Oltcit Club R |
This topic is about Oltcit Club R, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Oltcit Club R |
Dec 20 2006, 10:08 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Super masinuta,mi-a dat multe satisfactii,dar si multe belele de cap. Masina nu avea decat vreo 47.000 de km. la bord,dar dupa aceea mi-a picat fisa ca fusese taxi si cand s-au interzis masinile cu 2 usi la taxiuri,tipul respectiv a vandut-o. El era taximetrist si mai avea o Dacie mai veche,cu care l-am vazut si acum cativa ani.Tipul mi-a spus ca era masina lui personala,dar la cum se inchideau usile de greu si scaunele nu mai aveau nicio pozitie de fixare.... I-am schimbat repede filtrul de benzina,pentru ca pur si simplu am ramas de 10 ori in drum,de la Movilita pana in Bucuresti,la prima mea iesire,la un pescuit. Prima data mi s-a spart placa de presiune.A fost nevoie sa dau motorul jos.Atunci a inceput totul......am reusit performanta sa-i dau motorul de 3 ori in scurt timp. Cand am vazut ca imi consuma ulei,nu am avut ce face si m-am gandit sa segmentez motorul,asta a fost a doua demontare-montare a motorului si a treia oara pentru ca pierdea ulei pe la simeringurile de tur-retur,care nu erau siliconice cum ar fi trebuit si sau prajit... Si oricum mersesem cu ea dupa segmentare pe autostrada Fetesti-Cernavoda cu 150 km/h viteza indicata pe ceas. :bash: Masina era complet nefiabila,nu trebuia sa umbli deloc pe la motor,ca sa nu ai probleme.Oricum erau destul de putini specialisti care isi bagau nasul la Oltcit si aveau preturi mult mai mari ca la Dacie. Masina am avut-o pusa la punct dar m-a costat destul de mult,i-am facut de vreo 4-5 ori carbotestul.Ajunsesem sa ma imprietenesc cu mecanicul de pe Vergului de la Competrol.Cine a a vut Oltcit,sigur a trecut pe la el ! Cam asa arata Oltcit-ul meu,chiar mai bine,pentru ca avea geamuri fumurii.
Attached File(s)
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jan 17 2007, 09:59 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
Eu am avut unul acu 4 ani era din 86.Avea piese originale pe el,merega bine dar era terminat,a avut diversi propietari au schimbat fiecare ce au avut chef,avea carburator de dacie,delcou modificat ca platina nu se potrivea de la nimic,aprindere electronica de Peugeot 205GT.
A fost frumos,desi am avut ceva probleme cu diverse componente,ambeaj,planetara,discuri frana,electromotor,delcou...si mai pierdea si ulei pe la toate siemringurile,practic intr-o luna sau mai bne zis la 1000 km ,ca paoet numeregam cu e el asa de des manca un litru de ulei sau 2 ,depinde cum o forjam.Da imi placea ca fugea. Mi-am luat-o rau cand in afara m-am luat la intrecere cu o dacie 1300,mai vecehe ca mien si m-a facut rau detot.Am reusit sa ating cu el "marea"viteza de 140km la ora. Mi se parea ca mananca bani prea multi,dar acu facand o analaiza la masina cea noua care o am ,intr-un an cu revizii controlate la timp am cheltuit cam 1000 $.Asa ca acum nu mi se mai pare ca bagam bani multi in el. Tata se luase dupa m9ine si isi cumaparase TRS din 94. Mergea atre frumos a lui.Dar a mea paraca era mai solida si putin mai nervoasa. Am vandut-o cu 8 mil. Ammai vb odata cu cel care a cumparat-o si din pacate pe undeva prin Giurgiu a fost devastata din greasala in cadrul ciocnirilor intre 2 bande rivale.Asta e,imi pare rau dupa ea si dupa terbilismul care il avea cand ma dadeam cu ea. -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 01:39 AM |