Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Megane sedan masina buna, fiabila sau doar cu ai norocul?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
dumitrescu51785
Am comandat sapt. asta un sedan influence 1.6 16 v 115hp - benzinar si cand am vrut sa fac un test drive "oamenii" de la AMG m-au pus pe un disel. Credeam ca motorul disel este mai "puturos" dar nu mia parut chiar asa...abia astept sa'l vad pe cel pe benzina...in schimb nu mi-a venit sa cred cand pe bord avea 190km si parca aveam 60 cu dacia (draci...nu exista comparatie). Parca la viteza mai mare masina era si mai stabila.
Frana e de belea...sper ca benzinarul sa aiba "viata" ca sunt si eu tinerel si nu vreau sa merg ca pensionarii.
Unii zic de zgomote, alea alea...nu prea am auzit asa ceva.
Designul e f ok.
Curios as fi in legatura cu hibele acestei masini...rog utilizatorii sa vorbeasca.
Inca ceva...de ce tre' sa fie asa turat motorul? Cu dacia este altfel.


Multumesc drunk.gif
daniel47253
unuia din braila i-a picat cutia la propriu. megan 2 - 6000 km.
si-a facut praf cutia, ambreiaj si o planetara.
nu ma intrebati cum ca nu am vazut masina. cert e ca in momentul in care vroia sa iasa dintr-un peco s-a auzit un "trosc" si pa masina...
noroc ca nu avea viteza...
dupa o saptamana de asteptat a dat mail in franta si apoi a fost sunat de un reprezentant din romania sa se intalneasca. dupa ce mai aflu vesti vi le spun si voua.
G e o r g e
190km-h in drive test ? blink.gif
mircea51547
La Renault.....fiabilitatea este direct proportionala cu norocul.
Nici un alt criteriu de genul masina fabricata in Spania sau Franta sau Turcia......c-o fi Megane sau Laguna. (nu ma pronunt de Velsatis pentru ca nu stiu nimic de ele) Scenic....etc....

Toate sunt la fel. Solutii de compromis pentru a oferi cat mai multe gadget-uri care atrag clientii, la un pret redus.

(Nu vorbesc din auzite, dupa cum am mai spus-o si in alte posturi, in firma la care lucrez sunt vreo 15 Renault-uri....Clio, Megane, Laguna)
ncristi
Eu nu am auzit de probleme la cutii sau transmisii renault si stiu masini care au sute de mii si merg fara nici un fel de problema...

Au fost cazuri (si stiu si eu) la laguna in special cand au puicat cutii facute de nissan--care am inteles ca sunt niste catastrofe.

Cutiile si transmisiile nissan sunt niste mizerii--pacat ca renault a inceput sa le adopte...
Ionut45405
Stiu eu unul 1.5 dCi care la <1000 km s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca (beculet injectie, gong, tot tacamul). A platit omul platforma pana la service (de parca de placere o cara pe targa), aia cica "4 injectoare blocate - inlocuire" (?!!?), ceea ce mi se pare tehnic imposibil + nu s-ar fi aprins becul, 3 zile in service. Dupa 1 sapt si 800 km intr-o buna dimineata cand sa porneasca - bec, gong, injectie. Scandal, dat cu cheile (card-ul) dupa aia de la Otopeni (IPSO parca), bagat .... in cotetzul lor, s-au dus ei si au carat-o moca si cica au inlocuit tot sistemul de injectie (pompa, conducte, etc.). 16000 km - blana cutia. Au gasit in ea ulei cam de-o omleta si au vrut sa i-o puna in carca, vezi Doamne, a mers fara ulei, de parca tre' sa te bagi pe sub ea zilnic sa vezi daca mai are una-alta! De curs nu curgea si pana la urma dupa 42 zile in service i-au "reparat-o", adica au schimbat ceva rulmenti dar acu' urla ca sirena lui Roaita! Intre timp s-a mai aprins becul magic o data dar n-a apucat omul sa-i faca poza cu ziarul alaturi (3 defecte - se schimba sau se dau banii inapoi conform legii) si acu' se cearta cu Renault Romania si scrie prin Franta ca s-a saturat de junghi dar inca nu l-a contactat nimeni...
G e o r g e
problemele sujnt izolate totusi la ce numar de masini sunt vandute este normal sa mai apara si probleme .

asa stiu si eu de A8 ramas fara cutie, GV ramas fara motor , a picat cica © maff, de A6 ramas fara motor (nu avea gram de ulei) toate masinile noi pana intr-o mie de km smile.gif A6-le avea vreo 50 biggrin.gif
mircea51547
QUOTE(cristi36176)
Eu nu am auzit de probleme la cutii sau transmisii renault si stiu masini care au sute de mii si merg fara nici un fel de problema...

