IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Golf sau Octavia ???

This topic is about Golf sau Octavia ???, the author, Dragos94606, wrote about: Stimati Skodisti, framantarile mele interioare cu privire la ce marca sa fie viitoarea masina tre sa aiba un sfarsit, asa ca ma bazez pe sfaturi de la ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Golf sau Octavia ???
Dragos94606
post Dec 10 2006, 02:06 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 10-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 94.599



Stimati Skodisti, framantarile mele interioare cu privire la ce marca sa fie viitoarea masina tre sa aiba un sfarsit, asa ca ma bazez pe sfaturi de la profesionisti. Situatia e in felul urmator: Am fost la showroom la Skoda, VW si Audi. Preturile stau cam asa:

1. Audi A3 (Sportline) - 26.630USD in care are incluse 2 airbaguri, ABS, ESP, EBD, EDL, inchidere centralizata, casetofon cu radio, jante de 17", senzori parcare spate, interior decent (Piele) arata foarte futurist, iti ia fata, nimic de zis. Motorizarea este exact la fel la toate 3 (varianta aleasa de mine: 2.0 FSI, 110Kw, 150 CP, Cuplu: 200 Nm, benzina, la pachet cu cutie automata in 6 trepte, tiptronic). Sa fiu sincer, nu m-a impresionat prea tare modelu respectiv (A3), tinanad cont ca la ce optiuni incluse avea, pretul nu prea se justifica. Daca cititi mai jos veti intelege.

2. VW Golf - 22.826USD

3. Octavia - 23.641USD

Asemanari intre Golf si Octavia:

- Acelasi motor
- Aceeasi suspensie (McPherson, noua generatie)
- Inchidere centralizata
- Geamuri electrice
- Oglinzi electrice si incalzite
- Scaune reglabile mecanic sus-jos, fata-spate, plus reglaj pentru zona lombara, reglaj electric vine numai cu pachetul piele pentru tapiterie.
- Ambele au sistemul "Venit Acasa" cu aprinderea luminilor din oglinzi (sub oglinda) pentru a vedea mai bine pe unde calci plus ca se mentin un anume timp aprinse farurile ca sa vezi pe unde mergi dupa ce parchezi masina.
- Ambele au ABS, EBV, MBA, MSR, ESBS.
- Ambele au cheie de contact cu imobilizator electric, Frâne față-spate cu disc ventilate, Lampi ceață spate, Prindere Isofix pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate
- Ambele au posibilitatea de reglare a volanului sus-jos.
- Ambele au Climatizare bi-zonala
- Ambele au Cruise Control
- Ambele au afisaj in bord cu temperatura exterioara, km parcursi, ora si alte magarii
- Ambele au posibilitatea de control a AC-ului in spate (sus-jos, stanga -dreapta), plus incalzirea scaunelor din spate cu control direct de catre pasagerii din spate.
- Ambele au o mie si una de compartimente pentru pus diverse prostii (chilotii amantei, de ex) pe care ii poti si raci pentru ca sunt cuplate la aerul conditionat, cel putin compartimentul din bord (in fata pasagerului) si cel dintre scaunele din fata. Au sertarase pana si sub scaunele din fata. Diferenta ar fi ca la Skoda cel din bord e si luminat in varianta Standard, la Golf e doar ca optiune.
- Ambele au cotiera si intre scaunele din fata si intre cele din spate, cu spatiu de depozitare in amandoua.
- Skoda are in plafon si loc special pentru ochelari, nu sunt sigur daca l-am vazut si la Golf., parca da
- Ambele au lampi de ceata (halogen) in spoilerele din fata.
- Cred ca ambele au sistem de monitorizare a presiunii in pneuri, stiu ca s-a vorbit de asta insa nu stiu daca este inclusa optiunea in pret. La fel si cu sistemul de securitatea care porneste daca masina este inclinata la mai mult de 30 de grade (daca o urca careva pe o platforma fara sa-ti spuna).
- Ambele au volan de piele si schimbator inbracat in piele.
- Ambele au servo-directie electro-mecanica (care se adapteaza la viteza masinii, astfel incat volanul sa aiba aceeasi usurinta in manevrare la 200km/h sau cand parchezi.
- Ambele au service periodic la fiecare 15.000Km, garantie 3 ani la numar nelimitat de km.

