IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Calitatea masinilor: germane vs japoneze

This topic is about Calitatea masinilor: germane vs japoneze, the author, Nicolae30758, wrote about: guerilla, totusi suntem cam off topic. subiectul era calitatea unora vs. altora. sigur ai putea spune ca problemele unor firme vin tocmai din calitate ... To read more just scroll down

38 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Calitatea masinilor: germane vs japoneze
Nicolae30758
post Oct 5 2006, 02:12 PM
Post #41


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 170
Joined: 13-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 30.751



guerilla, totusi suntem cam off topic. subiectul era calitatea unora vs. altora. sigur ai putea spune ca problemele unor firme vin tocmai din calitatea mai slaba a produselor lor. ceea ce nu e intru-totul adevarat. aici trebuie luati in considerare si alti factori: fiabilitatea, pretul, noutatile tehnice si nu in ultimul rand imaginea, politica de vanzari si de marketing si foarte important perceptia consumatorului. pana la urma totule se reduce la ecuatia "delivery vs. expectation" adica ce ti se livreaza de banii dati si care sunt asteptarile tale vs. aceeasi bani platiti, adica costul de oportunitate pe care fiecare il calculeaza cum crede de cuviinta si conform propriilor lui/ei perceptii. de aici si razboiul permanent de pe forum intre diferitii adepti ai diferitelor tipuri de automobile. totusi, ramanem ontopic si vorbim desprecalitate in tot ce inseamna ea dela lufturi (marota impulsivului biggrin.gif ) pana la design si calitatea tablei, sau incepem o discutie mai larga si fara finalitate dupa parerea mea.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Oct 5 2006, 02:31 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



despre devalorizarea japonezelor pe piata europeana:

sunt date din UK ( piata matura; date ale unei companii elvetiene -Eurotax-Glass de referinta in consulting-ul auto):

http://www.hondauk-media.co.uk/protected/r...06/39790hon.htm

intr-un singur segment liderul este A3, restul toate arata valori rezidual al japonezelor la fel sau peste germane. si mai mult, japonezele non-premium sunt peste germanele premium!

poate gasim date concrete si din Franta sau Germania.

piata germana este intr-adevar dominata de autohtone si nu e chiar de mirare. imediat sub ele urmeaza Toyota ( cred ca si asta spune ceva).


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Oct 5 2006, 02:44 PM
Post #43


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(Valentin50014)
QUOTE(air_wolf)
VAG si BMW pierd pentru ca si in germania, piata lor nativa, nu mai au aceleasi vinzari. de ce oare?

vorba lui guerilla, poti sa aduci ceva date?

Ai cumva idee care este primul model non-german de pe piata germana si pe ce loc se gaseste? Sunt curios cum iti poti justifica afirmatiile....

LE: ca sa vezi cat de documentat esti. Dintre toate marcile "germane", singurul care se confrunta cu o scadere a vanzarilor fata de anul trecut este Opel. Da-mi voie sa te parafrazez: de ce oare? biggrin.gif. VW se gaseste in topul cresterii vanzarilor.


hold your mustang, young man! biggrin.gif

datele de vanzari ale VAG sunt intr-adevar mai bune anul acesta ( si pt. Europa si in anul trecut) - dar pe ansamblu VAG este unul dintre marii bolnavi ai industriei auto: piata chineza au pierdut-o, in America de Sud sunt in recul. In America de Nord sunt aproape irelevanti. In Rusia nu au reusit sa se impuna ( Hyundai e lider de piata la importuri blush.gif ). singurele succese de piata sunt tari est-europene mici cu complexe de inferioritate ca Ro, unde opinia publica este inca putin educata si unde opinia "lucrul nemtesc e cel mai bun" ramane larg raspandita. Audi si Skoda sunt singurele marci cu profit. de fapt VW se pare ca a reusit in ultimele 12-18luni performanta negativa de a avea pierderi in contextul cresterii vanzarilor globale... blush.gif

VW nu prea mai este ce a fost acum 10-20 de ani.

BMW este singura companie germana care este robusta si profitabila si care are o dinamica de dezvoltare comparabila cu Toyota, Honda, Mazda si grupul Hyundai. aceste 5 companii sunt "tigrii" industriei auto in mileniul acesta.

