conducere economica |
This topic is about conducere economica, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
conducere economica |
Oct 20 2006, 09:13 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 19-October 06 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 90.179 |
1. "E bine sa schimbi viteza in jur de 2000 rpm..." 2. "E bine sa schimbi viteza in jur de 3000 si sa nu scada sub 2000" 3. "Sa fii intotdeauna in jurul turatiei unde e cuplul cel mai mare (adica aprox 2700 la 1.4 MPI)" Logica mea ar spune ca prima varianta e cea mai buna deoarece nu e turat motorul asa de tare, insa eu am contact cu masina numai de vreo 4-5 luni asa ca nu ma bazez pe logica mea... |
|
|
Oct 20 2006, 10:09 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
la tine e recomandat sa schimbi la 2500-2700. turatia iti va cadea la 1800-2000. cel mai mic consu il vei avea pe la 1800 de ture dar pt sanatatea masinii e bine sa mergi la 2000. din cand in cand mai da-i blana, pt ca mersul in oras provoaca depuneri (asa mi-a spus un mecanic, dar am si simtit-o)
plecarea de pe loc trebuie sa fie lina fara bruscari sau accelerari in forta. trebuie folosita din plin frana de motor, si sunt de evitat opririle dese (in buc e imposibil). pt sanatatea motorului iarna nu pleca imediat de pe loc, lasa motorul sa se incalzeasca. cea mai mare greseala a posesorilor de logan dci e condusul subturat. am cunoscut pe cineva care in barlad a reusit sa scoata 8 chiar 8 pt ca el schmba vitezele la 1800-2000. pt ca asa era invatat de pe dacie -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 10:01 PM |