Diferente intre ultimele doua, atatea cate imi amintesc:

- Golfu are 10 airbaguri, Skoda are numai 4
- Golfu are trapa, Skoda n-are.
- Golfu are ESP, Skoda are ASR
- Skoda are Xenon cu reglare dinamica a unghiului, Golfu n-are deloc
- Skoda are senzori parcare fata-spate, cu semnal sonor si afisaj pe ecranul sistemului audio, Golfu n-are decat senzori spate cu semnal sonor.
- Skoda are sistem audio compatibil mp3 (bagi discu cu mp3-uri) + intrare pentru IPod, Golfu are numai intrare pentru IPod.
- La portbagaj, Skoda bate orice record cu 560 litri (mai mare chiar decat al unui BMW clasa 5, Jaguar S-Type sau Volvo S80), despre Golf nu trebuie sa va descriu situatia.
- La Skoda se activeaza luminile de avarie in cazul activarii ABS, la Golf nu.
- La Skoda este sistemul ISOFIX si pentru scaunul pasagerului din fata, la Golf iti pui copiii numai in spate.
- Skoda are butoane de control ale sistemului audio pe volan, Golfu n-are, in schimba are afisajul sistemului audio un pic mai maricel.
- Skoda are parasolar sub luneta
- Cutia tiptronica in 6 trepte a Skodei are si optiunea "Sport" pe care nu am vazut-o la Golf (nu sunt 100% sigur)
- Golfu are jante de 16, Skoda de 15, ambele din otel.
- Skoda asigura in pretul ala si asigurarea CASCO pe primul an, plus inregistrarea masinii, ceea ce o face practic mai ieftina decat Golful, care nu asigura nimic.
- La Skoda, in cadrul sistemelor de siguranta sunt incluse caderea pedalei de acceleratie la podea in caz de accident, precum si directionarea motorului sub habitaclu, ca sa nu te trezesti ca-l tii in brate, nu de alta, dar s-ar putea sa fie fierbinte. smile.gif Asta in afara de 3 bare de ranforsare in portiere si schelet foarte solid al habitaclului. La Golf in brosura nu scrie nimic de toate astea.

Alte variante ar fi fost:

Octavia 2.0 TFSI (200 CP), insa nu o au in stoc (dureaza 2 luni), si mai mult decat atat nu vine decat cu cutie MANUALA in 6 trepte (iar la traficul din Dubai m-ar apuca dementza cu cutie manuala). Pret: 29.620USD
Cei de la VW cred ca au variante cu 200CP insa tot pe manuala, tre sa verific ca nu stiu sigur.

Mitsubishi Pajero (3 usi, motor de 3 litri SWB, M/L, in 6 cilindri, 24 valve, 180CP) are si asta o gramada de facilitati, nu asa de multe ca Octavia, insa problema mea principala e consumul, pentru ca la 3 litri, si masina grea, si 4x4, consuma de sparge, si din moment ce io vreau sa o aduc in Ro nu prea imi surade ideea de a plati un munte de bani pe benzina. Trebuie sa recunsoc ca ma fascineaza masina, imi place la nebunie, cel putin modelul in 3 usi. Pret: 22.800USD

Honda C-RV (model 2007), uluitor de faina in interior, automatic 4x4 (porneste numai cand derapezi), motor de 2.4 litri, 170CP, varianta cea mai meseriasa cu scaune de piele si trapa si celelalte era 26.086USD, insa problema e ca nu-ti asigura serviceul decat dupa 1000km si apoi dupa 58.000 km, gratuir, in rest platesti de spargi, ca serviceul tre sa-l faci din cauza asigurarii CASCO numai cu dealerul.

