Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele) |
This topic is about Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele) |
Nov 18 2006, 09:55 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 364 Joined: 24-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.713 |
Asadar... Ce parere aveti de oferta de pret de 12.990 Euro CIP pentru 1.6 Visia? Eu cred ca pretul este unul corect, avand in vedere echiparea oferita si faptul ca, desi spre final de cariera, Primera II nu pare deloc invechita, design-ul, desi discutabil (eh, de gustibus...), fiind unul avangardist. Pacat ca au ceva probleme cu materialele folosite la interior, cu calitatea asamblarii si ... cu dealerii si service-ul din Romania! Oare de ce Nissan a renuntat la motorizarile diesel pentru Primera? Chiar nu a existat cerere pentru aceste motorizari?
Attached File(s)
|
|
|
Dec 1 2007, 09:41 PM
Post
#2
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
Multumesc PSC pentru raspunsuri. vreau si eu sa-ti raspund la intrebari.
1. Greierasii iar au aparut...si se aud cand rulez pe drumuri cu asfalt peste care s-a pus pietris pentru o mai buna aderenta cica..atunci partea de plastic din fatza vitezometrului isi face de cap 2.Nu-i neaparat vorba de curaj..ci de cat de nervos am fost in acel moment atunci motorul o tors ca o pisicuta 3.In legatura cu puterea...eu am acenta..nu stiu daca ii mare diferenta de greutate dar nu-mi place cum se comporta in treptele 4-5 in special cand urc o rampa..( offtopic Am condus un BMW 330xd de 204 cp si de atunci parca nici o masina nu mai ii masina din cate am condus :whistling:whistling: sufletul mi-a ramas in acea masina ) 4. In curbe merge bine ca este o masina 'greoaie' , se prinde bine de sosea.. cel mai periculos am abordat 'curba mortii',(180 de grade) care se afla langa cluj, cu 80 km/h si am auzit si simtit cum cauciucurile de pe fata scartaiua si incercau sa se tina de asfalt... chiar..trebuie sa le schimb :whistling 5.Intradevar pe langa un logan MCV nu prea are loc in portbagaj : oricum in ultimul timp nu prea am mai transportat nimic cu ea. 6. Am lasat balta ideea cu jeep-urile pentru moment (lipsa de $$$ ) Inca o intrebare..cum a inceput sa ninga am observat ca ABS isi face datoria dar atat de tare suna si simt la picior cum pedala de frana imi arunca piciorul inapoi..ii ceva normal sa se intample asa? This post has been edited by Titi1988: Dec 1 2007, 09:42 PM -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Dec 3 2007, 12:12 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Multumesc PSC pentru raspunsuri. vreau si eu sa-ti raspund la intrebari. 1. Greierasii iar au aparut...si se aud cand rulez pe drumuri cu asfalt peste care s-a pus pietris pentru o mai buna aderenta cica..atunci partea de plastic din fatza vitezometrului isi face de cap 2.Nu-i neaparat vorba de curaj..ci de cat de nervos am fost in acel moment atunci motorul o tors ca o pisicuta 3.In legatura cu puterea...eu am acenta..nu stiu daca ii mare diferenta de greutate dar nu-mi place cum se comporta in treptele 4-5 in special cand urc o rampa..( offtopic Am condus un BMW 330xd de 204 cp si de atunci parca nici o masina nu mai ii masina din cate am condus :whistling:whistling: sufletul mi-a ramas in acea masina ) 4. In curbe merge bine ca este o masina 'greoaie' , se prinde bine de sosea.. cel mai periculos am abordat 'curba mortii',(180 de grade) care se afla langa cluj, cu 80 km/h si am auzit si simtit cum cauciucurile de pe fata scartaiua si incercau sa se tina de asfalt... chiar..trebuie sa le schimb :whistling 5.Intradevar pe langa un logan MCV nu prea are loc in portbagaj : oricum in ultimul timp nu prea am mai transportat nimic cu ea. 6. Am lasat balta ideea cu jeep-urile pentru moment (lipsa de $$$ ) Inca o intrebare..cum a inceput sa ninga am observat ca ABS isi face datoria dar atat de tare suna si simt la picior cum pedala de frana imi arunca piciorul inapoi..ii ceva normal sa se intample asa? Din cate stiu eu, nu e nicio diferenta la puterea motorului intre Visia si Acenta, motoarele sunt aceleasi. La greutate, adica la masele masinilor, cred ca sunt diferente. Visia are jante din otel, Acenta de aliaj. Acenta are camera video, Visia nu Dar aceste diferente sunt foarte mici, n-ar trebui sa influenteze tinuta de drum. O curba a mortii este si cea de pe E60/E85, intre Bucuresti si Urziceni, unde au murit sotii Teodorovici. Acolo am intrat cu 90 km/h. De 2 ori am folosit ABS-ul, dar nu pe zapada. Nu am simtit piciorul aruncat inapoi, nici nu facea cine stie ce zgomot. Poate ca in conditii de iarna, colaborand cu EBD-ul, face zgomot mai mare. Apropo de iarna: imediat cum au inceput in Bucuresti temperaturile negative nocturne, am constatat ca nu mai pot deschide portbagajul. Singura solutie de a ajunge in el este prin rabatarea banchetelor din spate. Initial m-am speriat bine de tot, dar am auzit ca au patit-o si altii, cu alte masini. -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 07:19 AM |