IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Megane sedan masina buna, fiabila sau doar cu ai norocul?

This topic is about Megane sedan masina buna, fiabila sau doar cu ai norocul?, the author, adrian47392, wrote about: Simt nevoia sa comunic concluziile mele legate de Megane. Servisez masinile unei firme de rent a car din aeroport. Iata concluziile: - amortizoare nu ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Megane sedan masina buna, fiabila sau doar cu ai norocul?
adrian47392
post Aug 10 2005, 11:11 PM
Post #21


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Simt nevoia sa comunic concluziile mele legate de Megane. Servisez masinile unei firme de rent a car din aeroport. Iata concluziile:
- amortizoare nu au trecut de 50 000 km
-pivoti, bielete capete de bara 60-100 000km.
-casetete de directie cu jocuri si pierderi de ulei de la 60-70 000 km.
-rulmenti roti 80-90000km (sunt si exceptii)
- dieselul1.9 suport motor dreapta
-1.6 16v pompa apa la 70-80000km.
-incuietori usi si porbagaj dupa 60 000km
-pompe servodirectie90-100000 dar nu la toate.
-servofrina numai 2 cazuri la un parcurs total al masinilor de aproximativ 2 mil km.
Acum vine nebunia schimbarii distributiei. Nu exista masina mai timpita ca 1.6 16V. Reperul din arborele cotit (in dreptul palierelor4-5) are o eroare de,cred eu, 5 grade ; pina nu mi-am facut dispozitiv cu comparator ptr capul pistonului era la misto punerea la punct. Frezarile din capul axelor cu came pentru dispozitivul de arestare sunt aproape aleatorii. Iar accesul operatorului la frontul de lucru este infernal. Nu amintesc de rolele de deviatie de la 1.9 td unde iti blestemi ziua nasterii.
Iar de lipsa penei de la roata de curea a arborelui cotit este de antologie, inventie frantuzeasca, desi culnea, canal de pana exista !!!
Inchei apoteotic cu mentiunea ca ,cheltuielile de intretinere (piese) sunt de 2 pina la 3 ori mai mari decit la un Opel Astra sau VW aflate in exploatare la o firma concurenta care tot la mine le serviseaza .( ha-ha)
Cine nu crede sa vina la fata locului. Facturile VORBESTE!


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 11 2005, 10:29 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Inchei apoteotic cu mentiunea ca ,cheltuielile de intretinere (piese) sunt de 2 pina la 3 ori mai mari decit la un Opel Astra sau VW aflate in exploatare la o firma concurenta care tot la mine le serviseaza


Sa nu exageram...
Poate o sa fac rost de factura unui passat le 80k (proprietar un amic)
102.000.000 lei vechi smile.gif
Mentionez ca masina este particulara nu a unei firme.

Mie mi se pare destul de mult...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 11 2005, 11:17 PM
Post #23


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Cristi, eu vb de facturile mele nu de cele de la PR srl. Daca e de facturi Porsche Romania, in primavara, un client cu AudiA4 1.8 T mi-a venit cu o antecalculatie pentru schimbat simeringuri supape: 48 mil lei. Zic esti nebun? S-a rezolvat cu 8,5 si nu am sarit nimic din tipicul interventiei de acest gen.
Exemplu concret? amortizor fata megan 5 mil. Zic iar: esti nebun? Pai la un Golf le iau pe amindoua si mergem si la bere de banii astia.


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 12 2005, 10:48 AM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Exemplu concret? amortizor fata megan 5 mil. Zic iar: esti nebun


Trebuie sa fi nebun sa dai 5mil pe un amortizor de megane...de obicei la seviceurile renault autorizate sun aberatii de genul asta...
Asa si celebrele flanse de M2 la ipso & co. costa 5.5mil bucata in timp ce la augsburg costa in jur de 100-150E ambele functie de producator smile.gif...

