IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

1,9 TDI mai puternic

This topic is about 1,9 TDI mai puternic, the author, liviu69189, wrote about: Salutare. Tocmai mi-am cumparat o jetta noua, 1.9 TDI, 105 CP. Se poate creste puterea motorului, adica CP mai multi? Vreau sa stiu daca se poate face ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1,9 TDI mai puternic
liviu69189
post Oct 5 2006, 05:12 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 25-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.182



Salutare. Tocmai mi-am cumparat o jetta noua, 1.9 TDI, 105 CP. Se poate creste puterea motorului, adica CP mai multi? Vreau sa stiu daca se poate face acest lucru in modul cel mai elegant cu putinta, fara a pierde garantia sau si mai rau, masina sa aiba de suferit. Mai ales ca nici nu mi-a venit inca masina si nu am condus-o decat intr-un test drive. Mi-a placut, dar parca as vrea sa fie o idee mai nervoasa.Multumesc de sfaturi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 5 2006, 05:24 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Si eu sunt in aproximativ aceasi situatie cu masina sotiei, tot 1.9 TDI 105 cp dar pe A3... inca de la test drive mi s-a parut un pic lenesa, dar asta era singura motorizare care venea in timp decent, am intrebat dealerul de posibilitatea de remapare sau alta varianta de "modificare".
El mi-a dat un raspuns in genul: noi nu dam garantie daca iti modifici motorul dar in acelasi timp vindem powerbox-uri (o chestie care o conectezi intre calculatorul masinii si masina), asa ca noi iti putem vinde un powerbox, iar daca ai probleme scoti powerboxul si vii la noi... noi ne facem ca nu stim nimic biggrin.gif... acum nu stiu cat de sincer a fost dealerul, sau daca merge treaba la toti dealerii...
O alta solutie este remaparea, nu se schimba nimic doar softul, singura problema e ca trebuie sa pastrezi softul original iar cand te duci la service (revizie, defectiune, etc) pui la loc softul vechi.
Din punctul de vedere al masinii e mai buna varianta remaparii (practic powerboxul "pacaleste" calculatorul masinii, ceea nu e tot timpul benefic).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
liviu69189
post Oct 5 2006, 05:28 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 25-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.182



am inceput sa inteleg. Unde poti face schimbarea softului? Nu vreau sa puna mana pe masina mea vreun afafic care spune ca stie ce face. softul se achizitioneaza de undeva anume? Exista firme anume? Multam pentru sfaturi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 6 2006, 08:26 AM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Liviu, raspunsuri concrete:

1= citeste Sticky-ul "Engine tuning", te vei lamuri despre cum se mananca flash-tuning-ul si nu numai

2= ai masina noua, iti recomand sa-i faci un rodaj ca la carte si sa te preocupe marirea performantelor dupa 7500 km

3= firme in bransa sunt multe. Iti recomand, ca pct de plecare, Dimsport, Aspad, TCM...dar Google iti poate oferi si alte surse.

Bafta!


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-164
post Oct 10 2006, 03:45 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 2-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 15.727



Pentru motorul de 1.9TDI 105CP, se poate face remapare si castigi ~30CP. Remaparea este facuta de Dimsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geroge73919
post Oct 13 2006, 01:43 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 17-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.912



din motorul d e vw 1.9 TDi de 131 mai poti scoate ceva din el cu remaparea ? sau asta e maximul din 1.9 fara modificari majore la turbo , injectoare ...


--------------------
Astra Caravan, 2000 DTI, 16V, 101 CP suficienti pentru 200 Km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 13 2006, 02:11 PM
Post #7


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Da, prin remapare ajungi la ~170CP. Apoi, poti face modificari hard daca doresti supliment. biggrin.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 13 2006, 03:04 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Si din cel de 150CP? Din cate stiu are un intercooler in plus si aceeasi turbina cu cel de 130 (VNT17)
Dar din cel de 160 de pe Ibiza cupra? Asta are pe langa intercooler (cred) si cativa psi in plus la turbo.
MAi pot fi tunerizate fata riscuri?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 13 2006, 04:13 PM
Post #9


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Da, intercoolerul mai mare (FMIC) si turbina mai mare ofera baza de plecare mai buna. Cu cel de 150/160CP faci saltul spre 200CP.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 13 2006, 06:09 PM
Post #10


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pus pe un Leon modelul anterior, eventual 4x4 devine interesant.. 200CP doar prin remaparem din cel standard de 150 sau 160?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Oct 14 2006, 01:19 AM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



Un coleg de-al meu are Leon I de 150 CP, tractiune fatza. In prima faza a sarit numai din remapare la 195 CP (cam agresiv, dar a fost dorinta lui), apoi a urmat un FMIC si o revizie noua de soft, acum are pe undeva la 210 CP. Deja pregateste alte modificari...
De asemenea, Ceky de la Dimsport e cunoscut si prin al lui Leon I de 150 CP tractiune integrala dus pe undeva la 220 CP.