Au fost cazuri (si stiu si eu) la laguna in special cand au puicat cutii facute de nissan--care am inteles ca sunt niste catastrofe.

Cutiile si transmisiile nissan sunt niste mizerii--pacat ca renault a inceput sa le adopte...



Corect.
Chestia aia cu cutia cazuta...e intr-adevar un caz particular..n-am mai auzit nici eu pana acum.

In schimb: Suspensii, articulatii, amortizoare, kit amortizor, discuri frana uzate la 50.000 km !!!!! mari probleme de conectica, erori de computere de bord......+ muuuulte altele...apar toata ziua, iar numarul de km la care apar este foarte aleator....
pana30005
clio<2000 km i-a fiert motorul.Si mai stiu ...
ncristi
Cunosc om cu mercedes M cl si de la buc pana la Mizil i s-au ovalizat discurile de frana ,revizie passat 80k 102 mil lei si as putea continua far sa vorbesc de marci mai nepretentioase (ex. skoda sau peuget--nu pot sa ma abtin totusi---ati auzit de problema cu electrovalava de la HDI smile.gif, sau DTi-ul de la opel)...

Parerea mea este ca trebuie sa ai si bafta cand iti iei masina...
Cat despre trenul de rulare care este "nefiabil" pt o masina de firma din bucuresti....sa fim seriosi, sunt anumite sosele in B unde s-ar dezmemba si un tanc.

Bucurestiul cu greu poate fi numit oras....cu atat mai mult capitala...si ar trebui sa gandim invers, adica sa ne gandim ca anormalitatea la noi exista si nu la cei care concep masinile gandindu-se ca nu mai exista locuri in europa in care sa pici cu masina in guri de canal sau sa ti se puana in rezervor combustibil cu apa si calti.

Asta-i marea tragedie...ar fi fost bine sa fie invers...

PS
NU vreu sa iau apararea firmei renault (care are o multime de pacate) insa totusi...
dumitrescu51785
QUOTE(G e o r g e)
190km-h in drive test ? blink.gif



Dom'le masinuta merge struna...si e ca fomeia...daca merge sa "dai" in ea de ce sa ratezi ocazia?! :angel:

As fi curios cam ce viteza maxima s-a atis cu aceasta masina? Da' sa mai fie si intreaga.

De consum urban cam ce se aude? Adeca cum consuma mai mult in perioada de rodaj?! Concret cat?

Cu functionare aer consumul creste, daca da cu cat?

Nu ca ar fi o problema...dacia-mi consuma 12% in oras...da sa nu ajunga dreq la 20%.

drunk.gif
AZAZEL
QUOTE(dumitrescu51785)
QUOTE(G e o r g e)
190km-h in drive test ? blink.gif




De consum urban cam ce se aude? Adeca cum consuma mai mult in perioada de rodaj?! Concret cat?

Cu functionare aer consumul creste, daca da cu cat?

drunk.gif


fratele meu are megane ca al tau: 12% in oras cu aer conditionat. nu trece de 3000 ture.

11% fara aer. la fel cu turatia.

problemele care le-a avut nu vreau sa le scriu ca ma dor mainile. le-am mai scris in alta parte
ncristi
QUOTE
11% fara aer


Este aproape imposibil sa consume atat (asta in cazul in care nu-i masina de firma smile.gif)....mie nici in B nu-mi ia atat...
Are cumva motorul de 2l?
Pt consumul meganului II:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=301&st=0

Ce pobleme a avut?

PS
Tu esti tipul cu bateria consumata din cauza casetofonului smile.gif?
dumitrescu51785
[quote="cristi36176"][quote]11% fara aer[/quote]

..asta in cazul in care nu-i masina de firma smile.gif)....mie nici in B nu-mi ia atat...
Are cumva motorul de 2l?


