RENAULT MEGANE II |
This topic is about RENAULT MEGANE II, the author, violeta, wrote about: Posesori de Megane II, ce ne puteti spune despre ea? Cum se prezinta? ... To read more just scroll down
RENAULT MEGANE II |
Oct 24 2003, 03:05 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Cum se prezinta? |
|
|
Oct 25 2003, 07:33 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 13-June 02 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 4.632 |
ce tie cumparat si nu stiii ce masina ti-ai luat sau vrei sa ai dar vrei parerea celorlalti?
|
|
|
Oct 26 2003, 05:56 AM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 19-July 02 Member No.: 5.332 |
chiar crezi ca conteaza ce intrebi tu ?
daca avea .. iti spunea ea parerea ei, nu crzi? Eu tot ce stiu e ca la un pret de aproape de 16 000 E iti iei o mashina pe motorina care cons 6-7, cu TOATE dotarile .... (geamuri, ac, oglinzi &scaune incalzite + altele care nu-mi vin in cap acum) Mi se pare un pret bun daca ma gandesc totusi ca e o masina din clasa mare (sau o vad io mare (mentol) |
|
|
Oct 26 2003, 03:16 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Ma intereseaza cum se comporta aceasta masina pe drumurile noastre, daca au aparut pana acum vicii ascunse si daca motorul de 1,4 este prea lenes pentru caroserie. Dotarile , versiunile si pretul le-am studiat.Sunt interesata de versiunile pe benzina. |
|
|
Oct 28 2003, 04:45 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
-------------------- always Alfa
|
|
|
Oct 28 2003, 10:32 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 30-September 03 From: Timisoara (Timis) Member No.: 16.680 |
Ma intereseaza Megane II Sedan, versiunile Pack Autentique 1,4 16V si 1,6 16V.Multumesc anticipat.
|
|
|
Guest__* |
Oct 28 2003, 11:02 PM
Post
#7
|
Guests |
iti ofer o skoda octavia noua.mult mai fiabila.e diferenta dintr-un domotec cu orga de luini si un sony simplu.tu alegi
|
|
|
Oct 28 2003, 11:43 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
dar e diferenta de generatii intre solutiile tehnice...
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Oct 29 2003, 12:52 AM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
webmaster: nu vreau sa fiu rau , dar ce inseamna punte fixa spate pt o masina ce depaseste 20 000 euro ? cum ar fi , ahhhhh stiu si eu .... SUPERB ul?
dar la octavia sedan ? sau motoarele la care VW mai nou a renununtat pastrand doar pe cel de 101 cp? hmmmm strange ..... -------------------- |
|
|
Oct 30 2003, 03:33 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 142 Joined: 6-November 02 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 7.653 |
Referitor la Megan II, varianta in 2 volume am citit un articol dintr-o revista de specialitate. Aprecierea masinii, pozitiva de altfel, recomanda motorizarea diesel ( 1,9 L ). La variantele cu motorizare pe benzina lasa de dorit etajarea cutiei de viteze, precum si raportul treptei a 5-a. Varianta diesel 1,9 L are o cutie de viteze cu 6 rapoarte.
Eu personal cred ca si un motor 1,5 diesel ( 80 CP ) este bun pentru aceasta masina si este foarte economic. La tehnologia diesel actuala - injectie directa cu rampa comuna, nu cred ca mai putem vorbi de dezavantaje in comparatie cu motorizarea pe benzina. Din contra. Si pentru circa 15 000 euro, eu cred ca merita. |
|
|
Nov 4 2003, 11:45 PM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ion nu neaparat common railul a dus la cresterea performantelor motoarelor, ci mai ales cresterea puterii de injectie ... adica a presiunii din injectoare. nu toti producatorii au trecut la tehnologia CR, de exemplu OPEL . motoarele lor sunt fiabile (revizii la 50 000 km) diferenta ar fi in putere . al meu este un 2.2 DTI 125 cp. consum in oras 8.5 % , acc 10.8 viteza maxima 206 km/h
-------------------- |
|
|
Nov 4 2003, 11:45 PM
Post
#12
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ion nu neaparat common railul a dus la cresterea performantelor motoarelor, ci mai ales cresterea puterii de injectie ... adica a presiunii din injectoare. nu toti producatorii au trecut la tehnologia CR, de exemplu OPEL . motoarele lor sunt fiabile (revizii la 50 000 km) diferenta ar fi in putere . al meu este un 2.2 DTI 125 cp. consum in oras 8.5 % , acc 10.8 viteza maxima 206 km/h
