Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele) |
This topic is about Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Nissan Primera: totul despre ea (si bune si rele) |
Nov 18 2006, 09:55 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 364 Joined: 24-October 06 From: Bucuresti Member No.: 90.713 |
Asadar... Ce parere aveti de oferta de pret de 12.990 Euro CIP pentru 1.6 Visia? Eu cred ca pretul este unul corect, avand in vedere echiparea oferita si faptul ca, desi spre final de cariera, Primera II nu pare deloc invechita, design-ul, desi discutabil (eh, de gustibus...), fiind unul avangardist. Pacat ca au ceva probleme cu materialele folosite la interior, cu calitatea asamblarii si ... cu dealerii si service-ul din Romania! Oare de ce Nissan a renuntat la motorizarile diesel pentru Primera? Chiar nu a existat cerere pentru aceste motorizari?
Attached File(s)
|
|
|
Nov 13 2007, 12:15 AM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 12-November 07 From: Bacau Member No.: 115.436 |
ON TOPIC;
Bune: -imagine grozava as zice (deh,subiectivismul asta !) -interior generos si consola cu o ergonomie si un desen de zile mari; -aer care da impresia de masivitate si implicit siguranta; -dotari standard peste media clasei:uitati-va la concurenta,aproape ca mai cumperi o jumatate de masina la preturile pe care le au la optionale; -directie,frane ,stabilitate la viteze mari foarte bune; -motor de 1.6 litri destul de vioi,suficient pt familistii ca mine si economic , celelalte motoare nu le cunosc,deci nu ma pronunt; -tapiterie buna si destul de rezistenta la murdarire desi cei care au varianta crem ca mine stiu ca e dificil de intretinut ; -scaune relativ tari,nemtesti aproape,bune la drum lung si cu multe posibilitati de reglare; -clima performanta ,deloc agresiva . Rele:-finisaje care ar putea avea loc de mai bine la capitonajul usilor; -material prost la capitonajele portbagajului care se "agata" foarte usor si are un aspect de ieftin (derizoriu chiar); -zgomot intr-adevar neplacut la inchiderea portbagajului si parca as zice si la portiere,dar am vazut asta si la Mercedes; -plasticele de la portiere si praguri se zgarie parca prea usor; -timoneria cutiei de viteze destul de imprecisa cu tendinte de agatare in marsarier(la a mea cel putin); -suspensia prea rigida pt "drumurile noastre..." proaste, dar excelenta pe soselele excelente; -zgomote in portbagaj care ,confirm ce spunea cineva,provin m.m. ca sigur de la cutiile centurilor pt locurile din spate. Una peste alta e o masina pe care o iubesti sau o urasti definitiv si total de la prima degustare-asta in sine e o calitate rara azi- cu multe calitati si cu ceva defecte , o masina emotionala ca aproape toate japonezele cu exceptia Toyota si Suzuki,dar o masina buna pt cei asezati la casa lor si doritori de confort si siguranta (nu neaparat si lux) la un pret care nu-ti face parul maciuca. AM ZIS ! This post has been edited by TKV: Nov 13 2007, 12:17 AM |
|
|
Nov 13 2007, 12:48 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
ON TOPIC; Bune: -imagine grozava as zice (deh,subiectivismul asta !) -interior generos si consola cu o ergonomie si un desen de zile mari; -aer care da impresia de masivitate si implicit siguranta; -dotari standard peste media clasei:uitati-va la concurenta,aproape ca mai cumperi o jumatate de masina la preturile pe care le au la optionale; -directie,frane ,stabilitate la viteze mari foarte bune; -motor de 1.6 litri destul de vioi,suficient pt familistii ca mine si economic , celelalte motoare nu le cunosc,deci nu ma pronunt; -tapiterie buna si destul de rezistenta la murdarire desi cei care au varianta crem ca mine stiu ca e dificil de intretinut ; -scaune relativ tari,nemtesti aproape,bune la drum lung si cu multe posibilitati de reglare; -clima performanta ,deloc agresiva . Rele:-finisaje care ar putea avea loc de mai bine la capitonajul usilor; -material prost la capitonajele portbagajului care se "agata" foarte usor si are un aspect de ieftin (derizoriu chiar); -zgomot intr-adevar neplacut la inchiderea portbagajului si parca as zice si la portiere,dar am vazut asta si la Mercedes; -plasticele de la portiere si praguri se zgarie parca prea usor; -timoneria cutiei de viteze destul de imprecisa cu tendinte de agatare in marsarier(la a mea cel putin); -suspensia prea rigida pt "drumurile noastre..." proaste, dar excelenta pe soselele excelente; -zgomote in portbagaj care ,confirm ce spunea cineva,provin m.m. ca sigur de la cutiile centurilor pt locurile din spate. Una peste alta e o masina pe care o iubesti sau o urasti definitiv si total de la prima degustare-asta in sine e o calitate rara azi- cu multe calitati si cu ceva defecte , o masina emotionala ca aproape toate japonezele cu exceptia Toyota si Suzuki,dar o masina buna pt cei asezati la casa lor si doritori de confort si siguranta (nu neaparat si lux) la un pret care nu-ti face parul maciuca. AM ZIS ! Perfect de acord cu tot ce ai zis. Sa le stapanim sanatosi, tu Acenta, eu Visia, asta e. Singurul lucru de la Acenta si de care intr-adevar ai nevoie este camera video. Atat. Foarte utila. Si la mine agata marsarierul, probabil ca cei care sunt in preajma cand merg cu spatele cred ca habar n-am de condus si ca nu sunt in stare sa apas ambreiajul ca lumea. In spate nu am zgomote (poate si datorita faptului ca n-a folosit nimeni centurile), in schimb le am in montantii centrali, un fel de clonc slab care se aude cu precadere la demaraj si la franare. Cred ca tot de la mecanismul centurilor provin (probabil vreun surub slab sau ceva desprins). Am constatat zilele astea ca s-a crapat protectia de plastic de pe borna bateriei. Sa ma duc la service pentru atata lucru? Mai ales ca protectia respectiva nu cade de acolo, sta foarte bine, doar ca e crapata. -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 07:58 AM |