Da' ce doml'e motorul stie ca merge pentru firma sau pt pers fizica de ar diferi consumul?

Totusi...fata de datele tehnice 11-12% pare mult ...la max 3000 ture...pai daca merg la 4500-5000 (frecvent) sa inteleg ca consuma 15-17% urban...dar in afara?!

Oare toate bunurile sunt functionale doar la 60-70% din specificatiile tehnice...si producatorul ce zice(?!)...sper sa citeasca si ei asta :bash: .

Vreau sa aud si pareri mai bunicele...nu se poate ca din total posesori de megane sedan 1.6 16v 115hp sa fie numai cazuri "nefericite"...la dracu...chestia aia cu reclama invatata la "scoala" nu o mai inteleg...astia de la renault chiar accepta asa usor sa se faca de KK sau ponderea celor cu probleme in total utilizatori e nesemnificativa DPDV aql imaginii firmei?! blink.gif

Va multumesc.. drunk.gif

PS: mai dureaza o sapt. pana primesc masinuta si m-am cam "pleostit". :ban:
ncristi
Frate in masnile de firma se da fara mila...stiu asta din experienta proprie smile.gif

Motorul de 1.6 16v este unul din cele mai bune benzinare care se gaseste la noi pe piata la oara actuala. Eu personal am am scos in B si 8-8.5% (si foarte greu obtii o asemenea cifra cu un motor de 1.6-gandeste-te ca solenta ia 7-8% si este considerata o performera in domeniu) insa conteaza aglomeratia, stilul de mers calitatea drumului etc...

Eu cu m2 1.6 16v fac naveta B(obor)-ploiesti si consuma in medie 6-6.5%.

PS
Nu inteleg cat vreti sa consume un motor pe benzina in B in super aglomeartie pus pe o masina de aproape 1.5t---2%?
Sau puasa altfel problema--dati voi ex de masina cu motor de 1.6 care ia mai putin in B ca eu personal nu am intalnit.
Fabia cu motor de 1.2 si ia peste 9-10% in oras...uite ca m-am enervat smile.gif

Ce draq---luati-va diesel...

Despre masina nu este cazul sa te desumflii smile.gif...vorbim dupa ce te sui la volan...despre m2 se bate foarte mult campii...
dumitrescu51785
QUOTE(cristi36176)
Frate in masnile de firma se da fara mila...stiu asta din experienta proprie smile.gif

Motorul de 1.6 16v este unul din cele mai bune benzinare care se gaseste la noi pe piata la oara actuala. Eu personal am am scos in B si 8-8.5% (si foarte greu obtii o asemenea cifra cu un motor de 1.6-gandeste-te ca solenta ia 7-8% si este considerata o performera in domeniu) insa conteaza aglomeratia, stilul de mers calitatea drumului etc...

Eu cu m2 1.6 16v fac naveta B(obor)-ploiesti si consuma in medie 6-6.5%.

PS
Nu inteleg cat vreti sa consume un motor pe benzina in B in super aglomeartie pus pe o masina de aproape 1.5t---2%?

Ce draq---luati-va diesel...

Despre masina nu este cazul sa te desumflii smile.gif...vorbim dupa ce te sui la volan...despre m2 se bate foarte mult campii...



Cu consumul asta sunt de acord...chiar si un 10% urban...dar chestia cu "pana la 3000 ture pana la 3000-3500 km" nu prea o inteleg...masina mere la 5-6 mii de ture deci la 80% (4000-4500) ar trebui sa mearga la parametri normal frecvent, nu? Sau cumpar asa masina sa merg 6 luni la 50% din performante?! Chiar...la 3000 ture in treapte 3,4,5 ce viteza atinge?! blink.gif
AZAZEL
QUOTE(cristi36176)
QUOTE
11% fara aer


Este aproape imposibil sa consume atat (asta in cazul in care nu-i masina de firma smile.gif)....mie nici in B nu-mi ia atat...
Are cumva motorul de 2l?
Pt consumul meganului II:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=301&st=0

Ce pobleme a avut?