Daca v-am zapacit cu prea multe detalii, astept intrebari, voi incerca sa fiu mai concis la raspunsuri. blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Dec 10 2006, 02:23 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



o parere personala 4x4 pe benzina caonsuma de rupe cat despre golf si octavia golfu e pentru tineret si octavia mai de familie asa!aci e o probelma si de gust care iti place mai mult a3 mi se pare scump cat depre dotari nam avut tupeu sa citesc tot ce ai scris !


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos94606
post Dec 10 2006, 02:29 PM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 10-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 94.599



Cred ca problema care ma preocupa cel mai mult este daca vorbim despre aceeasi calitate a produsului. Se ridica Skoda la aceeasi calitate, vis-a-vis de motor, transmisie (in cazul acesta automata), suspensie si sisteme de siguranta, sau discutam de tehnologii care intai se invechesc pe Audi si VW iar apoi sunt preluate de Skoda? :ban:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan44002
post Dec 10 2006, 02:30 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 224
Joined: 5-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.995



Vad ca esti pus numai pe benzinare biggrin.gif .Dintre toate variantele propuse de tine as merge pe Honda CRV - nu stiu car e treaba cu service-ul, dar in primul rand e 4x4.Spun asta fiindca te-ai gandit la masini 4x4, deci e clar ca te intereseaza. E o masina care sta foarte bine pe sosea, dar cu care te descurci si pe zapada, drumuri proaste &stuff.
Nu inteleg de ce nu te uiti la o Octavia Combi 4x4 - e o masina polivalenta si nu cred ca te costa asa mult - o sa-ti raspunda cei de aici ce preturi are.
O intrebare -ce ai pus preturile in USD? Esti in alta tara decat Romania? biggrin.gif


--------------------
Ford Escort
Daewoo Matiz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos94606
post Dec 10 2006, 02:43 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 10-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 94.599



QUOTE(stefan44002)
O intrebare -ce ai pus preturile in USD? Esti in alta tara decat Romania? biggrin.gif


Imi cer scuze, am uitat sa precizez, sunt in Dubai de vreo 4 ani, iar aici este aproape imposibil de gasit o masina care sa consume putin si sa dea randament (ex: 2.0 FSI, 150CP, consum 9l/100km, desi pe site-ul Skoda ei zic ceva de 4.9l/100km). Mi-ar fi foarte usor sa iau cu 70% din banii astia noua Chevrolet Lumina SS (motor de 5.7l, 328CP), insa intentionez sa iau respectiva masina cu mine in RO, iar pentru asta tre sa-mi deschid benzinarie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan44002
post Dec 10 2006, 03:23 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 224
Joined: 5-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.995



Pai atunci Honda e raspunsul. Ah, ar mai fi Subaru Forester -exista acolo?


--------------------
Ford Escort
Daewoo Matiz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 11 2006, 01:06 PM
Post #7


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Dintre cele 3 variante VAG, Skoda e compromisul ideal calitate-pret.

Topicul se muta la VERSUS !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Constantin_
post Dec 11 2006, 02:59 PM
Post #8


Moderator Toyota
******

Group: Moderator
Posts: 4.114
Joined: 1-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.568



Intamplator in fiecare saptamana imi fac versusul asta in cap... biggrin.gif. Inainte sa imi iau avensis am fost si la Skoda si am vazut un Elegance... atunci m-a impresionat profund, era mult peste vechiul meu Megane, dar de curand m-am urcat din nou in acelasi tip de masina, aceiasi echipare si nu mi s-a mai parut asa impresionant, cel putin materialele din care sunt facute butoanele mie personal nu imi plac deloc dar asta e ceva minor. In ceea ce priveste Audi... nu cred ca e o optiune notabila, nu sunt diferente fundamentale intre cele 3 iar ca spatiu e cea mai mica...

