expolatare dura forester 2.0x |
This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
expolatare dura forester 2.0x |
Sep 8 2006, 07:26 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
1. cum se comporta la o exploatare fara menajamente, constanta in timp? ca sa va faceti o idee despre ce inteleg eu prin "fara menajamente": cu masina actuala - una de clasa mica - am facut 120.000 km in doi ani si jumatate (in conditiile in care in ultimul an jumate am avut si o alta masina cu care am mers in we), in regim "sportiv" on si of road, adica pe autostrada nu scade sub 5500 de turatii, drumurile forestiere pe care am bagat-o i-au determinat aparitia in 4WD magazin, am batut toata europa si nu numai in concedii cu lada de bagaje pe acoperis etc. sigur ca si foresterul va rezista, problema e cu ce costuri, mai ales ca revizia e la 10.000 si nu la 15.000 iar ora de manopera aproape dubla ca in prezent. pica ceva la ea in mod special care sa implice niste costuri pe care sa le putem numi foarte probabile pe langa aceste revizii? 2. sunt probleme cu gasirea anvelopelor de iarna (pt jentile din aliaj din standard) sau in general cu gasirea anvelopelor? 3. tinichigeria cum este la servisul autorizat (ala care o fi, va rog nu mai reluati disputa radacini vs. smt :wave: ) ma refer mai ales la cazurile in care e necesara inlocuirea pieselor. din nou, exemplu: la masina actuala am schimbat 4 parbrize, 3 faruri, 2 aripi fata, un stop si de patru ori a fost necesar sa mi se indrepte capota portbagajului si de 2 ori aripa spate. 4. cum se comporta pe viraje in coborare. ma refer atat la stabilitate cat si la frane dat fiind ca pe spate are tamburi mii de multuimiri |
|
|
Sep 19 2006, 11:22 AM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
5. motorul 2.5 TURBO de la subaru a primit premiul motorul anului !
amandoua sunt fiabile , DAR!!! motoarele turbo trebuie menajate pana isi ating temperatura optima de lucru , si apoi trebuie avut grija sa se raceasca turbina cand le opresti . orice subaru va rezista cu stoicism si te va sluji cu incredere DACA ai grija de el . il exploatezi corespunzator, faci reviziile la timp , bagi benzina buna samd forester 2.0X are reductor pe cand forester 2.5XT nu are . DAR ARE putere cu nemiluita . 6. consum REAL in conditii de drum normale , bucuresti si afara . in primul rand conteaza FOARTE mult stilul de condus . foresterul 2.0Xeste o masina linistita onroad , are un demaraj ok dar nu dus spre sportivitatea pura pe care o arata foresterul XT . acesta din urma are un demaraj la fel de mic ca un WRX , un 6.0 pana la suta spune multe pe strada . am zis aceste cuvinte de inceput ca sa stii pe unde stai . cu un 6.0 la demaraj , PUTINE masini iti fac fata oriunde . aceastea fiind zise : forester 2.5XT : oras mers la consum : undeva la 13% oras mers normal , undeva la 15% . oras mers grabit , undeva la 18% oras mers sportiv , undeva la 20-25% afara: la 90-100 la ora: nu stiu afara : 140-160 : in jur de 8-9% peste: depinde pana la 20% forester 2.0X : iei cifrele de mai sus si scazi cam 10-20% -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 08:48 PM |