Amicul cu passatul si-a facut revizia la "porse" B. Intra-adevar aia sunt de o nesimtire infernala...
Surprinzator a fost faptul ca i-au schimbat ceva pe la directie (ceva pe la coloana)..in rest discuri frana, consumabile, turbina -- insa asta nu stiu daca a fost prinsa tot in factura asta de 102 mil (oricum a fost schimbata)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dumitrescu51785
post Aug 20 2005, 09:30 PM
Post #25


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 21-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.778



Dupa cum v'am zis trebuia sa intru in posesia masinii Megane 2 1.6 16v 115hp vineri 12 aug si asa s'a si intamplat.

oau...pentru unul ca mine care nu prea a mers decat cu dacia parca am avion acum...am fost pana la Pitesti in wk sin vreau sa spun ca la 100-110 km/h intr'a 5-a mi'a consumat cam 6.3-6.5%. Nu prea inteleg in oras cand o "calc" de ce-mi arata consumul curent 17.5-20-21 % (sa speram ca nu e real, sau daca e sa fie doar in rodaj). Daca merg la 50km/h cu treapta 5-a consumul curent este indicat pe la 5-6% ...?!!! Computerul ba' mi'arata 7%, ba 11-13-10-9 % variabil. Inca nu am facut un consum d'ala cu bagat atatia litri si mers atatia km...cand intra pe rosu bag benzina si gata. Am inteles ca daca ramai fara benzina e cam nasol?!!, ca se dezamorseaza nu stiu ce pompa si nu's ce se intampla? (la dacie bagam o sticla in rez, dadeam de 10 ori la coada si'i dadeam bataie), aici cum fac?

Inca mai descopar masina...in rest, momentan, sunt f multumit...poate si unde m-am urcat din dacie'n asta nu pot face unele afirmatii, comparatii de finete cu alte masini din clasa respectiva.


Am facut doar 500 km...abia astept sa sar de 1000 km sa pot trece de 3000 rotatii...abia de acolo incepe masina sa "traga", consume...

Da' am o nelamurire....de ce e asa "moale" la plecari intr'a'ntaia, nu trebuia sa fie mai "intepata"?!
Cu dacia mergea brici...

pana atunci :angel: dupa aia drunk.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dumitrescu51785
post Aug 20 2005, 09:34 PM
Post #26


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 21-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.778



am si eu zgomotele alea pe la bod (mai exact in dreapta ...asa pare) pe drumurile cu piatra cubica...altceva nu am remarcat pana acum...dar daca dau muzichia putin mai tare nu mai aud eu telefonul dar' zgomotele alea...chiar, voi (cei care le aveti) cum le'ati rezolvat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai36998
post Aug 20 2005, 11:58 PM
Post #27


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 10-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 36.991



QUOTE(dumitrescu51785)
am si eu zgomotele alea pe la bod (mai exact in dreapta ...asa pare) pe drumurile cu piatra cubica...altceva nu am remarcat pana acum...dar daca dau muzichia putin mai tare nu mai aud eu telefonul dar' zgomotele alea...chiar, voi (cei care le aveti) cum le'ati rezolvat?


Sa-ti explic eu cum? Simplu... nu le-am rezolvat! E chiar grav daca nici nu ai luat masina bine si deja ai zgomote in bord, la mine au aparut primele pe la 3mii km iar acum e o adevarata harmalaie in masina. Le-am mai diminuat bagand niste tampoane de cauciuc intre bord si parbriz, bureti la greu sub plansa acea de plastic in care se afla afisajul de la radio-cd...plus strans multe ale suruburi. In concluzie o masina care nu isi merita banii. Pacat de motorizare!


--------------------
Renault Megane II dci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dumitrescu51785
post Aug 21 2005, 08:22 AM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 21-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.778



QUOTE(Mihai36998)
QUOTE(dumitrescu51785)
am si eu zgomotele alea pe la bod (mai exact in dreapta ...asa pare) pe drumurile cu piatra cubica...altceva nu am remarcat pana acum...dar daca dau muzichia putin mai tare nu mai aud eu telefonul dar' zgomotele alea...chiar, voi (cei care le aveti) cum le'ati rezolvat?


Sa-ti explic eu cum? Simplu... nu le-am rezolvat! E chiar grav daca nici nu ai luat masina bine si deja ai zgomote in bord, la mine au aparut primele pe la 3mii km iar acum e o adevarata harmalaie in masina. Le-am mai diminuat bagand niste tampoane de cauciuc intre bord si parbriz, bureti la greu sub plansa acea de plastic in care se afla afisajul de la radio-cd...plus strans multe ale suruburi. In concluzie o masina care nu isi merita banii. Pacat de motorizare!