Ramane Golful si Octavia ( 4x4 le-am exclus din motive personale). Desi impart platforme comune, octavia se pare ( desi e fata vitrega) culege toti laurii, s-a situat in Top Gear Satisfaction Survey in 2005 in primele 10 masini, spre deosebire de Golf care ramane un steady seller dar fara foarte mari succese. In jurul pretului care il vrei tu banuiesc ca se afla si o versiune diesel, in special cea noua de 177 cp, fiind ceea pe care ti-as recomanda-o. Si daca drumurile infundate sunt o provocare atunci varianta Combi 4x4 este iar de notat. Vei avea la final o masina spatioasa, si acum si mai tarziu, puternica, cu un pret de achizitie mai mic, intretinere mai ieftina, aceiasi tehnologie, acelasi producator, are o imagine subestimata deci vecinii nu te vor invidia sau nu iti vor turna diluant pe masina, vei depasi cam orice golf in afara de GTI si in plus vei urca muntele plin de zapada pe langa golfurile inpotmolite. Pretul CIP al unei asemenea variante in Romania este 20.000 euro pt motorul 2.0 FSI 150 CP, manuala. E doar o parere, eu asta as alege daca as avea banii respectivi si conditiile specificate de tine.


--------------------
2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo
2010 Mercedes C180 Kompressor BE
2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i
2006 Peugeot 206 1.4 HDI

Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos94606
post Dec 11 2006, 07:37 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 10-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 94.599



Chiar si la dealerul Skoda mi-a zis sa o las balta cu dieselul pentru ca ei nu aduc asa ceva in Dubai din simplul motiv ca benzina e in jur de 18.000 lei litrul, iar motorina e mult mai scumpa. In plus aici nici macar nu se produce Euro-Diesel cu care ar fi compatibile motoarele respective, asadar ........clar ca n-aveam decat optiunea 2.0 FSI din cauza optiunii cu Tiptronica pe 6 trepte. 2.0 TFSI nu vine decat cu manuala, insa ma gandesc sa tunez FSI-ul. Stie cineva cati cai as castiga prin repsectiva operatiune?[/i]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paul46623
post Dec 11 2006, 07:50 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 585
Joined: 11-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.616



QUOTE(_Constantin_)
Desi impart platforme comune, octavia se pare ( desi e fata vitrega) culege toti laurii, s-a situat in Top Gear Satisfaction Survey in 2005 in primele 10 masini, spre deosebire de Golf care ramane un steady seller dar fara foarte mari succese.
Asta deoarece (in Marea Britanie, cel putin) Skoda ofera ~85% din ce ofera VW la ~75% din pret.

QUOTE(_Constantin_)
Pretul CIP al unei asemenea variante in Romania este 20.000 euro pt motorul 2.0 FSI 150 CP, manuala.
Erm, omul vrea automata.

Parerea mea (o abilitate la care romanii detin cupa mondiala de peste 15 ani) vine cam asa: nu-ti lua nici una din ele. Ia-ti un junghi fugarit la mana a 5-a (ex. o Altima) cu care sa-ti faci treaba si pune restul banilor deoparte (eventual mai completeaza-i periodic). Fa-i vant masinii aleia la plecare si ia-ti de banii stransi ce-ti place cand te intorci. In felul asta eviti si aiureala aia cu transportul si reinmatricularea.


--------------------
Conducator de Pejos momentan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 11 2006, 08:49 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Golf GTI (aka: 2.0 TFSI 200 cp) cu DSG nu intra in buget ? Ar fi de departe cea mai buna optiune (din cate stiu octavia RS nu are DSG dar s-ar putea sa ma insel).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Constantin_
post Dec 11 2006, 09:10 PM
Post #12


Moderator Toyota
******

Group: Moderator
Posts: 4.114
Joined: 1-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.568



Are si RS dsg... dar poate omul nu vrea atata sportivitate. In cazul in care avem de ales intre Octavia RS si Golf GTI... Golful clar, in rest aleg octavia.


