Calitatea masinilor: germane vs japoneze |
This topic is about Calitatea masinilor: germane vs japoneze, the author, G e o r g e, wrote about: hai sa fim seriosi . ia da o fuga mataluta si urca-te intr-o seria 1 de baza . apoi da fuguta si urca-te intr-un accord de baza sa vezi diferente acol ... To read more just scroll down
Calitatea masinilor: germane vs japoneze |
Aug 17 2006, 07:18 AM
Post
#1
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ia da o fuga mataluta si urca-te intr-o seria 1 de baza . apoi da fuguta si urca-te intr-un accord de baza sa vezi diferente acolo ! o masian de 20 000 cip ( cat o seria 1 daca luam benzina ca 120d e mai scump cu vreo 10%) sa aibe plastice de tot rasul peste tot. tapiserie de material ordinar ca pana si la logan gaesti ceva mai bun .. samd . impulse , te inteleg, dar fi obiectiv. daca zici ca un bmw de 50 000 cip are materiale mai bune ca o japoneza de 20 000 cip , atunci te cred si se poate sa ai si dreptate . dar la bani apropiati japonezele au materiale mai bune . -------------------- |
|
|
Aug 17 2006, 07:40 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
George a scris:
QUOTE dar la bani apropiati japonezele au materiale mai bune .
ia da mataluta o fuguta la Honda Accord, scoate-o la soare si uita-te nitel ce culoare are plasticul de pe prag si ce culoare are continuarea lui de pe stalpul interior. Ai sa constati ca nu prea seamana... Uita-te apoi la trapa si vezi cat de bine si cum este taiata tapiseria care imbraca trapa interioara.... dar lasa, ca o sa fac eu poze si le pun aici ca sa fie concludent. La aceeasi bani neamtul iti ofera un plastic excelent care nu sufera comparatie cu japoneza. Ca sa nu mai amintesc ca are bunul simt de taia frumos materialele; japonezul ar putea face acelasi lucru macar acolo unde se vede.... |
|
|
Aug 17 2006, 09:01 PM
Post
#3
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
QUOTE(Impulse) La aceeasi bani neamtul iti ofera un plastic excelent care nu sufera comparatie cu japoneza.
impulse, hai sa nu generalizam ca iti fac imediat comparatie intre golf si corolla mea. nu de alta, dar le am pe ambele in familie. pot sa pun si skoda octavia daca vrei (ca tot o lauda unii ca e nemteasca) ca si de asta detinem (da, stiu, sint oaia neagra a familiei ). si iti identific usor diferentele - incepand cu tapiseria, plasticu de pe fetele usilor, materialul de pe bord, greierasi etc. nu mai trebuie sa spun ca japoneza sta mai bine la aceste capitole, nu? nu ma leg de accord vs omologu ei german ca nu le detin si nu vreau sa mai vorbesc de masini pe care nu le-am condus cateva mii de kilometri, dar sa nu generalizam ok? si ca sa fiu ontopic - inima zice alfa. modelu asta de la alfa chiar e reusit. atrage cu toti porii sa fie condusa si detinuta. alfa sau honda, alegerea nu poate fi una proasta (daca diferenta de bani nu este un factor important) -------------------- |
|
|
Aug 17 2006, 09:16 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE La aceeasi bani neamtul iti ofera un plastic excelent care nu sufera comparatie cu japoneza. Ca sa nu mai amintesc ca are bunul simt de taia frumos materialele; japonezul ar putea face acelasi lucru macar acolo unde se vede....