Mercedes pare sa revina ( in iul-aug au redevenit nr.1 mondial in segmentul premium depasindu-si arhi-rivalul din Munchen) dar din nou sunt probleme la Chrysler.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63349
post Oct 5 2006, 03:09 PM
Post #44


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 476
Joined: 12-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.342



Sunt de acord ca masinile europene nu se vand bine in America. Sunt de acord iarasi ca masinile americane si japoneze s-ar vinde mai bine fara taxe vamale.
Dar, sa nu uitam ca regresul la nivel macro se gaseste tocmai in curtea unchiului Sam! Ca nu degeaba a devalorizat dolarul cu peste 30% in 3-4 ani.
Iar un Audi care se face in euro si se vinde cu 30000 euro in Europa, trebuie sa-l vinzi cu 40000 USD in SUA. Mai greu, nu?
Asa ca, hai sa nu mai vorbim de protectionism in Europa, bine?


--------------------
Subaru Outback black sportshift 165 CP

_______________________________________

"Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Oct 5 2006, 03:30 PM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



adevarul e ca un Audi sau BMW sunt mai ieftine aici decat in Germania. toti exportatorii catre America beneficiaza de un regim vamal tolerant. asta tine insa de filosofie economica. americanii au mers intotdeauna pe principiul ca e mai bine ca economia lor sa fie deschisa si ca este bine pentru companiile americane sa lucreze intr-un mediu concurential. si in mare au avut dreptate. In Europa curentul nationalist-protectionist a fost mult mai puternic in ultimii 20 d ani. iar rezultatele economice se vad - Franta si Germania au cunoscut si inca au o perioada de stagnare. tarile europene care au aplicat politici mai liberale ( UK, Spania, Irlanda) s-au dezvoltat mai rapid...


devalorizarea dolarului i-a lovit intr-adevar pe europeni, dar in ultimul an dolarul chiar s-a apreciat un pic vis-a-vis de euro.

banca Japoniei a continuat insa sa cumpere masiv dolari (ca si cea a Chinei) tocmai pentru a-si mentine moneda mai slaba comparativ cu dolarul si a-si sustine exporturile. asta a dat masinilor importate din Japonia un avantaj pe piata. acu' 1.5 ani cand euro ajunsese la 1.4$ si Banca Centrala Europeana a fost nevoita sa cumpere masiv dolari pentru ca erau ingrijorati ca exporturile europene in America se vor prabusi si au rugat Federal Reserve sa creasca dobanzile pentru a reechilibra raportul euro-dolar. ceea ce s-a si facut incet-incet.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63349
post Oct 5 2006, 03:47 PM
Post #46


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 476
Joined: 12-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.342



Audi si BMW pot fi mai ieftine in USA, dar numai din motive subiective, care tin mai mult de marketing. In Europa, singura taxa este TVA, care in Germania este 16%. Care, chiar in conditiile in care in USA am vorbi de taxe 0%, tot s-ar compensa pe undeva cu costurile de logistica.
Dar, pana la urma, vinzi la pretul maxim la care poti. Iar in USA acest pret maxim este mai mic.


--------------------
Subaru Outback black sportshift 165 CP

_______________________________________

"Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Oct 5 2006, 04:14 PM
Post #47


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



E X C E L E N T Iulian

Ti se potriveste de minune proverbul "unde dai si unde crapa".
Sincer, esti un adevarat maestru in a citi fraza de la dreapta la stanga si apoi de a scrie o pagina intreaga despre ceea ce a inteles tu din aceasta fraza. Nu mai revin asupra celor scrise.

P.S. Pe piata germana, primul model toyota este foate departe de top.

QUOTE(Iulian HondaFan)
singurele succese de piata sunt tari est-europene mici cu complexe de inferioritate ca Ro, unde opinia publica este inca putin educata si unde opinia "lucrul nemtesc e cel mai bun" ramane larg raspandita.


biggrin.gif
Iulian, aici e mai simplu decat in discutiile tehnice. Aici postezi un link si gata, ai lamurit subiectul.