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 14 2006, 09:35 AM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Si cam cat consuma o locomotiva din asta modificata? Da' pe bune, recunoaste cineva cinstit, fara sa recite pliante publicitare? Ca-s foarte multi care nu spun adevarul decat dupa vreo 4 beri, cat sunt lucizi masina lor consuma invariabil ~4.5l/100km....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 14 2006, 02:46 PM
Post #13


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Despre consumul lui Ceky nu pot sa-ti spun f multe (pot insa sa-l sun si sa-l intreb, daca doresti), insa masina mea, actualmente cu ~220CP, consuma 8-9% combinat. Daca ajungi in tara vreodata, iti fac o proba de drum! arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 14 2006, 02:59 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Abia astept :romania:
8-9 combinat ia probabil si un diesel la aceeasi putere. Chiar si asam eu as pune-o pe GPL smile.gif Am vazut Fiat coupe 2L turbo de 220 CP pe GPL, si Saab 9-3 210 CP turbo pe GPL, NOU, vandut direct de concesionar.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 14 2006, 03:20 PM
Post #15


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



La cei 12.000km rulati anual de mine, GPL-ul nu se justifica. In plus, as pierde avantajul Octaviei: un portbagaj mereu disponibil la inghitit bagaje! biggrin.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-164
post Oct 16 2006, 10:03 AM
Post #16


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 2-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 15.727



QUOTE(MR28673)
Si cam cat consuma o locomotiva din asta modificata? Da' pe bune, recunoaste cineva cinstit, fara sa recite pliante publicitare? Ca-s foarte multi care nu spun adevarul decat dupa vreo 4 beri, cat sunt lucizi masina lor consuma invariabil ~4.5l/100km....


Iti pot spune consumul la masina mea SEAT TOLEDO 2.0TDI 140CP +REMAPARE = 180CP, pe ruta BUCURESTI - PARIS - NICE si innapoi, in total am mers ~6.000KM, iar consumul afisat de calculator a fost de 6.7, aici intra un mers nu tocmai linistit ( FLAT OUT destul de frecvent ), plus blocaje pe drum a la ROMANIA doar ca mai lungi ( unele au fost de 6 ore); deci eu zic ca am avut un consum bunicel, in plus masina mea este cam grasa are aproape 1.600KG la gol, nu are dinamica lui GOLF, fiind mai inalta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
six92152
post Nov 12 2006, 03:29 AM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 12-November 06
From: Cluj Napoca
Member No.: 92.145



se poate face fara probleme 1.9tdi 105 hp prin obd sau bdm , am facut deja cateva.

motorul asta este si pe Altea si Octavia , pe ocatvia cu fisierul original am masurat 95hp la roata cu g-tech iar dupa modificare 121hp.
bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
six92152
post Nov 12 2006, 03:33 AM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 12-November 06
From: Cluj Napoca
Member No.: 92.145



o sa fac un download pe pc la dynotest , firme sunt multe unde sa-ti faci asa cum spune lumea search Google smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlueWave
post Jan 4 2007, 10:35 PM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 10-May 05
From: undeva prin Bucuresti
Member No.: 46.539



sal,
si a mea e chipui-ta si cu consumul sta ok (7 combinat ce-i drept mai mult afara ... dar cand calcata cand pe cruise ...) . pt. info merge un www.upsolute.com ( parca aspad se ocupa de ei in ro)


--------------------
Octavia Combi Tour Elegance, 1.9 TDI 105kW ChipTuning by Upsolute, ASR, Climatronic, Cruise Control, Xenon, Proiectoare ceata, Kenwood Audio 450W... s-a vandut ...
Audi A3 1.9 TDI 88kW ChipTuning by TCM Turbo, ESP, Climatronic, Incalzire in scaune, Xenon, Proiectoare ceata , Symphony + Bose sound , (micul verde) ...
La buna vedere ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Jan 5 2007, 12:19 AM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



Ca sa nu fie dubii: la masinile VAG de generatie noua (Octavia II, Leon II, Golf V etc) exista un contor de reflash care numara de cate ori se rescrie un soft nou in calculator. Deci la masinile in garantie e mare riscul pierderii garantiei din aceasta cauza. Chiar daca se rescrie softul original, acest contor incrementeaza si nu poate fi pacalit. Am servit un client in acest sens cu un powerbox - e cea mai sigura solutie pt garantie. Se demonteaza in 5 minute inainte de vizita la service.


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd May 2024 - 04:55 AM