IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Modificarea cutiei filtrului de aer (audi A4)

This topic is about Modificarea cutiei filtrului de aer (audi A4), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Modificarea cutiei filtrului de aer (audi A4)
HalbaSus
post Sep 23 2006, 04:19 PM
Post #1


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Iata despre ce ar fi vorba (poza e de la un 1.8T):



Cu alte cuvinte, baietii au decupat partea de jos a cutiei filtrului de aer (deci aerul care e tras pe acolo trece obligatoriu prin filtru) au dat niste gauri in aripa iar aerul e tras deasupra rotii dreapta fata... au montat si o plasa de sarma si o plassa de tantari ca sa evite intrarea apei/mizeriei).

Despre aceasta modificare puteti citi vre-o 28 de pagini de forum aici, dar cum nu cred ca o sa aveti timp si chef fac eu un rezumat.

- Toti cei care au facut modificarea au observat o imbunatire a sunetului (irelevant pentru mine, am diesel).
- Toti cei care au facut modificarea au observat o imbunatatire a timpului de raspuns a acceleratiei la turatii medii.
- Foarte multi au observat o scadere a puterii "low-end" (adica sub 2500 rpm - la benzinare) - chestie pe care am observat-o si eu la opelul meu dupa ce i-am pus filtru conic, dar daca vroiai demaraj "ca lumea" rezultatele prin "power launch" (adica pornirea cu motorul turat) erau mai bune.
- Unii au observat o usoara pierdere a puterii aproape de linia rosie.
- Unii au sustinut ca modificarea e total inutila deoarece scade presiunea cu care e impins aerul in cutia filtrului de aer... altii au sustinut ca este irelevanta presiunea cu care e "fortat" aerul in cutie atat timp cat ai o turbina care oricum "suge" mai mult decat poate sa "impinga" aerul.
- Nimeni nu a avut probleme cu apa, filtrul de aer a ramas uscat chiar si in conditii de ploaie torentiala, probabil fiindca apa de pe roata e aruncata in spate nu perpendicular in sus... de asemenea intre aripa si cutia filtrului sunt cativa cm distanta, iar daca mai e si o plasa care sa reflecte apa modificarea nu pare periculoasa din acest punct de vedere.

Ce vreau eu:
- Nu ma intereseaza sa castig mai multi cai putere, am deja o putere decenta obtinuta prin chip, +/- cativa caluti sunt irelevanti si aproape sigur nu i-as simti.
- Uneori am senzatia ca motorul se "sufoca", nu poate trage suficient aer de afara cat ar dori turbina... desigur e vorba de o senzatie "empirica" nu am date care sa sustina acest fapt, am observat ca aceasi senzatie de "sufocare" o poate provoca traction controlul, asa ca nu as baga mana in foc ca e vorba de lipsa de aer... oricum, mi-ar placea ca motorul sa respire mai usor.

@f1anatic, tu ai motor turbo si cutie modificata... ai si ECU modificat... astept pareri.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th May 2024 - 07:11 AM