VAG are o crestere a vazarilor in Europa (cea mai mare, dupa Fiat, de altfel) datorita pietelor est europene? blush.gif

In UE + cele 3 tari din zona libera, VW are o crestere a vanzarilor de 12 % (de exemplu Toyota, primul japp, are sub 6%). Romania si celelalte nici nu conteaza in aceasta statistica, Iulian.

QUOTE(Iulian HondaFan)
VW se pare ca a reusit in ultimele 12-18luni performanta negativa de a avea pierderi in contextul cresterii vanzarilor globale... blush.gif

iti admir cunostiintele financiare, alaturi de cele tehnice si, probabil, cele medicale.
Intrebare: pe ce te bazezi, pe fler?
Acum cateva luni prognozai falimentul aproape inevitabil al lui VAG biggrin.gif

Citeste raportul financiar al lui VAG, dupa care revin-o si povesteste-ne despre pierderile pe care le au
Daca inteleg eu bine acest raport financiar (chiar nu ma pricep), se pare ca profitul lui VAG din 2005 a fost depasit de profitul inregistrat in primele 6 luni ale acestui an. Da, dar asta este in contradictie cu cele spuse de Iulian. Unde sa fie adevarul? Hmmm :ban:

Daca tot suntem la discutia jappi vs nemti, de ce nu ne spui nimic de balanta financiara a lui Subaru. Sunt pe profit sau pe pierdere? blush.gif


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Oct 5 2006, 05:25 PM
Post #48


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



1) ma refeream la succesul pe piete emergente ( care sunt cele care vor decide viitorul industriei in urmatorii 20-30 de ani). vanzarile europene am recunoscut ca au crescut, dar asta e ciclul in afacere in Europa din anii '90. acum 2-3 ani era Renault in crestere acum e VW si Renault e in recul. fundamental ca e 19 si nu 18% nu e mare lucru. Piata vest-europeana este pe ansamblu statica. long term trend - este si a fost zero pt. VW de multa vreme. singurii care patrund sunt asiaticii.

2) ce ai de spus dspre valorile reziduale din UK?

3) nu am spus ca VW va da faliment. daca nu stii poti intra pe vwforum.com si citi posturile despre preluarea pachetului principal de catre Porsche. nu-mi atribui afirmatii pe care nu le-am facut.

4) io tin un ochi zilnic pe pietele financiare (investesc un picutz). iata ce zic cei care se ocupa de parta economica (nu stiam de rezultatele financiare pe Q2 care sunt mult mai bune, dar stiam de cele pe Q1; indiferent de asta Q2 2006 vin dupa 4-5 ani de scadere continua a actiunilor VAG si rezultat financiar mediocre care au si povocat schimbarile de actionariat de anul trecut; sa vedem ce va fi in q3 si q4):

QUOTE
Volkswagen is Europe's biggest car manufacturer. In the first half of 2006 its Western European market share rose to 19.5 per cent from 18.4 per cent in the same 2005 period. Sales of VWs and its brands including Audi, Seat, Skoda, Bentley, and Lamborghini, rose 7 per cent to 1.6 million. VW surprised investors with much better than expected earnings in the second quarter of 2006, but some observers declined to take the numbers at face value and searched below the surface for the bad news.

Morgan Stanley was impressed though.

"Bottom line: VW has posted a very strong result, demonstrating improvement in all geographic regions and with particular improvement at the VW brand group. VW is making real strides to put to rest the credibility of the 2008 operating (profit) target," said Morgan Stanley in a report.

VW has set an ambitious target for profits alongside its restructuring programme, saying it would quadruple 2004's pre-tax profit to $6.5 billion by 2008.

In late July VW announced that its second quarter net profit soared to $1.1 billion from $428 million in the same period last year, although this figure looks less impressive when you consider it includes a one off gain of $1.01 billion from the sale of its Europcar rental agency. deci fara vanzarea companiei de inchiriri rezultatele a fi fost negative!

VW reaffirmed its 2008 target of $6.5 billion pre-tax profit.

After the poor first quarter results, analysts speculated that VW was hiding some profits so that it could gain leverage over unions in its negotiations to slash the workforce and wages.

The latest numbers surprised investors, like Merrill Lynch, because VW had given strong hints that the quarter was not particularly conducive to profits.