PS
Tu esti tipul cu bateria consumata din cauza casetofonului smile.gif?



Da , eu sunt.

Cand spun 11% fara aer ma refer la consumul in oras. nu trece de 3000 de ture. acum cu caldurile de afara ii ia 12% pt ca merge cu aer.

Are motorul de 1.6 de 115cp.
Insa consumul relativ mare il are si din cauza faptului ca dimineata cand merge la munca trece pe podul grant, venind dinspre militari. exact in acea directie este traficul cel mai greu in sectorul 6 dimineata.

seara cand se intoarce de la munca traficul pe podul grant este mai dificil venind dinspre arcul de triumf si mergand spre militari.

ce pot sa spun, este ca la inceput tinea foarte mult la masina.aproape mai mult ca la nevasta.insa de cand cu problemele pe care le-a avut: baterie, flanse la amortizoare, caseta de directie, miros de ambreiaj in masina de fiecare data cand mergea mai in "nerv" pot sa spun ca masina l-a dezamagit. inainte isi spala masina in week end cu mana lui . statea la spalat intre 4 si 6 ore!!!!1 cumparease pt ea toate bazaconiile pamantului pt curatare.plus ca ii dadea sa "pape" benzina cea mai scumpa de pe piata.

si ca sa va dati seama cat a tinut la aceasta masina , in primele 8 -9 luni de zile nu ii bagase niciodata pedala in podea. acum il doare fix in fund de CARUTA de renault megane.Se gandeste ca in vreo 2-3 ani sa isi ia altceva. masina o are din iunie 2004 si este burdusiata de optionale.

STAI linistit Cristi , nu se fabuleaza pe seama acestei masini. pur si simplu este o masina PROASTA pe care eu nu as da mai mult de 10000 euro intr-o varianta privilege.Bineinteles ca acesta masina fiind si ieftina, primesti calitate de cati bani ai dat. platesti putin, primesti putin!!!

Aropo Crisit, renault megane sedan are cu motor de 1.6 litri 1220kg sau 1280 nu stiu exact. 1,5 tone nu are nici Laguna cu motor de 2.2 diesel
ncristi
Dumitrescu, daca vrei sa aflii totul (sau aproape totul) despre M2 uita-te pe www.reno.ro. Acolo exista un topic cu probleme M2 si multe alte chestii...

Daca te uiti spune-i si lui maryuskkk cati de acolo se vaita de miros de ambreiaj, sau ca li s-a descarcat bateria.

Nu am chef sa intru intr-o polemica stupida despre M2--stiu exact + si - masinii.
Alex52930
Salutare,

Am un Megane 2 1.6 16V 115CP si unt destul de multumit de masina. Am cumparat-o acum un an si ceva si am facut pana acum pe la vreo 20.000km.

La momentul respectiv am ales Renault din ratiuni pur economice: masina era destul de ieftina pt dotarile pe care le avea, reviziile sunt relativ ieftine (comparativ cu VW Golf / Prosche Romania - unde dupa ce ca platesc o caruta de bani - mai am si surpriza ca imi pun pe masina piese vechi sau imi schimba discurile de frana fara sa ma anunte...), calitatea service-ului este acceptabila - si mai mult decat atat la Mach1 unde merg eu pot sa intru in service si sa vad ce fac "baietii" lucru care elimina multe din surprizele care pot aparea.

In general nu am de ce sa ma plang. Nu am avut nici o problema cu masina pana acum - am fost la service doar pt revizia de 15k. Directia mi se pare usor ciudata si nu ma pot obisnui cu ea - are ceva nenatural ce lipseste la Golf. Pozitia de condus mi se pare relativ inalta si sincer sa fiu cred ca este lucrul care imi displace cel mai mult. De asemenea noaptea, iluminarea laterala nu este la fel de buna ca la Golf (nici macar cu farurile de ceata), lucru care face deplasarea destul de dificila pe serpentine. In general nu simt masina la fel de bine ca pe VW, insa toate astea sunt deja detalii care sunt sterse complet de diferenta de pret...

Consumul mi se pare normal pt o masina pe benzina - in oras is 9 - 10% iar in afara chair 6% (insa daca ai rabdare si poti sa mergi cu 120Km/h). La 170 consumul ajunge pe la 10.5 - 11%.