Sa nu exageram. Dupa cum spunea cineva mai inainte pe acest forum "masina e facuta pentru drumuri normale" la noi anormalitatea e un lucru normal, oare producatorii ar trebui sa gandeshte invers pentru noi?
1) Un lucru'l ai si in functie de cum tii la el.
2) Daca am calcula ponderea celor cu probleme in total posesori cred ca aceasta ar fi comparabila cu cea de la marci "serioase".
3) As vrea sa spuna in cateva cuvinte cei care se vaita ca au probleme cam cum conduc ei masinuta.
4) Am cunostinte care au masini super (volvo, bmw, a6), le cam forjeaza si au probleme (si ai putea spune ca la banii care i'au dat pe ele ai lua 2-3-4 megane-uri), dar am si cunostinte care au si marci mai "usurele" si'i aud "io' de 4-5 ani nu schimb decat ulei si bang benzina si nu am avut probleme"...ce consluzie tragem, ca au avut noroc?! nu prea as crede.

Pana atunci eu ma bucur de masinuta ( nu 100% pentru ca e rodaj) su cu "gura lumii" stiti voi ce se intampla drunk.gif




Cumva la o prima vedere megane 2 sedan si skoda octavia sunt cel mai bine vandute masini ale anului?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Aug 21 2005, 12:25 PM
Post #29


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



l instantaneu, s-a mai discutat in cateva locuri, dar uite oricum care e povestea:
cifra aia care te-a speriat nu tbeuie a te sperie. biggrin.gif Consumul instantaneu se interpreteaza astfel: "cat ar consuma masina daca ar merge 100km EXACT in regimul de acum" Dar cum nu o sa mergi cu I-a la 4000 rpm 100km, cifra aia nu are nici o importanta. Consumul instantaneu are valoare doar atunci cand se merge intr-un ritm constant.


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei53786
post Aug 22 2005, 11:41 AM
Post #30


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 21-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.779



Motorul de 1.6 16v este unul din cele mai bune benzinare care se gaseste la noi pe piata la oara actuala. Eu personal am am scos in B si 8-8.5% (si foarte greu obtii o asemenea cifra cu un motor de 1.6-gandeste-te ca solenta ia 7-8% si este considerata o performera in domeniu) insa conteaza aglomeratia, stilul de mers calitatea drumului etc...

Fabia cu motor de 1.2 si ia peste 9-10% in oras...uite ca m-am enervat smile.gif

Ce draq---luati-va diesel...

Despre masina nu este cazul sa te desumflii smile.gif...vorbim dupa ce te sui la volan...despre m2 se bate foarte mult campii...
----

asa e. eu am 1.6 16v M1. Consuma 8-8.5oras vara, 9-9.5iarna.
11-12%nu exista oricit te-ai chinui poate decit la un incepator
Fabia are un prieten , motor 1.2HTP era cam dezamagit ca ii ia 9%
Depinde si de stil de condus insa. Zvonuri au fost si despre Logan ca consuma mult. Fals. Motorul 1.4 consuma 8.5 in oras iarna ( l-am condus cam 1 luna ), excelent.

Din experienta cu M1 de 57mii km stiu ca defectele nu sunt de departe asa multe cum se spune pe forumul asta.
M2 e o masina superba
Totusi :
Cineva cu M1 dci zicea de defect/ruptura la un suport al motorului pina in 30mii.
Eu am avut 2 bobine de injectie stricate - 3mil bucata. Piesa care nu ar trebui sa se strice totusi.
La M2 sunt mai multe defecte pt ca tehnologia e mai complexa
Zilele trecute un clio a ramas in pana , l-am vazut cu ochii mei la un prieten - cica niste senzori si/sau ceva la calculator. Intradevar cam penibil.

Probabil renault e slab la fiabilitate dar si se exagereaza cu povestile.
Eu am mers cu clio 1.4 taxi arata si mergea impecabil la 297mii km. Desigur omul schimbase o gramada de consumabile
Uneori defecte mici si care apar des/sistematic la un model fac ca masina sa fie vazuta prost.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriela54123
post Sep 7 2005, 04:18 PM
Post #31


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 24-August 05
From: cernavoda
Member No.: 54.116



[quote="adrian47392"]Servisez masinile unei firme de rent a car din aeroport.

Scuze ca intru asa, dar cred ca tu chiar stii! La ce valoare ridica pompa de injectie presiunea la un clio 1.5 dci 65cp? Multumesc anticipat!!! biggrin.gif


--------------------
Totul in lumea asta are un sens
Renault Clio 1.5 dCi 65CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Sep 7 2005, 04:29 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
amortizoare nu au trecut de 50 000 km


Clio personal--trecut de 50k--amortizoarele sunt OK.

Deci povestea cu "nu au trecut de 50k" este o aiureala...probabil valabila doar in czul unui rent car...