Merrill Lynch pointed to the impressive performance at the VW brand, where operating margins rose to 4.3 per cent in the second quarter, after 1 per cent in the first quarter and 1.7 per cent a year earlier.

"That (VW) division out-earned the Audi brand group, and its Q2 margin was well over twice the combined first half margins of the automotive divisions of Peugeot-Citroen (1 per cent) and Renault (1.6 per cent)," said Merrill Lynch.

But problems are mounting.

"These were strong quarterly results, and made uncomfortable reading for bears of the stock such as our selves. They do not however in our opinion answer the inevitable question as to their sustainability," Merrill Lynch said.

The results benefited from new models like the Passat, the new Jetta, Fox, Skoda Octavia and Skoda Fabia.

"The comparisons get harder from now on, and VW by its own admission, has little in the way of new product to maintain momentum into 2007," said Merrill Lynch, which retained its "sell" recommendation on VW shares.

Deutsche Bank was also in the spoilsport party, after musing warmly about VW's performance which was helped by improved sales.

"We remain more cautious about the outlook for 2007. We project declines in all Volkswagen's major markets - and therefore negative top line (sales) development for VW in Germany and the U.S.," Deutsche Bank said.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Oct 5 2006, 05:42 PM
Post #49


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



1. in parte sunt de acord. VAG a pierdut initiativa pe celelalte piete, e adevarat, dar nu se afla in dificultate cum se afla altii. De asemenea, este adevarat: profitul lui VAG este jenant in comparatie cu cifra sa de afaceri... dar lucreaza la asta

2. nimic nou, era de asteptat. ai mai postat linkul cu pricina. Piata britanica este cea mai "americanizata" piata europeana. Cred ca sunt mai interesane studiile din celelalte piete din top 5 (Germania, Italia, Franta, Spania - in ordinea asta).
P.S. Nu prea e corect ceea ce ai spus aici:
QUOTE
japonezele non-premium sunt peste germanele premium
Esti foarte subiectiv. Compara premium vs premium si non premium vs non premium


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Oct 5 2006, 06:14 PM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



am mers strict pe clasificarea de piata folosita de eurotax-glass... modele Honda sunt alaturi de cle ale Audi si BMW si se devalorizeaza per ansamblu chiar mai putin decat acestea... nu?

intrebarea este: care piete sunt mai libere si mai putin regulate? cea americana, britanica, irlandeza ( Irlanda are acum PIB-ul mai mare decat orice alta tara europeana exceptie facand Luxemburg si Norvegia, care sunt cazuri aparte datorita bancilor si petrolului, iar nr.1 in vanzari este Toyota Avensis) sau cel germana, italiana si franceza?

si are cineva date din Germania? doar de curiozitate. as fi inclinat sa cred ca valorile reziduale nu sunt nici acolo slabe pentru Toyota, Mazda si Honda. cine stie germana bine si ne poat ajuta?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 6 2006, 03:04 AM
Post #51


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Ce mi s epare uimitor e ca aici se contesta fara discernamint orice. Datele nu conteaza. Nimeni nu a zis sa nu ne contrazicem la design sau placerea condusului sau stabilitate sau motoare sau calitatea materialelor, sau avantaje si dezavantaje, pina la urma toate chestiile astea pot avea o componenta subiectiva. Da nu inteleg deloc negarea chestiilor banale, bine documentate si clare de genul cerul e albastru, iarba e verde, la polul nord e mai frig ca la ecuator blink.gif In categoria asta intra problemele financiare VAG care sint binestiute (ca si cele ale GM, Ford) si ca fiabilitatea VAG si Merc e multisor sub Toyota/Honda. A ne certa pe treburile astea e ca si cum ne-am certa daca 1+1 fac 2 sau nu, e complet neproductiv.

QUOTE
P.S. De ce sa dau o gramada de bani pe un Lexus cand pot sa-mi iau un Rexton modern?