Sa nu generalizam, acum vre-o 2 saptamani am dus un prieten la reprezentanta VW sa-si recupereze Polo-ul de la service. Si cum mecanicii au intarziat un pic am avut timp sa ma joc cu masinile expuse. Cel mai mult m-a surprins un Passat varianta Highline cu o tona de optionale. Intreaga consola centrala era acoperita in ceva care parea la prima vedere aluminiu... dar ce sa vezi... era plastic exact ca pe forduri sau pe japoneze... am crezut ca macar dungile acelea laterale sunt din metal (ca la audi-uri)... dar cand le-am apasat cu degetul nu doar ca nu erau din aluminiu dar au produs si un zgomot asemanator cu cel produs atunci cand te asezi pe o cutie de tictac goala... m-ar mira ca dupa cateva mii de mers pe plaiuri mioritice respectivele plastice sa nu produca niste greierasi subtili ... "pielea" din interior era doar pe lateralul scaunelor (si nici pentru aceea nu bagam mana in foc... nu semana cu pielea din audi-ul meu de 6 ani care chiar daca nu arata ca noua e evident ca niste vaci au murit in procesul de fabricatie ) in rest era "alcantara" care e defapt un material sintetic (desigur exista si tapiterie realizata integral din piele dar mi se parea mult cat cereau pentru cativa cm de piele naturala)... Cu alte cuvinte nu exista diferente semnificative de calitate intre germanul "de rand" (cu mentiunea ca vw passat e o masina "premium wannabe") si japonezul de rand. Desigur marcile premium ofera mult mai mult, dar la un alt pret... si e vorba nu doar de marcile premium germane ci si de celelalte marci premium: jaguar, lexus, infiniti, volvo, alfa, etc... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 17 2006, 09:33 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
Consider ca tot fotografiile vor fi relevante asa ca voi reveni cu ele. QUOTE nu mai trebuie sa spun ca japoneza sta mai bine la aceste capitole, nu?
Nu, nu trebuie pentru ca nu ai dreptate. Nu are rost sa umblati cu abureli. Ce an este VW si ce an Corolla? cati km are VW si cati Corolla? A fost VW numai in service specializat sau a umblat si pe la "service-uri de cartier"? Amandoua au fost cumparate de noi si intretinute identic ? Au avut destinatii identice sau Corolla era de concediu si VW de adus cartofii? NU EXISTA GRAD DE COMPARATIE INTRE ELE! Period! da vin cu pozele. |
|
|
Aug 17 2006, 09:44 PM
Post
#6
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Impulse are dreptate cand vorbeste de calitatea marcii BMW! :wave:
Dar cand spune ca VW este incomparabil peste Honda, Toyota ,Subaru ma tem ca greseste! Umila mea parere! -------------------- |
|
|
Aug 17 2006, 11:21 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
De acord cu Legionaru, VW nu e bmw si nu e nici macar audi... cred ca si in ipoteza in care ar putea fara efort (financiar) sa faca vw-uri perfecte (fara plastice ieftine si fara imperfectiuni) tot nu le-ar face pentru ca si-ar trage singuri un genunchi in testicole faultand vanzarile audi-ului.
Eu am in familie un VW Sharan cumparat de nou, intretinut la reprezentanta, nu a fost foarte exploatata a fost mai mult masina de concedii... din 2002 pana acum a facut vre-o 40.000 dar de pe la 20k au inceput sa apara diverse probleme enervante (pe care le-am mai amintit pe alt topic), un prieten are un polo care pe langa diverse probleme mai are si un mega-greieras cauzat de o imbinare a bordului (solutia plastic pe plastic). As putea sa continui cu alte exemple dar consider ca nu sunt asa relevante. Iar daca vei merge intr-un showroom vw sunt convins ca vei gasi multe lucruri care nu iti vor placea, oricum ideea de a baga toate masinile germane de la opel corsa la porsche 911 in aceasi oala spunand ca toti ofera calitate superioara japonezelor e gresita. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 18 2006, 12:15 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
QUOTE(Legionaru') Impulse are dreptate cand vorbeste de calitatea marcii BMW! :wave:
Dar cand spune ca VW este incomparabil peste Honda, Toyota ,Subaru ma tem ca greseste! Umila mea parere! Nu am spus nicaieri ca VW este INCOMPARABIL peste cele enumerate de tine. In primul rand textul tau este general, "incomparabil peste" facand referire la mai multe aspecte in ceea ce priveste o masina printre care si fiabilitatea, trasatura la care VW nu exceleaza. ma refeream la calitatea materialelor folosite. Probabil ca un Polo nu este dotat cu materiale foarte bune dar VW are bunul simt de a le pune macar la aceeasi nuanta. Sau avea... ca tot am promis fotografii: Honda Accord 2006 - plasticurile de pe prag si stalp fata.
