Unde vrei sa ai cuplul ? |
This topic is about Unde vrei sa ai cuplul ?, the author, f1anatic, wrote about: Sint curios unde se afla preferintele membrilor Masini.ro. Am posibilitatea sa efectuez un upgrade la masina care imi va da mai mult cuplu intre 2500 ... To read more just scroll down
Unde vrei sa ai cuplul ? |
Sep 14 2006, 04:14 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Voi ce ati alege ? Eu m-am decis. Sint curios ce ati alege voi si cum interpretati voi. Ideea ar fi cam asta; dyno graph de mai jos este reprezentativ pentru problema mea dar NU este pentru reglajul meu. Pe cel corect, il am pe laptop...care e la servici. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Sep 14 2006, 04:16 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
graficul
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Sep 14 2006, 04:18 PM
Post
#3
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
eu as prefera pe plaja cat mai mare. pentru comoditate
-------------------- |
|
|
Sep 14 2006, 04:23 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 14 2006, 04:31 PM
Post
#5
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
de ce ? pentru atunci cand am nevoie de putere o sa turez masina si o sa o tin in ture -------------------- |
|
|
Sep 14 2006, 04:48 PM
Post
#6
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
cum are mah "o groaza" de cuplu jos ? parca incepea de pe la 3000+
iar acum l-ar duce de la 2500. plus ca parca nu ducea masina pe pista. plus ca tu vorbesti de putere la high range iar el de cuplu. da, ii scade cuplul pe plaja 5500-7500 da' doar nu-i scade si puterea in biscuitii mei, ca nu face downgrade ci upgrade. -------------------- |
|
|
Sep 14 2006, 04:55 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ba scade, nu poti la aceeasi turatie sa ai cuplu mai mare si putere mai mica
Insa ceva scartaie in datele problemei. Diagrama nu seamana cu povestea... in diagrame, cuplul e mai mare peste tot. Si castigul de cuplu din diagrama nu e uniform pe toata plaja. Si in plus, e imposibil sa ai 40nm in plus pana la 5500rpm si brusc 20nm in minus de la 5500 rpm in sus... Ar insemna ca una din curbe sa fie discontinua rau iar turatia asta de 5500 un fel de singularitate Eu astept diagramele pe bune, pe alea care le are F1 pe laptop inainte sa-mi dau cu parerea. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 14 2006, 04:57 PM
Post
#8
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
QUOTE(MR28673) Ba scade, nu poti la aceeasi turatie sa ai cuplu mai mare si putere mai mica
ma refeream la puterea maxima. -------------------- |
|
|
Sep 14 2006, 05:02 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai io ce spun, ceva din date e neclar. Scade probabil puterea (si cuplul) fata de versiunea care o are acum, insa ramane aceeasi fata de cea stock. De asta zic sa asteptam sa vina cu diagramele pe bune
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 14 2006, 05:06 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 246 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.054 |
Am votat pentru plaja mai joasa de turatii, da nu cred ca trebuie sa ma luati in seama: eu n-am dus-o niciodata pe linia rosie :angel:
-------------------- Ford Mondeo 2003, 2.0 TDCi, 115 CP +20%/30%
I focking hate pikeys (a.k.a. aia din partidul ala PeNaL)!!! |
|
|
Sep 14 2006, 05:55 PM
Post
#11
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
In poza la care am pus-o trebuie sa comparati linia intrerupta - - - - - cu cea solida albastru inchis ____ Albastru deschis e stock.
Nu este vorba de stock. E vorba de doua harti la ECU diferite intre ele si complet diferite fata de stock. Peak horsepower (puterea maxima) este aceeasi insa cu noul reglaj la turatzii ridicate puterea scade, dupa cum scade si cuplul. Eu m-am decis pentru mid-range. De fapt pot spune ca putere la turatii inalte se practica numai pentru masinile normal aspirate. Da - se aplica si la turbo...dar pina la coada depinde ce vrei sa faci cu masina. Daca mergi la "drag racing" - faci liniute pe "linie dreapta" - vrei top end. Saca esti pe "circuit" sau pe strada, cu curbe si alte vrajeli...vrei mid-range ! Plus, nu am asa mare cuplu la turatii mici pe cit credeti voi ! -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Sep 14 2006, 06:09 PM
Post
#12
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
deci george, deci da, deci tre sa dai berea
-------------------- |
|
|
Sep 14 2006, 07:50 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
La fel as fi ales si eu. Pierderea de putere de pe diagrama aia e oricum pe panta descrescatoare a puterii. Varful de putere pare identic, pe undeva sub 5500 rpm. Castigi putere la turatii joase si pierzi la turatii la care oricum nu prea merita sa te duci pentru ca oricum nu castigi nimic.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 15 2006, 07:14 AM
Post
#14
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nu poti sa ai cuplul mai mic decat il am eu , iar ce am eu e suficient pentru aglomeratii
-------------------- |
|
|
Sep 15 2006, 08:42 AM
Post
#15
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Am votat Mid Range : utilizarea cotidiana a masinii inseamna 2000-4000 rot/min, deci un cuplu mare (implicit si putere mare) pe plaja intermediara ajuta din plin, adica 2500-5000rot/min cum ai zis tu.
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Sep 22 2006, 08:36 AM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 5-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.030 |
Si eu tot midrange am votat.
Si sunt de aceeasi parere cu Doru in ceea ce priveste utilizarea cotidiana a masinii. -------------------- Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D Octavia II 2.0 TDI |
|
|
Sep 22 2006, 10:11 AM
Post
#17
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu raman la parerea mea , top
-------------------- |
|
|
Sep 22 2006, 07:19 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Si eu am votat ca toti ceilalti, mid range... nici macar pentru o masina care concureaza in F1 nu stiu daca ar fi benefica o modificare care sa afecteze doar top range-ul... iar cum noi vorbim de masina de zi cu zi... e clar ca puterea pana in 5500 rpm conteaza...
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 23 2006, 12:29 PM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 19-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.162 |
Atata timp cat e vorba de masinile noastre cu care mergem zilnic puterea la turatii mari nu ai avea unde sa o folosesti decat f rar, deci destul de inutila in cazul nostru
-------------------- |
|
|
Sep 23 2006, 03:13 PM
Post
#20
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(G e o r g e) eu raman la parerea mea , top
Care o fi glumetul care a votat ca o vrea la top ? Ii facem Legacy-ul normal aspirat a lui George sa sa tureze pina la 12,000 rpm. Iar eu cu linia rosie la 7000. Care credetzi voi ca invinge pe un circuit - cu cifre de cuplu, putere egale (el la 10000 rpm, eu la 5500 rpm). -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 08:38 PM |