Cam asta este parerea mea.
ncristi
QUOTE
Directia mi se pare usor ciudata si nu ma pot obisnui cu ea - are ceva nenatural ce lipseste la Golf


De acord-directia este stranie dar f. confortabila (parerea mea) pe drumuri bune, iar pe autostrada este de-a dreptul superba.

Din pacate pe cat este de superba pe autostrada sau drumuri fara gropi pe ata de rau se descurca pe drumurile nasoale.

Clar masina nu prea are nici o legatura cu gropanele din tara noastra si din pacate nu numai meganul este in aceasta situatie smile.gif.

Oare neregula sa se afle la noi din cauza gropanelor sau la ei ca nu se mai gandesc si la lumea a III-a ? smile.gif
adrian47392
Simt nevoia sa comunic concluziile mele legate de Megane. Servisez masinile unei firme de rent a car din aeroport. Iata concluziile:
- amortizoare nu au trecut de 50 000 km
-pivoti, bielete capete de bara 60-100 000km.
-casetete de directie cu jocuri si pierderi de ulei de la 60-70 000 km.
-rulmenti roti 80-90000km (sunt si exceptii)
- dieselul1.9 suport motor dreapta
-1.6 16v pompa apa la 70-80000km.
-incuietori usi si porbagaj dupa 60 000km
-pompe servodirectie90-100000 dar nu la toate.
-servofrina numai 2 cazuri la un parcurs total al masinilor de aproximativ 2 mil km.
Acum vine nebunia schimbarii distributiei. Nu exista masina mai timpita ca 1.6 16V. Reperul din arborele cotit (in dreptul palierelor4-5) are o eroare de,cred eu, 5 grade ; pina nu mi-am facut dispozitiv cu comparator ptr capul pistonului era la misto punerea la punct. Frezarile din capul axelor cu came pentru dispozitivul de arestare sunt aproape aleatorii. Iar accesul operatorului la frontul de lucru este infernal. Nu amintesc de rolele de deviatie de la 1.9 td unde iti blestemi ziua nasterii.
Iar de lipsa penei de la roata de curea a arborelui cotit este de antologie, inventie frantuzeasca, desi culnea, canal de pana exista !!!
Inchei apoteotic cu mentiunea ca ,cheltuielile de intretinere (piese) sunt de 2 pina la 3 ori mai mari decit la un Opel Astra sau VW aflate in exploatare la o firma concurenta care tot la mine le serviseaza .( ha-ha)
Cine nu crede sa vina la fata locului. Facturile VORBESTE!
ncristi
QUOTE
Inchei apoteotic cu mentiunea ca ,cheltuielile de intretinere (piese) sunt de 2 pina la 3 ori mai mari decit la un Opel Astra sau VW aflate in exploatare la o firma concurenta care tot la mine le serviseaza


Sa nu exageram...
Poate o sa fac rost de factura unui passat le 80k (proprietar un amic)
102.000.000 lei vechi smile.gif
Mentionez ca masina este particulara nu a unei firme.

Mie mi se pare destul de mult...
adrian47392
Cristi, eu vb de facturile mele nu de cele de la PR srl. Daca e de facturi Porsche Romania, in primavara, un client cu AudiA4 1.8 T mi-a venit cu o antecalculatie pentru schimbat simeringuri supape: 48 mil lei. Zic esti nebun? S-a rezolvat cu 8,5 si nu am sarit nimic din tipicul interventiei de acest gen.
Exemplu concret? amortizor fata megan 5 mil. Zic iar: esti nebun? Pai la un Golf le iau pe amindoua si mergem si la bere de banii astia.
ncristi
QUOTE
Exemplu concret? amortizor fata megan 5 mil. Zic iar: esti nebun


Trebuie sa fi nebun sa dai 5mil pe un amortizor de megane...de obicei la seviceurile renault autorizate sun aberatii de genul asta...
Asa si celebrele flanse de M2 la ipso & co. costa 5.5mil bucata in timp ce la augsburg costa in jur de 100-150E ambele functie de producator smile.gif...