-------------------- |
|
|
Nov 6 2003, 03:52 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 142 Joined: 6-November 02 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 7.653 |
Salut George
Sunt de acord cu ce spui tu, insa eu ma refeream la motorizarea diesel de la Renault. VW de exemplu are sistemul pumpe-duse care de asemenea asigura o presiune inalta de injectie. La aceste motoare trebuie folosit insa un ulei special si daca ai probleme cu "injectoarele" trebuie demontat "mai adanc", injectoarele sunt destul de scumpe. Acum nici o pompa de inalta presiune nu e foarte ieftina, e de discutat care solutie e mai buna. Daca pompa de inalta presiune se distruge la common rail, trebuie sa schimbi de la injectoare, conducte de alimentare si retur, rampa comuna si chiar rezervorul de carburant, ceea ce iarasi nu e tocmai o mica cheltuiala. Stiu ca sistemul pumpe-duse e folosit in general la camioane, insa motoarele respective au alte regimuri de turatie, ce implica un regim diferit de exploatare. |
|
|
Feb 21 2005, 05:32 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 15-February 05 From: Galati (Galati) Member No.: 40.461 |
SUNT POSESOR DE MEGANE 2 BICORP 1.5 DCI 80 CP DIN OCT 2004 SI AM LA BORD 15000 KM
TOT CE SCRIU AICI ESTE PAREREA MEA CARE AM URCAT PE MEGANE DE PE DACIE CHIAR DACA AM MAI URCAT DIN CAND IN CAND SI PE ALTE MASINI - ARE UN CUPLU BUNISOR SI ACCELEREAZA BINE CHIAR FOARTE BINE PENTRU 1.5 DCI SI 80 CP(VIT MAX ATINSA 185 KM/H) - MICI ZGOMOTE IN INTERIOR DAR NUMAI PE PIATRA (DIN CAUZA MATERIALELOR MAI IEFTINE;PRECIZEZ CA NU AM NIMIC IN POTRIVA TINAND CONT DE PRETUL PLATIT 14.500 PRET TOTAL : FUL ELECTRIC,SENZORI DE PLOAIE, SENZORI NOAPTE, OGLINDA ANTIORBIRE, 6 AIRBAG-URI, CLIMA, RADIO CD CU 6 BOXE, ABS, SERVO ASISTATA ELECTRIC, GEAMURI TENTA SI ATERMICE,5 STELE LA TESTELE DE SIGURANTA, COMPUTER BORD, ETC. ) - SE COMPORTA FOARTE BINE IN CURBE, SE ASEAZA FOARTE BINE PE SOSEA LA VITEZE MARI, TOT LA VITEZE MARI VOLANUL SE INTARESTE; - CONSUMUL ESTE SUPERBUN, COMPUTERUL DE BORD NU MI-A ARATAT NICIODATA MAI MULT DE 6.5 % URBAN IN CONDITIILE UNU CONDUS SPORTIV - AM AVUT SI MEDIE DE 5.5% DACA NU AM CONDUS SPORTIV). DE MENTIONAT CA CLIMA ESTE PORNITA PERMANENT, CHIAR UIT DE EA. - NU TREBUIE UITAT FAPTUL CA MOTORUL ESTE FOARTE SILENTIOS SI CA TOT SILENTIOS RAMANE SI LA 175 KM/H -la rezivia de 15000 de acum cateva zile (6.100.000 lei cu ulei castrol 5w40 sintetic) mi-au gasit joc la bieletele de directie si le-au schimbat in garantie (problema este ca dupa parerea mea au cazut cam repede si costa 15 000 000-ce ma fac la 30.000 km ) pe ansamblu sunt multumit de masina acum mai vedem mai tarziu |
|
|
Feb 21 2005, 07:10 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
VEZI CA AI AI APASAT CAPS LOCK!!!
|
|
|
Feb 26 2005, 11:07 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 179 Joined: 25-February 05 From: Bucuresti Member No.: 41.191 |
Cred ca ar trebui sa se faca doua categorii: incepatori si avansati. Eu m-as situa in prima ca sa nu fiu ultimul din clasa. :angel:
Intrebarea de start era ce parere aveti de cea mai eftina (daca nu ma insel) varianta de la Megane II si ati inceput cu explicatii tehnice (foarte bine) dar parca prea mult pentru cineva neavizat. Incerc sa raspund la intrebarea de start a topicului: Diferenta de pret de la 1,4 la 1,6 16V nu este asa de mare si consider ca este de preferat a doua varianta. Este totusi o masina de 1300kg. Eu8 am un Megane clasic 1,6 16V si ma declar multumit. Imi place foarte mult noua imagine (si nu numai) de la Megane-ul sedan dar inca nu sunt hotarat sa fac schimbarea. Mai multe detalii? Doar daca se doreste asta. |
|
|
Feb 26 2005, 11:10 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 179 Joined: 25-February 05 From: Bucuresti Member No.: 41.191 |
Poate ca ar fi necesara si o categorie speciala - CARCOTASII
Scuze pentru offtopic! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 09:05 PM |