Asta e un argument prostesc... pai ce are una cu alta? Lexus e o masina care nu e cu nimic sub concurenta in materie de calitate, tehnologie, securitate, ce vrei tu. Ba la unele puncte e regele de departe (satisfactia cumparatorului, fiabilitate). Lexus ofera tot ce ofera concurenta, ba poate si peste, in afara ca are o emblema nu prea e recunoscuta in unele tari de marea masa. E si? daca ar fi sa ma iau dupa marea masa ar trebui sa citesc best selleruri de sandra brown sau celalalt brown in loc de carti, sa ascult manele sau hip hop si sa beau vin la pet.
Astept sa ne comunici in ce japoneza premium te-ai urcat si ce nu ti-a placut la ea in comparatie cu concurenta germana. Astept de la Impulse acele poze cu lufturi da nu la masini de 25k vs. masini de 35k, ca accordul american (si nici chiar TSX-ul, accordul european) si bmw nu intra in aceeasi liga nici pe departe, ci intre masini comparabile.

Si chiar daca Impulse gaseste acele lufturi, problema tot nu e rezolvata... in capul meu nu numai lufturile sint o problema de calitate ci si altele cum ar fi fiabilitatea. Care e mai importanta? Eu personal prefer sa am o masina cu lufturi care sa ma duca zilnic unde vreu decit una fara lufturi care sa ma trimita la service cind mi-e lumea mai draga (lasind la o parte costurile de reparatie).

Si ca sa fie clar, n-am pretins nici o clipa ca nemtii fac tigai ... am si eu afinitati germane, de fiecare data cind am iesit la cumparaturi pe lista mea a fost o germana (si pretul era cam acelasi). Dar asta nu inseamna ca sint masini superioare, din pacate de multe ori din contra. Ce ma seaca e ca fanii germanelor ramasi in anii 70 cu gindirea incearca cu orice pret (fara sa ia in seama nici macar matematica) ca japonezele sint "chinezarii ieftine", concept care in sine e o aberatie dar nu intra in obiectul discutiei. Alta chestie suspecta e ca am vazut ca protectionismul european e vazut ca ceva bun. Cu siguranta e unul din factorii care va trage europa in groapa (in 2050 europa nu prea va mai fi pe harta cu numai 10% din gdp-ul global, din cauza politicilor socialiste, nationalismului si a descresterii populatiei active).

PS: cineva a spus de industria japoneza electronica ca "a disparut", deah, de-a drepotul, de la sony la matsushita, da le cannon la epson, nu mai e nimic japonez in industria electronica. Absolut nimic.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 6 2006, 07:11 AM
Post #52


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



@Valentin: si nu ti se pare normal ca in tara de origine masinile de productie autohtona sa se vinda mai mult decit celelalte? si Dacia e lider la noi, asta o face super-masina?
BMW a vindut din 99 incoace circa 570.000 de X5-uri. cite LC s-au dat in perioada asta (daca stie careva si eu sint interesat)?


statistica 1997
recomandarea doctorului
j.d.power
englezii

piata pe care se joaca tot acum este Asia - Chia si India.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 6 2006, 08:34 AM
Post #53


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



QUOTE
Alta chestie suspecta e ca am vazut ca protectionismul european e vazut ca ceva bun.


Ozz, cred ca totusi europenii protejeaza mai degraba locurile de munca decat marcile traditionale. Dovada este faptul ca daca produci aceeasi Toyota, Honda sua Hyundai in Europa esti scutit de taxele prohibitive puse pe produsele noneuro. Nu stiu daca acest lucru este bun in sine, dar problema locurilor de munca este intr-adevar una de luat in seama aici. Grevele muncitorilor sunt un exemplu in sensul asta. Deplasarea spre est sau far est a fabricilor producatoare ale marilor companii a lasat multe persoane fara loc de munca si sfera serviciilor nu poate inghiti in totalitate masa de forta de munca disponibila.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 6 2006, 09:32 AM
Post #54


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Nu e locul, asa ca un raspuns scurt: inchizindu-ti economia nu e un mijloc de a-ti proteja locurile de munca. E o politica autodistructiva, da rezultate amagitoare pe termen scurt dar te omoara pe termen lung. Toate filozofiile de stinga au asta in comun, lipsa de viziune. Uita-te la sindicate (exponentii stingismului): pai vor salarii mari, fara concedieri, conedii mari, munca putina, 35 de ore pe spatamina, pensii, asigurari, etc. E superb pe moment, numai ca pe termen lung firma respectiva da faliment pentru nu poate concura. Sau daca nu se muta in china. Ghici cine a pierdut si cine a cistgat... membrii de sindicat in nici un caz.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 6 2006, 09:55 AM
Post #55