Attached File(s)
|
|
|
Aug 18 2006, 12:16 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
|
|
|
Aug 18 2006, 12:20 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
Exista fabricanti care fac apel la nuante. Se poate face asta foarte frumos si sunt de acord cu crominanta compusa numai cu conditia sa fie simetrica.
Attached File(s)
|
|
|
Aug 18 2006, 12:26 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
Trapa interioara, sau cum se taie materialul in stil japonez la o masina de 45.000$. Consider ca cel putin acolo unde se vede ar trebui sa fie facute macar acceptabil. Barem din bun simt... Nu de alta, caci putini sunt cei care stiu cum le este lucrata masina pe dinauntru dar macar pe dinafara...
Attached File(s)
|
|
|
Aug 18 2006, 10:37 AM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 30-June 06 From: Bucuresti Member No.: 81.191 |
Sa va spun despre exp. mea dintre jap vs ger. Am mers acum 1 sapt in Grecia. Eu cu o Avensis 1.8 (20K) si un prieten cu BMW 330i (45K).
Nu va spun despre tinuta de drum , motor, etc. ptr ca nu sufera comp. Plasticele..evident mai bune la BMW , finisarile de asemenea, dadea impresia de o masina mult mai bine inchegata. Dar si BMW-ul (apropo, masinile au doar cateva luni , doar service aut, etc., pana in 15K km) are greierasi, iar mocheta de pe jos e de toata jena. Si chiar la banii aia bordul pare mai auster ca la Avensis. Deci in concluzie daca as avea un venit de 100K pe an as lua BMW, dar la raport calitate pret eu zic ca Toyota cel putin castiga detasat. Just my 2 cents... |
|
|
Aug 18 2006, 01:30 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
George, adu si pozele de pe "calitatea costa" ca tot aceeasi problema este abordata si acolo. Eventual threadul.
Domnule Mihai despre ce BMW este vorba cu mocheta aia? Poti se ne spui ce inseamna toata jena? Nu de alta dar BMW are intr-adevar mochete foarte bune. Ca este murdara este una (depinde cine tine masina) si ca este de calitate proasta este alta. O fi bordul auster dar mie imi place. Este un aspect care tine de gustul fiecaruia si nu are nimic de a face cu calitatea. Nu le amesteca caci sunt lucruri diferite. Despre greierasi: eu personal nu am auzit niciodata un BMW avand greierasi si cred ca lucrurile ori sunt impinse prea departe ori declaratiile nu au nimic la baza. Doar spre informare: BMW are cantitati intregi de bureti sub "n" componente. Cine a desfacut la viata lui un BMW stie cam cum sta treaba. Desfaceti de exemplu consola din spate de sub luneta la cea "made in Japan" si apoi la bavareza. Faceti cate o fotografie si sa le vedem. Daca mi se mai iveste ocazia o fac eu. Dupa pret (45k - Euro probabil) mi se pare ca este vorba de noul 330i. Daca detaliile date se refera la aceasta masina da-mi voie sa refuz categoric postarea ta si sa o consider minciuna crasa. E46 avea mai multe componente interioare si nu avea greierasi insa are cea noua care este "austera" cum zici tu - deci mai simpla si foarte bine inchegata. Sa fim seriosi monsieur! :ntz: Si daca vreau sa aud ceva cu toate cele inchise, tot nu reusesc sa sesizez altceva in afara sound-ului specific BMW. La punctul mort masina ruleaza ca un vis fara sa chitcaie sau sa cracneasca chiar si atunci cand dau in cate o groapa. Si da, sunt foarte pretentios. |
|
|
Aug 18 2006, 03:56 PM
Post
#14
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Impulse) Despre greierasi: eu personal nu am auzit niciodata un BMW avand greierasi si cred ca lucrurile ori sunt impinse prea departe ori declaratiile nu au nimic la baza. Doar spre informare: BMW are cantitati intregi de bureti sub "n" componente. Cine a desfacut la viata lui un BMW stie cam cum sta treaba. Desfaceti de exemplu consola din spate de sub luneta la cea "made in Japan" si apoi la bavareza. Faceti cate o fotografie si sa le vedem. Daca mi se mai iveste ocazia o fac eu. La punctul mort masina ruleaza ca un vis fara sa chitcaie sau sa cracneasca chiar si atunci cand dau in cate o groapa. Si da, sunt foarte pretentios.
