Oltcit Club R |
This topic is about Oltcit Club R, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Oltcit Club R |
Dec 20 2006, 10:08 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Super masinuta,mi-a dat multe satisfactii,dar si multe belele de cap. Masina nu avea decat vreo 47.000 de km. la bord,dar dupa aceea mi-a picat fisa ca fusese taxi si cand s-au interzis masinile cu 2 usi la taxiuri,tipul respectiv a vandut-o. El era taximetrist si mai avea o Dacie mai veche,cu care l-am vazut si acum cativa ani.Tipul mi-a spus ca era masina lui personala,dar la cum se inchideau usile de greu si scaunele nu mai aveau nicio pozitie de fixare.... I-am schimbat repede filtrul de benzina,pentru ca pur si simplu am ramas de 10 ori in drum,de la Movilita pana in Bucuresti,la prima mea iesire,la un pescuit. Prima data mi s-a spart placa de presiune.A fost nevoie sa dau motorul jos.Atunci a inceput totul......am reusit performanta sa-i dau motorul de 3 ori in scurt timp. Cand am vazut ca imi consuma ulei,nu am avut ce face si m-am gandit sa segmentez motorul,asta a fost a doua demontare-montare a motorului si a treia oara pentru ca pierdea ulei pe la simeringurile de tur-retur,care nu erau siliconice cum ar fi trebuit si sau prajit... Si oricum mersesem cu ea dupa segmentare pe autostrada Fetesti-Cernavoda cu 150 km/h viteza indicata pe ceas. :bash: Masina era complet nefiabila,nu trebuia sa umbli deloc pe la motor,ca sa nu ai probleme.Oricum erau destul de putini specialisti care isi bagau nasul la Oltcit si aveau preturi mult mai mari ca la Dacie. Masina am avut-o pusa la punct dar m-a costat destul de mult,i-am facut de vreo 4-5 ori carbotestul.Ajunsesem sa ma imprietenesc cu mecanicul de pe Vergului de la Competrol.Cine a a vut Oltcit,sigur a trecut pe la el ! Cam asa arata Oltcit-ul meu,chiar mai bine,pentru ca avea geamuri fumurii.
Attached File(s)
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jan 11 2007, 07:43 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Nu stiu altii cum sunt, da' mie unu' oltcitul asta nu mi-a placut de la inceput. O masina in 3 usi, in care am intrat de 2 ori si, al naibii de fiecare data in spate, unde mai pui ca am 1.88m, ce mai crima si pedeapsa! Daca mai mancai si o iahnie de fasole, apoi sa te tii tata miros de gaze dar nu dintr'ala de la capacu de ulei... In afara de faptul ca a avut un motor relativ mai imbunatatit tehnologic, mie mi se pare ca francezii ne-au vandut un stift. Intr=o seara a ramas unu cu o oltena in fata blocului meu si pana n-a venit mecanicul personal al tipului ala am stat si ne-am uitat la masina ca la Gioconda lui Da Vinci si am admirat frumusete de stift ce ne-au vandut francezii. Pai sa fi fost Dacia 1300, cobora baiatu' cu "sarma si patentu - misca rablamentu' "... Zicea si ala : B*** - mi - ** **** in el de oltcit, sa nu-mi iau io dacie, nu ma durea capu... Pentru cei care au avut noroc si au nimerit o masina buna, cred ca a fost o alegere fericita, dar eu pe cine stiu ca a avut oltcit, l-au dat aproape de gratis, macar sa scape de belele si cred ca nu asta si-au dorit atunci cand au luat masina asta. Ce ziceti, oltcit a fost la vremea cand a aparut o masina "de fite" ? Va spun asta din perspectiva unuia care la un moment dat a asistat la o discutie intre tatal meu si un vecin care incerca sa-i vanda parintelui meu, saracul, o bijuterie d'asta made by citoren axel. Si tata a refuzat!
-------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 02:33 AM |