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



vrem sau nu vrem, traim intr-o lume mai comunista decit acum 16 ani. asta global, nu doar in romania.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Oct 6 2006, 04:36 PM
Post #56


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



QUOTE(ozz86651)
Ce mi s epare uimitor e ca aici se contesta fara discernamint orice. Datele nu conteaza. Nimeni nu a zis sa nu ne contrazicem la design sau placerea condusului sau stabilitate sau motoare sau calitatea materialelor, sau avantaje si dezavantaje, pina la urma toate chestiile astea pot avea o componenta subiectiva. Da nu inteleg deloc negarea chestiilor banale, bine documentate si clare de genul cerul e albastru, iarba e verde, la polul nord e mai frig ca la ecuator blink.gif In categoria asta intra problemele financiare VAG care sint binestiute (ca si cele ale GM, Ford) si ca fiabilitatea VAG si Merc e multisor sub Toyota/Honda. A ne certa pe treburile astea e ca si cum ne-am certa daca 1+1 fac 2 sau nu, e complet neproductiv.


Te ai trezit brusc si ai inceput sa scrii, nu-i asa? Nu e vorba de cer, iarba sau mai stiu eu ce. Uite despre ce era vorba:

QUOTE(Iulian HondaFan)
VW se pare ca a reusit in ultimele 12-18luni performanta negativa de a avea pierderi in contextul cresterii vanzarilor globale... blush.gif

Eu am pus un link care dovedeste ca nu este adevarat ceea ce a spus Iulian. VAG nu cred sa fi avut PIERDERI in ultimii 20 de ani.
Ca au avut un profit jenant sau ca au probleme, e alta poveste. Dar nu au avut pierderi. Ce spuneai de soarele albastru? te astept cu ARGUMENTE nu cu metafore ieftine.

Nu am comparat nici o japoneza premium cu vreo nemteasca. Sigur nu ma confunzi?



QUOTE(air_wolf)
@Valentin: si nu ti se pare normal ca in tara de origine masinile de productie autohtona sa se vinda mai mult decit celelalte? si Dacia e lider la noi, asta o face super-masina?

Ba da, e normal, te-am contrazis eu?
Linkurile puse de tine sunt absolut inutile si in afara discutiei noastre.
Iti readuc aminte aberatia pe care ai scris-o aici:

QUOTE(air_wolf)
VAG si BMW pierd pentru ca si in germania, piata lor nativa, nu mai au aceleasi vinzari. de ce oare?

Te rog inca data sa-ti justifici afirmatiile. Stii cumva pe ce loc se afla primul mdel non-german la nemti? TU AI ADUS DISCUTIA, NU EU. JUSTIFICA-TI AFIRMATIILE pentru ca altfel sunt lipsite de importanta

OFF TOPIC (dupa ce am citit tabelu jd power postat de wolf)
Wolf, daca tu ai incredere intr-un studiu care plaseaza Kia peste Mercedes la calitatea fabricatiei... inseamna ca nu putem continua discutia. SCUZA-MA! Ia-ti KIA frate!

Domnilor, nu mai cititi printre randuri si nu mai "mergeti cu turma". Sincer, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar nu am spus nicaieri ca VAG n-ar avea probleme financiare sau de fiabilitate, sau ca nu e normal ca nemtii sa cumpere mai multe masini nemtesti blush.gif Nu va mai excitati degeaba si cititi CU ATENTIE


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Oct 6 2006, 04:42 PM
Post #57


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



QUOTE(Iulian HondaFan)
intrebarea este: care piete sunt mai libere si mai putin regulate? cea americana, britanica, irlandeza ( Irlanda are acum PIB-ul mai mare decat orice alta tara europeana exceptie facand Luxemburg si Norvegia, care sunt cazuri aparte datorita bancilor si petrolului, iar nr.1 in vanzari este Toyota Avensis) sau cel germana, italiana si franceza?