Amicul cu passatul si-a facut revizia la "porse" B. Intra-adevar aia sunt de o nesimtire infernala...
Surprinzator a fost faptul ca i-au schimbat ceva pe la directie (ceva pe la coloana)..in rest discuri frana, consumabile, turbina -- insa asta nu stiu daca a fost prinsa tot in factura asta de 102 mil (oricum a fost schimbata)...
dumitrescu51785
Dupa cum v'am zis trebuia sa intru in posesia masinii Megane 2 1.6 16v 115hp vineri 12 aug si asa s'a si intamplat.

oau...pentru unul ca mine care nu prea a mers decat cu dacia parca am avion acum...am fost pana la Pitesti in wk sin vreau sa spun ca la 100-110 km/h intr'a 5-a mi'a consumat cam 6.3-6.5%. Nu prea inteleg in oras cand o "calc" de ce-mi arata consumul curent 17.5-20-21 % (sa speram ca nu e real, sau daca e sa fie doar in rodaj). Daca merg la 50km/h cu treapta 5-a consumul curent este indicat pe la 5-6% ...?!!! Computerul ba' mi'arata 7%, ba 11-13-10-9 % variabil. Inca nu am facut un consum d'ala cu bagat atatia litri si mers atatia km...cand intra pe rosu bag benzina si gata. Am inteles ca daca ramai fara benzina e cam nasol?!!, ca se dezamorseaza nu stiu ce pompa si nu's ce se intampla? (la dacie bagam o sticla in rez, dadeam de 10 ori la coada si'i dadeam bataie), aici cum fac?

Inca mai descopar masina...in rest, momentan, sunt f multumit...poate si unde m-am urcat din dacie'n asta nu pot face unele afirmatii, comparatii de finete cu alte masini din clasa respectiva.


Am facut doar 500 km...abia astept sa sar de 1000 km sa pot trece de 3000 rotatii...abia de acolo incepe masina sa "traga", consume...

Da' am o nelamurire....de ce e asa "moale" la plecari intr'a'ntaia, nu trebuia sa fie mai "intepata"?!
Cu dacia mergea brici...

pana atunci :angel: dupa aia drunk.gif
dumitrescu51785
am si eu zgomotele alea pe la bod (mai exact in dreapta ...asa pare) pe drumurile cu piatra cubica...altceva nu am remarcat pana acum...dar daca dau muzichia putin mai tare nu mai aud eu telefonul dar' zgomotele alea...chiar, voi (cei care le aveti) cum le'ati rezolvat?
Mihai36998
QUOTE(dumitrescu51785)
am si eu zgomotele alea pe la bod (mai exact in dreapta ...asa pare) pe drumurile cu piatra cubica...altceva nu am remarcat pana acum...dar daca dau muzichia putin mai tare nu mai aud eu telefonul dar' zgomotele alea...chiar, voi (cei care le aveti) cum le'ati rezolvat?


Sa-ti explic eu cum? Simplu... nu le-am rezolvat! E chiar grav daca nici nu ai luat masina bine si deja ai zgomote in bord, la mine au aparut primele pe la 3mii km iar acum e o adevarata harmalaie in masina. Le-am mai diminuat bagand niste tampoane de cauciuc intre bord si parbriz, bureti la greu sub plansa acea de plastic in care se afla afisajul de la radio-cd...plus strans multe ale suruburi. In concluzie o masina care nu isi merita banii. Pacat de motorizare!
dumitrescu51785
QUOTE(Mihai36998)
QUOTE(dumitrescu51785)
am si eu zgomotele alea pe la bod (mai exact in dreapta ...asa pare) pe drumurile cu piatra cubica...altceva nu am remarcat pana acum...dar daca dau muzichia putin mai tare nu mai aud eu telefonul dar' zgomotele alea...chiar, voi (cei care le aveti) cum le'ati rezolvat?


Sa-ti explic eu cum? Simplu... nu le-am rezolvat! E chiar grav daca nici nu ai luat masina bine si deja ai zgomote in bord, la mine au aparut primele pe la 3mii km iar acum e o adevarata harmalaie in masina. Le-am mai diminuat bagand niste tampoane de cauciuc intre bord si parbriz, bureti la greu sub plansa acea de plastic in care se afla afisajul de la radio-cd...plus strans multe ale suruburi. In concluzie o masina care nu isi merita banii. Pacat de motorizare!




