana la acea data.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jan 9 2007, 07:24 PM
Post #15


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Exact, Halba e cel care are dreptate pana acum....taxa va rezista pana se va sfarsi procesul pe care UE il va inainta inevitabil Curtii Europene de Justitie importiva Romaniei (asa cum s-a intamplat si cu alte tari), adica maxim 1,5 ani (bun si-atat ar zice "ai nostri ca brazii")! Se stie sigur inca de pe-acum ca Romania va pierde procesul, dar fiindca dureaza ceva timp, ai nostri conducatori se bucura si de atat (au macar timp sa-si faca alte strategii din care sa le pice in continuare cate ceva in plus), iar posibilii cumparatori de masini SH din UE vor trebui sa astepte, daca vor sa nu le mai bage bani negri in buzunare dragilor nostri conducatori!!!


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi4
post Jan 9 2007, 08:16 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 565
Joined: 25-March 04
From: roman-is-bucuresti
Member No.: 22.923



pai o magareala tipic romaneasca :puke:
auzi, sa nu poluezi atmosfera cu euro 3. sa se preocupe de betonierele care se simt ca la ele acasa in bucuresti si de tot zgomotul si praful in general


--------------------
SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS!
Pro cee'd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jan 10 2007, 01:36 AM
Post #17


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Pai chestia cu poluarea e doar un motiv...o scuza ieftina....ce conteaza daca masina respectiva polueaza aerul in Romania sau in Germania sau in alta parte? Nu e acelasi aer si la noi si la ei si in orice parte a globului? Sau ce, aerul are mai nou granite....adica aerul romanesc se opreste la granitele tarii sau cum? Ar trebui sa privim aerul planetei la modul general? Daca vrem ca o masina sa nu mai polueze, o distrugem, o dam la fier vechi....cu mutarea ei dintr-o tara in alta nu se rezolva problema....asa ca....ai nostri conducatori continua sa ne abureasca cu fel de fel de legi, una mai tampita ca alta....bravo domnilor, tineti-o tot asa, ca numa asa ne putem face de ras....nu ca pana acuma nu ne-am fi facut, dar acuma ne facem la nivel mai inalt.....in UE!!!


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan96391
post Jan 10 2007, 01:57 AM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 10-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 96.384



trimiteti scrisori (in engl, franceza sau germana) catre Comisia Europeana sa urgenteze procedurile de anulare a taxei de mediu pentru inmatricularea auto. Ei, spre deosebire de mafiotii ce conduc Romania, iau aminte la sesizarile cetatenilor. http://ec.europa.eu/taxation_customs/commo...ct/index_en.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jan 10 2007, 10:35 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



exista un club ce va da statul roman in judecata si penru taxele pe inmatriculare si pentru impozitele aberante, facute special pentru a incuraja vinzarea de masini mici (ale cui doamne, ale cui?).
mai multe detalii si un link daca primesc acceptul.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Jan 10 2007, 12:43 PM
Post #20


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Problema, in opinia mea, nu e faptul ca isi trag unii malaiul, asta se intampla peste tot in lume, cine are painea si cutitul face jocurile; problema consta in faptul ca deja lucrurile se fac pe fata, fara cea mai mica intentie de a acoperi, totusi, pe ici, pe colo, prin partile esentiale. De ce? Pentru ca stiu ca romanii ii vor injura ca la usa cortului si apoi se vor intoarce la probleme mai importante: din dragoste, surprize, iarta-ma, schimb valutar de mame etc., etc. offtopic.gif A propos, ati vazut ca se face reclama la noi emisiuni de aceeasi factura, noi "aparitii": viceversa si mai era o dracie, un test de fidelitate sau alcoolemie, n-am retinut, ca eram dupa o lada de bere biggrin.gif
Deci, lasati-i sa trancaneasca pe romani, sa faca spume la gura, sa faca petitii, sa se dea cu capul de pereti. Dupa ceva vreme, vor uita si noi oricum ne vedem de treaba noastra. Poate UE sa faca ceva, ca politicienii nostri, vai de noi!


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

31 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 06:37 AM