Si eu care credeam ca BMW-urile au sistem de evitat gropile. Sa fim seriosi...orice masina pe care o scotzi pe strada o sa dea de gropi, pietricele, drumuri neasfaltate (sau ma rog in curs de asfaltare). Intrebarea este CIND va scirtzii un BMW comparat cu o Japoneza...NU DACA ! Nimic nu e nemuritor...nici macar BMW-ul ! Si BMW-ul are pop-it pins si suruburi care se desfac, crapa, se slabesc pina la coada ! Si daca faci tura zilnic, timp de vreo citeva saptamini pe soselele noastre in curs de reasfaltare din Chicago...vei avea greierasi si in Maybach echipat cu anti-gravitatzie si electromagnetic floaters ! Daca incepetzi din nou cu poze la spatziile dintre bara si capota sau mai stiu eu ce gap pe la bord...chiar doveditzi ca ducetzi lipsa de preocupari intelectuale ! Nu conteaza de cine e vorba ca la ultimul thread nu au fost numai din BMW-crew care s-au lansat in poze ! Nu mi-e "rusine" nici cu ambitziile celorlaltzi ! George - man - ce itzi trebe' bre' discutzii pe tema asta ? Chiar daca ai cu cine discuta...tre' sa o si faci ! Ca nici noi pe ei...si nici ei pe noi nu ne vor convinge in vecii vecilor Amin ! asa ca mai bine fuman pipa pacii false decit sa razbelim' tot timpu' -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 18 2006, 04:43 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
e ca si cum am compara mere cu pere. masinile trebuie sa fie din aceeasi clasa, aceeasi categorie de pret si tot asa.
un LC in echiparea de top (sau lexus) nu se compara cu X5 in echiparea de top. evident ca LC-ul il va avea de departe din toate punctele de vedere mai putin top speed-ul. un M va cistiga in fata multor masini sport cu sau fara pretentii. |
|
|
Aug 18 2006, 10:42 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Ca tot veni vorba de lufturi si imperfectiuni... as vrea sa prezint niste poze... facute la o masina veche de aproximativ un an, cine ghiceste marca si modelul are de la mine o bere virtuala... imi cer scuze pentru calitatea pozelor (sunt facute cu telefonul).
Prima... in poza se vad doar chederele care se imbina... cu nimic, nici intre ele nici cu caroseria...
Attached File(s)
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 18 2006, 10:45 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Tot chederul usii, in partea opusa... reamintesc ca masina are mai putin de un an si nu a suferit nici un accident:
Attached File(s)
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 18 2006, 10:45 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Aug 18 2006, 11:06 PM
Post
#19
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
da cu trapa nu are probleme? ca pozele sint de la a3-ul tau
-------------------- |
|
|
Aug 18 2006, 11:36 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Guerilla, te rog frumos... A3-ul meu e o masina perfecta... are probleme DOAR cu trapa
Hai ca dezvalui identitatea masinii... Impreuna cu un luft prin care mi-ar fi incaput degetul mic... initial am presupus ca asa a fost proiectata masina, din motive de aerisire, dar apoi am observat ca in cealalta parte distanta era muuult mai mica. Ahh... aproape ca am uitat... e vorba de un Ferrari F430... am mai incercat sa fac si niste poze cu interiorul care era "de toata jena" cum ar veni, cusaturi imperfecte, imbinari suspecte, etc... dar din cauza soarelui si a geamurilor nu am reusit. Oricum, greierasi n-o sa auzi in masina aia... nu din cauza ca nu ar exista... ci din cauza motorului care e la 20 de cm in spatele urechilor. Acum probabil veti zice ca Ferrari e super car, construit manual, ca e pentru pasionati, care vor doar performanta si ii doare undeva de imbinari, lufturi si alte maruntisuri... si veti avea PERFECTA DREPTATE... dar daca propietarul acestui ferrari poate dormi noaptea stiind ca masina pe care a dat peste 100.000 de euro e finisata mai prost decat un renault clio. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 10:44 AM |