Iulian, nu te contrazic, dar nu inteleg cateva lucruri:

1. ce legatura are Toyota cu piata libera. Dupa cate stiu Toyota nu are taxe. Deci de ce nemtii, francezii, italienii sau spaniolii nu pot cumpara Avensis asa cum si-ar dori?

2. De ce piata irlandeza este mai libera decat cea germana sau italiana? Te intreb, chiar nu stiu.

3. ce importanta are PIB-ul unei anumite tari and pe piata respectiva se vand de 10 ori mai putine masini decat in oricare din urmatoarele piete: germania, franta, spania, italia?

4. dpdv al PIB/loc (cred ca la el te-ai referit, nu?) Norvegia eset nr. 1 din Europa (daca excludem Luxemburg).In Novegia s-a vandut cel mai bine Golf. Demonstreaza ceva asta, pt ca eu nu inteleg nimic?


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Oct 6 2006, 04:52 PM
Post #58


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



QUOTE(Valentin50014)
OFF TOPIC (dupa ce am citit tabelu jd power postat de wolf)
Wolf, daca tu ai incredere intr-un studiu care plaseaza Kia peste Mercedes la calitatea fabricatiei... inseamna ca nu putem continua discutia. SCUZA-MA! Ia-ti KIA frate!


tot OFF TOPIC, dar vezi ca e randul tau sa faci confuzii biggrin.gif in studiu se vorbeste de calitatea fabricatiei si nu de calitatea materialelor folosite sau de design-ul produsului finit sau a componentelor. da, pui componente ieftine dar le pui bine decat sa pui componente scumpe si sa le pui prost laugh.gif
asta doar asa, ca sa nu ne "excitam degeaba" si sa citim cu atentie blush.gif

scuze de off topic.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin50014
post Oct 6 2006, 04:59 PM
Post #59


specialist
******

Group: Membri
Posts: 584
Joined: 28-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 50.007



guerilla, am intes perfect. Drept dovada am scris ceea ce am inteles. biggrin.gif
Sincer, chiar crezi chestia asta?

QUOTE
Taken from the Initial Quality Study (IQS), which looks at owner-reported problems in the first 90 days of new-vehicle ownership, this score is based on problems with wind noise, water leaks, poor interior fit/finish, paint imperfection, and squeaks/rattles.

blush.gif blush.gif blush.gif

Jenant pt Mercedes biggrin.gif


--------------------
Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Oct 6 2006, 05:19 PM
Post #60


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



bai chestia cu jd e ca are foarte multe lucruri super subiective. e de inteles pe de o parte ca unul care a dat >50k asteapta mai mult de la o masina decat unul care a dat ~15k.
eu unul recunosc ca daca as da 50k pe o masina, pai daca doar se rupe un buton fac un scandal cat casa laugh.gif la o masina de ~20k doar te infurii, iar la una sub ~10k parca nici nu bagi de seama biggrin.gif asa-i? eu unu asa cred smile.gif
ce iti doresti de la produs pe masura ce iti permiti mai mult?

si ca sa fiu on topic, poate ca la momentul actual (al topicului) este greu sa faci o diferentiere clara intre calitatea de fabricatie (parca de asta vorbeam, nu?) dintre masinile japoneze si cele germane. toata lumea sare la gatu celor premium, uitand ca vacile de muls tot in gama ieftinache sunt.
iar daca vom compara o honda civic cu o seat leon de exemplu (strict la nivelul calitatii de fabricatie, nu la nivelul calitatii componentelor folosite) sa-mi fie cu iertare dar cei din fabrica seat trebuie sa se puna la colt, pe coji de nuca si sa citeasca manualul instalatorului. am luat intamplator seatu ca exponent al germanilor, puteti alege orice alta compacta (non premium) de la germani si rezultatele vor fi fix la fel comparandu-le cu o compacta japoneza. nu ma intereseaza diferenta de pret in aceasta comparatie ci doar segmentul din care fac parte - nu comparati corolla cu bmw seria 1 de exemplu, ca nu e cazul.
puteti duce comparatia si mai departe. la clasa midle. acolo lupta e si mai acerba. si de-abia apoi in gama de modele scumpe.
nu amestecati coreenii, chinezii sau alti "hepatci" din asia, ca aici discutam doar de "japonejii" si de "nemtii" care fac masini.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 11:54 PM