Sa nu exageram. Dupa cum spunea cineva mai inainte pe acest forum "masina e facuta pentru drumuri normale" la noi anormalitatea e un lucru normal, oare producatorii ar trebui sa gandeshte invers pentru noi?
1) Un lucru'l ai si in functie de cum tii la el.
2) Daca am calcula ponderea celor cu probleme in total posesori cred ca aceasta ar fi comparabila cu cea de la marci "serioase".
3) As vrea sa spuna in cateva cuvinte cei care se vaita ca au probleme cam cum conduc ei masinuta.
4) Am cunostinte care au masini super (volvo, bmw, a6), le cam forjeaza si au probleme (si ai putea spune ca la banii care i'au dat pe ele ai lua 2-3-4 megane-uri), dar am si cunostinte care au si marci mai "usurele" si'i aud "io' de 4-5 ani nu schimb decat ulei si bang benzina si nu am avut probleme"...ce consluzie tragem, ca au avut noroc?! nu prea as crede.

Pana atunci eu ma bucur de masinuta ( nu 100% pentru ca e rodaj) su cu "gura lumii" stiti voi ce se intampla drunk.gif




Cumva la o prima vedere megane 2 sedan si skoda octavia sunt cel mai bine vandute masini ale anului?
Watcher
l instantaneu, s-a mai discutat in cateva locuri, dar uite oricum care e povestea:
cifra aia care te-a speriat nu tbeuie a te sperie. biggrin.gif Consumul instantaneu se interpreteaza astfel: "cat ar consuma masina daca ar merge 100km EXACT in regimul de acum" Dar cum nu o sa mergi cu I-a la 4000 rpm 100km, cifra aia nu are nici o importanta. Consumul instantaneu are valoare doar atunci cand se merge intr-un ritm constant.
Andrei53786
Motorul de 1.6 16v este unul din cele mai bune benzinare care se gaseste la noi pe piata la oara actuala. Eu personal am am scos in B si 8-8.5% (si foarte greu obtii o asemenea cifra cu un motor de 1.6-gandeste-te ca solenta ia 7-8% si este considerata o performera in domeniu) insa conteaza aglomeratia, stilul de mers calitatea drumului etc...

Fabia cu motor de 1.2 si ia peste 9-10% in oras...uite ca m-am enervat smile.gif

Ce draq---luati-va diesel...

Despre masina nu este cazul sa te desumflii smile.gif...vorbim dupa ce te sui la volan...despre m2 se bate foarte mult campii...
----

asa e. eu am 1.6 16v M1. Consuma 8-8.5oras vara, 9-9.5iarna.
11-12%nu exista oricit te-ai chinui poate decit la un incepator
Fabia are un prieten , motor 1.2HTP era cam dezamagit ca ii ia 9%
Depinde si de stil de condus insa. Zvonuri au fost si despre Logan ca consuma mult. Fals. Motorul 1.4 consuma 8.5 in oras iarna ( l-am condus cam 1 luna ), excelent.

Din experienta cu M1 de 57mii km stiu ca defectele nu sunt de departe asa multe cum se spune pe forumul asta.
M2 e o masina superba
Totusi :
Cineva cu M1 dci zicea de defect/ruptura la un suport al motorului pina in 30mii.
Eu am avut 2 bobine de injectie stricate - 3mil bucata. Piesa care nu ar trebui sa se strice totusi.
La M2 sunt mai multe defecte pt ca tehnologia e mai complexa
Zilele trecute un clio a ramas in pana , l-am vazut cu ochii mei la un prieten - cica niste senzori si/sau ceva la calculator. Intradevar cam penibil.

Probabil renault e slab la fiabilitate dar si se exagereaza cu povestile.
Eu am mers cu clio 1.4 taxi arata si mergea impecabil la 297mii km. Desigur omul schimbase o gramada de consumabile
Uneori defecte mici si care apar des/sistematic la un model fac ca masina sa fie vazuta prost.
Gabriela54123
[quote="adrian47392"]Servisez masinile unei firme de rent a car din aeroport.

