IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Costica101668 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Costica101668
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 14-March 07
Profile Views: 331*
Last Seen: 14th September 2007 - 07:41 PM
Local Time: May 11 2024, 11:00 PM
49 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Costica101668

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
9 Sep 2007
Am inteles ca SUV-urile sunt rele, dar nu ma pot abtine. biggrin.gif
Acum am Land Cruiser. Asa ca apreciati eforturile! smile.gif

Nu exclud alte variante (pe care le nu le am acum in minte, asa ca accept sugestii).
Criteriile mele ar fi urmatoarele:

-buget aprox.30.000 DDP
- garda la sol mai mare decat media (+17,x). (ma duc la pescuit si pe alti coclauri relativ des si inopinat). Ceva scuturi solide pe la baia de ulei ar fi ideal
- cutie in 6 trepte (multe drumuri pe autostrada)
- diesel (fac 35.000-40.000 km/an)
- o tin maxim 2 ani.
Acum variantele la care m-am gandit.

A6 Allroad.
Superb. Second hand, ca la 30.000 nu e loc de noua. M-am urcat in unul si m-am indragostit. Evident, varianta mai veche.
Nu stiu daca exista variante de scuturi de montat pe sub ea. Si nici nu am apucat sa cercetez pe la vreuna de pe strada.
Minusuri: nu am de unde sa ma documentez despre problemele modelului.
Stiu ca piesele sunt foarte scumpe. In special amortizoarele & stuff.
La 30.000 nu prea imi vine sa joc la loz in plic.

Outlander
Motor VW tdi de 2l. Cel mai probabil decent. Tot vad lume care se plange ca s-ar da la ulei. Nu prea cred. O gramada de producatori au optat pentru motorizarea asta. Mai degraba propaganda detinatorilor nemuritorului 1,9 tdi.
Avantaj: experienta Mitsubishi 4x4 si un look fresh.
La 30.000 DDP - varianta intense. OK!
Dezavantaj: nu imi place interiorul. Parca saracacios, ieftin.
Privit de departe arata a SUV. Dupa ceil vezi dedesubt , iti vine sa il ti pe sosea.

Octavia Scout.
Acelasi motor ca si pe Outlander. Din pacate si cam acelasi pret. Mi se pare scumpa PT O SKODA (adica tot vreo 30.000 cu ceva optiuni). Totusi, costa dublu fata de varianta de baza.
Avantaj: service ieftin si scuturile de dedesubt.
Parca interiorul e putin mai frumos decat la Outlander.

O sa ma mai documentez o luna - doua.
Nu ma grabesc foarte tare. decat cu info despre A6. Am rugat pe cineva sa se uite dupa unul mai acatarii prin Germania.


Va multumesc anticipat pentru sugestii!
8 Aug 2007
am nevoie de cateva opinii, care sa ma ajute sa ma hotarasc in legatura cu ce anvelope sa folosesc. Multumesc anticipat!

Situatia de fapt:
Am o Toyota Landcruiser pe care o folosesc 85% pe sosea si 15 la suta la pescuit (cel mai rau noroaie si pietre mari).

Momentan e incaltata cu 3 anvelope Pirelli Scorpion SRT (cam duse) si un Bridgestone Dueler (rezerva, veche din 2000). 265/70/R16
Unul din Pirelli are de vreo 3 luni un cui infipt, pe care nu am catadicsit sa il scot. :bash:
Sambata, cand mergeam spre Pestera a, facut o explozie la unul din cauciucurile Pirelli. Noroc ca a fost pe spate. Am calcat pe un bolovan care s-a spart sub cauciuc si s/a transformat intr-o piramida de piatra. A facut o gaura de intra o mana de copil prin ea. Ceasul rau - pisica neagra.

Acu tre sa o incalt din nou. Ofertele ar fi:

Din targ:
Goodyear Wrangler hp - 450 RON

Bridgestone Dueler 840 - 475 RON

Matador mp71 - 365 RON - nu cred ca merita.


pe anvelope.com.ro nu e nimic pe stoc si nici in tara. Preturile ar fi fost ok, vand Goodyear, insa stoc=o


Intrebari:
1. Inafara ca cei din targ sa vrea sa imi vanda o anvelopa de vreo 3 ani (pe care nu o s-o iau), ce altceva s/ar putea intampla rau daca iau din targ.

2. Cam ce alte variante as avea.

Daca se poate cu vre-un rapsuns azi.....ca maine tre sa plac la C-ta si nu as vrea sa fac excursia fara roata de rezerva (mai ales ca o asteapta si niste plimbari pe la pescuit).

Meric inca odata!
26 Jun 2007
de curand mi-am luat o Toyota Land Cruiser 90. Fabricatie 2000.

Acuma toate bune si frumoase....numai ca masina nu e chiar in perfecta stare. La servicele Toyota de pe Splai mi-au spus ca pierde lichid pe la garniturile de la caseta de directie. Inca nu sunt convins ...dar inca verific nivelul...

Mi s-a spus ca ei recomanda schimbarea casetei (2000 EUR+ TVA caseta) + manopera.
Pe de alta parte siu ca acele garnituri se pot inlocui. Dar, conform celro de la serveice, lucrarea nu prezinta garantie. cica s-ar putea sa fie bratul mancat. Nu prea inteleg cum vine asta.

Dar parca nu as da din prima 2500-3000 EUR fara sa mai cercetez.

Ce ziceti, se preteaza la reparatii?
11 Jun 2007
am tot cicit pe forum ca vechiul propulsor era mai "bun" (adica mai fiabil, mai economic, nu consuma ulei, etc...).

Chiar se poate stabili in mod clar o astfel de diferenta. Mi se pare greu de crezut ca, desi toti producatorii apar cu dieseluri din ce in ce mai bune, Vw sa faca unul mai prost...

Astept si eu cateva comentarii, sa stiu....ma grabesc sa mai prind un 1,9 tdi sau pot linistit sa merg pe varianta noua!

Scuzati, am mai intrebat si la sectiunea tehnica, dar, din pacate fara rspuns!

Merci!
6 Jun 2007
La momentul actual al evolutiei noului propulsor, este acesta un pas in spate fata de generatia precedenta (1,9 - unde am inteles ca varianta de 131 CP este chiar un standard in materie).

Am tot citit ca ar consuma ulei (cel de 2,0 l), ca ar fi cam gurmand....etc.
Ma indoiesc totusi, ca in plin avant al tehnologiei diesel, Vw sa faca motoare din ce in ce mai proaste.
Iar altii, ca Mitsubishi, sa le ia de bune...


Cat naiba ulei o putea sa manance?
Last Visitors
Costica101668 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Costica101668.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 05:00 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here