--------------------
2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo
2010 Mercedes C180 Kompressor BE
2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i
2006 Peugeot 206 1.4 HDI

Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Dec 11 2006, 09:14 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



de acord cu Halba, sau Jetta GLI 2.0TFSI DSG... nu ma asteptam sa fie benzina asa de scumpa in Dubai ( tinand cont ca sunt plini de petrol)... aici acuma litrul vine 60 centi - 15000 litrul.

ce zici insa de un Impreza WRX 230CP?.. ori un Mazdaspeed3 ( 2.3l turbo)?..


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 11 2006, 09:26 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Jetta e produsa in SUA, deci daca va dori sa o aduca in romania va trebui sa plateasca taxe vamale pe ea (bine, nici asa nu stiu exact cum va fi treaba cu importul masinii de acolo...).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Dec 12 2006, 12:49 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



e facuta in Mexic dar are designul oleaca mai reusit ( ca un Passat mai bine proportionat). daca planul e s-o aduca in tara atunci mai bine Golf/Octavia.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 12 2006, 12:52 PM
Post #16


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE(Dragos94606)
2.0 TFSI nu vine decat cu manuala, insa ma gandesc sa tunez FSI-ul. Stie cineva cati cai as castiga prin repsectiva operatiune?[/i]


Fiind benzinar aspirat, maxim 10% din puterea actuala. Pretul unei astfel de remapari in RO este de ~ 200-250 euro.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos94606
post Dec 12 2006, 03:07 PM
Post #17


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 10-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 94.599



QUOTE(DORU)
QUOTE(Dragos94606)
2.0 TFSI nu vine decat cu manuala, insa ma gandesc sa tunez FSI-ul. Stie cineva cati cai as castiga prin repsectiva operatiune?[/i]


Fiind benzinar aspirat, maxim 10% din puterea actuala. Pretul unei astfel de remapari in RO este de ~ 200-250 euro.



Scuzati-mi ignoranta, dar ce anume e DSG? Are vreo legatura cu motoarele diesel cu cutie automata sau bat campii?
Cat despre luatul unei gioarse ca sa ma tarai pana ma intorc acasa, am facut asta vreme de 4 ani, si s-ar parea ca astia vor sa bage o lege prin care sa interzica pe strada masinile mai vechi de 10 ani, iar a mea (GolfIII, 94) cam se incadreaza. In plus, can o sa ma mut inapoi in tara nu platesc nici o taxa pe ntru ca se aplica legea repatrierii (toate bunurile folosite pe o perioada mai mare de un an, cu acte doveditoare, sunt exceptate de la vamuire).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Constantin_
post Dec 12 2006, 03:22 PM
Post #18


Moderator Toyota
******

Group: Moderator
Posts: 4.114
Joined: 1-March 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.568



DSG e cutie secventiala, in orice caz schimbi vitezele ca la o manuala doar ca nu ai ambreiaj, si ai si un mod automat. Te-ai gandit la ce o sa iei? Daca ai bani de GTI si eu subscriu la asta dar in afara de Gti nu prea are rost sa dai banii in plus pt VW. Parerea mea.


--------------------
2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo
2010 Mercedes C180 Kompressor BE
2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i
2006 Peugeot 206 1.4 HDI

Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Dec 12 2006, 03:23 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



DSG este transmisie manuala automatizata... este sistemul folosit si pe masinile actuale de F1. combinatia 2.0TFSI cu DSG este extrem de reusita ( am avut un A3 cu acest tren motor si afara de spatiu nu m-am putut plange de nimic). daca ramai pe asta sfatul meu e sa stai pe A3 sau pe Golf GTI... RS-ul este mai putin agresiv tunat la capitolul suspensii.

daca stai pe Octavia alege 2.0FSI dar parerea mea ca de banii respectivi probabil poti lua un Legacy sau un Accord 2.0 care sunt mai reusite per total.

daca esti interesat de masini sport, nu ai copii si iti vei permite un 10-20% in plus la benzina in marja ta de pret intra alte cateva masini excelente: Impreza WRX, Mazdaspeed3, Civic Si/type R, Astra OPC, etc... nu vei da gres cu niciuna.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Dec 12 2006, 03:27 PM
Post #20


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th May 2024 - 02:27 PM