Scuze ca intru asa, dar cred ca tu chiar stii! La ce valoare ridica pompa de injectie presiunea la un clio 1.5 dci 65cp? Multumesc anticipat!!! biggrin.gif
ncristi
QUOTE
amortizoare nu au trecut de 50 000 km


Clio personal--trecut de 50k--amortizoarele sunt OK.

Deci povestea cu "nu au trecut de 50k" este o aiureala...probabil valabila doar in czul unui rent car...

Adevarul ca daca m-as sui la volanul unei maini inchriate nu m-ar mai interesea gropi, hartoape ...smile.gif
cip40884
Clio personal--trecut de 50k--amortizoarele sunt OK.

Deci povestea cu "nu au trecut de 50k" este o aiureala...probabil valabila doar in czul unui rent car...

Adevarul ca daca m-as sui la volanul unei maini inchriate nu m-ar mai interesea gropi, hartoape ...smile.gif[/quote]
Esti un norocos cristi. Si la mine s-au dus amortizoarele pana in 50.000. Dar recunosc, am mers foarte tare cu "saracu" clio. Oricum , e o masina buna. Pana cand am vandut-o la 130.000 .....s-a tinut foarte bine. Pacat ca a facut-o praf cumparatorul. sad.gif(
Radu56364
in acest moment conduc un symbol 1.5 dci de care sunt tare multumit. am 43k km in 2 ani si ceva si am umblat doar la consumabile.
ideea e ca ma tot gandesc din ce in ce mai des ca as vrea sa-l schimb cun un ms2, care imi place enorm de mult. m-am indragostit de el din prima. drept pt care am fost la drive test cu modelul 1.6. avand in posesie un diesel, vroiam tot un diesel. nu aveau in acel moment.
- ca dotari este super. toate gadget-urile astea sunt ceva nemaintalnit (la confort expression). doar monovolumele ultra-familale mai au asa ceva.
- motorizarea m-a dezamagit, masina avand niste reprize mult sub asteptari. chiar l-am rugat pe dealer sa ma lase sa o forjez "ca lumea". la o depasire la limita, mi-e teama ca masina nu ma va ajuta. la plecarea de pe loc, la fel. e drept ca schimbarea vitezelor este facila, dar timpi, repet, lasa de dorit. imi place mult cum sta "asejata" pe sosea. e adevarat ca asfaltul si latimea drumului au fost la inaltime.
- o mica problemuta: la parcarea cu spatele, am realizat ca nu am vizibilitate. daca nu era dealerul sa-mi spuna ca am un stalpisor undeva in spate, nu cred ca l-as fi vazut.
- am vazut scris ca ar exista probleme. pentru masini inchiriate, cred si eu. stiu pe cineva care a "aranjat" un mondeo in 2 zile, luat de la avis.
Cu alte cuvinte eu am o singura intrebare: sa dau diferenta de 5-600 E pt diesel sau nu? oricum apropo de autorul acestui topic - nu prinde 190km/h (diesul) - cred ca a vrut cu orice pret sa vada altceva sau braveaza...
adrian49761
radu, eu am un megane sedan 1,5 dci 100cp, si din proprie experienta iti spun ca merita sa dai banii pe un diesel ca ii scoti repede. Pe de alta parte daca vrei sa si faci "sport" cu ea pe sosea o sa fii dezamagit de motorul de 80 cp si te sfatuiesc sa iti iei motorul de 100 cp , pentru ca si eu am luat acest motor din acelasi motiv: sunt tanar si nu merg ca tata; dar asta e o alta discutie, ai intrebat daca merita sa dai 500 E in plus, raspunsul este da, merita sa dai si 1000E cat ar fi diferenta pana la dieselul de 100CP
Andrei38283
Tata a luat un MII in iunie si pana acum a facut 7000KM aproape (binenteless ajutat de mine smile.gif) si masina merge ireprosabil. Nu scartie, nu troncane si Cd playerul se aude super adevarat. Cred ca pana la urma tine si de noroc.
Andrei38283
Aaaa. Mi-am adus aminte. Acum vreo luna ne intorceam de la Tulcea si pe drum a cazut oglinda din masina dar a fost cu ea la sercice si au lipit-o la loc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.