Adevarul ca daca m-as sui la volanul unei maini inchriate nu m-ar mai interesea gropi, hartoape ...smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cip40884
post Sep 8 2005, 09:14 AM
Post #33


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 21-February 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 40.877



Clio personal--trecut de 50k--amortizoarele sunt OK.

Deci povestea cu "nu au trecut de 50k" este o aiureala...probabil valabila doar in czul unui rent car...

Adevarul ca daca m-as sui la volanul unei maini inchriate nu m-ar mai interesea gropi, hartoape ...smile.gif[/quote]
Esti un norocos cristi. Si la mine s-au dus amortizoarele pana in 50.000. Dar recunosc, am mers foarte tare cu "saracu" clio. Oricum , e o masina buna. Pana cand am vandut-o la 130.000 .....s-a tinut foarte bine. Pacat ca a facut-o praf cumparatorul. sad.gif(


--------------------
renault megane II estate 1,6 16v piele, xenon ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu56364
post Sep 30 2005, 12:32 PM
Post #34


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 21-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.357



in acest moment conduc un symbol 1.5 dci de care sunt tare multumit. am 43k km in 2 ani si ceva si am umblat doar la consumabile.
ideea e ca ma tot gandesc din ce in ce mai des ca as vrea sa-l schimb cun un ms2, care imi place enorm de mult. m-am indragostit de el din prima. drept pt care am fost la drive test cu modelul 1.6. avand in posesie un diesel, vroiam tot un diesel. nu aveau in acel moment.
- ca dotari este super. toate gadget-urile astea sunt ceva nemaintalnit (la confort expression). doar monovolumele ultra-familale mai au asa ceva.
- motorizarea m-a dezamagit, masina avand niste reprize mult sub asteptari. chiar l-am rugat pe dealer sa ma lase sa o forjez "ca lumea". la o depasire la limita, mi-e teama ca masina nu ma va ajuta. la plecarea de pe loc, la fel. e drept ca schimbarea vitezelor este facila, dar timpi, repet, lasa de dorit. imi place mult cum sta "asejata" pe sosea. e adevarat ca asfaltul si latimea drumului au fost la inaltime.
- o mica problemuta: la parcarea cu spatele, am realizat ca nu am vizibilitate. daca nu era dealerul sa-mi spuna ca am un stalpisor undeva in spate, nu cred ca l-as fi vazut.
- am vazut scris ca ar exista probleme. pentru masini inchiriate, cred si eu. stiu pe cineva care a "aranjat" un mondeo in 2 zile, luat de la avis.
Cu alte cuvinte eu am o singura intrebare: sa dau diferenta de 5-600 E pt diesel sau nu? oricum apropo de autorul acestui topic - nu prinde 190km/h (diesul) - cred ca a vrut cu orice pret sa vada altceva sau braveaza...


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci - 65hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian49761
post Sep 30 2005, 03:19 PM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 24-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.754



radu, eu am un megane sedan 1,5 dci 100cp, si din proprie experienta iti spun ca merita sa dai banii pe un diesel ca ii scoti repede. Pe de alta parte daca vrei sa si faci "sport" cu ea pe sosea o sa fii dezamagit de motorul de 80 cp si te sfatuiesc sa iti iei motorul de 100 cp , pentru ca si eu am luat acest motor din acelasi motiv: sunt tanar si nu merg ca tata; dar asta e o alta discutie, ai intrebat daca merita sa dai 500 E in plus, raspunsul este da, merita sa dai si 1000E cat ar fi diferenta pana la dieselul de 100CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei38283
post Oct 5 2005, 02:59 PM
Post #36


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 247
Joined: 10-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.276



Tata a luat un MII in iunie si pana acum a facut 7000KM aproape (binenteless ajutat de mine smile.gif) si masina merge ireprosabil. Nu scartie, nu troncane si Cd playerul se aude super adevarat. Cred ca pana la urma tine si de noroc.


--------------------
Mercedes Citaro si Daf(783) :lol: Renault Megane II 1.6 16v 115CP (cand il lasa tata pe acasa)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei38283
post Oct 5 2005, 03:02 PM
Post #37


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 247
Joined: 10-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.276



Aaaa. Mi-am adus aminte. Acum vreo luna ne intorceam de la Tulcea si pe drum a cazut oglinda din masina dar a fost cu ea la sercice si au lipit-o la loc.


--------------------
Mercedes Citaro si Daf(783) :lol: Renault Megane II 1.6 16v 115CP (cand il lasa tata pe acasa)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 06:10 AM